Şimdi Ara

Toyota Corolla 1.33 life mı yoksa Opel Astra Sedan 1.6 mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
1
Favori
20.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    53 bin lira para verip çekmeyecek, manuel bomboş corolla alacağınıza ibiza eco tsi dsg alın. Hem güçlü ve torklu turbo motor, hem ekonomik hem o fiyata otomatik. Donanımı da gayet güzel. Ankara trafiğinde de küçük otm. araç çok rahat olur.

    Corollada düdük gibi 128nm tork var onu da 3800 devirde anca veriyor, trafikte rampada vs düşük devirde alacağınız tork gayet komik değerler olur, yokuşlu yerde yaşıyormuşsunuz canınızı sıkar. ibiza 2000 devirde 200nm tork veriyor. Zaten hafif. Aile kalabalıksa falan büyük araba istemenizi anlarım ama aksi taktirde corolla çok kötü seçim bana göre. Astra deseniz o da 1.6 ama atmosferik gene, az da yakmaz yok lpg bilmemne uğraşırsınız.

    bitirdiniz be forumu bi bitmediniz.

    ya ibiza çapulcusu(arabam yok ta burda bu kelimeyi kullanırım arkadaş) kim corolla ile kıyaslamak kim.
    sınıf farkı var zaten, seat ta kalitesi düşük denilebilecek bir marka, karşısında bir sınıf üstteki sorunsuzluk için üretildiğini bangır bangıır bağıran bir corolla...
    ibiza kaporta ve motor olarak 10 sene sonra nalları dikecekken corolla canavar gibi yoluna devam edecek

    ayrıca corolla lpgye daha uyumlu bu kesin, subap erittiğini sanmıyorum

    Asıl sizler bitmediniz, at gözlüğü düz mantık yeniliğe kapalı zihinlerinizle. Corollanın içine bile oturmamışsındır da konuşuyorsundur eminim. Şu an 1.33 life corolla c sınıfının en rezil otomobili. Hadi karoseri, iç mekan genişliği ayrı onu zaten büyük araç ihtiyaçsa lazımdır diye belirttim, ama 40 sene öncesinin teknolojisi hacim, güç ve tork fakiri, boş donanım ve üstelik manuel aracı, son teknoloji b sınıfıyla elbette karşılatırırım aynı paraya. Biri bir f/p arabasıyken, öbürü 50bine c sınıfı aldım arabası. Alıyorsun ama kabak oğlu kabak. Jantlar kapak. Bir arabadaki en önemli donanım nedir? motor, bunda da c sınıfında sunulan en vasat motor var. Mantığı da yok, küçüktür ekonomiktir diye alıyorsun 0,3cc yüzünden bir üst vergi dilimine geriyor. 1.6 motor al aynı şey. Yani mantıksızlık üstüne mantıksızlık başka birşey değil.

    10 sene sonra da ne ibiza, ne başka bir araba nalları diker. Bugün üretilen araçların 15 sene civarı ekonomik ömrü, 25 sene civarı kullanımı vardır diyebiliriz. Ondna sonra alayı olsa sorun çıkarmaya başlar çünkü her türlü malzemenin bir raf ömrü vardır, bu toyota da olsa fark etmez. Hiç sorun çıkarmasın diye tarih öncesi teknoloji araca 50bin lira para vermek de nasıl bir hastalıktır ayrı konu.

    3-5 donanımı var diye bu fiyatlarla bile ibizaya 55bin bayılana sabaha kadar gülerim, videosunu izlemiştim corolla 4.viteste çoğu yokuşu tırmanacak bir araba , madem tork yok beygirle çeksin düşük viteste. tek alternatif te bu değil bildiğin gibi astra da tercih edilebilir.
    bu ikisini beğenmeyen 200nm torklu asfalt kazıyıcı kalitesiz ibizayı tercih etsin

    Arkadaşım videosunu izleme git arabayı sür de konuş. Sürmeden konuşmayın şurda videolara baktım vs diye.

    3-5 donanım değil araç b sınıfın en dolularından oluyor paketle bu bir.
    sadece donanım değil b sınıfı araçlar arasındaki en iyi motor şanzıman kombinesini almış oluyorsun bu iki.
    bu fiyatlara dediğin 53bin lira, o fiyata anca dacia ya da 75beygirlik clio alıyorsun, jazz bile 70bine dayandı, bu piyasada bu donanım, motor, kombinesine rakipsiz muadili yok bu üç.
    ayrıca bu paraya diğerleri manuel olurken ibiza dsg oluyor ki trafikte, şehiriçinde muazzam rahatlık bu da dört


    Araba beygirle çekmez torkla çeker. Tork motorun krankı, pistonları, tekerleri döndirebilme gücüdür. Vites düşürdüğün zaman devir yükseleceği için maksimum torkuna yakın torka ulaşırsın da araç o şekilde çeker. Aracın güçü çevirme rahatlığı değil ne kadar hızlı çevirebileceğini belirler. Ne kadar yüksek sürate çıkabileceğini belirler, ama teoride torku yetersizse o sürate de asla ulaşamaz.

