Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA 1.6 DREAM MULTİDRİVE S Mİ YOKSA MEGANE 1.3TCE 140HP OTOMATİK Mİ? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
277
Cevap
2
Favori
19.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkinci el temiz b8 Passat dusunmelisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Anor~

    30 yıllık motora para 150 bin verip tüplü araba kullanmak istiyorsan corolla al.

    Yeni teknoloji istiyorsan megane.

    Yahu corolla un yol tutuşundan memnun olan var mı? Lastikler incecik?!

    Megane da efsane değil ama, corolla çağın gerisinde kalmış bir araç.
    Corolla da bağımsız süspansiyon var? Megane’da?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazloo kullanıcısına yanıt
    Megane torsiyon kullanıyor, şu an ki aracım bağımsız süspansiyon, megane a göre çok çok daha iyi evet. Ama ben, bu farkı corolla da göremedim. Bağımsız süspanyon var ama yüksek hızla virajda güven vermiyor. Ben bu durumu tamamen lastik ebatlarına bağladım. Süspansiyon sisteminin yumuşak olmasından da kaynakanabilir tabi.

    Ayrıca fren kalitesi açısından 195 ve 215 225 gibi lastikler çok fark ediyor.

    Corolla ya 205 de oluyor diye biliyorum sanırım onun için jant opsiyonu şart gibi.

    Toyotanın Türkiye pazarına bakış açısı eski tip araç eski tip sistem eski tip vizyon.

    Çünkğ bizim insanımız bilmediği şeye tü kaka der. Turbo benzin motorlar gibi. Çift kavrama gibi VS vs.

    Toyota da bunun bildiği için 1990 da sattığı corollayı makyajlayıp motoru revize edip çakıyor türkiyeye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bu mesaj silindi.
    i20 120 beygir. 12 beygir farkın çok lafı olmaz. Şehir içinde kalkışlarda dikiz aynasından seyrediyorum tüplü corollaları :D
  • Ben 100 beygir sanıyordum. 120beygir iyiymiş. Rioda falan neden 100beygir? Yine de güvenmeyin i20 ye. Şehir içinde aynadan bakın, tadını çıkarın.

    https://www.youtube.com/watch?v=2zZSVKqeBmw&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=qTZE5nxLasQ&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 9 Eylül 2020; 13:36:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Ben 100 beygir sanıyordum. 120beygir iyiymiş. Rioda falan neden 100beygir? Yine de güvenmeyin i20 ye. Şehir içinde aynadan bakın, tadını çıkarın.

    https://www.youtube.com/watch?v=2zZSVKqeBmw&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=qTZE5nxLasQ&feature=youtu.be
    Patron öyle istemiş :D Ne bileyim kardeşim




  • Turbo tork bandina girdi mi (cogu arac 2000 devir civari girer) uzar gider yokus dinlemez.
    Ornegin bahsi gecen megane 1600 devirde 37.5 beygir uretirken, corolla bu gucu 2500 devirde ancak verir. Keza megane 5000 devirde 137 beygir verirken corolla 132 beygirini 6400 devirde verir. Araci yuruten beygir gucudur. Turbolu araclar dusuk devirde yuksek guc urettigi icin kulak sagligi ve hizlanma hissiyati olarak ondedir.

    Anlayamazsiniz motorun yaptigi dalgayi, yolu kemirmesinie



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrun -- 9 Eylül 2020; 13:47:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosasaurus -- 9 Eylül 2020; 14:7:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • electrun kullanıcısına yanıt
    en mantıklı araç bağırmadan yürüyebilen araçtır. her koşulda. ve bu durumda torku alt ve orta devirde yüksek olan her araç benim gözümde altındır. bugüne kadar dizel araçtan vazgeçmememin tek nedeni bu. bir çok araç kullandım fakat performans açısından en hayvani ve yakıt açısından en makul araç 1.5crdi 110beygir 240tork accent era idi.. alt devirleri benzinli araç gibi çok diri.. 3.viteste dahi patanaj çekmek ister mi bir araç? burada yazdığıma inanmayanlar abartıyorsun diyenler olacaktır hatta kullanıp böyle olmadığını söyleyen kullanıcılar olacaktır. benim aracın iyi gitmesinin sebebi turbonun 2010 kasalarda 1.3bar basarken 2006 ve 2008 kasalarda 1.5bar basması ayrıyetten benim araç 1.6bar turbo basıncı veriyor. emsallerinden çok daha iyi gitmekte onu belirtmiş olayım karışıklık olmasın. tekrardan değinelim beni bu kadar tedirgin eden, düşündüren konu sadece corollanın performansı ve yakıt durumu oldu bunlar haricinde araçtan çok memnun kaldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Ben 100 beygir sanıyordum. 120beygir iyiymiş. Rioda falan neden 100beygir? Yine de güvenmeyin i20 ye. Şehir içinde aynadan bakın, tadını çıkarın.

    https://www.youtube.com/watch?v=2zZSVKqeBmw&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=qTZE5nxLasQ&feature=youtu.be
    Kağnı corollaya güveneceğime i20 ye güvenirim daha iyi. :D O verdiğin videodaki i20 de 100 beygir olanından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DburakKoc -- 9 Eylül 2020; 14:29:26 >




  • Ben bu arabaya 320 tork olan 1.6 turbo dizel araçtan geçtim. Onunla bile kafa kafaya gidecek bir araç senin 1.0 torkun bilmem Kac ile kapışmam bile.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Megane dizel kullandim. Yalitim olarak beklentimin ustundeydi. 120 ile giderken ufak bir ruzgar ve yol sesi vardi ama konusurken sesinizi yukseltmenize bile gerek olmayacak kadar. Corolla yalitim ve arka yaşam alani konusunda cok elestiriliyor. Ayrica prrformans olarak hangisi daha iyi sormussunuz. Sayilar bariz olarak hangisi daha guclu gosteriyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.