Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (12665. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir (4 Mobil) - 7 Masaüstü4 Mobil
5 sn
260.335
Cevap
2.640
Favori
14.024.040
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
635 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugia

    Bu çok iyi değilmi ya 6 euroya windows 10 pro ?https://www.amazon.de/gp/product/B06XNQNGPD

    bunu alıp kurabiliyormuyuz direk ?
  • aliyil62 kullanıcısına yanıt
    Korktuğum başıma geldi kargo kaybolmuş.
    Ürünü kampanyalı fiyatını görüp aldığımı, Amazon.com'a güvendiğimden siparişten sonra Playseat vs. aldığımı belirttim aşağıdaki maili yolladılar.

    Playseat fotoğraftaki gibi kutusunda duruyor artık:)

    Ne yapmak lazım bilemedim şu an?


    Hello,

    I'm sorry to know that you haven't received your shipment for "Racing Wheel". I will certainly assist you with this.

    I've checked the tracking details of the shipment and I see that the status updated as "Lost by carrier". Please accept my sincere apologies for the inconvenience.

    I've escalated the issue to the shipping team so that they can take necessary actions to avoid such situations in the future.

    To help you with this, I've immediately created a replacement order with upgraded shipping at no additional charge for you. Here are the details:

    Order ID: 113-2709201-0207427
    Estimated delivery date: February 7, 2018 and Friday, February 23, 2018
    Shipping speed: Priority international shipping.

    To see the order details of the replacement order, visit Your Account at the top of any page on our website or use the following link:

    https://www.amazon.com/gp/css/summary/edit.html?orderID=113-2709201-0207427

    I do understand that the estimated delivery date is too far. I've immediately researched about the stock of the item and I see that the product is currently not in stock with us.

    In this case, If you need the product at the earliest, I request you to go ahead and place the order for the same product with upgraded shipping and write back to us with the order number so that we will be able to adjust the price and also waive off or issue the refund for the shipping charges. Please make sure that the product is fulfilled by Amazon.

    The product is in stock with the other sellers on the website. We are able to create the replacement for the items that are sold and shipped by Amazon only. As the product is available with the seller we are unable to place the order on your behalf. Here is the link for the product:

    https://www.amazon.com/dp/B01M1L2NRL

    Further, I will personally follow the issue and cancel the replacement order that is created and also issue the full refund for the existing order. The refund will be processed with in 3-5 business days.

    Please be assured that we will be able to fulfill the promises made above.

    I can understand that your experience with this order was not truly representative of the quality of service we offer. I can assure you, we will do everything we can to help make your next visit to our website more rewarding.

    Your patience and understanding in this regard is highly appreciated. If we're of any further assistance, please feel free to contact us anytime. We'll be glad to assist a privileged customer like you.

    We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]




  • Donatn kullanıcısına yanıt
    Valla o sayfadan değilde yorum puanı %100 olan bi satıcıdan 4 euroya aldım birazdan temiz kurulum yapıp denicem gene editlerim
    https://www.amazon.de/gp/product/B0785G1SSR

    fiyatı anlık değişiyo bazen 10 euro oluyo bazen 4 euroya düsüyor

    TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]


    Edit: Temiz kurulum yapıp etkinleştirdim herhangi bir sorun olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bugia -- 6 Ocak 2018; 0:7:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMOKE

    19 Aralıkta Amazon.com'dan vermiş olduğum siparişin durumu teslim edilemiyor gözüküyor.
    Ürünü uygun fiyata bulduğum için almıştım, şu anki fiyatı neredeyse iki katı durumda.
    Ayrıca direksiyon gelecek diye Amazon.de'den koltuk siparişi verdim, ürün Türkiye'ye gelmiş.
    Zarara gireceğimden ücret iadesi istemiyorum.

    Kesin çözüm olarak ne yapabilirim?TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]

    hocam bizim ürünler aynı uçakta geliyormuş belli ki bende de aynı sorun oldu birebir aynı takip sayfaları geçmiş olsun. bana hızlı kargo ile yeni sipariş oluşturuldu.




  • 70 dolara ürün alacağım 40 dolar ekstra vergi çıkıyor? Yok mu buna bir çare? Amazondan alışveriş yapamaz oldum.
  • SMOKE S kullanıcısına yanıt
    Benimde aynı tarihteki kargom sizinki ile aynı kaderi paylaştı.Chate bağlanıp durumu sorduğumda yeni sipariş oluşturdular birkaç güne kargoya verilir sanırım.Benim ürünün fiyatı aynı olduğu için belkide zorluk çıkartmadılar uçuk bir fark olsaydı benide yarı yolda bırakabilirlerdi.
  • SMOKE S kullanıcısına yanıt
    Üstad benzer bir durumu da bana yaşatıyor amazon efendi.
    22.12'de satın aldığım Huawei Watch 2 zor zahmet 28.12'de yola çıktı.
    Çıkış o çıkış.
    Hemen ardından da "Returning" ibaresiyle ürün taşıma esnasında kayboldu denilerek sipariş sarpa sardı.
    İlk görüştüğüm kişi para iadesini gerçekleştirdi, ürünün aynı koşullarda satın alınabilmesi için takipte kalmamı söyledi.
    Satan ve gönderen amazon şeklinde bir seçenek o günden bu yana aktif olmayınca ben de bu akşam tekrar irtibat kurdum.
    Türkiye'ye gönderim yapabilen bir satıcıdan ve full fillment olan bir ürünü satın almak istediğimi ve gönderim maliyetleri konusunda amazon'un jest yapması ricamı ilettim.
    Görüştüğüm kişi sipariş ile ilgili "Was expected 15 January" şeklindeki bir ibareden dolayı o tarihi beklememiz gerektiğini, o tarih sonrasında tekrar irtibat kurarak neler yapılabileceğinin yeniden değerlendirileceğini falan söyledi.
    Bu arada bu akşam iki kişi ile görüştüm, ilki 5 usd'lik telafiden bahsedince ve devamında benimle uzlaşamayınca bir başka departmana aktardı.
    İkinci görüştüğüm kişi de böyle bir yönlendirmede bulundu.
    Bekleyip göreceğiz ama pek ümitli değilim.
    Satın aldığım fiyatın 61 - 62 dolar üzerinde şu an ürün, aradaki farkı telafi edebilirsek büyük iş halletmiş gibi hissedeceğim doğrusu...




  • 0.06 dolar vergi iadesi olmuş nereye harcasam bilemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elf Dragon

    70 dolara ürün alacağım 40 dolar ekstra vergi çıkıyor? Yok mu buna bir çare? Amazondan alışveriş yapamaz oldum.

    fazlası sonradan iade oluyor
  • Merhabalar

    Uzun zamandır Amazon dan sorunsuz alışveriş yapıyordum ancak bu sefer alacağım ürünün fiyatını kredi kartı limitim karşılamadığı için mecburen banka kartı ile alışveriş yapmayı denedim.

    Yapıkredi kartı ile denediğimde direk Payment revision needed a düşüyordu. Daha sonra iş Bankası kartı ile denedim 2 3 gün sonra aynı hatayı aldım.

    Bu sorunun üstesinden nasıl geleceğim hala çözebilmiş değilim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _boyacı

    Merhabalar

    Uzun zamandır Amazon dan sorunsuz alışveriş yapıyordum ancak bu sefer alacağım ürünün fiyatını kredi kartı limitim karşılamadığı için mecburen banka kartı ile alışveriş yapmayı denedim.

    Yapıkredi kartı ile denediğimde direk Payment revision needed a düşüyordu. Daha sonra iş Bankası kartı ile denedim 2 3 gün sonra aynı hatayı aldım.

    Bu sorunun üstesinden nasıl geleceğim hala çözebilmiş değilim.

    Birinden ya hesap yada kredi kartı bul. banka kartlarını kabul etmiyor visa değil mastercard olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMOKE

    Korktuğum başıma geldi kargo kaybolmuş.
    Ürünü kampanyalı fiyatını görüp aldığımı, Amazon.com'a güvendiğimden siparişten sonra Playseat vs. aldığımı belirttim aşağıdaki maili yolladılar.

    Playseat fotoğraftaki gibi kutusunda duruyor artık:)

    Ne yapmak lazım bilemedim şu an?


    Hello,

    I'm sorry to know that you haven't received your shipment for "Racing Wheel". I will certainly assist you with this.

    I've checked the tracking details of the shipment and I see that the status updated as "Lost by carrier". Please accept my sincere apologies for the inconvenience.

    I've escalated the issue to the shipping team so that they can take necessary actions to avoid such situations in the future.

    To help you with this, I've immediately created a replacement order with upgraded shipping at no additional charge for you. Here are the details:

    Order ID: 113-2709201-0207427
    Estimated delivery date: February 7, 2018 and Friday, February 23, 2018
    Shipping speed: Priority international shipping.

    To see the order details of the replacement order, visit Your Account at the top of any page on our website or use the following link:

    https://www.amazon.com/gp/css/summary/edit.html?orderID=113-2709201-0207427

    I do understand that the estimated delivery date is too far. I've immediately researched about the stock of the item and I see that the product is currently not in stock with us.

