Şimdi Ara

TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
1
Favori
50.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • biraz farklı bir bakış açısı olacak ama, bence, arab üreticileri yeni modellerinde, benzin, dizel, lpg ve de gelecekte kullanılabilecek bir yakıt türüne daha uyumlu olabilecek araç üretmeliler. yani araç gerektiğinde benzinde, dizelde, lpg de çalıştırılabilmeli. kullnıcılar da, hangi yakıtı ekonomik buluyorlarsa o yakıtı alıp kullanabilmeliler. böylece hem müşteri memnuniyeti had safaya çıkmış olacak hemde gerçek bir rekabet ortamı oluşmuş olacak...diyorum kanaati acizanemce...
  • Bizim ülkemizde hala Şahin - Doğan peynir ekmek gibi satılıyor. Daha bugün arkadaşım borcuna karşılık aldığı Şahin'i sanayiye götürdüğünde yarım saatte 4 - 5 alıcı çıktı. Şu noktaya geleceğim. Bu tarz otomobilleri kullanmak mecburiyet halleri dışında farklı bir kültür gerektirir. Örneğin bana ne der ve LPG'li araçla kapalı otoparka girerler, kırmızı da geçerler, camdan boş su şişelerini bira şişelerini fırlatırlar. Sonra da bu tarz forumlarda ulaşamadıkları ciğere mundar derler. Artık altlarında belki farklı bir marka otomobil vardır ama kültür değişmez.
    Sanırım anlatmak istediğim anlaşılmıştır, TSI motor bütün diğer üreticilerin şu anda üzerinde çalıştığı bir teknoloji yakında çok yaygınlaşacak. Az yakması ve neticesinde düşük karbondioksit salınımı yapması hedefleniyor. Aynı zamanda performans sağlıyor. Yani hem çevreci hem de ulaşılabilir. LPG ise tüketimi oldukça yüksek olan bir yakıt. Evlerde LPG tüketimi yüksek olmasaydı hükümet fiyatları arttıracak ve dizele yaklaştıracaktı ama olmadı. Yani çok tüketilen ama fiyattan dolayı az yakıyor diye tabir edilen. Peki çevreci mi? Kimin umurunda...

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: firsttrue

    Bizim ülkemizde hala Şahin - Doğan peynir ekmek gibi satılıyor. Daha bugün arkadaşım borcuna karşılık aldığı Şahin'i sanayiye götürdüğünde yarım saatte 4 - 5 alıcı çıktı. Şu noktaya geleceğim. Bu tarz otomobilleri kullanmak mecburiyet halleri dışında farklı bir kültür gerektirir. Örneğin bana ne der ve LPG'li araçla kapalı otoparka girerler, kırmızı da geçerler, camdan boş su şişelerini bira şişelerini fırlatırlar. Sonra da bu tarz forumlarda ulaşamadıkları ciğere mundar derler. Artık altlarında belki farklı bir marka otomobil vardır ama kültür değişmez.
    Sanırım anlatmak istediğim anlaşılmıştır, TSI motor bütün diğer üreticilerin şu anda üzerinde çalıştığı bir teknoloji yakında çok yaygınlaşacak. Az yakması ve neticesinde düşük karbondioksit salınımı yapması hedefleniyor. Aynı zamanda performans sağlıyor. Yani hem çevreci hem de ulaşılabilir. LPG ise tüketimi oldukça yüksek olan bir yakıt. Evlerde LPG tüketimi yüksek olmasaydı hükümet fiyatları arttıracak ve dizele yaklaştıracaktı ama olmadı. Yani çok tüketilen ama fiyattan dolayı az yakıyor diye tabir edilen. Peki çevreci mi? Kimin umurunda...

