Şimdi Ara

TTNet'in yıllar sonra borç çıkarması ve icra durumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nisan 2016 tarihinde kurtulduğum ve bir daha adını dahi görmek istemediğim dandik kurum bana 4 yıl sonra 96TL'lik borç çıkarmış.
    Geçtiğimiz gün bir hukuk bürosu aradı, tabi bilgi vermiyor TTNet bayisine gidip sorgulatabilirsiniz diyor. Gittiğinizde de bir şey olduğu yok TCKN giriyor çalışan ve şu kadar borç var ödeyin diyor. Borç neden var, hangi faturanın borcu, ne kadarı faiz, tüm iletişim bilgilerim olmasına rağmen bugüne kadar neden tek bir kere hatırlatılmamış bu sorulara yanıt yok. Ancak saçma sapan kampanya maili mesajı yollarlar bir kere bile şu borcun kaldı bildirimi almadım.
    Bu durumla karşılaşan vardır elbet, Tüketici Hakem Heyetine başvursam olumlu sonuç alabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evereve -- 31 Ocak 2020; 10:39:44 >



  • Bu firma her geçen gün kendini aşıyor
    E-devletten kontrol ettiniz borç olup olmadıgını?
  • Evet orada da aynı borç görünüyor.
    TTNet'i arıyorum biz hukuk firmasına devrettik detayları göremiyoruz diyor.
    Hukuk firması şu kişi ilgileniyor dosyayla sonra sizi arayacak deyip kapattı.
    Tam bir rezillik yani başvuru yaptım Tüketici Hakem Heyetine.
  • evereve kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurun, aboneliginizin son aktif oldugu tarihi belirterek şikayet edin. Çıkan faturanın tarihini ve detaylarının belirsiz oldugunu da ekleyin. Şuan aklıma başka bir şey gelmiyor. Tanıdıgınız varsa hukukçu ona da sorabilirsiiz.
    www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 31 Ocak 2020; 19:7:58 >




  • Hakem heyetine mahkemeye başvurmanız gerekli elinizdeki dokümanlarla beraber.
  • Bakın ne diyor Abonelik sözleşmeleri yönetmeliği:
    MADDE-25 (4) Satıcı veya sağlayıcı, fesih bildiriminin hüküm ifade ettiği tarihe kadar olan dönem için tüketime konu bedele ilişkin ödeme bildirimini, fesih bildiriminin hüküm ifade etmesinden itibaren on gün içinde tüketiciye göndermek zorundadır. Ancak, elektronik haberleşme sektöründe faaliyet gösteren sağlayıcılar için bu süre dört aya kadar uzatılabilir.

    Yani size fesih tarihinden sonra en geç 4 ay içinde daha önce gönderdiği yöntemle son faturayı göndermesi gerekiyordu.https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun. yine de çözüme ulaşamazsanız Tüketici hakem heyetine başvurun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 31 Ocak 2020; 22:56:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.