Şimdi Ara

Toplu taşıma yerine bisiklet kullanmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bisiklet sürmeyi gram bilmem ama toplu taşımadan daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.
    Alanya'da yaşıyorum burda ulaşım sistemi berbat, daha doğrusu belli bir sistem yok. Okula giden sadece bir cesit otobüs var. Genelde 20 dakikada bir gelir ve her zaman doludur. Koltuğa oturabilenler hangi durakta biniyor merak ediyorum neyse bir şekilde gidiyoruz böyle ama bazen dolu olduğu için almıyor ya da bizi adam yerine koyup almıyor.

    Şimdiye kadar hava soğuk, yağmurlu vs. Diye bisiklet mantıksız geliyordu. Ama hep sokakta görüyorum ki yediden yetmişe millet bisiklet veya motosiklet kullanıyor. İlk başlarda bisiklet kullanımının bu kadar yaygın olması garibime gidiyordu. Çünkü geçen yıllarda Gaziantep de olduğum için gördüğüm bir şey değildi. Hatta Gaziantep'te biri bisiklet kullansa (çocuk haricinde) millet deli gözüyle bakar

    Bir bisiklet almayı düşünüyorum ama gram bilgim yok ne sürmesini bilirim ne marka modelini.. biraz baktım netten 300-400 TL bir şey bekliyordum açıkçası ama ortalama bir bisiklet 1000 TL den başlıyor. Kararsız kaldım almaya değer mi bilemiyorum. Para çok sıkıntı değil de aldığım zaman okula kadar götürebilecek miyim? Çünkü okul dağın başında 100m rakımda. Bir de ne kadar güvenli olur bilmiyorum sonuçta trafik her zaman risklidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 1.si 100m tırmanamıyorsan bisiklet sürme
    2.si okulun uzaklığı kaç km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasıyo kanka bekle

    1.si 100m tırmanamıyorsan bisiklet sürme
    2.si okulun uzaklığı kaç km

    1. 100m ama baya eğimli bir yol, yani 1km içinde 100m yükseliyorsun.

    2. Okula uzaklığım 8-9 km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bisiklet muhteşem bir araçtır başta ulaşım aracı olarak kullanmaya başlarsın ardından tadını alamaz hobi olarak gezmelere başlarsın, parklara ormanlık alanlara sahillere turkar düzenlersin; bisiklet hem keyif verir hem de insanı harekete geçirir.

    Trafik konusunda da dikkatli ve uygun yollarda sürdükçe bir şey gelmez başına allahın izniyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manonofy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kasıyo kanka bekle

    1.si 100m tırmanamıyorsan bisiklet sürme
    2.si okulun uzaklığı kaç km

    1. 100m ama baya eğimli bir yol, yani 1km içinde 100m yükseliyorsun.

    2. Okula uzaklığım 8-9 km

    %10 eğimli bir yol ise büyük rubleli bir bisikletle çıkarsın.Örneğin; şehir bisikletleri genelde bu oranları verir.Başlangıç için en az 700-800 tl ayırman gerekir 300 liraya aldığın bisikletten hayır gelmez ya da ikinci el alacaksın.Birde güvenlik için kask alabilirsin.
  • Benim okulum da egımlı sebeple okula gıtmıyorum cunku terletıyor baya ve terlı sekılde derse gırılmıyor.



    Bunun dısında bısıklet gercekten keyıflı ben ulasımdan daha cok hobı amaclı suruyorum kullanıyorum verdıgın hıcbır paraya acımazsın. okulun bısıklet toplulukları falan varsa katıl. Vardır zaten bır suru topluluk,okul harıcınde sıvıl topluluklarda vardır toplu gezıler falan yaparsınız.



