Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (12853. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
260.335
Cevap
2.638
Favori
14.027.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
635 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: temha262

    amazon.com üzerinden 272 dolara ps4 almıştım. sipariş elime ulaştıktan birkaç gün sonra sistemdeki kayıtlı kartı sildim başka bir kart ekledim. ileride vergi iadesi durumu olursa, ilk satın aldığım zamanki kredi kartı sistemde kayıtlı olmadığı için sorun olur mu?
    Olmaz hocam sorun




  • Amazon.com'dan defalarca sipariş verdim aşırı memnuniyet ile tüm alışverişlerim sonuçlandı. Yaşadığım problemlerde de fazlasıyla memnun ettiler. Buna güvenerek Amazon.de'den sipariş verdim geçen hafta. Provizyon sıkıntılarını da atlattıktan sonra her şey yolunda gibiydi. Ürünlerin birini kargoya verdiler ama ikinci ürün ha verildi, ha verilecek, şimdi çıkıyor depodan diye diye hala bekliyor. Müşteri hizmetleri zaten ayrı telden çalıyor. Birisi ödemenizde problem var diyor, diğer çok daha farklı bir şey söylüyor. Ürünü de itinayla kargoya vermiyorlar.

    Gönderdiklerini de MNG ile göndermişler 5 gündür "Koli kargoya teslim edildi ve yolda" yazısından başka bir şey yok. Kargo da takip edilemiyor..

    .de bir daha muhtemelen asla kullanmayacağım. Müşteri hizmetleri yüzünden. Gram tutarlılık yok aralarında. Her biri farklı bir şey söylüyor. Üründe bir problem olursa geldikten sonra neler yaşayacağız bakalım hayırlısı..




  • bu bankaların döviz kurları (ya da garanti bankası) sıktı artık. Sterlini 8.22 den hesaplayıp çekmiş. eskiden çok önemsemiyordum da 6.85 olan kur nasıl 8.22 olmuş inanılmaz

    *****edit bunu daha sonra düzeltmişler, 6.98 gibi daha makul bir orana denk gelmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soberlight -- 8 Ocak 2019; 11:26:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Merhaba,

    Denon Avr x1500 almak istiyorum ancak Türkiye adresine teslim edilemiyor diyor. ( Ürün 439€ )
    Sepete ekliyorum, teslimat adresini de seçiyorum teslimat şeklini de seçiyorum şimdi tamam dersem gelecek mi ürün?

    Yoksa illaki Türkiye adresine gönderilir yazan bir ürün mü bulmalıyım.?
    Selam,

    Aynı ürün için benzer durum ile ben de karşılaştım ancak bu konudaki yorumları görmeden siparişi geçtim. Sipariş gecikince müşteri hizmetleri ile görüştüm. önce bunu gönderemiyoruz diye mail attılar. Daha sonra tekrar durumu anlatan mail atınca bana mail ile dönüş yaptılar ve ürünün gönderileceğini yazdılar. Şu anda teslimat tarihi bekliyorum.
    Sizin siparişiniz elinize ulaştı mı? Ben Amazon.de'den aldım siz de oradan mı aldınız?




  • 1050 ti ekran kartı olan bir laptop önerisi olan varmı ucuz olarak?
  • merhabalar. asagıda anlattıgım sorun bircok kisinin basına gelmis olabilir nasıl cozuldugu ıle ılgılı bılgısı olan varmı acaba.
    daha once aynı hesabımla amazon amerikadan alısveris yapmıstım. amazon tr acılınca aynı kullanıcı hesabımla tr ye de gecti. adresimi tr olarak değiştirdim ayarladım.

    bugün amazon.com.tr dan 6176 liraya note9 siparis ettim. bende limit olmadığından kardesimin kredi kartı ile odedik siparis onaylandı kargo beklerken. siparis askıya alınmış. gelen mailde türkce oldugundan iyice sacmalanmıs. hesabınıza giriş yapın talimatları izleyerek belgeri gönderin demiş. hesaba giriş yaparken zaten kilitlendi diye hata veriyor mail deki yönergeleri takip edin diyor. nerden giricem. Mailde de hesabına gir diyor. saçma sapan cevirmişler. musteri hizmtetlerini aradım hesabınıza girin dedi giremiyorum dedim mailde de ne geldiyse anlattım o da bilmiyorç talebinizi olusturdum dedi 24 saat içinde mail gelcek dedi. neyse bekliyoken mail adresine dikkat ettim address-verification@amazon.com.tr yani dogrulama adresi. estre ve kart bilgisi resmini bu adrese maili cevaplayarak göndereceğim sanırım. forumda birisi ingilizcesini paylasmıs orda oyle soyluyor cunku. resmen turkcesini anlamadığım mailin ingilizcesinden cozduk galiba :)

    hesabıma giris yapamıyorum mailde hesabına gir diyor amazon tr cevirmenleri hesaap uzmanı olan adam uzmanmıymıs gercekten. bu maile cevap olartak belgeleri gönderin der insan hesabına git gir demez . ı
    bana gelen mail su sekilde

