Şimdi Ara

Transporter 130 bg mi yoksa 105 bg mi ????

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
127
Cevap
1
Favori
76.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 2004 veya 2005 model transporter alacagım yanlız 1.9 105 bg mi yoksa 2.5 130 bg mi almalıyım 130 lukların sorunlu oldugu söyleniyor kafam karıstı ????????



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Transporter 130 bg mi, 105 bg mi?

    Volkswagen Transporter, ticari araç segmentinde popüler bir modeldir. 105 bg ve 130 bg güç seçenekleriyle sunulan 2.5 TDI motoruyla bilinir.

    105 bg Motor

    • 105 bg güç ve 250 Nm tork üretir.
    • Yakıt ekonomisi açısından daha verimlidir.
    • Daha düşük satın alma maliyetine sahiptir.

    130 bg Motor

    • 130 bg güç ve 340 Nm tork üretir.
    • Daha fazla güç ve tork sunar, bu da daha iyi hızlanma ve çekiş sağlar.
    • Yakıt tüketimi 105 bg motora göre biraz daha yüksektir.

    Hangisi Daha İyi?

    İhtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlıdır. Ağırlıklı olarak şehir içi kullanımınız varsa ve yakıt ekonomisi önceliğiniz ise 105 bg motor daha uygun bir seçenek olabilir.

    Daha fazla güç ve tork arıyorsanız ve bütçeniz müsaitse 130 bg motor size daha iyi bir sürüş deneyimi sağlayacaktır.

    Motor Ömrü ve Kronik Sorunlar

    • Transporter 2.5 TDI motorlarının ortalama ömrü 300.000 - 500.000 km'dir.
    • 2.0 TDI motorlar ise genellikle daha kısa ömürlüdür.
    • Bazı Transporter T5 modellerinde enjektör sorunları, turbo arızaları ve partikül filtresi tıkanıklığı gibi kronik sorunlar görülebilir.

    Transporter motorunuzun ömrünü uzatmak için düzenli bakım yaptırmanız ve kaliteli yakıt kullanmanız önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • evet kardeş genel olarak 130 lar sorunlu bende yenı 2008 carevlla aldım 105 lık gayet guzel performansı hıcde fana deyıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ascev61

    evet kardeş genel olarak 130 lar sorunlu bende yenı 2008 carevlla aldım 105 lık gayet guzel performansı hıcde fana deyıl
    bizim arkadasta var tranporterda en sağliklı motor hatta VW de en sağliklı TDI 1.9 105 hp
  • 130 lar sorunlu 105 lik olabilir...174 te sanırım 130 gibi sorunludur.vw de motor yükseldikçe sorunlarda artıyorr.
    ama sen starexmi alacan vw mi anlayamadım her yerde topic açmışsın araştırma aşamasındamısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AyTaCH_01

    bizim arkadasta var tranporterda en sağliklı motor hatta VW de en sağliklı TDI 1.9 105 hp

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AyTaCH_01

    bizim arkadasta var tranporterda en sağliklı motor hatta VW de en sağliklı TDI 1.9 105 hp

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    quote:

    Orjinalden alıntı: AyTaCH_01

    bizim arkadasta var tranporterda en sağliklı motor hatta VW de en sağliklı TDI 1.9 105 hp



    Alıntıları Göster
    130 LUK OLANLAR 2.5 YANİ VERGİSİDE YÜKSEK SANIRIM.105 LİKLER 1.9 DAHA DÜŞÜK VERGİSİ VAR.105 LİK KULLANMIŞTIM BİR KERE PERFORMANS OLDUKÇA İYİ 180 FALAN GİDİYODU.130 LUK BANA BİRAZ ABARTI GİBİ GELİYOR.ARKADAŞLARDA PROBLEMLİ FALAN DEMİŞLER.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    130 LUK OLANLAR 2.5 YANİ VERGİSİDE YÜKSEK SANIRIM.105 LİKLER 1.9 DAHA DÜŞÜK VERGİSİ VAR.105 LİK KULLANMIŞTIM BİR KERE PERFORMANS OLDUKÇA İYİ 180 FALAN GİDİYODU.130 LUK BANA BİRAZ ABARTI GİBİ GELİYOR.ARKADAŞLARDA PROBLEMLİ FALAN DEMİŞLER.

