Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (12502. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
43 Misafir (25 Mobil) - 18 Masaüstü25 Mobil
5 sn
260.336
Cevap
2.634
Favori
14.302.677
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
635 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • topalsolucan01 kullanıcısına yanıt
    Soğukta performansı nasıl acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Haftasonu Enpara ile Amazon.de den alışveriş yapan oldu mu. Euro’yu kaçtan çekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ABD'nin son vize ambargosundan hemen sonra Amazon.com'a bişeyler oldu.

    Normalde yazar yazmaz yardımcı olan temsilciler yanıt vermez oldular.
    _____________________________
  • m-99 M kullanıcısına yanıt
    tamam sağol
    _____________________________
    Asus Z170 Pro Gaming | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 Ti 11GB | Intel Core i7 6700K 4.0 Ghz | CORSAIR H100i RGB PLATINUM 240mm İşlemci Sıvı Soğutucu | 2x Noctua NF-F12PWM | 2x Corsair ML140 Pro Rot LED | Hyperx Savage 16 GB 2800Mhz DDR4 CL14 | Corsair 400C Mid-Tower Case
    Evga 650GQ Gold 80+ PSU
    | Samsung 850 Evo 250GB SSD
    LG Ultragear 27GL83A-B 144Hz Gaming Monitor
    | WD 1TB
    Corsair K70 LUX RGB | DXRacer Sentinel Gaming Chair | - Logitech G900 Chaos Spectrum | HyperX Cloud II Gaming Headset Red | Razer Firefly Chroma Cloth Mouse Pad | Samsung UE-55MU9000
  • Erdo4 kullanıcısına yanıt
    Evet aslında şu an çok iyi bir indirimde acaba alsam mı diyorum ama dolar da mahvoldu şu an Amerika'nın vize mevzusu yüzünden ?

    edit : aldım klavye için daha fazlasını beklemek anlamsızdı. mouse 10 dolar daha ucuz olmuş ama önümüz karanlık daha fazla beklemeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 9 Ekim 2017; 1:16:57 >
    _____________________________
  • burada yurtdışından alışveriş yapan arkadaşları görünce konuyu okudum amazon da üyelik açtım akşamında dolar uçuşa geçti...yazık bize...
    _____________________________
  • YARDIM



    Amazon dun 3.61 den cekti.



    Bugun yani pazartesi aksam 10 11 veya sabah 5 gibi cekim yapsa kactan ceker kuru?



    Bir onceki gunu mu esas aliyor aksam saatlerinde ve bu saat kactan itibaren basliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • m-99 M kullanıcısına yanıt
    Aynen BF'ye ve daha sonraya ertelediğim tüm harcamalarımı yapmaya karar verdim. K70 RGB Rapidfire güzelde fiyatı nedense biraz tuzlu geldi. Yine de ne yapsam bilemedim. Alsam mı almasam mı
    _____________________________
    iPhone 16 Pro-Macbook Air M3-Apple Watch Series 7 45mm-iPad Mini 6-Airpods Pro 2-PS5-LG 48C1-Samsung Odyssey G7 27"-Asus Rog Crosshair VI Hero-AMD Ryzen 5800X-Sapphire Pure 9070 XT-Corsair 465X RGB(6XLL120 Fan)-Adata XPG D80 3200 8GB*2-Samsung 970 Evo Plus 2TB-Sennheiser GSP 601+Sennheiser GSX 300-Corsair Virtuoso Wireless
  • Vatov kullanıcısına yanıt
    Strafe serisi de iyi sayılır ve nispeten daha uygun. Benim pis bir huyum var hep alırken zirveye yakın hedefliyorum ki uzun zaman bir daha harcamayım diye ama aldıgım zamanlar bütçem fena sarsılıyor o ayrı.
    https://www.amazon.com/Corsair-Mechanical-Keyboard-Backlit-Multicolor/dp/B014W3FGYU/ edit: gerçi kargo + vergi yüzünden çok da bir fark olmuyormuş bilemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 9 Ekim 2017; 2:25:31 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m-99

    Evet aslında şu an çok iyi bir indirimde acaba alsam mı diyorum ama dolar da mahvoldu şu an Amerika'nın vize mevzusu yüzünden ?

    edit : aldım klavye için daha fazlasını beklemek anlamsızdı. mouse 10 dolar daha ucuz olmuş ama önümüz karanlık daha fazla beklemeyim.