    Saygılarımla.



    firsttrue düşüncelerinize tamamiyle katılıyorum. +1000




  • televizyonda bütün kanallarda reklamı yapılan benzin den %50 daha tasarruflu olduğu bilinen lpg ye uzanamayanlar mundar demişler oda tsı gibi performansıyla benzin canavarına dönen arabalarda kullanılamıyor.abi biz bu aracı performans için aldık diyorlar sonra da ekonomik diyorlar zaten sorun orda ya performanslı kullandığında benzini içerek ocağına incir ağacını dikiyor.bir araba ya ekonomik ya performanslıdır hem performanslı kullanılıp hem ekonomik olan araç daha çıkmadı ha devamlı 110 la gidersen ki tüm tsi ciler bu hızla gidiyor o zaman 5 lt yakar ama performans için aldım amacım bu diyipte 180-200 basarsan 10 lt den fazla yakarsın ki bu cümlelerimi benzin yakında 4 tl olduğunda daha iyi anlarsınız
  • biraz televizyon izleyin benzin reklamı göremiyorum her 3 reklamdan biri lpg reklamı çünkü benzinden kat kat daha çevreci sizin bu tsi ler göreceksiniz 6-7 yaşlarına geldiğinde milleti kendine düşman edecek daha çıkalı 2 yıl oldu hele bir motor tamiri istesinde motor eskisinde o 5 litreleri yakıyormu ben inanıyorum tsi hakkında olumsuz düşüncelerin birçoğu 4-5 yıl sonra doğru çıkacak
  • tsi araç kullanmadan öntargılıydım
    ama test ettim ya budur dedim budur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atsuma

    tsi araç kullanmadan öntargılıydım
    ama test ettim ya budur dedim budur



    Allah herkese bir gün TSI test etmek nasip etsin...
  • arkadaşım tsi gibi bir teknoloji başlığı altında hala yok lpg eknomik yok şu kadar litre yok bu kadar kilometre diyebiliyorsun. 60bin tl verip 1.4 tsi passat almış adam yok lpgyle şu kadar giderim yok bilmem ne diye düşünmez sen lpgli x marka arabanla mutlu ol. lütfen şu topik kapansın bu gibi isnanlar prim kazanıyor. önce teknik verileri incele şehir içi/dışı tüketimlerine bak sonra ekonomi diye gel. 150binden sonra arıza verecekmiş de bilmem ne binlerce ödül alan motor şahin ustaları tarafından kötülenince kötü motor oluyor öyle mi güldermeyin gece gece =) yok küçük cc'de yüksek hp motoru yiyomuş yok pistona şu oluyomuş bilmem ne!! yahu sen o tsi'deki pistonları, piston yataklarını şahin pistonu mu zannettin yoksa.. biraz teknolojiye ayak uydurun çıkın kabuğunuzdan...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ykaya1983

    televizyonda bütün kanallarda reklamı yapılan benzin den %50 daha tasarruflu olduğu bilinen lpg ye uzanamayanlar mundar demişler oda tsı gibi performansıyla benzin canavarına dönen arabalarda kullanılamıyor.abi biz bu aracı performans için aldık diyorlar sonra da ekonomik diyorlar zaten sorun orda ya performanslı kullandığında benzini içerek ocağına incir ağacını dikiyor.bir araba ya ekonomik ya performanslıdır hem performanslı kullanılıp hem ekonomik olan araç daha çıkmadı ha devamlı 110 la gidersen ki tüm tsi ciler bu hızla gidiyor o zaman 5 lt yakar ama performans için aldım amacım bu diyipte 180-200 basarsan 10 lt den fazla yakarsın ki bu cümlelerimi benzin yakında 4 tl olduğunda daha iyi anlarsınız

    hem ekonomik olup hem performanslı olan araç çıkmamış duydunuz mu? peki sizin karbon salımı diye bir şeyden haberiniz var mı? peki sizin lpg'li bir araçlar 180-200bastığınızda pistonlarınızın ömrünü kaç yıl azaltıyorsunuz biliyor musunuz? peki siz 1.4cc 170hp bir aracın bastığınızda uçup basmadığınızda akıllı uslu gidebileceğini düşünemiyor musunuz? peki siz 1.4cc 170hp bir araca bastığınızda sizin tabirinizle ''performansıyla benzin canavarına dönüşen araç'' nerden biliyorsunuz bu kadar sömüreceğini de bu kadar abartmışsınız ocağımıza incir ağacı dikecekler falan? siz f1e mi katılacaksınız? o zaman buyrun lpg'li aracınızla katılın...