    Ama ucuz bısıklet alma dediğin gıbı 700-800 lıra cıvarından baslar guzel bır bisiklet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Köprü'den Maltepe Köprüsüne gitmem gerekiyor. Fakat üşeniyorum, bisiklet alırım yoksa

    40-60KM/H yapan bisikletler varsa 1000-1300 lira fiyata almayı düşünürüm bende. Yoksa 10km/h ile çekilmez o yol.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manonofy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kasıyo kanka bekle

    1.si 100m tırmanamıyorsan bisiklet sürme
    2.si okulun uzaklığı kaç km

    1. 100m ama baya eğimli bir yol, yani 1km içinde 100m yükseliyorsun.

    2. Okula uzaklığım 8-9 km

    %10 fazla bir şey değil.8-9km aşılabilcek bir yol.Açıkcası toplu taşımayı kullanmayı hiç sevmeyen birisi olarak 18 yaşında ehliyet alıp motor aldım.Bu duyguyu çok iyi biliyorum.Gider bisiklet sürerim rahat ederim diyorsun.Senin kararın,senin azmin.
  • SıradanÇinkoKarbonPil kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam sosyalleşmeye de bir katkısı oluyor en azından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bisiklet kullanarak otobüse göre gidilmek istenen yere daha çubuk varılır. Ters yönden kaldırımdan gidilir gerekirse bisikletten inilip merdivenlerden gidilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakaza01 Y kullanıcısına yanıt
    Zaman konusunda kesinlikle haklısınız bisiklet daha çabuk ulaşır. Otobüs 300 metrede bir durduğu için çok yavaş ilerliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bisikleti arabaya veya toplu taşımaya tercih etmek bana mantıklı gelmiyor. Toplu taşıma daha hızlı gider, her daim trafik diye bir şey yok. Ve bisiklete göre daha güvenli. Motorculara yapılanları görüyoruz. Ayrıca bisikletle yoruluyorsun, enerjini harcıyorsun. Bisiklete harcamak yerine yüzlerce alternatif oluşturabilirim.. Zaten spor yapan birisiyim gerek yok böyle şeylere. Zamandan kazanmak isteyen motosiklet alsın. Bisiklet hikaye.

    Bisiklet hobilerimin arasında. La bu bisiklet kullanmamış yorum yapıyorcular başlamasın hiç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodiac Killer -- 1 Mart 2018; 20:22:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    Bisikleti arabaya veya toplu taşımaya tercih etmek bana mantıklı gelmiyor. Toplu taşıma daha hızlı gider, her daim trafik diye bir şey yok. Ve bisiklete göre daha güvenli. Motorculara yapılanları görüyoruz. Ayrıca bisikletle yoruluyorsun, enerjini harcıyorsun. Bisiklete harcamak yerine yüzlerce alternatif oluşturabilirim.. Zaten spor yapan birisiyim gerek yok böyle şeylere. Zamandan kazanmak isteyen motosiklet alsın. Bisiklet hikaye.

    Bisiklet hobilerimin arasında. La bu bisiklet kullanmamış yorum yapıyorcular başlamasın hiç.

    O yüzden mi Avrupa'da çoğu şehirde şehir içi ulaşım %95 bisikletle yapılıyor?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    Bisikleti arabaya veya toplu taşımaya tercih etmek bana mantıklı gelmiyor. Toplu taşıma daha hızlı gider, her daim trafik diye bir şey yok. Ve bisiklete göre daha güvenli. Motorculara yapılanları görüyoruz. Ayrıca bisikletle yoruluyorsun, enerjini harcıyorsun. Bisiklete harcamak yerine yüzlerce alternatif oluşturabilirim.. Zaten spor yapan birisiyim gerek yok böyle şeylere. Zamandan kazanmak isteyen motosiklet alsın. Bisiklet hikaye.

    Bisiklet hobilerimin arasında. La bu bisiklet kullanmamış yorum yapıyorcular başlamasın hiç.

    O yüzden mi Avrupa'da çoğu şehirde şehir içi ulaşım %95 bisikletle yapılıyor?


