Şimdi Ara

Toyota 50bin bakımı + ekstra disk-fren balatası masrafları(Auris içerir) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
0
Favori
15.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 58_transporter_58 kullanıcısına yanıt
    disklerde çizgili desen oluşmuştu resmen, sebebide bitik balataların kullanımı sonucu sağlam diskleri oymasıymış nasıl desem 0.2,5-0.3mm derinlikte kanallar vardı diskin üzerinde(yaklaşık olarak) kumpasla ölçmesemde tahmin yapıyorum biraz.diskler oyulmamış olsaydı tornaya gidebilirdi belki. servise sordum başka çaresi var mı diye, yok, değişecek dendi.artık kendi işgüzarlıkları mı bilemem, günahı onların boynuna
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    şimdi mail atsam sonuç alırmıyım? böyle böyle bir olay yaşandı bilginize sunarız desek?

    Bence mail atin veya direk telefon acin durumu bildirin çünkü şu fatura normal degil. Toyotanin diskini ben bile sokup takarim o kadar basit. sok tak parasi nedir diye sorun en azindan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    Koyun kuzunun ayağına basmaz bence fiyat yönünden çare olmazlar işçilik hatası gibi konu olsa belki

    deneyeyim hocam be, elime mi yapışır.belki işe yararsa bir sürü insan faydalanır, yaramazsa yapacak bişey yok.Kaybedecek bişeyim yok ki, yazayım en iyisi bi yazı şu japonlara
  • hunter06 kullanıcısına yanıt
    müşteri memnuniyeti için aradıklarında yedek parça fiyatından muzdarip olduğumu söyledim, bu işçilik ücretini de yazayım hocam
  • 50bin kmde diskler bitmişse garantiden değiştirmeye gitseymişsiniz keşke. Çünkü 50bin kmde hiçbir disk bitmez.
  • Konunun önceki mesajlarını okumadım ama eğer araçta şimdiye kadar balata değişimi ihmal edilip aracın disklerine hasar verilmediyse, aracın disklerinde fabrikasyon bir kusur olduğunu düşünürdüm.


    Geçmiş olsun.
  • Japon arabalarının servis ücreti ucuz olur (yersen-daha önce kullanmadıysan).
  • Yok artık ali samii.
    Bu ne lenn..Para kolay mı kazanılıyor..
    Yazık günah..
    Renonun gözünün yağını yiyim lan..
    20 binde bir bakım %20 indirim 310 tl ....
    Çok yaşa dci




  • Yetkılı servısler de,

    fren balata temızleme spreyı
    cam suyu
    klıma temızleme
    enjektor temızleme vs. Para tuzaklarını yaptırmayınız, aracı servıse verırken bunları yapmamaları gerektıgını not dusurtunuz.

    Ayrıca fren balatası ve dısklerı yetkılı servıste yaptırmak zorunda degılsınız, ozel servıste bırebır orjınal balata ve dıskı cok daha ucuza degıstırtebılırsınız.

    Birde forumda aynı aracları kullanan o kadar kısı var, aranızda organıze olup yetkılı servıslerden ıskonto alabılırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bizim astra g nin dediğiniz gibi 2 senelik yürütme masrafını tek seferde vermişsiniz. Araç 2005 model 77.000 km ama en azından içiniz rahat olur frenler açısından veya değişin parçalarda sıkıntı çıkarsa servisi basabilirsiniz İnanın öyle bir an gelirki Yukarıda tornalatma falan demişsiniz iyiki değişmişim dersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TOZ07 -- 20 Kasım 2013; 0:06:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    Merhabalar,

    Auris 1.6 dual vvt-i aracımızı (masrafsız diyerek aldık) 50bin bakımına soktuk, birkaç önemli parçanın değişmesi gerekti ve tutar ortada.

    Yedek parça fiyatlarının yüksek olduğunu düşünüyorum ama yaptırmak mecburiyetinde kaldık, balatalar fren disklerini oymuş dediler.
    Kullanıcı arkadaşların belki işine yarar diyerekten konuyu açtım.

    http://imgur.com/rw2w3VR

    http://k1311.hizliresim.com/1h/m/uq19h.jpg


    Hem 10.000 km bir bakim hem 50.000 km'de on arka disk degistir

    Hemde kazik fiyat

    Volvodan beter bunu gordukten sonra bir daha volvo pahali demem ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay

    Öyle bir yazıyorsunuz ki sanki her 10.000 bakımı 2000TL tutuyormuş gibi anlaşılıyor. Benimki neden tutmuyor? Periyodik bakıma ödediğim ortalama ücret 300TL - 400TL civarı Toyota yetkili servislerinde.

    Marka karalıyorsunuz başka hiçbirşey değil. 50.000 KM'de disk bitiren kullanıcıdan zaten ne beklenir ki başka? Ralliye mi katılıyorsunuz Auris'le anlamadım ki.

