Şimdi Ara

Tomb Raider (2013) (66. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.885
Cevap
11
Favori
150.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagiz123

    Merhaba
    Oyunda bir yerde ok lazım ama ben hepsini harcadım
    Bir önceki kayıt zamanına geri gitmem lazım nasıl olacak o

    Teşekkür


    Hani çanlı bölüm var. Oradan kaçınca bir mağara gölüne düşüyoruz. Oradan uyanınca 3 adamı öldürüp oklu ip atarak yolumuza devam etmeliyiz ama ben orada bütün oklarımı bitirdim. Geriden de ok alamıyorum. Ne yapicam ben.

    Neyse yarın RAM sipariş ettim. O gelirse yeniden başlarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagiz123


    quote:

    Orijinalden alıntı: yagiz123

    Merhaba
    Oyunda bir yerde ok lazım ama ben hepsini harcadım
    Bir önceki kayıt zamanına geri gitmem lazım nasıl olacak o

    Teşekkür


    Hani çanlı bölüm var. Oradan kaçınca bir mağara gölüne düşüyoruz. Oradan uyanınca 3 adamı öldürüp oklu ip atarak yolumuza devam etmeliyiz ama ben orada bütün oklarımı bitirdim. Geriden de ok alamıyorum. Ne yapicam ben.

    Neyse yarın RAM sipariş ettim. O gelirse yeniden başlarım.


    İp atmak için oka gerek yok. 1 tuşuna bas alır eline oku istediğin gibi de atarsın ipini.
  • Dün klavyem bozuldu ve yazı yazmakta zorlandım o sebeple tahta yazacağıma takta yazmışım.





    Bu bölümü nasıl geçeriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 17 Mart 2013; 22:51:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Dün klavyem bozuldu ve yazı yazmakta zorlandım o sebeple tahta yazacağıma takta yazmışım.


    Bu bölümü nasıl geçeriz



    işaretlediğim yere zıplayacaksın hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Dün klavyem bozuldu ve yazı yazmakta zorlandım o sebeple tahta yazacağıma takta yazmışım.

    Bu bölümü nasıl geçeriz

    Ekran görüntüsünde 1 numarayla işaretlediğim yerin yanına gelin ve 2 numarayla gösterdiğim yere ok ile nişan alıp mouse'un tekerleğine basın.

  • Legend ile Tomb Raider'a hayat vermeye başlayan Crystal Dynamics, para uğruna, önceki oyunlarına verdiği onca emeği hiçe sayarak, oynanıştan feragat ederek, harika sinematikler ve "Quick time event"lar çıkarmış ortaya.

    Ofislerini ziyaret ettiğim zaman her bir çalışanın gözlerinden öpeceğim. Laf aramızda, kapılarını çalacağım geliştirici listesi de git gide kabarıyor.
  • Öncelikle teşekkürler. 40 dakika kadar önce o kısmı geçtim ve az öncede oyunu bitirdim.
  • Oyunu bitirdim tadi damagimda kaldi,gercekten parasinin hakkini sonuna kadar veren bir oyundu..Tekrar oynayacam
  • Toplama PC gibi oyun olmuş. FC3, Uncharted'ı direk oynanış mekanikleri olarak copy paste yapmış zaten. Üstüne bir de Dark Souls'daki bonfire ve level of design tasarımını da eklemiş. Bazı sahnelerde, birkaç filmden esinlenilmiş. Ama ilginç olan oyun kendini oynatıyor, çoğu oyun bu tip toplama unsuruların altında eziliyor.
  • %78 ile bende oyunu bitirdim, şimdi ki hedefim %100'e getirmek. Oyun çok güzel olmuş, grafikler detaylar hepsi şahaser. Ama bu seride su altı olmaması garip geldi bana, her oyunda su altına bir dalardık anahtar falan bişeyler arardık ama bu seride gerek duymamışlar sanırım. 2. eksik de bulmacaların yavan kalması idi. Bütün seriyi bitirmiş birisi olarak far cry3 ile tomb raider karışımı gibi bişeyler olmuş sanki ama fenada olmamış. Bundan sonraki oyun için umarım çok bekletmezler, sabırsızlıkla bekliyor olacağım
  • @Cartoon teşekkür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Toplama PC gibi oyun olmuş. FC3, Uncharted'ı direk oynanış mekanikleri olarak copy paste yapmış zaten. Üstüne bir de Dark Souls'daki bonfire ve level of design tasarımını da eklemiş. Bazı sahnelerde, birkaç filmden esinlenilmiş. Ama ilginç olan oyun kendini oynatıyor, çoğu oyun bu tip toplama unsuruların altında eziliyor.