    Alıntıları Göster
    vergisi yakıtı ne olursa olsun ben onlara katlanmaya razıydım.ben hiç yakıttan şikayet etmedim 33-34 ykr yaktığı halde ve ben senede 40,000 km devirdiğim halde.vergiside 900 ytl ye yakındı ondanda şikayetçi olmadım.ama sorunsuz araba olsaydı ben o arabayı en az 5-6 sene binmek 300,000 km yi devirmek niyetiyle almıştım.beni her hafta servise götürdüğü ve en önemliside 6-7 sefer yolda bıraktığı için satmak zorunda kaldım ve şimdi üzülmüyorum iyiki satmışım yoksa daha çok yolda kalacaktım.garantisi bittiydi.bide her arızasını cebimden yaptıracaktım.(imzamdada olduğu gibi çokkkkk rezillik çektim))):

    130 luklar çok süper 105 likler halt etsin.1900 cc 105 bg nerde 2,5 130 bg 340 nm tork 6 vites nerde??????*bide tabi 2,5 174 bg 400 nm tork kısaca yer uçağı......
    130 luk aslında o araç için standart tam kullanmak için iyi.105 lik ise caddynın aynı motoruna sahip bence biraz güçsüz kalıyor biraz değil bayaaa güçsüz....130 luklar sorunsuz olsa çokk süper araçlar...ama sorunlu bile bilede gidip alınmaz....6 vites olmasıda yolda rahat gitmesini ve yüksek hızlara devirli çıkmasını sağlıyordu yani güzeldi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    vergisi yakıtı ne olursa olsun ben onlara katlanmaya razıydım.ben hiç yakıttan şikayet etmedim 33-34 ykr yaktığı halde ve ben senede 40,000 km devirdiğim halde.vergiside 900 ytl ye yakındı ondanda şikayetçi olmadım.ama sorunsuz araba olsaydı ben o arabayı en az 5-6 sene binmek 300,000 km yi devirmek niyetiyle almıştım.beni her hafta servise götürdüğü ve en önemliside 6-7 sefer yolda bıraktığı için satmak zorunda kaldım ve şimdi üzülmüyorum iyiki satmışım yoksa daha çok yolda kalacaktım.garantisi bittiydi.bide her arızasını cebimden yaptıracaktım.(imzamdada olduğu gibi çokkkkk rezillik çektim))):

    130 luklar çok süper 105 likler halt etsin.1900 cc 105 bg nerde 2,5 130 bg 340 nm tork 6 vites nerde??????*bide tabi 2,5 174 bg 400 nm tork kısaca yer uçağı......
    130 luk aslında o araç için standart tam kullanmak için iyi.105 lik ise caddynın aynı motoruna sahip bence biraz güçsüz kalıyor biraz değil bayaaa güçsüz....130 luklar sorunsuz olsa çokk süper araçlar...ama sorunlu bile bilede gidip alınmaz....6 vites olmasıda yolda rahat gitmesini ve yüksek hızlara devirli çıkmasını sağlıyordu yani güzeldi.

