Şimdi Ara

Transporter 130 bg mi yoksa 105 bg mi ???? (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
127
Cevap
1
Favori
76.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat067

    valla bakıyorum arkadaşlar döktürmüşler kullanan binen binmeyen herkes bişeeler yazmış açıkcasını sölemek gerekirse wv t4 2000 model transporterim vardı sattım gittim 7000km(yedibin) bir t5 130 hp aldım
    sebep şu neden 130 aldın derseniz bana satıcıları hep 105 tavsiye ettiler vay şöle vay böle diye 130 un ustası yokmuşta motor yeniymişte falen filannese
    bende t4 den iyi biliyorumki triger setli arabalarda arıza yapma olasılığı daha fazla sonuçta bir kayış yanlışlıkla 5 e atacam diye 3 çektinmi bitirir yada arabayı stop ettirip vurdurdunmu eline sağlık...
    nese bunlar ince ayrıntılar ben aracımı performanslı kullanırım hız yapmayı severim ama şehir içinde binmem
    uzun yol arabasıdır t5 130luklar bineceksin süreceksin arkanada bakmıycaksın yakıtını temiz koy bakımını tam yaptırt hiç problemin olmaz şu an 74 binde
    gelelim 105 lik t5 e dayımda var
    termal olanlardan ctyvan 105 evet şehir içi yakıtı ekonomik uzun yoldada ekonomik kasayı kaldırıyor yani ideal bir araç ama bendekinin tadını vermiyorr açıkcası sorun problem konusuna gelince öle bir problem görmedik sadece kalkışlarda titreme var oda wv nin kronik hastalığıdır zaten....
    bu konuda uzmanlık yaptım sayılır ...
    heledet4 kasası üstüne ne arızalar gördüm ...
    ama inanın bir t4 ün rahatlığıın 10 da biri t5 te yook kazık gibi tangır tungur sinir bozucu ama yol tutuşuda bir okadar güzel yani her artının bir eksiği oluyo muhakkak

    şimdi araba alacak olursam ne alırdım vede ne için sorusunu cevaplandırayımm
    eğer şehir içi özel kullnacaksam bir kısa şase t5 86 alabilirdim... idare eder
    hem şehir içi hem uzun yol için t5 105hp uzun şase ...
    sürekli uzun yol için 130 hp ....
    aşırı sürat hız ataklık uzun yol için 174
    kışın evinizin önü rampalı bir yol ise ve durup kalkmanız gereken durumlar için ise 4motion şart...
    bide şanzımandan ve debriyajdan kaynaklı problemleri aşabilmek için triptonik mutlaka olmalı

    evet bana ençok uyanı uzun yoll +hız artı serilik vede kullanım kolaylığı için t5 caravelle 174 4 motiondu
    ama aracı aldığımda sadece 130 vardı satıp almaya kalksam zarar edecem beni eskitene kadar binerim inşallah allah kazabela vermesin...

    birde yakıta gelince benim arabam 1t 130 uzun yolda 0.20ykr yakıyor 90 100 km sabir hızda rampalarda dahil düşmemek şartıyla..
    şehir içi 0.30-0.35 gibi ama şehir içi kullanmıyorum turbolu bir aracın şehir içinde kullanılmasına teknik açıdan zaten arıza şansı artıyorr haliyle ben bunu ortadan kaldırıyorum...

    ticaret yapacaksanız vede az yaksın çok yük taşısın diyorsanız gidin bir reno trafic alın derim
    hem yakıtı az hemde sağlam burda marketlerde felan hep bu arabadan var üstüne inen binen de haddi hesabı yook

    ama aile için güvenlik için alacaksanız t5 caravelle den şaşmayın 105 130 174 farketmez ama muhakkak caravelle alın derimpişman olmazsınız

    işte benim arabanın bir vidyosu bakın ankaradan malatyaya doğru tam 550 km yolu 3.5 saatte kat ettim ....(gece03:15 te yola cıktım sabah 06:45 te evdeydim )

    allah kimseye kaza bela vermesin arızada olur tamirde yapılır ama kazanın dönüşü yoktur.....



    valla vidyomu ekleyemedim www . izlesene . com olacak *** olan yer

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067
    ...
    ama inanın bir t4 ün rahatlığıın 10 da biri t5 te yook kazık gibi tangır tungur sinir bozucu
    ...


    hocam katılıyorum size. bende de t4 caravelle var. t6 da çıksa t4 den vazgeçmem...