    Zaten arabası çekmeyen bütün sürücüler sürekli vitesle oynayarak 1-2.vitesle arabayı bağırta bağırta rampa çıkıyor, araç solluyor sonra da gelip atmosferik keyfi diyorlar. Saçmalık. Atmosferiğin keyfi 2-3litre motorda başlar. Hacimden gelen çekiş rahatlğı. 1.6lar bile kötü 1.6 altı bütün atmosferikler rezil gitmeyen motorlar. Bir sürü sürdüm hepsi rezil. Anca araç çok hafif a sınıfı olacak o zaman tatmin eder. Teoride vites düşür bütün arabalar çeker doğru ama iş sürüş karakterine gelince gel gör bakalım. Ömür törpüsü olur öyle araç. Teori pratiğe öyle basit yansımıyor. Toyotanın motorları verimsiz 6bin-6400 devirde güçlerini verebilen motorlar. Bugün hangimiz motorları o devirlere kadar zorluyoruz? Trafikte 1500-2000 devir pek geçilmez. Açın bakın bakalım güç tork eğrisine atmosferik motorların o düşük devirlerde ne kadar acizler. 1990da yaşıyor olsak tamam da yıl olmuş 2016 her şey değişti artık. İş sadece hız dğeil, bir aracın dik rampaları rahat çıkabilmesi, sollamaya çıkınca hızlı şekilde işi bitirebilmesi sürüş keyfi olduğu kadar güvenlik açısından da önemli.

    Astra da çok farklı değil. 15 yıllık motor teknolojisi klasik 1.6 atmosferik. Vwnin yıllarca kullandığı mpi ve fsi misali. Güç ve devrini son devirlere doğru anca veriyor, hacmi yine küçük olduğundna alt devirlerde cansız, sürekli düşük vites ister, sürekli vitesle oynarsın bıkarsın. İki kasa önce sunulan motor hala aynı motor.




    Birinde lpg taktırıp performanstan memnun kalmayıp yaptığın ekonomiyi, öbüründe otomatik vitesle, performanstan gayet memnun kalıp aynı hatta belki daha iyi ekonomi ile yapacaksın. İşin özeti bu.



    Burada ibizanın eksi yönü küçük olması ve daha düşük malzeme kalitesi. Ama ne demişler ne kadar ekmek o kadar köfte. Öyle 50bin liraya hem büyük olsun, hem kaliteli olsun, hem iyi gitsin, hem az yaksın hemde sıfır olarak bunların hepsini 50-55bine sunsun diye bir araba yok. İhtiyaca göre feragat edilir. Mantık olaraksa parana göre sunulana bakarsın ve en iyisini seçersin.

    Millette ne önyargı varmış arkadaş, seatın arabaları kötü değil. Malzeme kalitesi bir renaultdan, citroenden iyi. Motor, şanzıman zaten en moderni. Bol da satılıyor ikinci eli de iyi. Leon sınıfının en çok satanlarından. B sınıfında bu yeni kombineyle ibizanın satışları artmaya başladı. Piyasası da var, satılmaz, çok değer kaybeden diye bir şey yok. Bugün hangi aracı alırsan al, kontağı çevir bayiden çık en az 5bin zarardasın. Artık sırf vw değil bütün markalar sürekli zam yapıyor dolayısıyla butün modeller değerini bir şekilde koruyor. Evet ibiza o motorla asfalt kazıyıcı, evet malzeme kalitesi yüksek değil ama parasına sundukları çok fazla. Dediğim gibi ekmek köfte olayı. Ha küçük geliyordur o ayrı. O zaman astra alırsın en azında motoru, karoseri, tokluğu çok daha iyi 1.33 corolladan.


    Astra J 1.6 115 Hp kullaniyoruz.cekmeme durumu kesinlikle yok.sürekli vites değiştirme durumuda yok.bu kadar kesin konuşmayın.genelde 2000-3000dd arası süreriz.arada istisnalar oluyor 5500ddlere kadar çıkıyor.15 yillik motor teknoloji demişsin.hala sesli gülüyorum.bu kadar kesin konuşmayın tekrar diyorum.sonra gülüyoruz böyle size.astrayı alacak adam yol tutuşundan,konfordan ötürü alır.