    Alıntıları Göster
    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik

    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    PANELVAN 1.9 105HP 180 KM HIZI DÜZ YOLDA GÖRÜYOR.ARAÇ BOŞ KOLTUK VS. YOK. AYRICA YOU TUBE DEKİ VİDEOLARDADA 130 LUK TRANSPORTERLAR 200 KM HIZA ÇIKABİLİYOR.AMACIM KONUYU UZATMAK DEĞİL AMA BİZDE 2001 L300 VAR KADRAN 160 O BİLE 160 GİDİYOR Kİ ARAÇ 75 HP.
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giza -- 19 Eylül 2007; 21:01:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik

    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    oranlama hesap yapınca o kadar yakması gerekiyor ama gelgelelim işin gerçeğine 33 ykr yakıyordu sattığımda bakımıda yeni yapılmıştı hatta.hiç düşmediydiki zaten hep o civar yaktı.kullanmaya bağlı diyelim en iyisi.çünkü ben 50 ytl lik eurodiesel alıyordum 150 km yol yapıyordum şehir içinde taş çatlasın 160 km yapıyordum yani 161 demiyordu.bunun da sağlamasını yaparsak 33 ykr civarı yapıyor.ama şimdiki aracıma 50 ytl lik eurodiesel koyuyorum 330 km yol yapabiliyorum şehir içinde şehir dışında ise 50 ytl ile 440-450 km yapıyorum.....ve vw in aynı performansını bundada görüyorum.hatta 210 u vurdum otobanda dahada basardı....

    bu arıza yapma olayındada biraz şans işi demek yanlış olur diye düşünüyorum çünkü şikayet edenleri görüyorsunuz başta ben olmak üzere.hadi ben şanssızım başka biride şanssız eee bu forumdaki herkesmi şanssız o arabayı alanların ne bileyim %60 %70 imi şansız ................

    174 lükler eğer arıza vermiyorsa 130 luklar gibi (bilmiyorum duymadım hiç )alınabilir...130 luk alacağına 174 alabilirsin...

    105 lik ler en son arabayı yırtsan 175 km hıza çıkabiliyor.130 lukta ben az kalsın ibreyi patlatıyordum.ama sen diyorsunki 174 lük 200 ü geçmiyor bu nasıl olurki?resmen araba yer uçağı acaba senin aracının bi ayarı falanmı kısık onu bi servise göster baksınlar bence....


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    oranlama hesap yapınca o kadar yakması gerekiyor ama gelgelelim işin gerçeğine 33 ykr yakıyordu sattığımda bakımıda yeni yapılmıştı hatta.hiç düşmediydiki zaten hep o civar yaktı.kullanmaya bağlı diyelim en iyisi.çünkü ben 50 ytl lik eurodiesel alıyordum 150 km yol yapıyordum şehir içinde taş çatlasın 160 km yapıyordum yani 161 demiyordu.bunun da sağlamasını yaparsak 33 ykr civarı yapıyor.ama şimdiki aracıma 50 ytl lik eurodiesel koyuyorum 330 km yol yapabiliyorum şehir içinde şehir dışında ise 50 ytl ile 440-450 km yapıyorum.....ve vw in aynı performansını bundada görüyorum.hatta 210 u vurdum otobanda dahada basardı....

    bu arıza yapma olayındada biraz şans işi demek yanlış olur diye düşünüyorum çünkü şikayet edenleri görüyorsunuz başta ben olmak üzere.hadi ben şanssızım başka biride şanssız eee bu forumdaki herkesmi şanssız o arabayı alanların ne bileyim %60 %70 imi şansız ................

    174 lükler eğer arıza vermiyorsa 130 luklar gibi (bilmiyorum duymadım hiç )alınabilir...130 luk alacağına 174 alabilirsin...

    105 lik ler en son arabayı yırtsan 175 km hıza çıkabiliyor.130 lukta ben az kalsın ibreyi patlatıyordum.ama sen diyorsunki 174 lük 200 ü geçmiyor bu nasıl olurki?resmen araba yer uçağı acaba senin aracının bi ayarı falanmı kısık onu bi servise göster baksınlar bence....


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...


    Alıntıları Göster
    130 bg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuspecT_41

    130 bg

    Alıntıları Göster
    130 bg
    demekle olmaz adam açıklama istemiş.neden 130 bg açıkla.+ ve - lerini söyle.130 lar sorunluymuş bilginiz varmı diyede sormuş!!!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    130 bg
    demekle olmaz adam açıklama istemiş.neden 130 bg açıkla.+ ve - lerini söyle.130 lar sorunluymuş bilginiz varmı diyede sormuş!!!!!!!