    Merhaba,

    Ödeme bilgilerinizle ilgili bir sorun oluştu. Ödeme kartınızın yanlış kullanımını önlemek için siparişlerinizi askıya aldık ve hesabınızı kilitledik. Bilgilerinizi doğrulayana kadar sipariş gönderemezsiniz.

    Bu sorunu çözmek için62 ile biten mastercard kartınız için yakın zamandaki bir hesap özetini doğrulamamız gerekir. Hesap özetinizi güvenli belge portalımıza yüklemek için hesabınıza giriş yapın ve talimatları izleyin.

    Hesap özetinde aşağıdaki bilgiler açık bir şekilde görünmelidir:
    -- Adınız ve fatura adresiniz.
    -- Kart numarasının son 4 hanesi. Güvenliğiniz için sadece son 4 basamağın görüntülendiğinden emin olun.

    Hesap özetinizi inceleyerek 24 saat içinde size yanıt veririz. Bilgilerinizi korumak için hesap özetinize sadece hesap uzmanı ekibimiz erişebilir. Müşteri Hizmetleri ekibimiz bu e-postayı gönderdiğimizi doğrulayabilir fakat hesap özetinize erişemez ve bu sorunla ilgili daha fazla bilgi paylaşamazlar.

    Bu durumun yaratmış olabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.

    Vereceğiniz yeni siparişler gecikebileceği için yeni hesap açmamanızı rica ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 4 Ocak 2019; 20:31:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Arkadaşlar selam....

    Şimdi ben amazondan bir kaç kez mutfak eşyası getirttim termos tava tencere vs.
    3 kez aynı ürünleri aldım belli aralıklarla DHL ile geldi.
    şimdi maıl geldi dhl kargodan aynı ürünlerı bır kac kez aldıgınız ıcın gumrukcu ıle ırtıbata gecın dedıler. Bu çok saçma ben zaten gumruk vergısını odedım neden boyle sacma bır iş oldu anlamadım.
    dhl pislik yapıyor para koparmak için tavsiyem yavaş kargoyu seçin sorunsuz geliyor

    bu arada 1 ay önce aldığım tıraş makinesi için ödediğim gümrük vergisini iade ediyoruz diye bir e posta geldi helal olsun amazon.com a




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2khakan

    merhabalar. asagıda anlattıgım sorun bircok kisinin basına gelmis olabilir nasıl cozuldugu ıle ılgılı bılgısı olan varmı acaba.
    daha once aynı hesabımla amazon amerikadan alısveris yapmıstım. amazon tr acılınca aynı kullanıcı hesabımla tr ye de gecti. adresimi tr olarak değiştirdim ayarladım.

    bugün amazon.com.tr dan 6176 liraya note9 siparis ettim. bende limit olmadığından kardesimin kredi kartı ile odedik siparis onaylandı kargo beklerken. siparis askıya alınmış. gelen mailde türkce oldugundan iyice sacmalanmıs. hesabınıza giriş yapın talimatları izleyerek belgeri gönderin demiş. hesaba giriş yaparken zaten kilitlendi diye hata veriyor mail deki yönergeleri takip edin diyor. nerden giricem. Mailde de hesabına gir diyor. saçma sapan cevirmişler. musteri hizmtetlerini aradım hesabınıza girin dedi giremiyorum dedim mailde de ne geldiyse anlattım o da bilmiyorç talebinizi olusturdum dedi 24 saat içinde mail gelcek dedi. neyse bekliyoken mail adresine dikkat ettim address-verification@amazon.com.tr yani dogrulama adresi. estre ve kart bilgisi resmini bu adrese maili cevaplayarak göndereceğim sanırım. forumda birisi ingilizcesini paylasmıs orda oyle soyluyor cunku. resmen turkcesini anlamadığım mailin ingilizcesinden cozduk galiba :)

    hesabıma giris yapamıyorum mailde hesabına gir diyor amazon tr cevirmenleri hesaap uzmanı olan adam uzmanmıymıs gercekten. bu maile cevap olartak belgeleri gönderin der insan hesabına git gir demez . ı
    bana gelen mail su sekilde

    Merhaba,

    Ödeme bilgilerinizle ilgili bir sorun oluştu. Ödeme kartınızın yanlış kullanımını önlemek için siparişlerinizi askıya aldık ve hesabınızı kilitledik. Bilgilerinizi doğrulayana kadar sipariş gönderemezsiniz.