    peki ya bunca sene Uncharted'ın Tomb Raider'dan aldıkları ne olacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihathalitt

    quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Toplama PC gibi oyun olmuş. FC3, Uncharted'ı direk oynanış mekanikleri olarak copy paste yapmış zaten. Üstüne bir de Dark Souls'daki bonfire ve level of design tasarımını da eklemiş. Bazı sahnelerde, birkaç filmden esinlenilmiş. Ama ilginç olan oyun kendini oynatıyor, çoğu oyun bu tip toplama unsuruların altında eziliyor.

    peki ya bunca sene Uncharted'ın Tomb Raider'dan aldıkları ne olacak?

    Uncharted aldı ve daha üst seviyeye taşıdı. Öyle olmamış olsa zaten birebir tüm öğeleri kullanmazdı CD. Ki Uncharted'ın sadece oynanış mekaniklerini kullanmamışlar. Bazı sahnelerini, mekanlarını da direk almışlar. Uçağın arkamızdan yuvarlandığı sahne, Nathan'ın dar yolda arkasından kamyonun geldiği sahne ile aynı. Village Plateau bölümü, yine Uncharted 2'nin Tibet bölümünün birebir kopyası bir mekan. Tabii gönül ister ki TR'da birçok öğeyi daha üst seviyelere taşısın, gerçi devam oyunları nasıl olur bilemem, fakat bu oyunun öyle bir potansiyeli yok ne yazık ki. Oyun baştan sona sıfır yenilik sunuyor. Dediğim gibi toplama PC gibi, sadece çeşitli oyunları kopyalamakla kalmamışlar, birçok sahneyi de filmlerden direk aktarmışlar. Uçağın camının kırılıp, düştüğü sahne Jurassic Park 2. Geminin adada mahsur kalması, Sam'in kurban edilişi tamamen King Kong, ki işin komik yanı ise Şamanizm ve Himiko ele alındığı halde, bu unsuru King Kong'a sunulan kurban mantığından öteye götürememişler. Daha bunlar gibi birçok benzer şeyler var.
  • Survival üzerine kurulu, açık dünyada geçen bir oyundan nasıl ve niye komple Uncharted ama dişisi modeline döndüler anlamak güç...



    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AbJjcBC2rnc#!


    Aslında güç değil, neden para tabiki ama hali hazırda olan şeyleri bu kadar değiştimeleri garibime gitti...


    Bir de bunlar var...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Survival üzerine kurulu, açık dünyada geçen bir oyundan nasıl ve niye komple Uncharted ama dişisi modeline döndüler anlamak güç...



    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AbJjcBC2rnc#!


    Aslında güç değil, neden para tabiki ama hali hazırda olan şeyleri bu kadar değiştimeleri garibime gitti...


    Bir de bunlar var...



    onun gibi daha çok prototip resimlere rastladım ben. Mesela Diablo 3'teki soulreaper benzeri yaratıklar da vardı, ama iyi ki olmadı.

    Şimdi siz önce bir settingi düşünün, zayıf bir üniversiteli kız adaya düşüyor. Vuruluyor, eziliyor hırpalanıyor, hatta tecavüz bile ediliyor (betada vardı, ama oyuna çok yüksek bir yaş sınırlaması gelmemesi için bu sahneyi oyundan çıkarttılar sonradan) ve sona doğru bir savaşçıya dönüşmeye başlıyor.

    Şimdi de o resimlere bakın ve Lara ile boy kıyaslamalara. Yukarıdaki settinge uyuyor mu?
    Mevcut büyük düşmanlar bile Lara tarafından değil adadaki doğa etkenleriyle ölüyor (mesela sona giderken koca storm guardian rüzgarla gelen tırabzan vasıtasıyla uçuruma düşüyor). Yani Lara zayıftır bunları alt edemez, ederse de bu zayıflık olmaz ve oyun tutarsız olurdu.
    Resimledeki düşmanlar dah çok DMC serisindenki hayvan gibi bosslara benziyor ama oranın settingi de öyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 18 Mart 2013; 12:44:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121


    onun gibi daha çok prototip resimlere rastladım ben. Mesela Diablo 3'teki soulreaper benzeri yaratıklar da vardı, ama iyi ki olmadı.