    Alıntıları Göster
    arkadaşım bu konuda her kafadan bi ses çıkar kimi der 105lik güçsüz kimi der 130luk sorunluyok efendim 174lüğün ikinci eli yok hangisini alacaz kardeşim?... bizde 130luk var bi sorunu yok herşey senin kullanımına bağlı

    bana sorarsan 105liğin o kasayı rahat taşıyacağını pek zannetmiyorum ha eğer ticari amaçla almıyosan kısa şase 105lik işini fazlasıyla görür zaten ticari kullanacam diyosan hiç bulaşma çok hassas araba öyle yüke falan gelir bi trafı yok

    kısacası keyif arabası bu... ölç tart hangisi uyarsa onu al dikkatli kullan pişman olmassın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    oranlama hesap yapınca o kadar yakması gerekiyor ama gelgelelim işin gerçeğine 33 ykr yakıyordu sattığımda bakımıda yeni yapılmıştı hatta.hiç düşmediydiki zaten hep o civar yaktı.kullanmaya bağlı diyelim en iyisi.çünkü ben 50 ytl lik eurodiesel alıyordum 150 km yol yapıyordum şehir içinde taş çatlasın 160 km yapıyordum yani 161 demiyordu.bunun da sağlamasını yaparsak 33 ykr civarı yapıyor.ama şimdiki aracıma 50 ytl lik eurodiesel koyuyorum 330 km yol yapabiliyorum şehir içinde şehir dışında ise 50 ytl ile 440-450 km yapıyorum.....ve vw in aynı performansını bundada görüyorum.hatta 210 u vurdum otobanda dahada basardı....

    bu arıza yapma olayındada biraz şans işi demek yanlış olur diye düşünüyorum çünkü şikayet edenleri görüyorsunuz başta ben olmak üzere.hadi ben şanssızım başka biride şanssız eee bu forumdaki herkesmi şanssız o arabayı alanların ne bileyim %60 %70 imi şansız ................

    174 lükler eğer arıza vermiyorsa 130 luklar gibi (bilmiyorum duymadım hiç )alınabilir...130 luk alacağına 174 alabilirsin...

    105 lik ler en son arabayı yırtsan 175 km hıza çıkabiliyor.130 lukta ben az kalsın ibreyi patlatıyordum.ama sen diyorsunki 174 lük 200 ü geçmiyor bu nasıl olurki?resmen araba yer uçağı acaba senin aracının bi ayarı falanmı kısık onu bi servise göster baksınlar bence....


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    oranlama hesap yapınca o kadar yakması gerekiyor ama gelgelelim işin gerçeğine 33 ykr yakıyordu sattığımda bakımıda yeni yapılmıştı hatta.hiç düşmediydiki zaten hep o civar yaktı.kullanmaya bağlı diyelim en iyisi.çünkü ben 50 ytl lik eurodiesel alıyordum 150 km yol yapıyordum şehir içinde taş çatlasın 160 km yapıyordum yani 161 demiyordu.bunun da sağlamasını yaparsak 33 ykr civarı yapıyor.ama şimdiki aracıma 50 ytl lik eurodiesel koyuyorum 330 km yol yapabiliyorum şehir içinde şehir dışında ise 50 ytl ile 440-450 km yapıyorum.....ve vw in aynı performansını bundada görüyorum.hatta 210 u vurdum otobanda dahada basardı....

    bu arıza yapma olayındada biraz şans işi demek yanlış olur diye düşünüyorum çünkü şikayet edenleri görüyorsunuz başta ben olmak üzere.hadi ben şanssızım başka biride şanssız eee bu forumdaki herkesmi şanssız o arabayı alanların ne bileyim %60 %70 imi şansız ................

    174 lükler eğer arıza vermiyorsa 130 luklar gibi (bilmiyorum duymadım hiç )alınabilir...130 luk alacağına 174 alabilirsin...