    In this case, If you need the product at the earliest, I request you to go ahead and place the order for the same product with upgraded shipping and write back to us with the order number so that we will be able to adjust the price and also waive off or issue the refund for the shipping charges. Please make sure that the product is fulfilled by Amazon.

    The product is in stock with the other sellers on the website. We are able to create the replacement for the items that are sold and shipped by Amazon only. As the product is available with the seller we are unable to place the order on your behalf. Here is the link for the product:

    https://www.amazon.com/dp/B01M1L2NRL

    Further, I will personally follow the issue and cancel the replacement order that is created and also issue the full refund for the existing order. The refund will be processed with in 3-5 business days.

    Please be assured that we will be able to fulfill the promises made above.

    I can understand that your experience with this order was not truly representative of the quality of service we offer. I can assure you, we will do everything we can to help make your next visit to our website more rewarding.

    Your patience and understanding in this regard is highly appreciated. If we're of any further assistance, please feel free to contact us anytime. We'll be glad to assist a privileged customer like you.

    We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]

    yanisini göndereceğiz demişler. mailler art arda mı geldi yoksa tek mail mi bu ?




  • aliyil62 kullanıcısına yanıt
    Daha onceki yazismalarda var ancak bu mail komple bu kadar uzun geldi.



    Urunun aynisi yollayacaklar ancak sold by amazon olarak satista yok.

    Bundan sonra yazdiklarini cozemedim tam olarak.



    "Further, I will personally follow the issue and cancel the replacement order that is created and also issue the full refund for the existing order. The refund will be processed with in 3-5 business days.



    Please be assured that we will be able to fulfill the promises made above."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SMOKE S kullanıcısına yanıt
    bu gelen son mail mi?

    son mail ise değişimi iptal edip para iadesi yapmışlar. derhal tekrar iletişime geçin hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi revoltx -- 6 Ocak 2018; 12:46:49 >
  • amazon.cn den yanı çinden spariş geçen oldu mu arkadaşlar ? adres kayıt yapamıyorum hata verıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revoltx

    bu gelen son mail mi?

    son mail ise değişimi iptal edip para iadesi yapmışlar. derhal tekrar iletişime geçin hocam

    Atilan mailin son paragraflari bu sekilde ancak bir onceki mesajimdaki gibi mail uzun. Basta farkli konusmus, sonra urun teslim suresi uzayacagi icin bu sekilde yazmis galiba.
    Tam olarak anlayamadim.
    Benim ingilizcemle bir yere kadar:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SMOKE -- 6 Ocak 2018; 13:16:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son maillerinde sold by amazon olacak sekilde urun stoklari olmadigini soylediklerinden, sold by amazon seklinde satista olan muadil urun yollamalarini talep ettim. Urun normalde daha pahali ama amazon.com uzerinde su an guncel fiyat olarak daha uygun gozukuyor.

    Tekrar odeme yapmadan t300rs gt yerine t300 ferrari alcanta istedim geken mail asagidaki gibi.

    "Thank you so much for your response.
    I understand you want us to send a similar item instead of replacement for the same item. Please do not worry. I will definitely help you.
    I would love to send the item to you as per your request.
    However, please consider, our system won't allow us to place order on behalf of you as we need authentication of your account to place the order.
    In this case, I would like to provide you an option:
    If you want, we can issue full refund for your order #113-4145987-3589867 to your gift card balance so that you can receive the refund soon. After issuing the refund, we will cancel your replacement order #113-2709201-0207427.
    After you receive the refund, I request you to please go ahead and place a new order for your preferred item with fastest shipping available and write us back with the new order number and we will either waive off or refund your shipping charges.Please make sure order is fulfilled by amazon.
    Please let us know which option you prefer, so that we'll take appropriate action. Once we receive this information we can take further action.
    I realize that at this point of time asking you to contact us again would be disappointing, however, we would really like to assist you better.
    If you've any further concerns, please reply to cs-reply@amazon.com​. So that we will assist you further.​
    Your patience and understanding is highly appreciated in this matter. We hope to see you again soon.​​​​​​​​
    We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SMOKE -- 6 Ocak 2018; 13:51:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gift kart lazım acil satan var mı nerden alınır arkadaşlar ?
  • İyi akşamlar. amazon.it den sipariş vericem. fakat iade durumunu bilmiyorum. sorun cıkartırlarmı korkuyorum. bilgisi olan varsa yardımcı olurmu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osansaro -- 6 Ocak 2018; 22:49:42 >
  • "Amazon Export Sales LLC" tarafından satılmasına rağmen son zamanlarda verdiğim siparişler yola dahi çıkamadan iade aşamasına geçiyorlar. Benzer sorun yaşayan var mı?
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.