    Turbo motorlu araç kullanmadan, büyük hacimli atmosferik kullanmış olmadan gelip insanlara, gülüyoruz size demeyin. Ben şu an atmosferik 1.6 kullanıyorum. Piyasadaki hemen hemen bütün 1.6 atmoserik c sınıflarını da kullandım, buna astra g, j ve h de dahil. Boşuna aracınızı savunmaya çalışmayın bütün atmosferik 1.6lar c sınıfı ve üstü araçlarda vasat performans yaşıyorlar. Kullandığınız araçta da opelin 94ten beri kullandığı 16v 1.6 motorun revizesi olan ecotec 16v'den başkası değil. Astrayı alacak adam neye göre alır bilmem, burda konuştuğumuz şey motorlar.

    Bugün 1.6-1.8 atmosferikler 1 litre turbo motorlardan tokat yiyor, yıl oldu 2016 bir zahmet karşınızdaki insanı 18 yaşında ilk arabası kullanan çocukmuş zannedip gülünç duruma düşmeyin. 15 sene evvel 1.6 ford escort kullanıyorduk biz, o zaman bile ezik motordu 1.8 2ler varken, şimdi hala yok 1.6 iyidir, yok hiç sorun yok, mis gibidir diye kendimizi kandırmanın manası yok.

    dsg polo,linea,doblo,palio ve daha bir sürü araç kullanmış biriyim.neyin ne olup olmadığıni biliyorum.şu anda opel astra 1600cc ve iş arabası mitsubishi 2500cc l300 minibüsümuz var.şimdi gelelim asıl konuya.

    turbonun avantajı yokuştadır.düz yolda iş değişir.uzun düzlükte 1.6 atmosferiğe karşı hiçbir şansı yoktur 1000cc turbo motorun.zaten atmosferik motorlar 3500+dd'lerde canlanır.performans istersen bu şekilde süreceksin.yada gider komp+turbo bir araç alacaksın

    Size göre bu araçlar vasat performans sergileyebilir ama bize yetiyor.sizin beklentiniz ne bilmiyorum.ortalama bir araç sonuçta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    53 bin lira para verip çekmeyecek, manuel bomboş corolla alacağınıza ibiza eco tsi dsg alın. Hem güçlü ve torklu turbo motor, hem ekonomik hem o fiyata otomatik. Donanımı da gayet güzel. Ankara trafiğinde de küçük otm. araç çok rahat olur.

    Corollada düdük gibi 128nm tork var onu da 3800 devirde anca veriyor, trafikte rampada vs düşük devirde alacağınız tork gayet komik değerler olur, yokuşlu yerde yaşıyormuşsunuz canınızı sıkar. ibiza 2000 devirde 200nm tork veriyor. Zaten hafif. Aile kalabalıksa falan büyük araba istemenizi anlarım ama aksi taktirde corolla çok kötü seçim bana göre. Astra deseniz o da 1.6 ama atmosferik gene, az da yakmaz yok lpg bilmemne uğraşırsınız.

    bitirdiniz be forumu bi bitmediniz.

    ya ibiza çapulcusu(arabam yok ta burda bu kelimeyi kullanırım arkadaş) kim corolla ile kıyaslamak kim.
    sınıf farkı var zaten, seat ta kalitesi düşük denilebilecek bir marka, karşısında bir sınıf üstteki sorunsuzluk için üretildiğini bangır bangıır bağıran bir corolla...
    ibiza kaporta ve motor olarak 10 sene sonra nalları dikecekken corolla canavar gibi yoluna devam edecek

    ayrıca corolla lpgye daha uyumlu bu kesin, subap erittiğini sanmıyorum

    Asıl sizler bitmediniz, at gözlüğü düz mantık yeniliğe kapalı zihinlerinizle. Corollanın içine bile oturmamışsındır da konuşuyorsundur eminim. Şu an 1.33 life corolla c sınıfının en rezil otomobili. Hadi karoseri, iç mekan genişliği ayrı onu zaten büyük araç ihtiyaçsa lazımdır diye belirttim, ama 40 sene öncesinin teknolojisi hacim, güç ve tork fakiri, boş donanım ve üstelik manuel aracı, son teknoloji b sınıfıyla elbette karşılatırırım aynı paraya. Biri bir f/p arabasıyken, öbürü 50bine c sınıfı aldım arabası. Alıyorsun ama kabak oğlu kabak. Jantlar kapak. Bir arabadaki en önemli donanım nedir? motor, bunda da c sınıfında sunulan en vasat motor var. Mantığı da yok, küçüktür ekonomiktir diye alıyorsun 0,3cc yüzünden bir üst vergi dilimine geriyor. 1.6 motor al aynı şey. Yani mantıksızlık üstüne mantıksızlık başka birşey değil.

    10 sene sonra da ne ibiza, ne başka bir araba nalları diker. Bugün üretilen araçların 15 sene civarı ekonomik ömrü, 25 sene civarı kullanımı vardır diyebiliriz. Ondna sonra alayı olsa sorun çıkarmaya başlar çünkü her türlü malzemenin bir raf ömrü vardır, bu toyota da olsa fark etmez. Hiç sorun çıkarmasın diye tarih öncesi teknoloji araca 50bin lira para vermek de nasıl bir hastalıktır ayrı konu.

