|
Arkadaşlar selamlar. TTNet interneti kullanıyordum, memnun değildim ve sözleşmeyi feshettim. Fesihten sonra cayma bedeli çıkardılar ve ben de buna istinaden tüketici hakem heyetine başvurdum. Süreç 5-6 ay sonra son buldu ve karar lehime çıktı. Sonrasında TTNet karara itirazda bulunmak üzere Tüketici Mahkemesine başvurdu, 2 hafta içinde cevap vermem gerekiyor sanırım. Neler yapabilirim, yardımcı olur musunuz? Teşekkürler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