    Avrupa'nın %95i kullanabilir. Benim yorumumla alakası nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    Bisikleti arabaya veya toplu taşımaya tercih etmek bana mantıklı gelmiyor. Toplu taşıma daha hızlı gider, her daim trafik diye bir şey yok. Ve bisiklete göre daha güvenli. Motorculara yapılanları görüyoruz. Ayrıca bisikletle yoruluyorsun, enerjini harcıyorsun. Bisiklete harcamak yerine yüzlerce alternatif oluşturabilirim.. Zaten spor yapan birisiyim gerek yok böyle şeylere. Zamandan kazanmak isteyen motosiklet alsın. Bisiklet hikaye.

    Bisiklet hobilerimin arasında. La bu bisiklet kullanmamış yorum yapıyorcular başlamasın hiç.

    O yüzden mi Avrupa'da çoğu şehirde şehir içi ulaşım %95 bisikletle yapılıyor?


    Avrupa'nın %95i kullanabilir. Benim yorumumla alakası nedir?

    Araba ve otobüs daha mantıklı dedin ya, onu dedim...

    -çevre kirliliği
    -yüksek masraflı
    -ölümlü kaza riski
    -gürültü
    -milli gelirin dışarıya akması
    -tembellik
    -yoğun trafiğe neden olması

    Sadece araba ve toplu taşımanın birkaç zararı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Karar veremiyorsan ikisine aynı anda bin hocam.

    Toplu taşıma yerine bisiklet kullanmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    Bisikleti arabaya veya toplu taşımaya tercih etmek bana mantıklı gelmiyor. Toplu taşıma daha hızlı gider, her daim trafik diye bir şey yok. Ve bisiklete göre daha güvenli. Motorculara yapılanları görüyoruz. Ayrıca bisikletle yoruluyorsun, enerjini harcıyorsun. Bisiklete harcamak yerine yüzlerce alternatif oluşturabilirim.. Zaten spor yapan birisiyim gerek yok böyle şeylere. Zamandan kazanmak isteyen motosiklet alsın. Bisiklet hikaye.

    Bisiklet hobilerimin arasında. La bu bisiklet kullanmamış yorum yapıyorcular başlamasın hiç.

    O yüzden mi Avrupa'da çoğu şehirde şehir içi ulaşım %95 bisikletle yapılıyor?


    Avrupa'nın %95i kullanabilir. Benim yorumumla alakası nedir?

    Araba ve otobüs daha mantıklı dedin ya, onu dedim...

    -çevre kirliliği
    -yüksek masraflı
    -ölümlü kaza riski
    -gürültü
    -milli gelirin dışarıya akması
    -tembellik
    -yoğun trafiğe neden olması

    Sadece araba ve toplu taşımanın birkaç zararı


    Avrupa'nın %95i ulaşımı bisikletle sağlıyor olabilir. Hatta %100 ulaşımı bisikletle sağlasın. Bu oran benim bisiklete yaklaşımımı etkilemez. Söylediğim gibi bisiklet hobilerim arasındadır ve yararlarını çok iyi biliyorum. Avantajlarını ve dezavantajlarını tabi. Eğer Danimarka, Hollanda veya bu gibi bisiklet kullanımına destek veren, altyapısı olan, birçok düzen ve kuralı oluştururken buna göre oluşturmuş bir ülkede yaşıyor olsam bisiklet kullanım alanlarım değişebilirdi. Türkiye'de bu zor.

    Yakın mesafeye giderken bisiklet tercih edilebilir ama ama benim durumumu yaşayan kişiler pek tercih etmez. Olanak sağlayamaz ve toplu taşıma/araba kullanımı zorunlu olarak mantıklı gelir. 06:30'da uyanıp, hazırlanıp şirkete giden birisiyim. Bisiklet kullansam daha erken uyanmak zorunda kalırım. Ve bu tamamen mantıksız olurdu.

    Tembellik hayatımızın her noktasında var. Bisiklet ise bu küçük detaylardan teki. Spor yaptığım salona arabasıyla gelip iki saat spor yapan, maç yapmaya arabasıyla giden sürüsüyle insan tanıyorum. Açıkçası bisiklet/araba ilişkisi çok küçük bir detay olarak kalıyor tembellikte. Araba kullanımını azaltıp toplu taşımaya yönelmek trafik ve kaza riskini azaltır. Bisiklet şart değil. Bunu yine dört tekerli araçlarla yapabiliriz.