    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma
    transporterlerin motor ömrü kaç km beyler


    hocam şehirdışı ağırlıklı kullanımla akrabam 2000 t4 caravelle ile 450 bin de şuan. hiç bir sorunu yok. motor, turbo, mazot pompası herşey orijinal. daha da gider...

    benim onun kadar mazota verecek param olmadığından onun kadar gezemiyorum. ama benimki de 200 bin de. daha tık yok...

    şehir içi yoğun trafikte çok kullanmazsanız, yük yüklemezseniz, bakımını aksatmazsanız 500-600 gider ki akrabamınki 450 de.

    ama şehir içinde yoğun ve hor kullanılan, yük atılan t4 lerin 200 bin de motor bitirdiğini de gördüm...

    kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067
    ...
    ama inanın bir t4 ün rahatlığıın 10 da biri t5 te yook kazık gibi tangır tungur sinir bozucu
    ...


    hocam katılıyorum size. bende de t4 caravelle var. t6 da çıksa t4 den vazgeçmem...

    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma
    transporterlerin motor ömrü kaç km beyler


    hocam şehirdışı ağırlıklı kullanımla akrabam 2000 t4 caravelle ile 450 bin de şuan. hiç bir sorunu yok. motor, turbo, mazot pompası herşey orijinal. daha da gider...

    benim onun kadar mazota verecek param olmadığından onun kadar gezemiyorum. ama benimki de 200 bin de. daha tık yok...

    şehir içi yoğun trafikte çok kullanmazsanız, yük yüklemezseniz, bakımını aksatmazsanız 500-600 gider ki akrabamınki 450 de.

    ama şehir içinde yoğun ve hor kullanılan, yük atılan t4 lerin 200 bin de motor bitirdiğini de gördüm...

    kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067
    ...
    ama inanın bir t4 ün rahatlığıın 10 da biri t5 te yook kazık gibi tangır tungur sinir bozucu
    ...


    hocam katılıyorum size. bende de t4 caravelle var. t6 da çıksa t4 den vazgeçmem...

    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma
    transporterlerin motor ömrü kaç km beyler


    hocam şehirdışı ağırlıklı kullanımla akrabam 2000 t4 caravelle ile 450 bin de şuan. hiç bir sorunu yok. motor, turbo, mazot pompası herşey orijinal. daha da gider...

    benim onun kadar mazota verecek param olmadığından onun kadar gezemiyorum. ama benimki de 200 bin de. daha tık yok...

    şehir içi yoğun trafikte çok kullanmazsanız, yük yüklemezseniz, bakımını aksatmazsanız 500-600 gider ki akrabamınki 450 de.

    ama şehir içinde yoğun ve hor kullanılan, yük atılan t4 lerin 200 bin de motor bitirdiğini de gördüm...

    kolay gelsin...



    saol kardeş




  • T4 102 BG 203000 km'de araç bu km'ye gelınceye kadar hiçbir problem yaşamadım bence T4.Resimdeki aracın aynısını kuıllanıyorum 35 EMC 88 ne 105 ne 130 degişmem çünkü 130'luk kullanan arkadaşlarım aracın seyir halinde iken 6 vitesten 5 ,4 ,3 düştüğünü söylüyorlar bu sorunu yaşayan arkadaşım servisi arıyor servisin ilginç cevabı ( aracı 10 dk 15 dk ) dinlendirin öyle yola devam edin ilginç değilmi.Ama bu sorun benim aracımda bu kilometreye kadar hiç yaşamadım artı uzun yolda ince bir turbo sesi geliyor,dahada açılıyor.T4 KULANAN ARKADAŞLAR bilir.105 ler ise biraz yük ve yokuşlarda bayılıyormuş kulanan arkadaşlar söylüyorlar. Bence en iyisi T4 ama aynı güzellikle yeni T5 ler üretilmiyor. .

