arkadaşlar size ttnet yaptığı saygısızlığı anlatayım;
bildiğiniz gibi ttnet tahütlü internet aldığımızda modem veriyor, fakat ben tahütlü almadım kendim gold pc aztech modem aldım, kurulumunda bir sorunla karşılaştım ve müşteri hizmetlerini aradım, aldığım cevap beni farklı nete geçmemi sağladı, "size yardımcı olamıyoruz bizim verdiğimiz modem dışında başka bir modemle olan problemi çözemiyoruz" , sistemlerinde mevcut değilmiş ! böyle saçmalık olur mu ? size sorarım arkadaşlar...
Sorun nedir kardes burdan cozelim
evet sorun nedir söyle çözelim burada? merak etme müşteri hizmetleri bi halttan anladıgı yok boşa aramışsın
sanki kendi modemleri çok iyiymiş gibi 2 saatte bir mutlaka adsl sinyali gidiyor
TTnet'in kendi verdiği modemi almakla hata etmişsin.Ben TTnet'in verdiği modem yerine gittim en kral Airties Air 5452 modem aldım tüm sorumlarım çözüldü gitti vallla hızımda arttı.
Modem için Airties alınır. Kampanyalı modem almak akıl işi değil...
arkadaşlar, teşekkür ederim ilginiz için, fakat şuan sorunum yok.. zaten olaydan sonra ayrıldım direk uydu nete geçtim, arkadaşlar tavsiye ederim daha güzel her anlamda... sadece paylaşmak istedim geçmeyi düşünenler ttnet i düşünmesinler ilgilenmeleri için illa modemli taahüte mi geçelim ...
arkadaşlar, teşekkür ederim ilginiz için, fakat şuan sorunum yok.. zaten olaydan sonra ayrıldım direk uydu nete geçtim, arkadaşlar tavsiye ederim daha güzel her anlamda... sadece paylaşmak istedim geçmeyi düşünenler ttnet i düşünmesinler ilgilenmeleri için illa modemli taahüte mi geçelim ...
hocam sorun neydi merak ettim bende.modemi kendim aldım bende ama hiçte bu tip durumla karşılaşmadim
hatta olayı iki kere yaşadım, modemi kurdum eyvallah sonra dedim ki su wireless şifresini değiştirim dedim aradım anlattım hani bilgimiz yok yardımcı olur musunuz ? şuan farklı bir modem kullandığınız için yardımcı olamıyoruz dedi niçin dedim o modemin bizde programı yok dedi ulan yuh dedim ben sizin kullanıcıyım nasıl yardımcı olamazsınız siz bana internet sağlıyosunuz, başka kim yardımcı olacak dedim işte yok göremiyoruz yardımcı olamıyoruz deyip geçiştirdiler bende bu ne saçmalık deyip uydunete geçtim
quote:
Orijinalden alıntı: spawn1990
hatta olayı iki kere yaşadım, modemi kurdum eyvallah sonra dedim ki su wireless şifresini değiştirim dedim aradım anlattım hani bilgimiz yok yardımcı olur musunuz ? şuan farklı bir modem kullandığınız için yardımcı olamıyoruz dedi niçin dedim o modemin bizde programı yok dedi ulan yuh dedim ben sizin kullanıcıyım nasıl yardımcı olamazsınız siz bana internet sağlıyosunuz, başka kim yardımcı olacak dedim işte yok göremiyoruz yardımcı olamıyoruz deyip geçiştirdiler bende bu ne saçmalık deyip uydunete geçtim
kızmanızı anlıyorum da ilk mesajınız biraz daha onların modemini kullanmıyorum diye ilgilenmedi havasındaydı açıkcası o yüzden sordum.Bahsettiğiniz mevzu modem ayarlarıyla alakalı olduğundan eğer onlar o modemle ilgili yazılıma sahip değillerse bilgi verememeleri normal sonuçta tonla modem var.Hee normalde bu konuda kendilerini geliştirmeleri lazım orası doğru tabi,yinede onlardan modem almadınız diye değilde kullandığınız modem hakkında onların bilgisi olmamasıyla alakalı bir durum bence.
Bu tip ufak sorunlar için forumu kullanabilirsiniz yada google da arasanız modem hakkında bilgi 2 dk da edinebilirsiniz.
bilgi için teşekkür ederim hocam fakat dediğiniz gibi eğer ben başka marka bir modem kullanıyorum diye eksik yardım alıyorsam ben her zaman kullanıcı olarak haklıyım, kendilerini bi zahmet geliştirsinler, yoksa benim gibi bir çok müşteriyi kaybediyorlar .
quote:
Orijinalden alıntı: spawn1990
bilgi için teşekkür ederim hocam fakat dediğiniz gibi eğer ben başka marka bir modem kullanıyorum diye eksik yardım alıyorsam ben her zaman kullanıcı olarak haklıyım, kendilerini bi zahmet geliştirsinler, yoksa benim gibi bir çok müşteriyi kaybediyorlar .
Gerçekten TTNET kadar kötü bir firma ben görmedim.Uzun süredir TTNET kullanıcısıyım fakat geçenlerde bağlantımın 8 olmasına rağmen 2gb ye düştüğünü gördüm , aradım gelen cevap " arıza kaydınız alındı incelenecek" şeklinde oldu.Uzun süre bekledim ama değişen bişey yok arkadaşın bu firmayı sevmemesine şaşırmamak lazım kesinlikle çok saçma şeyler altında imzası var.Umarım şirket kendini düzeltir yoksa çok kullanıcı kaybedecek.
ayrıca internetide çok pahalı.
birde Türkiyen'in lideri olacak yazık geliştirmesi lazım kendini.. ödenen paralara yazıkkk
quote:
Orijinalden alıntı: spawn1990
bilgi için teşekkür ederim hocam fakat dediğiniz gibi eğer ben başka marka bir modem kullanıyorum diye eksik yardım alıyorsam ben her zaman kullanıcı olarak haklıyım, kendilerini bi zahmet geliştirsinler, yoksa benim gibi bir çok müşteriyi kaybediyorlar .
Tabiki sizin görüşünüz saygı duyarım ama diyorum ya ttnet yerine kullandığınız modemin sitesinde bu bilgiyi arasanız daha doğru olurdu o yüzden dedim çokta kızmamak gerekir diye.Yoksa bağlantı sorununuz varda sırf modem farklı diye ilgilenmiyorsa orda kesin haklısınız.
Neyse sonuçta kararınızı vermişsiniz zaten hayırlı olsun, uydunet gibi alternatifinizin olması iyi olmuş bu açıdan.
TTnetten beklenir hepsi... 4-5 sene kullandım ben en sonunda dayanamadım artık uydunet geçtim. durmadan net kesintileri telefondan arıyordum yapacak birşeyimiz yok dedikleri bile oldu azmı çekiştim onlarla iyiki bırakmışım ttneti.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme