Şimdi Ara

TT Evimde Mobil Wifi Tarifesi / 10GB 19TL-20GB 29TL (84. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.708
Cevap
105
Favori
250.954
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geekiad G kullanıcısına yanıt

    Genel kabul görmüş kuralı söylemiş, aynı gün dönebilirsiniz, Telekom tarafında 30TL gibi bir cezası var sadece 90 gün içerisinde yapılacak geri taşımalarda.

  • bu hattı doğrudan telefonda kullanabiliyormuyum yoksa illaki wınn tarzı modem de mi kullanılır.

    eğer telefonda kullanılabiliyorsa yanına eklenebilecek 250-300 dk lık konuşma paketi var mı ?


    bimcell 20 gb 750 dk 750 sms (95TL) kullanıyorum net yetmiyor konuşma ve sms bitmiyor. az daha fazla verip buna geçeyim diyorum

  • tt.us kullanıcısına yanıt
    Sadece ve sadece internet hattı bu. Telefonda doğrudan kullanılabilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • geekiad G kullanıcısına yanıt

    Hattın açıldığı saniye başka operatöre taşıma yapabilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    Buradaki bayi yapmadı.Bugün İzmir'e gidiyorum.Bir de orada deneyeceğim.Bu arada, Türk Telekom çağrı merkezine sordum, onlar da 3 ay beklemen gerek dediler.Bakalım...

  • İzmir'deki bayi de yapmadı.Mecburen yeni hat aldım.

  • geekiad G kullanıcısına yanıt

    Siz detay mı verdiniz? Telekom'dan geçtim şimdi de geri dönmek istiyorum diye?!

  • Blur kullanıcısına yanıt

    Evet, sorulunca söyledim.

  • geekiad G kullanıcısına yanıt

    yasa gereği herkes özgürdür. istediğin gün tekrar geçebilirsin başka operatöre. fakat geçişi yapan bayi para kazanmadığı için yapmak istemez işlemi

  • geekiad G kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom müdürlüklerinden işlem yapın. Bayiler ile uğraşmanıza gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • geekiad G kullanıcısına yanıt
    Kurcalamayın öyle şeyleri bir daha :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3 aylık sadece İnternet paketi olan tarifeler varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MUTAF kullanıcısına yanıt

    Evet var, genellikle yazlık paketleri diye geçiyor, 3-6-12 ay şeklinde.

    Kimi sadece internet, kimisi dakika da içeriyor ama aylık paketlerden pahalıya geliyor.

  • müşteri hizmetlerini arayıp faturasıza geçebiliyor muyuz deneyen var mı. belki indirim teklifi yaparlar kalmamız için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2y -- 18 Nisan 2023; 17:41:42 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • x2y kullanıcısına yanıt

    Totalde 3 tane hattı edevletten iptal ettim. Aradılar, 20 gb lık mobil wifi tarifeyi 39 liradan kullanırken 154 e falan çıkmıştı direkt iptali basmıştım. 20 gb için 87 lira teklif ettiler, deli saçması geldiği için vergi dahil mi hariç mi bilmiyorum. Her türlü 2 tane hattı iptal ettim. Onun dışında ses hattına çevirip vergiler dahil 95 liralık paket teklif ettiler 1 tane hat için işime geldi onu kabul ettim.


    Aptallık bu yaptıkları, 5 hat kullanıyordum totalde, 2 tanesini direkt iptal ettim, 1 tanesi taahhüt bitince iptal edeceğim, 5 lira dahi kazansalar kâr iken, kurumsal hatlara 26 liraya 20 gb verirlerken, zorla iptal ettirelim istediler bende ettirdim. Geri adım atılmayacak gibi duruyor ama bu daha çok yeni olduğu için bence karşılacakları kayıpları hesap edemediklerini düşünüyorum. Biraz zaman geçince makul bir noktaya gelirler muhtemelen. Ama beni kaybettiler artık.

  • JustStreaming J kullanıcısına yanıt

    Size gene makul teklifle gelmişler, ben kaç kez aradım teklif verin dediğim halde vermediler, başka tarifeye geçeyim dedim ona da olmaz dediler, zorla gönderdiler, ben de geri dönmemek için hala operatör bakıyorum ama yok işte  

  • Blur kullanıcısına yanıt

    Hatların hepsi otomatik ödemedeydi. 154 lira faturayı gördüğüm an, hiç aramadan sormadan direkt edevletten 3 tane hatta iptal işlemi başlattım. O yüzden arandım muhtemelen, sundukları teklifleri de kabul etmedim. 39'dan 154'e habersiz sıçramasına o kadar tepkiliydim ki genel olarak müşteri temsilcisini dinlemeye dahi tahammülüm yoktu.