     Transporter 130 bg mi yoksa 105  bg mi ????


     Transporter 130 bg mi yoksa 105  bg mi ????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan savaş -- 24 Ocak 2008; 11:55:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan savaş

    T4 102 BG 203000 km'de araç bu km'ye gelınceye kadar hiçbir problem yaşamadım bence T4.Resimdeki aracın aynısını kuıllanıyorum 35 EMC 88 ne 105 ne 130 degişmem çünkü 130'luk kullanan arkadaşlarım aracın seyir halinde iken 6 vitesten 5 ,4 ,3 düştüğünü söylüyorlar bu sorunu yaşayan arkadaşım servisi arıyor servisin ilginç cevabı ( aracı 10 dk 15 dk ) dinlendirin öyle yola devam edin ilginç değilmi.Ama bu sorun benim aracımda bu kilometreye kadar hiç yaşamadım artı uzun yolda ince bir turbo sesi geliyor,dahada açılıyor.T4 KULANAN ARKADAŞLAR bilir.105 ler ise biraz yük ve yokuşlarda bayılıyormuş kulanan arkadaşlar söylüyorlar. Bence en iyisi T4 ama aynı güzellikle yeni T5 ler üretilmiyor. .

     Transporter 130 bg mi yoksa 105  bg mi ????


     Transporter 130 bg mi yoksa 105  bg mi ????
    hocam madem t4 dedik, den de kendi t4 caravellemin fotosunu koyayım bari.

    benim ki 2.5 tdi 102 hp idi.
    t5 alacağıma bunu modifiye ettim.
    chiptuning+egsoz+havafiltresi ile 140 hp oldu.
    130 luk t5 ler toz duman...


     Transporter 130 bg mi yoksa 105  bg mi ????


     Transporter 130 bg mi yoksa 105  bg mi ????


    yine söylüyorum; t6 da çıksa, t4 den vazgeçmem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 24 Ocak 2008; 14:14:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067
    ...
    ama inanın bir t4 ün rahatlığıın 10 da biri t5 te yook kazık gibi tangır tungur sinir bozucu
    ...


    hocam katılıyorum size. bende de t4 caravelle var. t6 da çıksa t4 den vazgeçmem...

    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma
    transporterlerin motor ömrü kaç km beyler


    hocam şehirdışı ağırlıklı kullanımla akrabam 2000 t4 caravelle ile 450 bin de şuan. hiç bir sorunu yok. motor, turbo, mazot pompası herşey orijinal. daha da gider...

    benim onun kadar mazota verecek param olmadığından onun kadar gezemiyorum. ama benimki de 200 bin de. daha tık yok...

    şehir içi yoğun trafikte çok kullanmazsanız, yük yüklemezseniz, bakımını aksatmazsanız 500-600 gider ki akrabamınki 450 de.

    ama şehir içinde yoğun ve hor kullanılan, yük atılan t4 lerin 200 bin de motor bitirdiğini de gördüm...

    kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067
    ...
    ama inanın bir t4 ün rahatlığıın 10 da biri t5 te yook kazık gibi tangır tungur sinir bozucu
    ...


    hocam katılıyorum size. bende de t4 caravelle var. t6 da çıksa t4 den vazgeçmem...

    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma
    transporterlerin motor ömrü kaç km beyler


    hocam şehirdışı ağırlıklı kullanımla akrabam 2000 t4 caravelle ile 450 bin de şuan. hiç bir sorunu yok. motor, turbo, mazot pompası herşey orijinal. daha da gider...

    benim onun kadar mazota verecek param olmadığından onun kadar gezemiyorum. ama benimki de 200 bin de. daha tık yok...

