artık bir zahmet ders çalişim diyerek interneti kapatma kararı aldım 2 ekimde müşteri hizmetlerinden telefonla internetimi kapattırdım 3 ekimde de ıslak imza gerektiği için türk telekom müdürlüğüne gidip 4 saat sıra bekledikten sonra! sonunda internetimi kapattım buraya kadar sorun yok ama gelin görünki bana ekim ayının 57 liralık faturası geldi neyse ben müşteri hizmetlerini aradım benim sadece 2 günlük ücreti ödiceğimi söylediğiniz halde neden 57 tl fatura geldi falan diye sordum görevli bana açıklama yapmadan faturayı ödemek zorundasınız dedi tabi ben iyice dellenip biraz bağırıp çağırınca internetimi ayın 16sında kestiklerini(internetim 2sinden beri yok) durumu sadece telekom müdürlüğünde öğrenebiliceğimi söyledi bende sabah 9da telekom müdürlüğüne gittim müşteri hizmetlerindeki kadın yok 16 günlük ödiceksin zorundasın falan diyerek başından savmaya çalıştı bende telefon kayıtlarım var falan yaptım bu defa iptal işlemini yaptığım yerdeki görevliyle sıra bekleyerek görüşmem gerektiğini söyledi sıra en az 2 saat sürüceğinden bir hışımla içeri daldım(neyseki kadın tatlıydı ) kadın bana ayın 2sinde internetiniz kapanmış sadece 2 günlük ödemeniz gerekiyor dedi parayı ne zaman alıcağımı sorunca tekrar müşteri hizmetlerine yönlendirdi ordaki kadında ben bilmem vezneye sor dedi veznede de en az 30 kişi bekliyordu sonra hemen bu ne ya ordan oraya ordan oraya dalga mı geçiyorsunuz falan diye bağırınca hemen bir görevli gelip durumumu dinledi kasım 15-20 arası gelip paramı alıcağımı söyledi
özet:ttnet cinlik yapıp internetinizi kapatmıyor
sonuç:ttnete bağırıp çağırınca anca bir şeyler işliyor
yazma amacım:şunlara daha fazla para kaptırmayın
bir daha ömrüm boyunca ttnet kullanmamak üzere elvedaaa