    3-5 donanımı var diye bu fiyatlarla bile ibizaya 55bin bayılana sabaha kadar gülerim, videosunu izlemiştim corolla 4.viteste çoğu yokuşu tırmanacak bir araba , madem tork yok beygirle çeksin düşük viteste. tek alternatif te bu değil bildiğin gibi astra da tercih edilebilir.
    bu ikisini beğenmeyen 200nm torklu asfalt kazıyıcı kalitesiz ibizayı tercih etsin

    Arkadaşım videosunu izleme git arabayı sür de konuş. Sürmeden konuşmayın şurda videolara baktım vs diye.

    3-5 donanım değil araç b sınıfın en dolularından oluyor paketle bu bir.
    sadece donanım değil b sınıfı araçlar arasındaki en iyi motor şanzıman kombinesini almış oluyorsun bu iki.
    bu fiyatlara dediğin 53bin lira, o fiyata anca dacia ya da 75beygirlik clio alıyorsun, jazz bile 70bine dayandı, bu piyasada bu donanım, motor, kombinesine rakipsiz muadili yok bu üç.
    ayrıca bu paraya diğerleri manuel olurken ibiza dsg oluyor ki trafikte, şehiriçinde muazzam rahatlık bu da dört


    Araba beygirle çekmez torkla çeker. Tork motorun krankı, pistonları, tekerleri döndirebilme gücüdür. Vites düşürdüğün zaman devir yükseleceği için maksimum torkuna yakın torka ulaşırsın da araç o şekilde çeker. Aracın güçü çevirme rahatlığı değil ne kadar hızlı çevirebileceğini belirler. Ne kadar yüksek sürate çıkabileceğini belirler, ama teoride torku yetersizse o sürate de asla ulaşamaz.

    Zaten arabası çekmeyen bütün sürücüler sürekli vitesle oynayarak 1-2.vitesle arabayı bağırta bağırta rampa çıkıyor, araç solluyor sonra da gelip atmosferik keyfi diyorlar. Saçmalık. Atmosferiğin keyfi 2-3litre motorda başlar. Hacimden gelen çekiş rahatlğı. 1.6lar bile kötü 1.6 altı bütün atmosferikler rezil gitmeyen motorlar. Bir sürü sürdüm hepsi rezil. Anca araç çok hafif a sınıfı olacak o zaman tatmin eder. Teoride vites düşür bütün arabalar çeker doğru ama iş sürüş karakterine gelince gel gör bakalım. Ömür törpüsü olur öyle araç. Teori pratiğe öyle basit yansımıyor. Toyotanın motorları verimsiz 6bin-6400 devirde güçlerini verebilen motorlar. Bugün hangimiz motorları o devirlere kadar zorluyoruz? Trafikte 1500-2000 devir pek geçilmez. Açın bakın bakalım güç tork eğrisine atmosferik motorların o düşük devirlerde ne kadar acizler. 1990da yaşıyor olsak tamam da yıl olmuş 2016 her şey değişti artık. İş sadece hız dğeil, bir aracın dik rampaları rahat çıkabilmesi, sollamaya çıkınca hızlı şekilde işi bitirebilmesi sürüş keyfi olduğu kadar güvenlik açısından da önemli.

    Astra da çok farklı değil. 15 yıllık motor teknolojisi klasik 1.6 atmosferik. Vwnin yıllarca kullandığı mpi ve fsi misali. Güç ve devrini son devirlere doğru anca veriyor, hacmi yine küçük olduğundna alt devirlerde cansız, sürekli düşük vites ister, sürekli vitesle oynarsın bıkarsın. İki kasa önce sunulan motor hala aynı motor.




    Birinde lpg taktırıp performanstan memnun kalmayıp yaptığın ekonomiyi, öbüründe otomatik vitesle, performanstan gayet memnun kalıp aynı hatta belki daha iyi ekonomi ile yapacaksın. İşin özeti bu.



    Burada ibizanın eksi yönü küçük olması ve daha düşük malzeme kalitesi. Ama ne demişler ne kadar ekmek o kadar köfte. Öyle 50bin liraya hem büyük olsun, hem kaliteli olsun, hem iyi gitsin, hem az yaksın hemde sıfır olarak bunların hepsini 50-55bine sunsun diye bir araba yok. İhtiyaca göre feragat edilir. Mantık olaraksa parana göre sunulana bakarsın ve en iyisini seçersin.