    Doğru tercih olmuş. Dolar daha da fırlayacak, zıplamadan almak gerek. 4 TL'yi bulur rahat yakında.

    * Strafe'nin içi çukur, tüm pisi kiri toplar oraya. Uzak durmakta fayda var. K70'lerin dümdüz, direk kasaya monte switchleri. Bi üfle toz moz kalmıyor. Hatta ben bazen kompresor tutuyorum klavyeye, sıfır gibi oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo4 -- 9 Ekim 2017; 2:27:32 >
    _____________________________
  • m-99 M kullanıcısına yanıt
    Ya fiyat farkı az aslında, şuanki klavyem(Poseidon Z RGB) de yetiyor ama hem efektlerin yetersiz geldiğini düşündüğümde hem de eğer değiştirmek için tek bir fırsatım varsa bir an önce değiştireyim dediğimden alasım var. Aslında klavye ve kulaklık Logitech iken klavyeyi Logitech alasım vardı ama Romer G'yi bir türlü sevemedim arkadaşımın G410'a baktım bir süre, evet yoklukta gider ama yine de bir mekanik klavye hissiyatı yoktu.
    https://www.amazon.com/gp/product/B01D8H09TS

    Bunun haricinde termal mont,termal bot, termal eldiven cart curt ta kovalıyordum Amazon.de'de onlarda sanırım Euro'nun artışıyla biraz daha düşük model ve seçeneğe kayıcam. Bir anda tepeye binen masraflar
    _____________________________
    iPhone 16 Pro-Macbook Air M3-Apple Watch Series 7 45mm-iPad Mini 6-Airpods Pro 2-PS5-LG 48C1-Samsung Odyssey G7 27"-Asus Rog Crosshair VI Hero-AMD Ryzen 5800X-Sapphire Pure 9070 XT-Corsair 465X RGB(6XLL120 Fan)-Adata XPG D80 3200 8GB*2-Samsung 970 Evo Plus 2TB-Sennheiser GSP 601+Sennheiser GSX 300-Corsair Virtuoso Wireless




  • Vatov kullanıcısına yanıt
    Valla k70 rapidfire cherry mx speed türü redin biraz daha gelişmiş haliymiş. Epey araştırdım bugün ben. Logitech aslında kaliteli ürün yapar ama romer-g kullanmasından dolayı bir arkadaşım da aynı telkini vererek aldırmadı.

    Kredini kartına patlattım işte ben de anca 3 ayda falan öderim diye düşünüyorum.. Klavye fare gibi basit bileşenlere bu kadar para vermek de aslında çok saçma geliyor bir yandan ama ne bileyim kaç defa geleceğiz dünyaya bir kere de ben alayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 9 Ekim 2017; 2:37:16 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m-99

    Valla k70 rapidfire cherry mx speed türü redin biraz daha gelişmiş haliymiş. Epey araştırdım bugün ben. Logitech aslında kaliteli ürün yapar ama romer-g kullanmasından dolayı bir arkadaşım da aynı telkini vererek aldırmadı.

    Kredini kartına patlattım işte ben de anca 3 ayda falan öderim diye düşünüyorum.. Klavye fare gibi basit bileşenlere bu kadar para vermek de aslında çok saçma geliyor bir yandan ama ne bileyim kaç defa geleceğiz dünyaya bir kere de ben alayım



    Donanım önemlidir ama aslında önemli olan fiziksel olarak kullandığımız cihazlar. Bunlar mouse ve klavye.. Gözle baktığımız monitör. Sistem ne kadar iyi olursa olsun, düşük kalite bir klavye/mouse & monitör ile tüm zevk kayboluyor.

    Kullanmaya başladığında helal olsun verdiğim paraya diyeceksin merak etme
    _____________________________




  • turk66 T kullanıcısına yanıt
    Dönemiçi hareketlere yansıdığı günkü kur neyse o yansır. Amazon'dan alışveriş yaptığında kur 3.61 olabilir ancak 4 gün sonra muhasebeleşirse ve satış kuru 3.80 ise 3.80'den hesaplar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • turk66 T kullanıcısına yanıt
    Ben de bunu merak ediyorum.Piyasa acilmadan gift card mi alsak.