    Zamanın varsa bisiklet kullanırsın. Uzaktaki işine, okuluna bisikletle gidersin.
    Zamanın yoksa veya bisiklete harcadığım vakti başka şeylere değerlendiririm diyorsan kullanmazsın. Olur biter.




  • benimde okul ile ev 7 km %6 eğimli giderken sıkıntı yok fakat gelirken yokuş aşırı var . sırtımda çantayla çıkamam diye bisikletle gitmiyorum . iyi bir kondisyonumda yok sizce iyi bir çalışmayla çıkabilir miyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    Bisikleti arabaya veya toplu taşımaya tercih etmek bana mantıklı gelmiyor. Toplu taşıma daha hızlı gider, her daim trafik diye bir şey yok. Ve bisiklete göre daha güvenli. Motorculara yapılanları görüyoruz. Ayrıca bisikletle yoruluyorsun, enerjini harcıyorsun. Bisiklete harcamak yerine yüzlerce alternatif oluşturabilirim.. Zaten spor yapan birisiyim gerek yok böyle şeylere. Zamandan kazanmak isteyen motosiklet alsın. Bisiklet hikaye.

    Bisiklet hobilerimin arasında. La bu bisiklet kullanmamış yorum yapıyorcular başlamasın hiç.

    O yüzden mi Avrupa'da çoğu şehirde şehir içi ulaşım %95 bisikletle yapılıyor?


    Avrupa'nın %95i kullanabilir. Benim yorumumla alakası nedir?

    Araba ve otobüs daha mantıklı dedin ya, onu dedim...

    -çevre kirliliği
    -yüksek masraflı
    -ölümlü kaza riski
    -gürültü
    -milli gelirin dışarıya akması
    -tembellik
    -yoğun trafiğe neden olması

    Sadece araba ve toplu taşımanın birkaç zararı


    Avrupa'nın %95i ulaşımı bisikletle sağlıyor olabilir. Hatta %100 ulaşımı bisikletle sağlasın. Bu oran benim bisiklete yaklaşımımı etkilemez. Söylediğim gibi bisiklet hobilerim arasındadır ve yararlarını çok iyi biliyorum. Avantajlarını ve dezavantajlarını tabi. Eğer Danimarka, Hollanda veya bu gibi bisiklet kullanımına destek veren, altyapısı olan, birçok düzen ve kuralı oluştururken buna göre oluşturmuş bir ülkede yaşıyor olsam bisiklet kullanım alanlarım değişebilirdi. Türkiye'de bu zor.

    Yakın mesafeye giderken bisiklet tercih edilebilir ama ama benim durumumu yaşayan kişiler pek tercih etmez. Olanak sağlayamaz ve toplu taşıma/araba kullanımı zorunlu olarak mantıklı gelir. 06:30'da uyanıp, hazırlanıp şirkete giden birisiyim. Bisiklet kullansam daha erken uyanmak zorunda kalırım. Ve bu tamamen mantıksız olurdu.

    Tembellik hayatımızın her noktasında var. Bisiklet ise bu küçük detaylardan teki. Spor yaptığım salona arabasıyla gelip iki saat spor yapan, maç yapmaya arabasıyla giden sürüsüyle insan tanıyorum. Açıkçası bisiklet/araba ilişkisi çok küçük bir detay olarak kalıyor tembellikte. Araba kullanımını azaltıp toplu taşımaya yönelmek trafik ve kaza riskini azaltır. Bisiklet şart değil. Bunu yine dört tekerli araçlarla yapabiliriz.

    Zamanın varsa bisiklet kullanırsın. Uzaktaki işine, okuluna bisikletle gidersin.
    Zamanın yoksa veya bisiklete harcadığım vakti başka şeylere değerlendiririm diyorsan kullanmazsın. Olur biter.

    Zaman kaybetmek mi?