    Millette ne önyargı varmış arkadaş, seatın arabaları kötü değil. Malzeme kalitesi bir renaultdan, citroenden iyi. Motor, şanzıman zaten en moderni. Bol da satılıyor ikinci eli de iyi. Leon sınıfının en çok satanlarından. B sınıfında bu yeni kombineyle ibizanın satışları artmaya başladı. Piyasası da var, satılmaz, çok değer kaybeden diye bir şey yok. Bugün hangi aracı alırsan al, kontağı çevir bayiden çık en az 5bin zarardasın. Artık sırf vw değil bütün markalar sürekli zam yapıyor dolayısıyla butün modeller değerini bir şekilde koruyor. Evet ibiza o motorla asfalt kazıyıcı, evet malzeme kalitesi yüksek değil ama parasına sundukları çok fazla. Dediğim gibi ekmek köfte olayı. Ha küçük geliyordur o ayrı. O zaman astra alırsın en azında motoru, karoseri, tokluğu çok daha iyi 1.33 corolladan.


    Astra J 1.6 115 Hp kullaniyoruz.cekmeme durumu kesinlikle yok.sürekli vites değiştirme durumuda yok.bu kadar kesin konuşmayın.genelde 2000-3000dd arası süreriz.arada istisnalar oluyor 5500ddlere kadar çıkıyor.15 yillik motor teknoloji demişsin.hala sesli gülüyorum.bu kadar kesin konuşmayın tekrar diyorum.sonra gülüyoruz böyle size.astrayı alacak adam yol tutuşundan,konfordan ötürü alır.

    Turbo motorlu araç kullanmadan, büyük hacimli atmosferik kullanmış olmadan gelip insanlara, gülüyoruz size demeyin. Ben şu an atmosferik 1.6 kullanıyorum. Piyasadaki hemen hemen bütün 1.6 atmoserik c sınıflarını da kullandım, buna astra g, j ve h de dahil. Boşuna aracınızı savunmaya çalışmayın bütün atmosferik 1.6lar c sınıfı ve üstü araçlarda vasat performans yaşıyorlar. Kullandığınız araçta da opelin 94ten beri kullandığı 16v 1.6 motorun revizesi olan ecotec 16v'den başkası değil. Astrayı alacak adam neye göre alır bilmem, burda konuştuğumuz şey motorlar.

    Bugün 1.6-1.8 atmosferikler 1 litre turbo motorlardan tokat yiyor, yıl oldu 2016 bir zahmet karşınızdaki insanı 18 yaşında ilk arabası kullanan çocukmuş zannedip gülünç duruma düşmeyin. 15 sene evvel 1.6 ford escort kullanıyorduk biz, o zaman bile ezik motordu 1.8 2ler varken, şimdi hala yok 1.6 iyidir, yok hiç sorun yok, mis gibidir diye kendimizi kandırmanın manası yok.

    dsg polo,linea,doblo,palio ve daha bir sürü araç kullanmış biriyim.neyin ne olup olmadığıni biliyorum.şu anda opel astra 1600cc ve iş arabası mitsubishi 2500cc l300 minibüsümuz var.şimdi gelelim asıl konuya.

    turbonun avantajı yokuştadır.düz yolda iş değişir.uzun düzlükte 1.6 atmosferiğe karşı hiçbir şansı yoktur 1000cc turbo motorun.zaten atmosferik motorlar 3500+dd'lerde canlanır.performans istersen bu şekilde süreceksin.yada gider komp+turbo bir araç alacaksın

    Size göre bu araçlar vasat performans sergileyebilir ama bize yetiyor.sizin beklentiniz ne bilmiyorum.ortalama bir araç sonuçta.

    Yahu palio, linea kullanmışsın gelip bana araç sürüşünü anlatma kardeşim. Bugün tubo motorlar hertürlü yokuşta da düz yolda da atmosferikleri tokatlıyorlar, atmosferiğin devirlenene kadar geçen sürede turbo çoktan tam torkunu vermiş ve yüksek devrine daha hızlı ulaşmış oluyor. 2litre altı atmosferikte tatmikar performanstan bahsedilemez. Oysaki bugün 125lik tsilar bile hacmine göre son derece atak araçlar. Aynı araçlarda 100nm gibi tork farkı oluyor, düz yolda sollamarda turbo kopup gidiyor. Sen gelip bana 1.2tsi ile 2 litre vectra b motoru kıyaslasan tamam diyeceğim de, 150nm 110 hplik ikisini de son nefeslerinde veren 1.6 motorlarla 1-1,2 turbolu araçları kıyaslamayalım.

    Ben 3 litre sıralı 6sından, 1.4 atmosferiğine, m3ünden, 1.2tsiına kadar hepsini kullandım. 2litre altı oldukça atmosferikten performans beklemeyin, ya da anca linea minea kullanmışa iyi gelir de gerçekte öyle değildir. Daha iyisini görmeden sana kendi denediğin tabi çok güzel gibi gelir. Ama bilenin de lafını dinlemek gerekir. Neyse uzatmaya gerek yok, ta en başlarda da söylediğim gibi herkesin parası kendine, herkes parasını istediği gibi harcasın, benim cebimden çıkan kuruş yok adam eski nesil verimsizini istiyorsa alır beni ilgilendirmez ben sadece önerimi sunar giderim.




