Arkadaşlar Tucson elite, Sportage prestige ve C5 aircross Feel adventure donanım seviyeleri.2020 modeller.bütçem 800-850 arası.üç modeli de beğeniyorum.özellik olarak birbirlerine çok yakınlar.çok kararsız biriyimdir.napacağıma karar veremiyorum.siz olsaydınız hangisini seçerdiniz?neden? |
Tucson,Sportage,C5 aircross kararsızlığı
-
-
2020 sportage prestige 3 ay kullandım ve 2020 c5A FA ya geçiş yaptım.
Sportage kesinlikle daha kaliteli, çift kavrama daha sportif, piyasası daha hızlı, yol tutuş daha iyi, arka koltuklar daha konforlu.
C5a FA ise daha teknolojik, daha az tüketim, daha geniş bagaj, daha yeni kasa, daha sorunsuz vites kutusu ama daha hantal.
Şu anda corolla kullanıyorum.
Tekrar suv almak istesem ve sadece bahsettiginiz seçenekler olsa ya kia ya da hyundai alırdım. -
C5 i niçin değiştirdiniz?
-
Araç kullandığım güzergah çok virajlı ve sadece iki kişiyiz. C suv sanki hamallık gibi geldi bana.
-
Sıfır km tucson comfort var o fiyat aralığında. Bence onu değerlendirin. İlla bu 3 araç arasından derseniz c5 tercih ederim.
Not: C5a’yı 22 ay kullandıktan sonra yeni tucson elite aldım. -
Üstteki arkadaş bahsetmiş şu an tucson comfort modeli 2022 sıfır olanları 845 bine kampanya vardı en son, f/p olarak çok mantıklı gibi geldi bana da. -
Kia Sportage ve yol tutuş kelimesini birlikte yad eden arkadaşa itibar etmeyin bence
-
Tucson Comfort donanım filocuların gözdesi Passat business paket ayarında...ne şerit takip ne kör nokta ne çarpışma önleme var. Hatta c segment bi suvun en boşunda bile standart olması gereken; yağmur sensörü, koltuk yükseklik ayarı, arka klima menfezi ve otomatik kararan dikiz aynası gibi özellikleri içinde barındırmıyor f/p diyen arkadaşın otomobil bilgisi şüphe ettirici.
-
Tucson elite yerine Nline da bakabilirsiniz -
Ben arabada donanım meraklısı bir insanım. Teknoloji sever olarak da her özelliği kullanmayı severim. Yıllarca hız sabitlemeyi şehir içinde bile her fırsatta kullandım yani o derece. Buna rağmen şu an şerit takibi kapalı kullanıyorum, ilk zaman çok hoşuma gitse de şehir içi direksiyona müdahale etmesi bir süre sonra çok canımı sıktı. (Emekliler gibi araba kullanmama rağmen). Bu donanımları anlarım da, yağmur sensörü falan olmaması cidden abuk geliyor bana.
11 yıldır silecekle, far kontrolleri ile, klima kontrolleriyle ve el freniyle hiç işim olmadı. 2022 yılında bunları sunmayan bir araca bu rakamları verip kapının önüne koymam. (büyük konuşmayayım) Bu aracı trafikte görüyorum, baz donanımının bu kadar boş olduğunu bilmiyordum, cidden şaşkınım.
-
Tucson ve Sportage yeni kasaları çıktı yolda her gördüğünüz de moraliniz bozulabilir. -
C5 tabi ki. Yakıt tüketimi bile yeterli bir sebep.
-
Donanımlı istiyorsan haklısın paran ancak 2. el c suv'lara yeter. -
Teşekkür ederim, sayenizde tüm itibarımız yerle bir oldu.
-
Büyük bir aydınlanma da yaşadınız mı bu mükemmel yorum sonrası?
-
Sportage bu eşleşmeden her türlü galip gelir. -
Hocam aşağıdaki yorum tamamen şahsi fikrimdir. Kesinlikle en iyi aracı biliyorum diye bir iddiam yok baştan söyleyim :))
Ben olsam , 17-18 tucson elite plus alırım düşük km li. Benzinliyse de güzel bir Prince VSI3 LPG takar binerim.
Neden ?