  • TSI 3 pistonlu mu ??? :S

     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL
  • valla Değerli TSI kullanıcı dostlarım. belliki adam TSI ile kendi LPG li şahinini karşılaştırıyor.

    Ykaya1983 Eğer jetta gibi bir araban olsun heleki TSI motor sen lpg takarsan bende dişimi kırarım

    Güzel düşün seninde olsun alamadığın yada gücünün yetmediği arabalara İFTİRA atmayla olmaz. Sen belliki hiç hayatında şahinden başka arbaya binmemişsin heleki VW teknolojisinin yanından bile geçmemişsin. Yukarıda arkadaş şahin zihniyetini çok iyi özetmeliş diyecek bişey yok.
  • TSI 1.4cc 122 hp : 1800cc Kadar güç üretir ancak 1.4cc motorla aynı oranda yakıt tüketir.

    TSI 1.4cc 170 hp : 2700cc kadar güç üretir ancak çok daha az değerde yakıt tüketimi olur. Sakin sürüşlerde bir çok 1.4 aracın yakıtından çok daha az benzin tüketir.

    ykaya1983 insanın performanslı ve ekonomik bir araca binmesi demek onun sürekli hız yapmasını gerektirmez. Türkiye şartlarındaki yollar belli. En fazla 220 yapmıştım opelle. Jettamla yolun engebeli olması sebebiyle 190 yaptım. devir saatim henüz 3500 devirdeydi. çok rahat 200 ün üzerine çıkacağımı düşünüyorum. Bunu tabiki kimseye tavsiye etmiyorum sadece aracın gücünü ölçmek için bir deneme yapmıştım. sakin kullanımda yaptığım en yüksek hız 140 tır pek geçmemeye çalışırım.

    performanslı bir aracı insanlar herzaman süratli gitmek için tercih etmez. Bir sanatçı arkadaşım opel vectra aldı 160 hp olduğunu söylüyor aracının. kaç cc olduğunu hatırlayamıyorum. Kendiside sakin bir insandır yapı olarak . Sordum kendisine neden bu kadar performanslı bir araç tercih etme sebebini sorduğumda yanıtı şuydu, sağ ayağımın altında bana güven veren bir gücün olması beni mutlu ediyor dedi. bu arada vectra ankaradan istanbula tam bir depo benzin harcamış 130 km sabit hızla. Şimdi TSI motorun 1.4 160 hp gücündeki araçla arasındaki fark ekonomidir anladınmı bunu şimdi. o vectra 2000 motorun üzerinde bu motor ise 1.4cc güç aynı ve TSI açık ara ekonomik.

    Dünyadaki bir çok otomobil firması artık küçük hacimli motorlardan yüksek performans ve daha az yakıt tüketen sonuçlar elde ediyorlar. Biraz dünyayı teknolojiyi takip et. dört tane şahin ustasının tamamen kafadan salladığı bilgilerle burda insanlarla tartışma. Gerçekten komik duruma düşüyorsun az önce yazdıklarını okudum gece gece güldüm vallahi.Allahda seni güldürsün.

     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökhan40 -- 3 Temmuz 2009; 1:32:31 >




  • VW kullanıcısı değilim ama genelde VW grubuna yapılan eleştirilerin "mundar" olduğundan kaynaklandığını düşünüyorum. Bu başlığa cevap yazarak başlığı açan kişiyi tatmin ediyorsunuz, bırakın kendi lpg li dünyasında yaşasın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shebumi

    kendi söylediğiniz bir söze cevap kendiniz vermiş gibi olmuş,


    Öncelikle, TSI için LPG'den veya dizel'den daha ekonomik diye kim diyor ?