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Adam Corolla 1.33 ile Astra 1.6 karşılaştırması istemiş sen burda Turbo motor savunuculuğu yapıyorsun. İsteyen turbo alır isteyen atmosferik. Konunun dışına çıkıyorsun. Turboyu savunacaksan başka konularda savun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: majnetıum

    Adam Corolla 1.33 ile Astra 1.6 karşılaştırması istemiş sen burda Turbo motor savunuculuğu yapıyorsun. İsteyen turbo alır isteyen atmosferik. Konunun dışına çıkıyorsun. Turboyu savunacaksan başka konularda savun.

    Konuyu baştan sona okursan benim turbo motor savunuculuğu değil arkadaşa parasına göre ideal arabaları önerdiğimi görürsün. Aksine burada gereksiz yere atmosferikleri savunanlar ve sürekli karşı cevap yazanlar olunca haliyle yazma gereği duyuyorum. Hangi konu altında ne yazacağımı da ben bilirim, başlıkta ne yazıyorsa motamot o konuşulacak diye bir forum kuralı yok, işine gelmiyorsa başka konuya gidebilir ya da beni bloklayıp yorumlarımı görmeyebilirsin. Burası forum platformu, okumak isteidklerini göremiyorsun diye insanlara yazma etme deme hakkına sahip değilsin.




  • onurcngzhn34 O kullanıcısına yanıt


    Video da 2:20 den itibaren izler misiniz ?
  • Öncelikle, çekiş farklı birşey serilik farklı birşey. Corolla hızlanma konusunda mütevazı bir araçtır. Tsi gibi anında fişeklemez ama çekmememe diye bir sorun kesinlikle yok. Ortalama rampaları 3. Vitesle, çok dik olanları da 2, vitesle rahatça çıkarsınız. Araç full dolu bile olsa kesinlikle mağdur etmez. Atmosferik manuel bir araç olduğu için sürücünün işini bilmesi durumunda herşey hallolur. 1.6 da olsa diğer motor da sonuçta atmosferik. Ikisi arasında abartılı bir fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bursada yaşıyoruz. Yoğun trafik yok. 1.33 corolla 7.5 yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba;
    Yeni corolla kullanıcısı olarak fikrimi söylemek isterim.

    Yıl sonu kampanyasından 52.500 e corolla 1,33 life modeline ek olarak 750 Tl jant+ 750 Tl sis farı+750 Tl ön arka park sensörü ile birlikte aldım. Sis farı ve çelik jant bence gerekli ancak ön arka park sensörünü tavsiye etmem gereksiz pahalı pişmanım. Arka park sensörünü zaten pazarlıkla bedava takıyorlar.

    Genel anlamda aracın yol tutuşu, sürüş keyfi, genişliği, ferahlığı ve bagaj hacmi başarılı. Kesinlikle bir aile arabası. Kabul edelim kasa da şimdiye kadar ki en başarılı kasa. Renk inci beyazı benimki, metelik duruyor.

    Konsolu ben beğenmiyorum. Daha şık olabilirdi. Onun dışında bej rengi aracı çok ferah gösteriyor ancak ben koltuk kılıfı taktırdım malum bebek var :).
    Araçta en sinir olduğum şey ekranda hangi kapının açık olduğunu göstermemesi. Tamam boş paket de en boş ve dandik arabalarda bile var.

    Performans konusundaki fikirlerime gelecek olursam, önceki arabam 2006 accent 1.3 idi. Kıyaslamam gerekirse rampalarda aynı ancak şehir içinde corolla biraz daha hantal kalıyor. Yokuşta 4. vitese atınca yığılıyor. 3. viteste yüksek devirde de yakıt tüketimin fazla olduğunu düşünüyorum. Şehir içinde sahibini üzmez bu araba. Uzun yolda keyifli bir sürüş sunuyor.

    Yakıt konusunda da, araçta 6 vites var, devrinde kullanılırsa yakıtın normal olduğunu söyleyebirim. Şahsen kuruş hesabına hiç girmiyorum çünkü girenlere de katılmıyorum. Aynı yol aynı araba olsa bile aracın hangi devirde kullanıldığı, trafik durumu, hava sıcaklığı , yakıt fiyatlarındaki dalgalanma vs gibi etmenlere göre tüketim değişir. Zaten kuruş hesabı yapan adam yol yapan adamdır gitsin dizel alsın. Bu aracın dizeli 75000.