    Biri gelir Avensis'in debriyaj balatasını 60.000'de bitirdi diye Toyota kaliteyi düşürdü der, biri 2. el Yaris'ine sıfır Corolla fiyatı çeker satamayınca hani Toyota'nın 2. eli güçlüydü der, biri 100.000'de biten Toyota motoru diye Passat motoru koyar. Ne bu yahu? Çekilsin şu marka Türkiye'den de herkes rahatlasın yeter artık.

    Meyve veren ağaç taşlanır aga, bu VW için de, Toyota için de sonuna kadar geçerli Türkiye'de.

    Adam siradan bir bakima 2.000 lira vermis sen ne yaziyorsun ya

    Disk bakata dedigin nedir ya volvoda bile on arka balata daha UCUZ

    Bunun savunulacak neyi var

    Hani dogus kazikci soyle boyle doyenler nerede ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 20 Kasım 2013; 0:19:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    50.000 bakımı + disk ve balata değişimi 2000 tl tutuyor ve normal karşılayan arkadaşlar var bunu. Helal olsun valla.

    Sacmaliyorlar hepsi bu

    Ben bizzat sahit oldum bir onceki kasa corolla on disk balata degisimi 750.00 lira sok oldum

    Birde 10.000 km bir bakim var yani golf 3 kez bakima giriyor auris 5 kez 5 . Bakim
    2.000 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten sorun bastan basliyor. 50000 bakim ucreti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim o araçta gizli beygirler olmasın?Gt 86 almış olabilirsin bu fiyatlardan o çıkıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 bin lira hay maşallah

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantık belli. Yetkili servisten uzak duracaksınız. O km de aracın diskleri değişmez. Aşırı zorlamanız gerek. Kaldı ki diskler çizikse bile balatanın yüzeyi bozulduğu için çizilir. Yeni balata takınca 50 kmye uyum sağlar disk.

    Nispeten yumuşak balata kullanıyorum ben. 30-40 binde balata değişiyor disk sağlam kalıyor. Balata sertleşince diske sıkıntı vermeye başlar.

    Sadede tekrar gelecek olursak, işçilikler abartı, parça fiyatları normal , fakat bu kadar çok parçanın değişmesi saçmalık. Toyotadan anlayan bir usta var kocaelide. O adamdan şaşmam. Bir yerden ses gelince açıp bakmadan sesten bile anlıyor ne olduğunu. Yetkili servislerden oldum olası uzak dururum. Kaza yapınca sigortanın ödediği servis ayrı tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay

    Öyle bir yazıyorsunuz ki sanki her 10.000 bakımı 2000TL tutuyormuş gibi anlaşılıyor. Benimki neden tutmuyor? Periyodik bakıma ödediğim ortalama ücret 300TL - 400TL civarı Toyota yetkili servislerinde.

    Marka karalıyorsunuz başka hiçbirşey değil. 50.000 KM'de disk bitiren kullanıcıdan zaten ne beklenir ki başka? Ralliye mi katılıyorsunuz Auris'le anlamadım ki.

    Biri gelir Avensis'in debriyaj balatasını 60.000'de bitirdi diye Toyota kaliteyi düşürdü der, biri 2. el Yaris'ine sıfır Corolla fiyatı çeker satamayınca hani Toyota'nın 2. eli güçlüydü der, biri 100.000'de biten Toyota motoru diye Passat motoru koyar. Ne bu yahu? Çekilsin şu marka Türkiye'den de herkes rahatlasın yeter artık.

    Meyve veren ağaç taşlanır aga, bu VW için de, Toyota için de sonuna kadar geçerli Türkiye'de.

    Adam siradan bir bakima 2.000 lira vermis sen ne yaziyorsun ya

    Disk bakata dedigin nedir ya volvoda bile on arka balata daha UCUZ

    Bunun savunulacak neyi var

    Hani dogus kazikci soyle boyle doyenler nerede ?





    Doğuş kazıkçı, toyota yetkili servisleri ondan daha beter. Toyota kullanıcısı olduğum için konuşuyorum.

    Fakat arkadaşın dediği gibi sırf marka lekelemek, kendi hatalarını firmaya atmak için birşeyler yazanlar da yok değil yani. Bu kötüleme toyotaya has özellik de değil. Her firmada var. Adam honda almış 20.000de baskı balata bitirmiş. Suçlu firma mı yani burada ? Sonuçta herkes dört dörtlük şöför değil.




  • Geçmiş olsun , disk ve balata haricinde dişe dokunur birşey de yapmamışlar.
  • Valla bunlari gordukce 15bin bakimi icin korkuyorum. Eminim Opel-Chevrolet servisi bana saglam bir gecirecek..

    Once ki aracimi ikinci el aldigim icin ve pek kiymetli bir arac olmadigi icin sanayide titiz calisan ustalara yaptirirdim. 120bin bakimina bile ortalama 300lira verirdim ki rutin bakimi hic soylemiyorum bile.. Simdi ise sirf kiyamiyorum diye servise bir guzel..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.