Şimdi Ara

Ttnet İnternetimi Başka Eve Bağlaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yazlığa internet aldım 2 aylık ttnet'ten. 1 hafta sorunsuz kullandım. Sonra hat bir gitti bir daha gelmedi. Neyse müşteri hizmetlerinin falan aradık. Arıza kaydı falan açıldı. Her seferinde arızanız çözüldü çözüldüyse şuraya mesaj attın diye smsler geldi. Bende kıllandım evde kesinlikle hat yok nasıl düzelir. Hesabımın data kullanımı takip ettim 2 gün. Data kullanımı her gün artıyor. Sonradan kafaya dank etti. Bu gerizekalı ttnet çalışanları benim portuma başka bir evin kablosunu bağlamış. Çünkü bunun başka açıklaması yok. Yeni nesil modemlerde zaten uzaktan kurulum yapılıyor, kullanıcı adı ve şifre hat üzerinden modem tarafından alınıyor. Birde ttnet kabininde hiçbir etiket yok, hangi kablo hangi port kimin belli değil. Şimdi benim bir haftadır internet yok ve pazartesi uzaktan çalışmaya başlıcam 24 saat internet lazım. Bilet aldım yarın istanbula geri dönücem. Şimdi ben her gün modemin resmini ve data kullanımının SS'ini alıyorum. Fatura çıkmasını bekliyorum çıktıktan sonra direk tüketici mahkemesine gidicem. Şimdi bunlar benim internetimi başka bir kişiye kullandırıyor bundan dolayı faturayı direk iptal etme gibi bir şansımız var mı acaba? Tüketici mahkemesine ne diye başvursam? Birde hesabımı kapattıktan sonra mı başvursam yoksa direk hat açıkken mi başvursam? Tecrübesi veya bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Birde yazlık internette tek fatura çıkıyor. Birde şu bağlarken bedava verilen kurulum ücreti cart curt falan var. Şimdi 2 ay geçmeden hattımı iptal edersem bunların parasını alırlar gibi. Ama birde bu yazlık paketleri tahahütsüz olarak geçiyor kendi sitelerinde. Tahahütsüz paketlerde istediğim zaman koşulsuz iptal hakkım var diye biliyorum. Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?







  • TürkTelekom için bu kadar konu büyütmeye gerek yok, bağlı olduğunuz müdürlüğe gidip cilalayın gelip düzeltirler. Zaten en büyük avantajı bu
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Eski bir ttnet çalışanına ilettik oda il müdürlüğüne iletmiş. Şimdi bu sabah geldiler düzelttiler. Arkadaş bu ülkede tanıdığın olmadan bir bok yapamıyorsun. Her sorunda müdürlüğü gidip küfür mü edecez? İnsanın işi gücü oluyor.
  • cenkakay08 C kullanıcısına yanıt
    Maalesef, yapacak başka bir şey yok.
  • Problem düzeldi demişsiniz, ne şekilde düzeldi? Adres-port-devre no-modem eşleşmesi olmadan modemi otomatik kurmuyor diye biliyorum ben. Komşuma bağlamışlar demişsiniz, komşunuz o sırada yeni abonelik mi bağlatmış, nakil mi yaptırmış veya onun halihazırdaki internetini kesip sizinkini mi ona bağlamışlar?

    Yani ben pek anlamadım doğrusu ama problem çözüldü demişsiniz o yüzden çok soru sorup bunaltmak istemiyorum elbette.

    Ankastre kutusuna kaç abone bağlı mesela, Port ve devre no olmadan sizin bağlantıyı oraya bağlayamazlar, sistem birbirini yakalayamaz zaten trafikte.

    Yani tam anlamadım maalesef bu durumu. @ö1f1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Temmuz 2020; 15:39:52 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Port doğrulamıyor tam olarak, ip alabiliyorsun. Benim başıma 3 defa geldi. Hatta son sefer TT elemanı kendi de şaşırdı eski kullanıcı adıyla modem ip alınca

    Bir ara cidden çok iyiydi, hangi firma olursa olsun hatalı port sayfasına atıyordu. Hatırlıyorum. Son 2-3 yıldır sorun var veya bilerek kapattılar korumayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 17 Temmuz 2020; 16:10:18 >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Çok tuhaf hocam. @ö1f1 hocamız aydınlatacaktır bizi :)
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen hocam üst komşu da internet aldı, komşunun modemde PPP bilgileri girili değildi UPNP ile arkadaşın PPP bilgileri ile kurulum yaptı. Bu tür bir senaryo gerçekleşmiş olabilir.
  • Bu arada zannediyorum şuan farklı PPP bilgisi girili bir modem ile farklı hatlar üzerinden hizmet alabilirsiniz. Hatta emanet verdiğim modem gelsin diğer evde bir denemeyi planlıyorum.
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam çok teşekkür ederim.
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Aynı ankastreye bağlı farklı konutlarda da aynı şey geçerli mi hocam? Kapı numarası farklı evlerden bahsediyorum.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dostum benim çalışan portumun üstündeki kablomu boşa alıp başka bir evin kablosu bağlanmış. Modem zaten otomatik hat üzerinden kullanıcı adı şifreyi alıyor. Yani benim bilgilerimi bilmeden kurulum yapılıp kullanılmış.
  • cenkakay08 C kullanıcısına yanıt
    Çok kötü hocam. Geçmiş olsun.
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    60 müstakil ev olan bir site burası. Çevremdeki evlerde zaten yeni bir kurulum olmadı. UPNP olması çok zor.
  • Ben 1 aydır İstanbulda kullandığım Turknet kullanıcı adı ve şifremle başka bir ildeki ttnet yazlık internetini kullanıyorum. Ttnet DNSlerini sevmediğim için turknet DNS kullanmak güzel geliyor. Port tanımlaması bazı santraller için çok önemli değil yani :D
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Sizin açınızdan güzel ama işte benim gibi saçma olaylarda yaşanabiliyor. Evde internetimin olmadığını kanıtlamaya çalışıyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkakay08 -- 17 Temmuz 2020; 22:45:5 >
  • Arıza kaydını tekrar ettirmezseniz sessiz kaldınız için siz de suçlu olursunuz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Valla sistemi bilmemiz lazım hocam yorum yapabilmek için ama ben portların daire ve KBS numaraları ile bire bir ayrılmış olduğunu düşünmüyorum.
  • cenkakay08 C kullanıcısına yanıt
    Eğer herhangi bir hat PPP bilgisi fark etmeksizin çalışabiliyorsa UPNP olmaksızın da böyle bir durum gerçekleşmiş olabilir hocam.
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam çok teşekkür ederim:)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.