    Şimdi siz önce bir settingi düşünün, zayıf bir üniversiteli kız adaya düşüyor. Vuruluyor, eziliyor hırpalanıyor, hatta tecavüz bile ediliyor (betada vardı, ama oyuna çok yüksek bir yaş sınırlaması gelmemesi için bu sahneyi oyundan çıkarttılar sonradan) ve sona doğru bir savaşçıya dönüşmeye başlıyor.

    Şimdi de o resimlere bakın ve Lara ile boy kıyaslamalara. Yukarıdaki settinge uyuyor mu?
    Mevcut büyük düşmanlar bile Lara tarafından değil adadaki doğa etkenleriyle ölüyor (mesela sona giderken koca storm guardian rüzgarla gelen tırabzan vasıtasıyla uçuruma düşüyor). Yani Lara zayıftır bunları alt edemez, ederse de bu zayıflık olmaz ve oyun tutarsız olurdu.
    Resimledeki düşmanlar dah çok DMC serisindenki hayvan gibi bosslara benziyor ama oranın settingi de öyle.

    İlk başlarda setting bu gösterdiğim resimler ve videoydu zaten... Oyun ilk yapılmaya başladığında survival üzerine kurulu olacak(ki etraftaki ilk yardım paketleri, çiçekler ve avlanma bu kısmından kalna şeyler besbelli) mistik olayların ve yaratıkların yaşadığı bir adada geçecek denmişti. Ne olduysa geçen sene oldu ve 180 derece döndüler. Videoyu izlerseniz kaplamalar dışında tamamlanmış sahneler ve yaratıklar var.

    Ki önceki oyunların settingleri de bu şekildeydi hep. Daha ilk oyunda T-Rex ile kapışıyorduk, 2. oyunun son bossu bildiğimiz ejderhadır. Gene 3. ve 4. oyunda Lara'yı böcek gibi ezen tipler çoktu(4. oyundaki "Öküz"leri anıyorum buradan...) Lara için büyüklüğün önemi olmadı hiç, bir şekilde ya akılla ya da roket atarla geçti önündeki engelleri. Oyunun genel içeriğini değiştiren bu oyun oldu, önceki resimler tam anlamıyla uyuyor Tomb Raider havasına.
    Oyun şu anda gayet tutarsız zaten mantık çerçevesine oturtmaya çalışırsak. Daha önce hayvan dışında bir şey avlamamış bir kızcağız ile yüzlerce kişi haklıyoruz, çoğunluğu eski askerlerden oluşmuş ve adayı ezbere bilen, avantajlı durumda bir kardeşliği ayrıca hayatları boyunca savaş eğitimi almış ve geleni geçeni doğrayan Japon kabilesinin kökünü kazıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    İlk başlarda setting bu gösterdiğim resimler ve videoydu zaten... Oyun ilk yapılmaya başladığında survival üzerine kurulu olacak(ki etraftaki ilk yardım paketleri, çiçekler ve avlanma bu kısmından kalna şeyler besbelli) mistik olayların ve yaratıkların yaşadığı bir adada geçecek denmişti. Ne olduysa geçen sene oldu ve 180 derece döndüler. Videoyu izlerseniz kaplamalar dışında tamamlanmış sahneler ve yaratıklar var.

    Ki önceki oyunların settingleri de bu şekildeydi hep. Daha ilk oyunda T-Rex ile kapışıyorduk, 2. oyunun son bossu bildiğimiz ejderhadır. Gene 3. ve 4. oyunda Lara'yı böcek gibi ezen tipler çoktu(4. oyundaki "Öküz"leri anıyorum buradan...) Lara için büyüklüğün önemi olmadı hiç, bir şekilde ya akılla ya da roket atarla geçti önündeki engelleri. Oyunun genel içeriğini değiştiren bu oyun oldu, önceki resimler tam anlamıyla uyuyor Tomb Raider havasına.
    Oyun şu anda gayet tutarsız zaten mantık çerçevesine oturtmaya çalışırsak. Daha önce hayvan dışında bir şey avlamamış bir kızcağız ile yüzlerce kişi haklıyoruz, çoğunluğu eski askerlerden oluşmuş ve adayı ezbere bilen, avantajlı durumda bir kardeşliği ayrıca hayatları boyunca savaş eğitimi almış ve geleni geçeni doğrayan Japon kabilesinin kökünü kazıyoruz.