    Ben ne istediğimi ve beklediğimi bilerek aldım. Zaten bu araçtan yüksek performans beklemek mantıklı olmaz. Işıklarda yanımdaki arabayı basıp geçeyim, rampalarda kapatıp gideyim düşüncesinde değilim. Bu segmentte fiyat ve kalite olarak tercih edilebilecek en iyi arabalardan biri olduğunu düşünüyorum. Toyota marka olarak zaten dünya araba piyasasını domine eden markalardan biri.

    0,3 lt motor hacmi farkı yüzünden 1,6 vergisi ödeme durumundayım o biraz can sıkıcı.


    Araç alırken test sürüşleri kesinlikle ölçü değil. Benden 1 ay önce alam bir arkadaşım vardı. Bu sayede detaylı kullanma ve inceleme fırsatım oldu. Almadan önce beklentileri ve ihtiyacı belirlemek lazım. En azından pişman olmamak için araç kirala firmalarından kiralanarak ayrıntılı şekilde değerlendirilebilir.

    Aracı alırken bende astra 1.6 ve corolla 1,33 arasında gidip gelmiştim. Yakıt tüketimi, Toyota markası, güvenlik, sağlamlık, piyasası, dış tasarımı ve ustalığına güvendiğim birçok oto tamircisinin tavsiyesi nedeniyle corollayı tercih ettim. Şahsen pişman değiim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torres13 -- 4 Mayıs 2016; 14:46:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: torres13

    Herkese merhaba;
    Yeni corolla kullanıcısı olarak fikrimi söylemek isterim.

    Yıl sonu kampanyasından 52.500 e corolla 1,33 life modeline ek olarak 750 Tl jant+ 750 Tl sis farı+750 Tl ön arka park sensörü ile birlikte aldım. Sis farı ve çelik jant bence gerekli ancak ön arka park sensörünü tavsiye etmem gereksiz pahalı pişmanım. Arka park sensörünü zaten pazarlıkla bedava takıyorlar.

    Genel anlamda aracın yol tutuşu, sürüş keyfi, genişliği, ferahlığı ve bagaj hacmi başarılı. Kesinlikle bir aile arabası. Kabul edelim kasa da şimdiye kadar ki en başarılı kasa. Renk inci beyazı benimki, metelik duruyor.

    Konsolu ben beğenmiyorum. Daha şık olabilirdi. Onun dışında bej rengi aracı çok ferah gösteriyor ancak ben koltuk kılıfı taktırdım malum bebek var :).
    Araçta en sinir olduğum şey ekranda hangi kapının açık olduğunu göstermemesi. Tamam boş paket de en boş ve dandik arabalarda bile var.

    Performans konusundaki fikirlerime gelecek olursam, önceki arabam 2006 accent 1.3 idi. Kıyaslamam gerekirse rampalarda aynı ancak şehir içinde corolla biraz daha hantal kalıyor. Yokuşta 4. vitese atınca yığılıyor. 3. viteste yüksek devirde de yakıt tüketimin fazla olduğunu düşünüyorum. Şehir içinde sahibini üzmez bu araba. Uzun yolda keyifli bir sürüş sunuyor.

    Yakıt konusunda da, araçta 6 vites var, devrinde kullanılırsa yakıtın normal olduğunu söyleyebirim. Şahsen kuruş hesabına hiç girmiyorum çünkü girenlere de katılmıyorum. Aynı yol aynı araba olsa bile aracın hangi devirde kullanıldığı, trafik durumu, hava sıcaklığı , yakıt fiyatlarındaki dalgalanma vs gibi etmenlere göre tüketim değişir. Zaten kuruş hesabı yapan adam yol yapan adamdır gitsin dizel alsın. Bu aracın dizeli 75000.

    Ben ne istediğimi ve beklediğimi bilerek aldım. Zaten bu araçtan yüksek performans beklemek mantıklı olmaz. Işıklarda yanımdaki arabayı basıp geçeyim, rampalarda kapatıp gideyim düşüncesinde değilim. Bu segmentte fiyat ve kalite olarak tercih edilebilecek en iyi arabalardan biri olduğunu düşünüyorum. Toyota marka olarak zaten dünya araba piyasasını domine eden markalardan biri.

    0,3 lt motor hacmi farkı yüzünden 1,6 vergisi ödeme durumundayım o biraz can sıkıcı.


    Araç alırken test sürüşleri kesinlikle ölçü değil. Benden 1 ay önce alam bir arkadaşım vardı. Bu sayede detaylı kullanma ve inceleme fırsatım oldu. Almadan önce beklentileri ve ihtiyacı belirlemek lazım. En azından pişman olmamak için araç kirala firmalarından kiralanarak ayrıntılı şekilde değerlendirilebilir.