    Okula 35-40 dakikada gidiyorum metro ile

    Okula 12-13 dakikada gidiyorum bisiklet ile

    Çoğu zaman çoğu yerde bisiklet daha hızlı


    İstanbul gibi ekstrem şartlar hariç Kartal-Avcılar arası vs

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    Bisikleti arabaya veya toplu taşımaya tercih etmek bana mantıklı gelmiyor. Toplu taşıma daha hızlı gider, her daim trafik diye bir şey yok. Ve bisiklete göre daha güvenli. Motorculara yapılanları görüyoruz. Ayrıca bisikletle yoruluyorsun, enerjini harcıyorsun. Bisiklete harcamak yerine yüzlerce alternatif oluşturabilirim.. Zaten spor yapan birisiyim gerek yok böyle şeylere. Zamandan kazanmak isteyen motosiklet alsın. Bisiklet hikaye.

    Bisiklet hobilerimin arasında. La bu bisiklet kullanmamış yorum yapıyorcular başlamasın hiç.

    O yüzden mi Avrupa'da çoğu şehirde şehir içi ulaşım %95 bisikletle yapılıyor?


    Avrupa'nın %95i kullanabilir. Benim yorumumla alakası nedir?

    Araba ve otobüs daha mantıklı dedin ya, onu dedim...

    -çevre kirliliği
    -yüksek masraflı
    -ölümlü kaza riski
    -gürültü
    -milli gelirin dışarıya akması
    -tembellik
    -yoğun trafiğe neden olması

    Sadece araba ve toplu taşımanın birkaç zararı


    Avrupa'nın %95i ulaşımı bisikletle sağlıyor olabilir. Hatta %100 ulaşımı bisikletle sağlasın. Bu oran benim bisiklete yaklaşımımı etkilemez. Söylediğim gibi bisiklet hobilerim arasındadır ve yararlarını çok iyi biliyorum. Avantajlarını ve dezavantajlarını tabi. Eğer Danimarka, Hollanda veya bu gibi bisiklet kullanımına destek veren, altyapısı olan, birçok düzen ve kuralı oluştururken buna göre oluşturmuş bir ülkede yaşıyor olsam bisiklet kullanım alanlarım değişebilirdi. Türkiye'de bu zor.

    Yakın mesafeye giderken bisiklet tercih edilebilir ama ama benim durumumu yaşayan kişiler pek tercih etmez. Olanak sağlayamaz ve toplu taşıma/araba kullanımı zorunlu olarak mantıklı gelir. 06:30'da uyanıp, hazırlanıp şirkete giden birisiyim. Bisiklet kullansam daha erken uyanmak zorunda kalırım. Ve bu tamamen mantıksız olurdu.

    Tembellik hayatımızın her noktasında var. Bisiklet ise bu küçük detaylardan teki. Spor yaptığım salona arabasıyla gelip iki saat spor yapan, maç yapmaya arabasıyla giden sürüsüyle insan tanıyorum. Açıkçası bisiklet/araba ilişkisi çok küçük bir detay olarak kalıyor tembellikte. Araba kullanımını azaltıp toplu taşımaya yönelmek trafik ve kaza riskini azaltır. Bisiklet şart değil. Bunu yine dört tekerli araçlarla yapabiliriz.

    Zamanın varsa bisiklet kullanırsın. Uzaktaki işine, okuluna bisikletle gidersin.
    Zamanın yoksa veya bisiklete harcadığım vakti başka şeylere değerlendiririm diyorsan kullanmazsın. Olur biter.

    Zaman kaybetmek mi?

    Okula 35-40 dakikada gidiyorum metro ile

    Okula 12-13 dakikada gidiyorum bisiklet ile

    Çoğu zaman çoğu yerde bisiklet daha hızlı


    İstanbul gibi ekstrem şartlar hariç Kartal-Avcılar arası vs



    Bu gibi durumlarda bisikletle gitmek daha mantıklı. Ayriyetten bisikletin verdiği o zevki araba vermiyor.
    Şartlarım elverişli olsa bisiklet kullanmaya devam ederdim. Yazları tercih etmeye mahkumuz şu an.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.