Şimdi Ara

Trendyol'dan alışveriş yapmayın!

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5
Cevap
0
Favori
239
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Trendyol'dan alışveriş yapmayın!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Gönderilmeyen fatura için 4 gündür mücadele ediyorum.

    1. Gün fatura yok dedim firmayla iletişime geçeriz hallederiz dediler.
    2. gün bana hatırlatın mail attıralım dediler
    3. gün kargodayım akşam mesaj atın dediler
    4. gün telefonla ulaşamıyorum.

    ben mi mücadele edeceğim fatura için onlar mı ayıp değil mi? parasını verdiğim aldığım üründe sorun olsa nasıl garantiye göndereceğim bu mudur etik?

    ayıbın yolları kayıp...



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    429 Mesaj
    Faturasız garantiye yollayabilirsin, sorun olmaz fakat ücret iadesi gibi bir duruma düşersen o zaman fatura gerekir, başka yerde işe yaramaz



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşlemci : Intel Core i7-8750H Ekran Kartı : NVIDIA GeForce RTX2070 8gb 256 bit Ram : 32 Gb 2666 Mhz DDR4 Sdd1 : İntel 512GB Ssd2 : Samsung 512GB 960 PRO M.2 Sata NVMe (Okuma Hızı 3500MB / Yazma Hızı 2100MB)Telefon : HUAWEI Mate 10 Pro
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    Faturasız garantiye yollayabilirsin, sorun olmaz fakat ücret iadesi gibi bir duruma düşersen o zaman fatura gerekir, başka yerde işe yaramaz
    nasıl olacak faturasız garanti? ürünün garantisi açılmadıysa nereden bilecekler kalan garanti süresini?

    artık ürünlerde fatura garanti belgesi yerine geçiyor. faturanın kesildiği tarihten itibaren 2 yada 3 sene...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panamalı Hasta -- 5 Aralık 2019; 8:48:55 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    429 Mesaj

    Garanti her türlü başlar, dert etme onu, hatta belki sana daha önce açılmış iade olmuş bir ürün de gönderirler, sen garanti başlamadı diye korkmak yerine, garanti neden daha erken başlamış diye bir endişen olmalı, ayrıca ürünü bilmiyorum, ben genellikle bir cihaz aldığımda (laptop) ilk işim kendi adıma o cihazı kayıt edip garanti süresini kontrol etmem olur, kısaca fatura sadece ücret iadesi olduğunda senden ibrazını isterler, onun haricinde fatura ile işin yok, tabi karşıdan faturanı mutlaka al, belki vergi kaçırıyorlardır



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Panamalı Hasta kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İşlemci : Intel Core i7-8750H Ekran Kartı : NVIDIA GeForce RTX2070 8gb 256 bit Ram : 32 Gb 2666 Mhz DDR4 Sdd1 : İntel 512GB Ssd2 : Samsung 512GB 960 PRO M.2 Sata NVMe (Okuma Hızı 3500MB / Yazma Hızı 2100MB)Telefon : HUAWEI Mate 10 Pro
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    her şeyin kaydı vardır yani elinde basılı olmaması sorun teşkil etmez onu söyleyeyim öncelikle rahat ol yani.Hatta internetten değil seri numarası olan şeylerde mağazadan bile alsan seri numarasından o ürünün ne zaman satıldığı bilgisine ulaşıp suret fatura kesebilirler, mesela 2.el telefon alıyorsun şirkete alınmış ve faturayı kullanmışlar ne olacak garanti kapsamı dışına mı çıkacak elbette hayır

    İnternetten alışveriş yapıyorsan elden nakit para kullanmadığın için vergi kaçırmaları gibi bir durum da olmaz. Ödeme şirket hesabına geçmeden değil kargolanmak depodan çıkış emri bile verilmez

    İş yogunluğu veya özensizlikten yollamamışlardır tabii bu kabul edilebilir bir durum değil.
    HB dadan kız arkadaşıma bir şey almıştım fatura adresini özellikle yazdığım halde faturayı da kargoyla kıza yollamışlar tam rezillik yani (sana şu kadarlık hediye aldım der gibi oldu) yani oluyor bu tip şeyler
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Sohbet
emek server
Media Sözlük
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.