    Gearbestten test ettim bir urun alarak.3,6106dan cekti.
    Gift card alsak amazondan,sonra iade etsek para gelene kadar kar.Firsat firsattir.

    Enpara daha cakal cikti,yurtdisi harcama yapamiyorum su saat itibariyle,yani amazondan gift card alamadik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ardaalisahin -- 9 Ekim 2017; 7:26:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    <<<ASUS TF300T+DOCK TORCH RED KULLANICISI>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardaalisahin

    Ben de bunu merak ediyorum.Piyasa acilmadan gift card mi alsak.

    Gearbestten test ettim bir urun alarak.3,6106dan cekti.
    Gift card alsak amazondan,sonra iade etsek para gelene kadar kar.Firsat firsattir.

    Enpara daha cakal cikti,yurtdisi harcama yapamiyorum su saat itibariyle,yani amazondan gift card alamadik.

    Gift kartları zaten iade edemiyorsunuz ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu foruma okuduğunu anlayan yönetim getirin bence, hayatımda bu kadar egoist ve anlama sorunları olan destek yönetimi görmedim.https://www.youtube.com/watch?v=44yD6wnaFJw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    Amazon müşteri hizmetleri ile görüşmem. durumu amazon.de yada com a yazıcam yabancı dili olan bir hayırsever translate yapabilir mi?
    kaç yıldır amazon.com ile alışveriş yaparım hiç böye bir terbiyesizlik görmemiştim. tr olunca semt pazarına çevirmişler. daha da amazon.de den kürdan almam amazon.com.tr de böyle olacaksa olmasın. .com bize yeter. yukarıda arkadaş sormuş neden .de diye hırdavat biraz daha ucuz oluyor diye alma gafletine düştüm.

    Amazon.de web sitesinden Bahadir Özdemir ile bağlantı kurdunuz.
    Bahadir Özdemir: Ben Amazondan Bahadir nasil yardimci olabilirim?
    Ben: bahadır bey merhaba
    Bahadir Özdemir: Merhaba
    Ben: amazon.de tr deki alışveriş sitelerinden berbat olmuş
    yıllardır amazon.com dan alışveriş yaparım böyle sorunlar görmedim
    1- 80 euro hediye çeki aldım 8 euro hediye tanımlanmadı
    Bahadir Özdemir: bunun icin bazi gereklilikler var
    Ben: 2-dün kargoya verilmesi gereken ürünüm kargoya verilmedi
    gereklilikleri sağlamasam almazdım zaten
    Bahadir Özdemir: kargolanma ve teslimat tarihleri tahminidir
    Ben: 3- almak istediğim ürünlerin tr gönderimi yokmuş hediye çekinin iptalini istedim
    cevap bile gelmedi
    Bahadir Özdemir: evet islemi arkadasim yapti ve size ben email gönderdim
    48 saat icinde
    Ben: sanırım sizde hiçbir yetki yok ne sorsam arayım sorayım mail atayım diyorsunuz
    bir nevi aracı kurum sanki
    Bahadir Özdemir: evet haklisiniz
    Ben: burda bile 3.sınıf hizmet alıyoruz
    Bahadir Özdemir: yetkimiz cok fazla degil
    Ben: google translate ile daha iyi anlaşıyordum eskiden
    Bahadir Özdemir: peki sormak istediginiz baska herhangi birsey varmi?
    Ben: yardımcımı oldunuz şimdi
    ekran görüntülerini aldım
    Bahadir Özdemir: tabiki alabilirsiniz
    Ben: detaylı bir şekilde hem amazon.com hemde amazon.de ye mail atıcım
    Bahadir Özdemir: email adresimizi veriyim isterseniz
    en azindan bu konuda yardimci olurum
    :)
    Ben: amazon nun imajını bile bozdunuz
    Bahadir Özdemir: Bu arada adres bilgileriniz de 3 kere ... yaziyor
    bilgi olarak veriyim dedim
    1 tane yeterli
    Ben: amazon mu köy bakkalı mı belli değil seviyeye bakın
    Bahadir Özdemir: peki ben size iyi günler diliyorum
    bu arada iyi bayramlar
    Sohbet hizmetimiz ile bağlantınız kesildi. Bağlantınızı yeniden kurmaya çalışıyoruz...