    şehir içi yoğun trafikte çok kullanmazsanız, yük yüklemezseniz, bakımını aksatmazsanız 500-600 gider ki akrabamınki 450 de.

    ama şehir içinde yoğun ve hor kullanılan, yük atılan t4 lerin 200 bin de motor bitirdiğini de gördüm...

    kolay gelsin...



    vw kalitesi var sonuç ta öyle değilmi O.B.K




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067
    ...
    ama inanın bir t4 ün rahatlığıın 10 da biri t5 te yook kazık gibi tangır tungur sinir bozucu
    ...


    hocam katılıyorum size. bende de t4 caravelle var. t6 da çıksa t4 den vazgeçmem...

    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma
    transporterlerin motor ömrü kaç km beyler


    hocam şehirdışı ağırlıklı kullanımla akrabam 2000 t4 caravelle ile 450 bin de şuan. hiç bir sorunu yok. motor, turbo, mazot pompası herşey orijinal. daha da gider...

    benim onun kadar mazota verecek param olmadığından onun kadar gezemiyorum. ama benimki de 200 bin de. daha tık yok...

    şehir içi yoğun trafikte çok kullanmazsanız, yük yüklemezseniz, bakımını aksatmazsanız 500-600 gider ki akrabamınki 450 de.

    ama şehir içinde yoğun ve hor kullanılan, yük atılan t4 lerin 200 bin de motor bitirdiğini de gördüm...

    kolay gelsin...



    vw kalitesi var sonuç ta öyle değilmi O.B.K

    Alıntıları Göster
    herkafadan bi ses cıkmıs valla "murat067" adlı arkadasa tesekkurler calısması icin bende t5 105 2004-2005 camlı yada cty almayı dusunuorum vergilerini bilen varsa ve paylaşırsa cok sevinirim herkese saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamandes

    herkafadan bi ses cıkmıs valla "murat067" adlı arkadasa tesekkurler calısması icin bende t5 105 2004-2005 camlı yada cty almayı dusunuorum vergilerini bilen varsa ve paylaşırsa cok sevinirim herkese saygılar

    Alıntıları Göster
    ewt gercekten farklı farklı yorumlar gelmiş.130 lukların sorunlu oldugu söylenmiş hep.ama bi arkadasım da gsl bi konuya deginmiş aracın nerde üretildigi.bnde de 130 luk war almanya üretimi smdiye kdr hiç sorunu da olmadı inş bundan sonra olmaz da.2004 model aracım bu arada,vip yapıldı süper bi arac.ama elimden cıkarmayı düşünüyorum yurt dışına gidecegimden dolayı..neyse şasi numarasının 12. hanesiydi yannıs hatırlamıosam o harf hangi şehirde üretildigini gösteriyordu daha önce baska bi forumda böle bi paylaşıma denk gelmiştim ordan biliorum bn de..kısacası 130 luk kullanıorum smdiye kdr hiçbir sorunu yok olmadı da..tawsiye ederim hiç şüphesizzz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkcem54

    ewt gercekten farklı farklı yorumlar gelmiş.130 lukların sorunlu oldugu söylenmiş hep.ama bi arkadasım da gsl bi konuya deginmiş aracın nerde üretildigi.bnde de 130 luk war almanya üretimi smdiye kdr hiç sorunu da olmadı inş bundan sonra olmaz da.2004 model aracım bu arada,vip yapıldı süper bi arac.ama elimden cıkarmayı düşünüyorum yurt dışına gidecegimden dolayı..neyse şasi numarasının 12. hanesiydi yannıs hatırlamıosam o harf hangi şehirde üretildigini gösteriyordu daha önce baska bi forumda böle bi paylaşıma denk gelmiştim ordan biliorum bn de..kısacası 130 luk kullanıorum smdiye kdr hiçbir sorunu yok olmadı da..tawsiye ederim hiç şüphesizzz..