    Aracı alırken bende astra 1.6 ve corolla 1,33 arasında gidip gelmiştim. Yakıt tüketimi, Toyota markası, güvenlik, sağlamlık, piyasası, dış tasarımı ve ustalığına güvendiğim birçok oto tamircisinin tavsiyesi nedeniyle corollayı tercih ettim. Şahsen pişman değiim.


    Konuyu açtığım andan itibaren Toyota' ya yoğunlaşarak araştırmalarım sonucunda bende kararımı Corolla 1,33 life modelini geçen hafta 53.000 TL' ye pazarlıkla sahip oldum (kar beyazı). Arabamı 02/05/2016 pazartesi günü teslim aldım ve şu an araç 120 kmde. Şu ana kadar arabadan çok memnunum. Ben özellikle aracın içini siyah istedim bayiinin bej önermesine rağmen. Park Sensörü, kapı çıtaları ve tampon koruyucuları yaptırdım. Onlarda 600 TL ye felan denk geldi. Bagaj havuzunu hediye ettiler. Açıkçası şu zamanda bu fiyatlara alınabilecek en güzel araba. Yani ne istediğinizi bildikten sonra bu araba kesinlikle alınır.

    Arabayla Ankarayı bilen bilir. Konya yolundaki kepezli yokuşunda 4 kişi ile 110 Km hız ile çıktım. Çekiş konusunda şu an çekmiyor gerçekten dediğim olmadı. Tabi ilerleyen zamanlarda daha iyi anlayacağım kesin.

    Yakıt konusu ise şu an ortalama yakıt değeri 7,3 gösteriyor. Dikmen Kızılay Eskişehir Yolu ve akşam da aynı güzergahları kullanarak bunu elde ettim. Vites uyarılarını dikkat ederek sürüyorum. Onun katkısı vardır diye tahmin ediyorum.

    Arabaya binenlerin hepsi genişliğine hayran olarak iniyorlar. Bu bile insanı mutlu ediyor.

    Bana her 6 ayda veya 10 bin km'de bakıma gelin diye söylediler fakat genelde yılda bir veya 10 bin km diye biliyordum bu şaşırttı beni. Sizde de durum böyle mi bilmiyorum.

    2 günlük tecrübeme göre araba gerçekten çoğu yönüyle güzel. Eksileri illaki vardır. Ama onu da fiyatı amorti etmekte




  • serkem kullanıcısına yanıt
    Gayet güzel bir tercih yapmışsınız. Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifle binersiniz inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam
  • Ulkemiz kosullarinda dusunulunce insanlar 50 bin lira verip seat,skoda vs almaz.Gider bosta olsa corolla alir.Bu ulkemizde boyle.Bende 1,33 corolla aldim.Bosta olsa zevkle bindim.Aracimi satiliga cikardim 3 gunde istedigim fiyata sattim.Telefonum susmadi.Diger cogu markayi istedigin an satamazsin.Birde bos denilen corollada guvenlik full.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun
  • Act akıllı subap zamanlaması mı
  • Astra'yı alıp geçiniz efendim, 3 ay düşüneceğinize biniyor olurdunuz.

    Bazen hepimiz bu konuda fazla zaman kaybediyoruz, alın keyfini çıkartın.
  • Dostum bende aynı ikilem içinde kalmıştım ve haziranın 2 ci haftası corolla 1.33 aldım. emin en kalite algısı daha yüksek ve daha yakışıklı bir araba. ve daha dahaaa geniş. yokuşlarda biraz can sıkabilir ama en kötü 2 ci vitesle çoğu yeri çıkıyor. olmadı 1 e çeker gidersin zorlamadan. neden gitmiyor derler 100hp arabaya anlamam. torku düşük tamam lafım yok ama torklamı gidiyor? kalkışta yokuşta lazım arkadaşım tork. saf beygirle giden stage li arabalar var onlardamı torkla gidiyor? yazılımlı sciricco larsan çupralardan a1 lerizden bıktık lan. sonra o araba gitmez diye millete ahkam kesiyorsunuz. aile için ideal bir araba 1.16d m paketimi satıp aldım hemde acayipp de mutluyum. aile kurunca yanlayarak gidemezsin öyle herzaman. corollada tam bir aile arabası. çocuğunuz olunca görürüm sizi modifiyeli arabalara bindirtcekmi eşleriniz ? 1.16 bile hızlı araba kadınların gözünde.kısaca alın geçin arkadaşım dikmenede çıkıyor bolu dağınada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Corolla tabii ki tartışmasız

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkishDrifter kullanıcısına yanıt
    Aynı forumu paylaştığımız adamlar bunlar işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corolla 1.33 life makyajlı olanından aldım.
    merak ettiğim radyo ekranının parlaklığı ayarlanabiliyor mu?
    birde anahtar kumandasından aracı açtığımızda farlar yanmıyor değilmi?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.