    Muhtemelen blöfle, ciddi niyet arasındaki farkı biraz anlayabiliyorlardır sanırım. Bir de arayan kişinin elinden gelenin de bir sınırı var, mesela 87'nin altına hiç bir şekilde inemiyordu, sonuç olarakta iptal etmek zorunda kaldı zaten. Ama bana ses hattına çevirip ordan sağladığı indirimle alakalı, dedi data hattını daha fazla indiremiyorum ama ses hattı için şöyle şöyle opsiyonum var falan. Benim onlarda işime gelmediği için yine iptal ettim. 1 hat için kabul ettim sadece.


    Bana kurduğu cümle işte ses hattından indirim sağlıyoruz sanki diğeri ucuza gelmiş gibi düşünün falan filan dedi. Kurumsal hatlara 26 liraya verilen pakete 87 lira ödeyecek kadar gerizekalı değilim kusura bakmayın dedim. Fiyattan bağımsız, piyasada umrumda değil, benim için istediğiniz paranın değeri, verdiğiniz hizmetten daha fazla o yüzden istemiyorum dedim ve sonuç iptal.

  • JustStreaming J kullanıcısına yanıt
    Keşke herkes bu şekilde kararlı davranabilse.

    Aynen ben de sizin gibi aynı tarifeyi kullanıyordum ve habersiz yaptıkları zamla deliye döndüm, telefonda çok kavgalar ettim ama yok işte, hepsi aynı, mağdur olan taraf hep tüketici.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Blur kullanıcısına yanıt

    Bu mobil wifi tarifelerinin 10 GB olanı vardı kaldırdılar. Daha sonra 20 olanı kaldırdılar. Ve taahhütü bitenlerin 39'dan minimum 134'e falan çıktı faturası. Bunu hiç kimse kabul etmez.


    Şuan en ucuz 50 GB'lık tarife var 12 ay taahhütlü 109,90 fiyatı. Bu 10 GB'lık 20 GB'lık tarifelerin bir kitlesi vardı. Ve o kitlede bazı istisnalar hariç, hiç kimse için hayati değildir bu tarifeler. En nihayetinde sadece mobil internetten bahsediyoruz ve 300-500GB lar değil 10-20 gb'tan söz ediyoruz. 10-20gb'ın müşterisi internetsizlikten vs değil, ek olarak kullanmak için, tablette kullanmak için, ip edinmek için vs vs sebeplerle kullanıyordu bu tarifeleri muhtemelen.


    Bu tarifelerin kitlesinin 100GB ve üstü internete ihtiyacı olmadığı gibi, bu paraları edecek bir fayda sağladığını da düşünmüyorum. Dolayısıyla var olan bir talebi karşılayan ürünü ortadan kaldırdıkları için, öyle yada böyle bu ücret zammı çatır çatır iptallere sebep olacaktır. Siz etmeseniz, başkası etmese, illa ki bir çok kişi iptal edecektir.


    çünkü bu tarifeler dediğim gibi ana internet ihtiyacını karşılamak için değil, ikame ve küçük amaçlarla kullanılabilecek paketlerdi. O ihtiyaçlar çoğu insan için ne bu parayı edecek kadar vazgeçilmezdir, ne de paket yükseltip 100gb ve üstü alacak kadar büyük ihtiyaçlardır. Dolayısıyla hata yaptıklarını ve zamanla bu hatadan dönmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum. Ses hatları için bir çok ucuz alternatif bulunabilecekken, sadece internete yarayan hatlar için bu rakamda bu GB'larda bence fazla. O kadar mobil internete ille de ihtiyacı olan çoğu insan, ana telefonunda kullandığı paketi arttırır, bununla da uğraşmaz.

  • JustStreaming J kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi sırf interneti için kullanan aboneler ya ses paketlerine geçecek ya da mevcut paketlerini yükselecektir ama operatörün hatasını anlayıp da fiyat kıracağını hiç sanmıyorum. Tek umudum bir operatörün çıkıp da gerçekten makul bir fiyatla (maliyetine yakın ya da az bir karla) tüm aboneleri kendine çekmek isteyeceği bir tarife. Bunun için de ancak yeni bir operatörün pazara girmesi lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.