    Alıntıları Göster
    quote:

    herkafadan bi ses cıkmıs valla "murat067" adlı arkadasa tesekkurler calısması icin bende t5 105 2004-2005 camlı yada cty almayı dusunuorum vergilerini bilen varsa ve paylaşırsa cok sevinirim herkese saygılar

    kamandes kardeş cty van yada camlı van da motor hacmi önemli değil 1900 yada 2500 motor hacmi aynı gurup vergiyi ödemekte aşa yukarı 800 ytl gibi
    ama minübüs gurubuna girerse yani 9+1 olursa 420 ytl ödersin yıllık

    bence şu an en güzel olan caravelle 105 trendline almak hem vergisi bakımından hemde kullanışlılık açsından daha pratik koltuklar çok rahat sökülbilmekte arı konfor olarakta çok daha konforlu ses yalıtmı ve süspansiyonu kliması kalorifer sistemi caravelle almanı tavsiye ederim 105hp seni tatmin edecekse carevelle 105 al bi sorununda olmaz inşallah memnun kalırsın ha birde unutmadan termal bulabilirsen mutlaka termali düşün çok faydası var helede kışın ilk çalışmada felan aracını ısıtır sonra çalıştırırsın motorun daha uzun ömürlü olur:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat067

    quote:

    herkafadan bi ses cıkmıs valla "murat067" adlı arkadasa tesekkurler calısması icin bende t5 105 2004-2005 camlı yada cty almayı dusunuorum vergilerini bilen varsa ve paylaşırsa cok sevinirim herkese saygılar

    kamandes kardeş cty van yada camlı van da motor hacmi önemli değil 1900 yada 2500 motor hacmi aynı gurup vergiyi ödemekte aşa yukarı 800 ytl gibi
    ama minübüs gurubuna girerse yani 9+1 olursa 420 ytl ödersin yıllık

    bence şu an en güzel olan caravelle 105 trendline almak hem vergisi bakımından hemde kullanışlılık açsından daha pratik koltuklar çok rahat sökülbilmekte arı konfor olarakta çok daha konforlu ses yalıtmı ve süspansiyonu kliması kalorifer sistemi caravelle almanı tavsiye ederim 105hp seni tatmin edecekse carevelle 105 al bi sorununda olmaz inşallah memnun kalırsın ha birde unutmadan termal bulabilirsen mutlaka termali düşün çok faydası var helede kışın ilk çalışmada felan aracını ısıtır sonra çalıştırırsın motorun daha uzun ömürlü olur:)

    Alıntıları Göster
    aracınızın şasi numarasının soldan 11. karakteri size arabanızın hangi fabrikada üretildiğini belirtiyor.

    W Wolfsburg, Germany
    A Ingolstadt, Germany
    B Brussels, Belgium
    C Taipei, Taiwan
    D Bratislava, Slovakia
    E Emden, Germany
    G Steyr/Graz, Austria
    H Hannover, Germany
    J Jakarta, Indonesia
    K Karmann, Osnabruck Germany
    M Puebla, Mexico
    N Neckarsulm, Germany
    P Mosel, Germany
    R Martorell, Barcelona, Spain
    S Stuttgart, Germany
    T Kvasiny, Czech Republic
    U Uitenhage, South Africa
    V Palmela, Portugal (previously Westmoreland, USA)
    X Poznan, Poland
    Y Pamplona, Spain

    1 Gyor, Hungary
    2 Changchun, China
    4 Curitiba, Brazil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkcem54

    aracınızın şasi numarasının soldan 11. karakteri size arabanızın hangi fabrikada üretildiğini belirtiyor.

    W Wolfsburg, Germany
    A Ingolstadt, Germany
    B Brussels, Belgium
    C Taipei, Taiwan
    D Bratislava, Slovakia
    E Emden, Germany
    G Steyr/Graz, Austria
    H Hannover, Germany
    J Jakarta, Indonesia
    K Karmann, Osnabruck Germany
    M Puebla, Mexico
    N Neckarsulm, Germany
    P Mosel, Germany
    R Martorell, Barcelona, Spain
    S Stuttgart, Germany
    T Kvasiny, Czech Republic
    U Uitenhage, South Africa
    V Palmela, Portugal (previously Westmoreland, USA)
    X Poznan, Poland
    Y Pamplona, Spain