    Sizin iletişim kurma nedeniniz sorununuzun çözümü değil, Amazon'da çalışan yetkisiz birini azarlayıp ego tatmini gibi duruyor ama Amazon'da çalışan arkadaş da hem iyi sabretmiş hem de gerekli dokundurmaları yapmış.

    Klasik Türk insanı olmaktan ileri gidemeyip, size hizmet eden herkesi ezmeye çalışıp size yapılanların acısını çıkarmaya çalışmak yerine, herkesin en az kendiniz kadar saygıyı hak ettiğini düşünürseniz, hem sizin hem de karşınızdakilerin hayatları daha çekilir hale gelir.
    _____________________________




  • webbie kullanıcısına yanıt
    Arkadaşı eleştiriyoruz, belki haksız olduğu yerler de var ama bu müşteri temsilcisi yorumlarına bakılırsa hepsiburada'dan daha kötü gerçekten. Yardımcı olmak yerine "işine geliyorsa" modunda takılmaları hiç iyi değil. Aynı Amazon.de'den ingilizce olarak mailleşin, verilen hizmetin ne kadar farklı olduğunu göreceksiniz. Maalesef Amazon'un Türkiye ile ilgilenen birimleri eğitimsizler. Bu eğitim yazım kurallarından tutun da karşılık diyalog kurmaya kadar gidiyor. Eğitimsiz insanların da verecekleri hizmet bu kadar oluyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cio_cio

    Arkadaşı eleştiriyoruz, belki haksız olduğu yerler de var ama bu müşteri temsilcisi yorumlarına bakılırsa hepsiburada'dan daha kötü gerçekten. Yardımcı olmak yerine "işine geliyorsa" modunda takılmaları hiç iyi değil. Aynı Amazon.de'den ingilizce olarak mailleşin, verilen hizmetin ne kadar farklı olduğunu göreceksiniz. Maalesef Amazon'un Türkiye ile ilgilenen birimleri eğitimsizler. Bu eğitim yazım kurallarından tutun da karşılık diyalog kurmaya kadar gidiyor. Eğitimsiz insanların da verecekleri hizmet bu kadar oluyor.

    Yeri geldiğinde, ben de müşteri hizmetleri görevlileri ile tartışıyorum, ki bu durumu en son TurkNet ile bolca yaşadım. Ancak, arkadaşın konuşmaya başlayış şekli, devamında herhangi bir çözüm istemesi yerine karşısındaki kişiyi küçümseyici cümleler kurması hiç de masumane değil ve yazışmanın başından itibaren kaydetmesi de bu duruma "Hazırlıklı" bir şekilde başladığını gösteriyor.

    Aynı Amazon'a İngilizce yorum yazdığınızda, eğer ki yorumu bu şekilde yazarsanız alacağınız tepki benzer olur. Burada önemli olan, sizin yabancı dildeki bir tartışmayı ne kadar sürdürebildiğinizle ilgilidir.

    Amazon'da çalışan ve Türkçe bilen müşteri temsilcileri genelde Almanya'da doğmuş ve büyümüş gençlerdir ve Almanya gibi bir ülkede müşteri temsilciliği gibi bir meslek seçmiş olmak, genelde başarısız bir öğrenciliğin göstergesi olur.

    Konuda her iki taraf da kendilerine göre haklı fakat bana göre emekçiler her zaman biraz daha haklıdırlar.
    _____________________________




  • Amazon müşteri hizmetleri dünyanın en nazik ve en ilgili hizmetini veriyor. Kavga edip tartışma çıkartmaya çalışanlar kuyumuzu kazmaya çalışıyor sanırım.

    Hödük olmayı hırt adam olmayı her yerde ve her alanda nasıl başarıyorsunuz ? Türkiye fiyatlarından daha ucuza ve kaliteli ürünler alabilme imkanımız birilerine batıyor da engel olmaya mı çalışıyorsunuz zorunuz nedir ?
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.