    105 lik ler en son arabayı yırtsan 175 km hıza çıkabiliyor.130 lukta ben az kalsın ibreyi patlatıyordum.ama sen diyorsunki 174 lük 200 ü geçmiyor bu nasıl olurki?resmen araba yer uçağı acaba senin aracının bi ayarı falanmı kısık onu bi servise göster baksınlar bence....


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    174 luk caravelle ile 35 bin km ye gelmek uzereyiz cok sukur bugune kadar herhangi bir ariza cikarip bizi uzmedi.
    Sadece elektronik duzenekle acilip kapanan sag surgulu kapi tozlu oldugunda ya da elektronik duzenin algiladigi yerde ufakta olsa bir engelle karsi karsiya kalinca kafayi yiyor bi ileri bir geri acilip kapanmaya basliyor.Aracin ozellikle surgulu kapisini epey temiz tutmak gerekiyor.yoksa sinir bozucu olabiliyor

    Forumlardan okudugum kadari ile 130 luklarin ariza cikardigini duydum fakat 105 likte alinmaz bence.105 likle nasil oluyorda 180 km hiza cikiliyo onu da anlamis degilim.Hiz topigine donusmesin ama 174 luk kicini cikara cikara 200 km ye ancak geliyor o da yolunu bulursaniz.

    130 luk motor ozellikleri yonunden ideal bence tercih edilebilir ama ariza kismini bilemiyorum.biraz da sans isidir.alirsin arabayi hic servisten cikamazsin belki de servisin yolunu hic tutmazsin bilemiyorum.

    Ayrica yakit konusunda bir arkadasimiz 33-34 ykr den bahsetmis ki bu da 13-14 litre yakar demektir bunu ancak redline kullanip yapabilirsiniz diye dusunuyorum cunku 174 lugu bile suratli kullanmamiza ragmen sehir icinde de devirli kullanmamiza ragmen su anda ortalamasi 10 litre.
    sehir icinde bazen 12 litreye kadar cikabiliyor.oranlama yaptigimiz zamn 130 lugun ortalama 9 litre civarinda yakmasi gerekir diye dusunuyorum.

    Kolay gelsin...




    Ben defalarca denedim en son 205 km hiza cikti.Sivrihisar-Ankara yolunda.
    Zaten 180 e kadar gayet guzel cikiyor ama 180 den sonra ibre artik oynamiyor gibi cok yavas yavas hareket ediyor.
    0-180 e cikmam atiyorum 3 km ise 180-205 arasi cikmam 5 km yi bulmustur.
    Hatta forumda konu acmistim bu arac niye 3800 deviri gecmiyor diye.
    Sadece 6. viteste degil 3-4-5. viteslerde de 4000 devire cikmasi zaman aliyor.
    Sanki 3500 den sonra birsey araci tutuyor gitmiyor gibi oluyor arac epey zorlaniyor.

    Ariza konusunda daha once konusmustuk ayni sekilde yakit konusunda da konustuk.
    bizdeki 174 luk 130 luk olmayinca ne kadar yakar bilemiyorum sadece oranti yaparak kabataslak soyledim 9 litre yakar diye.

    Biz su ana kadar cok memnunuz herhangi bir ariza vermedi.severek biniyoruz araca.cevremdekilerde oyle.ama sonucta arabadir nerde ariza cikaracagi belli olmaz.bu is gercekten sans isi.

    2001 passatta epey sorun yasadim.2 kere turbo 3 kere klima arizasi ve bazi baska arizalar cikardi.su anda 2001 passat 140 bin km yi asti cok sukur artik bir arizasi yok.ayni sekilde dayimda benim 2001 passati gorup begenip kendisine highline passat aldi.ve benim yaptigimdan cok daha fazla yol yapti.ustelik insaat muhendisi oldugu icin girmedigi tasli toprakli yol kalmadi.buna ragmen masallah arac tas gibi hic sorun cikarmadi.su anda yanilmiyorsam eger 230 bin km de olmasi lazim ve motor bitinceye kadarda degistirmeyi dusunmuyor.
    iste size bir ornek.iki tane passat.birisi surekli ariza cikariyordu ustelik iyi bakilmasina ragmen.digerine de essek gibi binilmesine ragmen hic sorun cikarmiyor.onun icin diyorum biraz sans isi diye.

    su anki aracim 2006 model 36000 km deyim henuz.gayet memnunum bakalim insallah bir ariza cikarmaz.