    1 Gyor, Hungary
    2 Changchun, China
    4 Curitiba, Brazil

    Alıntıları Göster
    berk cem tşkr ederim bilgi için
    çok sağolll.....
    hannover germany bu arada bizim t5 alman malıymş




  • kardeş 105 hp den şaşma hem ensaglam motor onda performans onda 190 km ye çıktım ben 105 hp le
  • kardeş 105 hp den şaşma en ideali bu sorunsuz bir motor ben 105 hp le 190 kmye çıktım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_s_yido@hotmail.com

    kardeş 105 hp den şaşma en ideali bu sorunsuz bir motor ben 105 hp le 190 kmye çıktım
    bence salla t5 t4 al 2003 falan en iyisi şahsen babamın t4 transporter var 102 lik araba gercektenn cok iyi durumda 200 şahidim ben o arabada bide arıza acmıyor değil ama gülü seven dikenine katlabacak artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sknxone

    bence salla t5 t4 al 2003 falan en iyisi şahsen babamın t4 transporter var 102 lik araba gercektenn cok iyi durumda 200 şahidim ben o arabada bide arıza acmıyor değil ama gülü seven dikenine katlabacak artık

    Alıntıları Göster
    caravelle t4ün üstüne tanımam rahatlıkla 200-220 vuruyor hiç zorlanmadan yakıtıdı270ila 300bin arsınd değişiyor buda bnm caravellem istiyene satarım sahibinden.cmda #10114878
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj_darthy

    caravelle t4ün üstüne tanımam rahatlıkla 200-220 vuruyor hiç zorlanmadan yakıtıdı270ila 300bin arsınd değişiyor buda bnm caravellem istiyene satarım sahibinden.cmda #10114878

    Alıntıları Göster
    #10114878 nolu ilandaki carawella bnm bn böle bi araba görmedim t10 la bile değişmem sahibinden.cmda renke baksana özel renk böle carawella varmı arkadaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj_darthy

    #10114878 nolu ilandaki carawella bnm bn böle bi araba görmedim t10 la bile değişmem sahibinden.cmda renke baksana özel renk böle carawella varmı arkadaşlar

    Alıntıları Göster

    quote:

    Orjinalden alıntı: dj_darthy

    #10114878 nolu ilandaki carawella bnm bn böle bi araba görmedim t10 la bile değişmem sahibinden.cmda renke baksana özel renk böle carawella varmı arkadaşlar


    o kadar güzel... satma nedenin_?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trkkrsy


    quote:

    Orjinalden alıntı: dj_darthy

    #10114878 nolu ilandaki carawella bnm bn böle bi araba görmedim t10 la bile değişmem sahibinden.cmda renke baksana özel renk böle carawella varmı arkadaşlar


    o kadar güzel... satma nedenin_?


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar t5 geçince bende bikaç kelam edeyim
    2 aracımız var biri 2002 model alfa 156 2.0
    diğeri 2004 model t5 86 ps long panelvan
    iki aracıda günlük kullanıyoruz , yük taşımıyorum T5 le
    alfa dehşet sportif bi araç rampa düz yol farketmiyo kaçla gitmek istiyorsan
    T5 alfaya göre çok daha rahat kullanış açısından ergonomi açısından güzel
    düz yolda taksiyi aratmıyo 180 190 aramıyosan tabii
    maximum 150, ki çoğu zaman 100 km yi aşmıyorum
    söylelenin aksine ekimde bakımı için bursa vw ye 80 000 bakımı için gittim ne tutar diye 1050 lira fiyat verdi

    yakıt açısından tüplü alfam 155 165 aralığında yakıyo
    t5 ise 190 210 yakıyor

    rampada 105 alsak daha mı iyi olurdu diye içimden geçiriyorum ama 105 likler 300 den aşağı yakmıyo diyip vazgeçiyorum

    çok şükür 2 aracımdanda oldukça memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gacara_53

    1.6 8valf 100hp benzinli ve 2.5 tdi 102hp dizel bu 2 motor hariç diğerleri servisten çıkmaz
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606


    DOĞRU SÖYLÜYORSUN.ALAMAN MALI DİYE DİYE ZATEN....