- Tipini çok seviyorum
- Araç duruş olarak vs bana daha bir suv gibi geliyor. Tabi bu araçların hiç biri ciddi suv lar değil ancak yinede hissiyat olarak kastediyorum ( + 4x4 de avantaj, hoş çok mu iihtiyacın oluyor 4x4 e dersen hayır. Zaten saha teftişine gittiğimde lazım oluyor onda da şirketin arazi tipi araçlarından biriyle gidiyorum ama yinede olması güzel)
- Araba daha bir güven veriyor. ( şanzıman olarak c5 in şanzımanı daha iyi belki ama araca genel olarak bakıldığında daha güvenli- oturaklı bir araç bence)
Belki size tuhaf gelicek ama kia sportage in baya eski bir kasası vardı. Bende 2006 modeli vardı 2.0 4x4 , o kasanın tasarım dili devam ediyor olsa direk onu alırdım. Yeni sportage tasarımları bana gereksiz yumuşak hatlı geliyor. Ben otomotiv alanında çalışan bir mühendis olmama rağmen arabadaki adaptif hız sabitleme özelliğinden önce sabah işe giderken arabanın şöyle bir duruşuna bakıp içime sinmesine öncelik veren biriyim. O yüzden bu araçların içinde gönlünüzde illaki bir tanesi önde duruyordur. Bence onu alıp geçin. En iyi ticareti yapıyım en doğru arabayı alıyım diye düşünmeyin derim.
-
Tucson'un bir önceki kasasının tipini çok seviyorum açıkçası. Objektif yorum yapmam zor o yüzden ama şu var ki çok km yapılıyorsa C5A alırdım şuan. Mazot ciddi manada can yakıyor şuan ve bu üçlü arasında C5A açık ara tutumlu araç sanırım. Konforu ve oyuncakları da malum.
-
Aslında istek sıralamam şöyle
Tucson-C5 aircross-sportage
Tucson istiyorum fakat c5 in de cazip tarafları var.birkaç hafta içinde kararımı vereceğim.
-
Senede ort 15000 km yapıyorum.yakıt çok bir kriter değil benim için.
Ben arabada donanım meraklısı bir insanım. Teknoloji sever olarak da her özelliği kullanmayı severim. Yıllarca hız sabitlemeyi şehir içinde bile her fırsatta kullandım yani o derece. Buna rağmen şu an şerit takibi kapalı kullanıyorum, ilk zaman çok hoşuma gitse de şehir içi direksiyona müdahale etmesi bir süre sonra çok canımı sıktı. (Emekliler gibi araba kullanmama rağmen). Bu donanımları anlarım da, yağmur sensörü falan olmaması cidden abuk geliyor bana. 11 yıldır silecekle, far kontrolleri ile, klima kontrolleriyle ve el freniyle hiç işim olmadı. 2022 yılında bunları sunmayan bir araca bu rakamları verip kapının önüne koymam. (büyük konuşmayayım) Bu aracı trafikte görüyorum, baz donanımının bu kadar boş olduğunu bilmiyordum, cidden şaşkınım. |
Sen heralde katlanır aynayla dünyaya geldin 1998 model şahinimdeki donanımlar beni adeta uçuruyor. Vites, direksiyon, gaz fren debriyaj pedalları, çorum kalorifer ve dahası..
|
Sıfır km tucson comfort var o fiyat aralığında. Bence onu değerlendirin. İlla bu 3 araç arasından derseniz c5 tercih ederim.
Not: C5a’yı 22 ay kullandıktan sonra yeni tucson elite aldım. |
Kia Sportage ve yol tutuş kelimesini birlikte yad eden arkadaşa itibar etmeyin bence |
Tucson Comfort donanım filocuların gözdesi Passat business paket ayarında...ne şerit takip ne kör nokta ne çarpışma önleme var. Hatta c segment bi suvun en boşunda bile standart olması gereken; yağmur sensörü, koltuk yükseklik ayarı, arka klima menfezi ve otomatik kararan dikiz aynası gibi özellikleri içinde barındırmıyor f/p diyen arkadaşın otomobil bilgisi şüphe ettirici. |
Teşekkür ederim, sayenizde tüm itibarımız yerle bir oldu. |
Hepsinden vazgeçin. 850 az para mı ya. Sıfır tuscon confort 850, sıfır seat ateca excellance 875, sıfır araç varken neden milletin eski aracını alasınız ki? Donanım olarak da çok boş araçlar değil.
|
Üstteki arkadaş bahsetmiş şu an tucson comfort modeli 2022 sıfır olanları 845 bine kampanya vardı en son, f/p olarak çok mantıklı gibi geldi bana da.
|
C5 tabi ki. Yakıt tüketimi bile yeterli bir sebep. |
Benzer içerikler
- peugeot 301 1.5 bluehdi yorum
- mobeseden drift cezası gelir mi
- frene basınca gelen gırç sesi
- lpg ayarı nasıl yapılır
- far ayağı tamiri
- togg ödeme koşulları
- kia ev9 fiyat
- rezvani tank
- elektrikli araba markaları
- maserati granturismo 2023
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X