    Çift karakterli bir motordur, normal giderseniz 1.6 benzinlilerin hemen hepsinden az yakar, ama isterseniz de çoğu 2.0 aracı geride bırakacak performans olanağı var.

    Daha performanslı bir sürü araba var, daha ekonomiği de çok var ama ikisini birden barındıran başka bir seçenek bilmiyorum ben. Üstelik sadece 1.4 seçeneği yok.
    Kullanıp sonra yorum yapmak daha iyi olabilir..






  • Forum yöneticilerinden bu konunun tamamen silinmesini rica ediyorum.
  • sevgili gökhan,bence silinmesin.bu teknoloji yoksunu arkadaşa inanalar zaten almasınlar TSİ mototlu araç.onlar kaplumbağa gibi olmak istiyorlarsa (kaplumbağa uzun ömürlü olur;))bırak karışma.biz keyfimize göre istersek bir çita seriliğinde istersek bir aslan sağlamlığında alırız keyfimizi.zaten ben bir edison'a bir de vw'e dua ediyorum buluşlarından dolayı.......
  • Aracımın yakıt tüketiminden çok memnunum Afyon - İstanbul arasını 100 km / 5.6 lt lik ortalamayla aldım.Üstelik bazı yerlerde trafiğe takıldım uzun süre 1. ve 2. viteste gitmek zorunda kaldım. TSI kullanmasını bilirseniz gerçekten çok ekonomik.Araç Golf TSI 122 hp
  • katılıyorum.. veya topiği TSi lara lpg uygulanamaz mı? diye değiştirsinler..
    quote:

    Orjinalden alıntı: gökhan40

    Forum yöneticilerinden bu konunun tamamen silinmesini rica ediyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drkaramurat

    sevgili gökhan,bence silinmesin.bu teknoloji yoksunu arkadaşa inanalar zaten almasınlar TSİ mototlu araç.onlar kaplumbağa gibi olmak istiyorlarsa (kaplumbağa uzun ömürlü olur;))bırak karışma.biz keyfimize göre istersek bir çita seriliğinde istersek bir aslan sağlamlığında alırız keyfimizi.zaten ben bir edison'a bir de vw'e dua ediyorum buluşlarından dolayı.......


    Bir bakıma haklısın katılıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: M@rvellous

    Aracımın yakıt tüketiminden çok memnunum Afyon - İstanbul arasını 100 km / 5.6 lt lik ortalamayla aldım.Üstelik bazı yerlerde trafiğe takıldım uzun süre 1. ve 2. viteste gitmek zorunda kaldım. TSI kullanmasını bilirseniz gerçekten çok ekonomik.Araç Golf TSI 122 hp



    M@rvellous bak sana yemin ediyorum. Ankara istanbul arası tam 500 km yol gittim depom daha yarıydı. 500 km de yarım depo benzin harcamış, C sınıfında 1383 kg içindekilerle birlikte araç 1700 kg ağırlığa ulaşan, 1.4 motor hacimli konfor ve güvenlik sunumu hat safada olan benim aracımın bir benzerini gösterin farklı bir marka bu aracı sabahleyin satarım ya. Sana kesinlikle katılıyorum. Ancak istanbul ankara arasında benim ortalamam 100 km / 5.0 litreydi . İstersen benim yaptığım ortalamanın altına bile indirisin o aracı.

    Böyle konumu olur arkadaşlar ya anlamıyorum Ankara kırşehir arası 100 km de / 4,6 - 4,9 lt yakan bir arabaya biniyorum ya. Ortalamalar ortada dünyada bu özelliklerle ve bu kriterlerde başka bir araç aynı performansı ve ekonomiyi yapamıyor. İnsan daha ne ister bir araçtan. hem sevgili Jetta kullanıcılarına hemde değerli TSI kullanıcılarına birkaç resim paylaşmak istiyorum.

     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL


     TSI MOTOR UZUN VADEDE EKONOMİK DEĞİLL




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.