    MİLLETİN AKLI BAŞINA GELMEDİ DAHA.
    bide tdi motorlar harici tüm motorlar servisten çıkmak bilmez!? demişsin.valla inanki ben hiç bir aracımda vw tdi kadar servise gitmemiştim şu an ki aracımdada aynen öyle gitmedim.şu an altımda crdi motorlu aracım var hem daha sessiz daha az yakıtlı en önemlisi TDİ DEN SORUNSUZ v.s memnunum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    vw ler ford ve opellerden fazla tüketir yakıt ve motor konusunda sınıf larından geri kalmış araçlardır bora marka aracımız vardı camı değişince kapının içerisinde parçalrın hepsi ispanya malı olduğu görmüştüm 1.6 100hp 8valf ve 2.5 102 hp (hava akış bozolur sık sık) tdi motorları haricindeki mortorlar servisten çıkmak bilmez arıza üstüne arıza zaten turbo konusunda sorun yaşamayan bir vw ci bulmak zordur 2 sene bir ömrüvar vw lerin daha sonra arızalar sırasıyla başlar ama sorun nekadar olursa olsun vw ciler o markadan vaz geçmezler nederseniz deyin alaman malıdır cevabını alırsınız




    Alıntıları Göster
    2005 130 hp kullanıyorum 1 defa turbo deqişti yine bozuldu 2 deqişecek bi arkadaşımda daha var aynı sorunda onda var turbolar arıza veriyor arkadaşlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL

    2005 130 hp kullanıyorum 1 defa turbo deqişti yine bozuldu 2 deqişecek bi arkadaşımda daha var aynı sorunda onda var turbolar arıza veriyor arkadaşlar?

    Alıntıları Göster
    belki biraz şans işi ancak çoğu insanımız ticari amacın dışında bu araçları spor araba gibi kullanılıyor
    dizel araçları hatta turbo dizel aracı kullanmanın , ömürlerini uzun tutmanın belli kuralları var
    mesela motor biraz ısındıktan sonra aracı hareket ettirmek, aracı gün içinde kısa süreli çalıştırıp kullanıp stop ettirmemek , uzun süreli kullandıktan sonra stop etmeden rolantede gaza basmadan çalışmasına bu sayede turbonun kendini yağlamasına müsade etmem, motoru 3500 devirin üzerinde 2000 devirin altında mümkün mertebe kullanmamak gibi kaidelere uyarsak uzun ömürlü bir aracımız olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barabum

    belki biraz şans işi ancak çoğu insanımız ticari amacın dışında bu araçları spor araba gibi kullanılıyor
    dizel araçları hatta turbo dizel aracı kullanmanın , ömürlerini uzun tutmanın belli kuralları var
    mesela motor biraz ısındıktan sonra aracı hareket ettirmek, aracı gün içinde kısa süreli çalıştırıp kullanıp stop ettirmemek , uzun süreli kullandıktan sonra stop etmeden rolantede gaza basmadan çalışmasına bu sayede turbonun kendini yağlamasına müsade etmem, motoru 3500 devirin üzerinde 2000 devirin altında mümkün mertebe kullanmamak gibi kaidelere uyarsak uzun ömürlü bir aracımız olur..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: barabum

    belki biraz şans işi ancak çoğu insanımız ticari amacın dışında bu araçları spor araba gibi kullanılıyor
    dizel araçları hatta turbo dizel aracı kullanmanın , ömürlerini uzun tutmanın belli kuralları var
    mesela motor biraz ısındıktan sonra aracı hareket ettirmek, aracı gün içinde kısa süreli çalıştırıp kullanıp stop ettirmemek , uzun süreli kullandıktan sonra stop etmeden rolantede gaza basmadan çalışmasına bu sayede turbonun kendini yağlamasına müsade etmem, motoru 3500 devirin üzerinde 2000 devirin altında mümkün mertebe kullanmamak gibi kaidelere uyarsak uzun ömürlü bir aracımız olur..










  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.