    Hayirli geceler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apia

    arkadaşım bu konuda her kafadan bi ses çıkar kimi der 105lik güçsüz kimi der 130luk sorunluyok efendim 174lüğün ikinci eli yok hangisini alacaz kardeşim?... bizde 130luk var bi sorunu yok herşey senin kullanımına bağlı

    bana sorarsan 105liğin o kasayı rahat taşıyacağını pek zannetmiyorum ha eğer ticari amaçla almıyosan kısa şase 105lik işini fazlasıyla görür zaten ticari kullanacam diyosan hiç bulaşma çok hassas araba öyle yüke falan gelir bi trafı yok

    kısacası keyif arabası bu... ölç tart hangisi uyarsa onu al dikkatli kullan pişman olmassın

    Alıntıları Göster
    bi yönden doğrusun ama benim kullanmama ve araca bakmama baksan kullanıma bağlı olmadığını anlarsın.ha senin araçta bişey yok diyorsun merak etme demekki büyük sorun verecek

    quote:

    Orjinalden alıntı: apia

    arkadaşım bu konuda her kafadan bi ses çıkar kimi der 105lik güçsüz kimi der 130luk sorunluyok efendim 174lüğün ikinci eli yok hangisini alacaz kardeşim?... bizde 130luk var bi sorunu yok herşey senin kullanımına bağlı

    bana sorarsan 105liğin o kasayı rahat taşıyacağını pek zannetmiyorum ha eğer ticari amaçla almıyosan kısa şase 105lik işini fazlasıyla görür zaten ticari kullanacam diyosan hiç bulaşma çok hassas araba öyle yüke falan gelir bi trafı yok

    kısacası keyif arabası bu... ölç tart hangisi uyarsa onu al dikkatli kullan pişman olmassın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apia

    arkadaşım bu konuda her kafadan bi ses çıkar kimi der 105lik güçsüz kimi der 130luk sorunluyok efendim 174lüğün ikinci eli yok hangisini alacaz kardeşim?... bizde 130luk var bi sorunu yok herşey senin kullanımına bağlı

    bana sorarsan 105liğin o kasayı rahat taşıyacağını pek zannetmiyorum ha eğer ticari amaçla almıyosan kısa şase 105lik işini fazlasıyla görür zaten ticari kullanacam diyosan hiç bulaşma çok hassas araba öyle yüke falan gelir bi trafı yok

    kısacası keyif arabası bu... ölç tart hangisi uyarsa onu al dikkatli kullan pişman olmassın

    Alıntıları Göster
    demeyi unuttum ikinci el vitoların fiyatları çok ucuz oluyo onlarıda araştır onlarda gayet güzel araçlar ama onlarlada ticaret yapılmaz

    bu arabaların hiçbirisinde makas kullanılmadığı için yüke gelmiyolar faydası yokmu var tabi çok konforlu arabalar şehir içi pek kullanışlı olmasalarda uzun yolda gayet güzel ve konforlular

    sözü fazla uzattım yine...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    bi yönden doğrusun ama benim kullanmama ve araca bakmama baksan kullanıma bağlı olmadığını anlarsın.ha senin araçta bişey yok diyorsun merak etme demekki büyük sorun verecek

    quote:

    Orjinalden alıntı: apia

    arkadaşım bu konuda her kafadan bi ses çıkar kimi der 105lik güçsüz kimi der 130luk sorunluyok efendim 174lüğün ikinci eli yok hangisini alacaz kardeşim?... bizde 130luk var bi sorunu yok herşey senin kullanımına bağlı

    bana sorarsan 105liğin o kasayı rahat taşıyacağını pek zannetmiyorum ha eğer ticari amaçla almıyosan kısa şase 105lik işini fazlasıyla görür zaten ticari kullanacam diyosan hiç bulaşma çok hassas araba öyle yüke falan gelir bi trafı yok

    kısacası keyif arabası bu... ölç tart hangisi uyarsa onu al dikkatli kullan pişman olmassın


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    bi yönden doğrusun ama benim kullanmama ve araca bakmama baksan kullanıma bağlı olmadığını anlarsın.ha senin araçta bişey yok diyorsun merak etme demekki büyük sorun verecek

    quote:

    Orjinalden alıntı: apia

    arkadaşım bu konuda her kafadan bi ses çıkar kimi der 105lik güçsüz kimi der 130luk sorunluyok efendim 174lüğün ikinci eli yok hangisini alacaz kardeşim?... bizde 130luk var bi sorunu yok herşey senin kullanımına bağlı

    bana sorarsan 105liğin o kasayı rahat taşıyacağını pek zannetmiyorum ha eğer ticari amaçla almıyosan kısa şase 105lik işini fazlasıyla görür zaten ticari kullanacam diyosan hiç bulaşma çok hassas araba öyle yüke falan gelir bi trafı yok

    kısacası keyif arabası bu... ölç tart hangisi uyarsa onu al dikkatli kullan pişman olmassın



    aman töbe de ağzından yel alsın allah muhafaza balata malata ister şimdi 3000ytl zarara sokma bizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apia

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    bi yönden doğrusun ama benim kullanmama ve araca bakmama baksan kullanıma bağlı olmadığını anlarsın.ha senin araçta bişey yok diyorsun merak etme demekki büyük sorun verecek

    quote:

    Orjinalden alıntı: apia

    arkadaşım bu konuda her kafadan bi ses çıkar kimi der 105lik güçsüz kimi der 130luk sorunluyok efendim 174lüğün ikinci eli yok hangisini alacaz kardeşim?... bizde 130luk var bi sorunu yok herşey senin kullanımına bağlı

    bana sorarsan 105liğin o kasayı rahat taşıyacağını pek zannetmiyorum ha eğer ticari amaçla almıyosan kısa şase 105lik işini fazlasıyla görür zaten ticari kullanacam diyosan hiç bulaşma çok hassas araba öyle yüke falan gelir bi trafı yok

    kısacası keyif arabası bu... ölç tart hangisi uyarsa onu al dikkatli kullan pişman olmassın



    aman töbe de ağzından yel alsın allah muhafaza balata malata ister şimdi 3000ytl zarara sokma bizi

    Alıntıları Göster
    inşallah olmaz.....

    yakaladım işte ....
    ya ben bi yöndende niye sattım....bi ön balata değiştiriyordum 150 ytl + kdv+işçilik
    80,000 bakımı 7,000 ytl tutuyor aklında bulunsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    inşallah olmaz.....

    yakaladım işte ....
    ya ben bi yöndende niye sattım....bi ön balata değiştiriyordum 150 ytl + kdv+işçilik
    80,000 bakımı 7,000 ytl tutuyor aklında bulunsun

    Alıntıları Göster
    hazırlıksız gitme diye söyledim ...birisi yaptırmıştı aracı rehin kalmıştı...aman diyim aracın rehin mehin kalır ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    inşallah olmaz.....

    yakaladım işte ....
    ya ben bi yöndende niye sattım....bi ön balata değiştiriyordum 150 ytl + kdv+işçilik
    80,000 bakımı 7,000 ytl tutuyor aklında bulunsun

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606
    80,000 bakımı 7,000 ytl tutuyor aklında bulunsun


    Ne diyon sen....!!!!
    ben o paraya bi doğan alır 80.000 km kullanırım be...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.