    Bu sorunu çözmek için62 ile biten mastercard kartınız için yakın zamandaki bir hesap özetini doğrulamamız gerekir. Hesap özetinizi güvenli belge portalımıza yüklemek için hesabınıza giriş yapın ve talimatları izleyin.

    Hesap özetinde aşağıdaki bilgiler açık bir şekilde görünmelidir:
    -- Adınız ve fatura adresiniz.
    -- Kart numarasının son 4 hanesi. Güvenliğiniz için sadece son 4 basamağın görüntülendiğinden emin olun.

    Hesap özetinizi inceleyerek 24 saat içinde size yanıt veririz. Bilgilerinizi korumak için hesap özetinize sadece hesap uzmanı ekibimiz erişebilir. Müşteri Hizmetleri ekibimiz bu e-postayı gönderdiğimizi doğrulayabilir fakat hesap özetinize erişemez ve bu sorunla ilgili daha fazla bilgi paylaşamazlar.

    Bu durumun yaratmış olabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.

    Vereceğiniz yeni siparişler gecikebileceği için yeni hesap açmamanızı rica ediyoruz.
    bence o hatayı kredi kartında soy ad aynı olsa da isim ve kart değişikliğinden yapıyor amazon bu konuda fazla titiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 6 Ocak 2019; 4:47:1 >




  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    evet öyle zaten ebay de ve paypal da aynısını yapıyordu. fakat burası türkiye herkes babasının abisinin kredi kartıyla hepsiburada ve diğer sitelerde alışveriş yapıyor. amazon bu kuralı türkiyede uygulaması fazla uzun sürmez bence. gitti gidiyor da ilk çıktığında bunu yapıyordu sonradan vazgeçti. nedeni çok müşteri kaybederler. düşünsenize 6200 liraya telefon sipariş verdik hesap kitlendi müşteri hizmetleri bişey anlamıyor. birdaha o siteye adım atmaz o adam. ben yıllardır alısveriş yapan biriyim o yüzden sıkıntı etmedim hesabı onaylattım ekstre ile vs sipariş gönderildi simdi.

    tabi express kargo olacak sekilde 7 lira fazladan kargo ödedim bunlar hesabı kilitleyince o yalan oldu cumartesi teslim edileceğine araya pazar girdi. hesabı acana kadar express kargo olayı yalan oldu. buda saçma bişey.

    kısacası uygulama güvenlik nedeniyle olabilir fakat burda müşteriyi madur etmeye hakları yok. siparişi öderken hesap ismim ile kart sahibi ismi aynı değil ise sistem ödemeyi kabul etmesin madem. bu sistemi geliştiremiyorsan sipariş alındıktan ödendikten sonra da gelip aa kredi kartı senin isminde değilmiş diye hesabı kilitlemek hakkın değildir diye düşünüyorum.

    Neyseki sorun düzedi ve isim farklı olsada onaylandı kart. sunu da belirteyim hesap kilitlendiğinde karta para geri iade edilmişti. belgeleri mail attım ve onayladılar onaydan sonra karttan parayı cekmişler ve siparişi tekrar gönderim sürecine koymuşlar. yani bana sormadan karttan ödeme alma veya parayı iade etme gibi hakları sınırsız görüyorlar kendilerinde bu özgüvenleri biraz fazla geldi bize burası amerikaya benzemez :) ayrıca siteye güvenim zaten sonsuzdu en kimsenin parası yanmaz ayrıca bunuda belirteyim. sadece uygulamaları türkiyede böyle islemez diye düşünüyorum. tıpkı gittigidiyor geri adım attığı gibi bunlarda atacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 7 Ocak 2019; 0:55:57 >




  • evet kart olayı yanlış madem isim farkı var anında iptal etmeli siparişi yok yere uğraştırıyor örnek hb gibi yapabilir komşuya onun kartıyla benim hesaptan ürün almıştım ve kart başka diye sadece benim tele onay sms kodu yolladılar onu girdim sipariş onaylandı basit aslında olay amazon tr yapmalı bunu amazon.com yapmasa anlarım çünkü o yurt dışı
  • Merhaba benim Amazon.com dan aldığım ürün arızalı geldi iade ediyorum . Fakat chattan konuştuğumda gönderdiğim kargonun ücret meselesini unuttum, konuşmadım . iade açtılar . Ertesi gün bu sorun geldi aklıma . Tekrar iletişime geçtim .Bana iade işleminin sadece fatura tutarı üzerinden başlattıklarını , (o hesaptan ilk siparişimdi) ilk siparişim olduğundan sadece bana alışveriş kredisi sağlayabileceklerini söylediler . 30 dolara kadar karşılayacaklarını belirttiler . Sinirlendim . Sizin daha önce başınıza geldi mi ? Nasıl bir adım atmalıyım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    dhl pislik yapıyor para koparmak için tavsiyem yavaş kargoyu seçin sorunsuz geliyor

    bu arada 1 ay önce aldığım tıraş makinesi için ödediğim gümrük vergisini iade ediyoruz diye bir e posta geldi helal olsun amazon.com a

    Alıntıları Göster
    şimdi 2 ihbar gelmiş şaka gibi ya Allah bunların taaaa
    adiler ya..

    geri gidecek ürünler maalesef 20 dolarlık ürün al bukadar uğraş dur...
    DHL asla işim olmaz bundan sonra




  • Amazondan bir ürün aldık, satıcı amazon değil. üründe kargo ücretsiz yazıyordu. Ürün geldiğinde kargo ücreti çıkarsa bunu amazona rücu edebilirmiyiz. Netice de muhattap amazon, sayfasında kargo ücretsiz diyor ve alıcı ona güvenerek alım yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman21 -- 7 Ocak 2019; 12:30:3 >
  • Daha önce yurtdışı amazondan siparişlerim oldu. Fakat bu sefer farklı bir satıcıdan alacağım. GÜmrük vergisi gözükmüyor. Ürün 14kg ve 113 euro tutuyor. Buna vergi ne öderim. Birde kargo ücreti gözükmüyor. Bunu benmi ödüyorum satıcımı=? Yardımcı olurmusunuz





  • freedom058 kullanıcısına yanıt
    dediğim gibi dhl pislik bir kargoymuş sürekli müşterilerini zor duruma bırakıyor he paketler büyük yada gümrük ücreti önceden ödenmese anlarım da böylede değil en ufak şeyde bile gümrüğe tabi deyip bırakıyor dhl nin amacı nedir çözemedim bence amazona şikayet edilmeli bu da işe yarar mı yada sadece türklere mi bunu yapıyorlar bilmiyorum ama her fırsatta hızlı kargoyu seçmeyin yazacağım çünkü yavaş kargo da hiç sorun yaşamadım kötüledikleri aramex bie çok iyi ve çok ilgili yazıyorsun hemen cevap veriyor yada arayınca çok ilgililer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opinion

    Daha önce yurtdışı amazondan siparişlerim oldu. Fakat bu sefer farklı bir satıcıdan alacağım. GÜmrük vergisi gözükmüyor. Ürün 14kg ve 113 euro tutuyor. Buna vergi ne öderim. Birde kargo ücreti gözükmüyor. Bunu benmi ödüyorum satıcımı=? Yardımcı olurmusunuz

    https://www.amazon.de/gp/product/B00AVOJZRO/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A2OS9NCAE7UMMZ&psc=1
    Stoğa gireceği tarih: 31 Ocak 2019 stokta yok yazıyor ön sipariş o yüzden kargo görünmüyor olabilir kargo bedava yazıyor ama tr ye sanmam bedava olsun yalnız tavsiye etmem vergi görünmeyen ve de satıcı artı gönderen amazon değilse aşırı vergi çıkabilir ki bence çıkar baya uğraşırsın gümrükte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 7 Ocak 2019; 16:56:19 >




  • yaman21 Y kullanıcısına yanıt
    edemezsin kargo ücretsiz olacağını sanmam satıcı ve gönderen amazon değilse gümrükte gümrük vergisi ile uğraşırsın
  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Sağolasın hocam. Satıcıya sordum. Göndermiyoruz zaten dedi. Çok kaliteli stand. Ama satan yok yok Trde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Opinion kullanıcısına yanıt
    aynen tahmin etmiştim ama adresi falan geçip siparişe izin vermesi ilginç normalde adres kısmını geçmemesi lazımdı demekki amazonda bazen boşluyor bunları tr de orthombo sitesi var ama baya pahalı satıyor oyun setlerini
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.