    Resimler tanıdık Tomb Raidera uyuyor evet. Ama büyüme ve Lara Croft haline gelme hikayesine uymuyor. Ha bunları da çöpe atmazlar büyük ihtimal. Kız büyüdü artık sonraki oyunlarda çıkabilirler karşısına bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121
    Mevcut büyük düşmanlar bile Lara tarafından değil adadaki doğa etkenleriyle ölüyor (mesela sona giderken koca storm guardian rüzgarla gelen tırabzan vasıtasıyla uçuruma düşüyor). Yani Lara zayıftır bunları alt edemez, ederse de bu zayıflık olmaz ve oyun tutarsız olurdu.

    Bunun gibi ikinci bir örnekte yok yalnız. Ki zaten sonra ki sahnede aynı düşmanı Lara öldürdüğü için, onun da bir anlamı kalmıyor. Keşke büyük ya da yenemeyeceğimiz düşmanlarla karşılaşıp, dediğiniz gibi biz değil, doğa öldürseydi hakikaten güzel bir etki bırakırdı. Mesela nasıl ki, Silent Hill 2'de James, Piramit Kafa'yı yenemiyorsa, bu oyunda da benzer bir etki yaratabilirlerdi. Yani sen zayıf, küçük bir insansın ve buna gücün yetmez. Bu duygu verilebilirdi. Ya da Nemesis, Dahaka gibi belli başlı bir, iki düşman yaratıp, bunları yenmek için değil, onlardan kurtulmak için çeşitli tuzaklar hazırladığımız challenge vari kısımlar bile yapılabilirdi. Yeni TR'deki yaratılmak istenilen survival kısmına çok uygun şeyler. Ama oyun vermek istediği havadan çok uzak maalesef, survival kısmı bile başlangıçta gözümüze sokuluyor, yemek, ısınma falan; fakat bir yarım saat sonra oyun rayına oturuyor ve ne yemek yemek için hayvan avlama, ne de ısınmak için ateş arıyoruz. Bonfire'lar bile tamamen silah upgrade'i yapılan, skill yükselttiğimiz yer konumuna geliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Bunun gibi ikinci bir örnekte yok yalnız. Ki zaten sonra ki sahnede aynı düşmanı Lara öldürdüğü için, onun da bir anlamı kalmıyor. Keşke büyük ya da yenemeyeceğimiz düşmanlarla karşılaşıp, dediğiniz gibi biz değil, doğa öldürseydi hakikaten güzel bir etki bırakırdı. Mesela nasıl ki, Silent Hill 2'de James, Piramit Kafa'yı yenemiyorsa, bu oyunda da benzer bir etki yaratabilirlerdi. Yani sen zayıf, küçük bir insansın ve buna gücün yetmez. Bu duygu verilebilirdi. Ya da Nemesis, Dahaka gibi belli başlı bir, iki düşman yaratıp, bunları yenmek için değil, onlardan kurtulmak için çeşitli tuzaklar hazırladığımız challenge vari kısımlar bile yapılabilirdi. Yeni TR'deki yaratılmak istenilen survival kısmına çok uygun şeyler. Ama oyun vermek istediği havadan çok uzak maalesef, survival kısmı bile başlangıçta gözümüze sokuluyor, yemek, ısınma falan; fakat bir yarım saat sonra oyun rayına oturuyor ve ne yemek yemek için hayvan avlama, ne de ısınmak için ateş arıyoruz. Bonfire'lar bile tamamen silah upgrade'i yapılan, skill yükselttiğimiz yer konumuna geliyorlar.

    Bilmiyorum, bende bir tezat oluşturmuyor oyun. Ben her açıdan beğendim. Eski TR oyunlarında bulmacalar beni deli ediyordu. İlk defa baştan sona oynadım bu TR'yi. :)
  • Arkadaşlar %45 save dosyası olan varsa bana gönderebilirmi ? Lanet olası windows 8 yüzünden oyundan oldum
    bu arada ilk defa bi oyunu bu kadar sevdiğimi hatırlıyorum gerçekten çok güzel yapmışlar
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.