Şimdi Ara

TIRLAR HAKKINDA BÜTÜN SORULARINIZI YANITLAYABİLİRİM -2 (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
395
Cevap
10
Favori
165.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    uzun zamandır seyretmediğim convoy adlı filmi seyrettim. amerikan tırlarıyla ilgili birşey dikkatimi çekti. ekserisi 10 teker avrupadaki gibi 6 teker olan pek yok gibi. tırla dorsenin arasında yaklaşık 3-4 metre açıklık var bizimkiler yapışık gibi dururken amerikanlar sanki kamyona römork bağlamış gibi yani dorsenin en ucundan tutturuyorlar tıra. bir de dorsenin arka tekerleri en arkada yani ondan sonra çıkıntı yok. bunların nedenini bilen yada yorum yapabilecel deneyimli arkadaşlar var mı?

    https://www.facebook.com/video.php?v=479762728806249
    Umarım kafandaki sorulara yorum olmuştur video amerikada düm düz giden tırlarvar taşımacılık işinde 20 tırlık yükü tek bir mazot sarfiyatıyla masrafları enaza indirme ve kazancı artırma peşindeler ama bunada güzel bir kılıfta bulmuşlar çevremize dogamızı düşünüyoruz muamele sağlam yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: truckerdriver

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    uzun zamandır seyretmediğim convoy adlı filmi seyrettim. amerikan tırlarıyla ilgili birşey dikkatimi çekti. ekserisi 10 teker avrupadaki gibi 6 teker olan pek yok gibi. tırla dorsenin arasında yaklaşık 3-4 metre açıklık var bizimkiler yapışık gibi dururken amerikanlar sanki kamyona römork bağlamış gibi yani dorsenin en ucundan tutturuyorlar tıra. bir de dorsenin arka tekerleri en arkada yani ondan sonra çıkıntı yok. bunların nedenini bilen yada yorum yapabilecel deneyimli arkadaşlar var mı?

    https://www.facebook.com/video.php?v=479762728806249
    Umarım kafandaki sorulara yorum olmuştur video amerikada düm düz giden tırlarvar taşımacılık işinde 20 tırlık yükü tek bir mazot sarfiyatıyla masrafları enaza indirme ve kazancı artırma peşindeler ama bunada güzel bir kılıfta bulmuşlar çevremize dogamızı düşünüyoruz muamele sağlam yani

    ne dorse açıklığı ne 10 teker (750 bg lik scania bile 6 teker) ne de dorse tekerlerinin dorse bitiminde olmasının açıklaması değil bunlar. bilenlerden daha gerçekçi açıklamalar bekliyorum.




  • Aramızdaa scania g420 kullananlar varmı ? 2011 scania var fiyat olarakta axordan daha hesaplıya gelecek bizim icin. Acaba genel masrafı arızası vs biseyi varmı ? Bide yakıtları hakknda axor - g420 kıyaslaması yapsak nasıl bi sonuc cıkar ? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ofozkan92

    Aramızdaa scania g420 kullananlar varmı ? 2011 scania var fiyat olarakta axordan daha hesaplıya gelecek bizim icin. Acaba genel masrafı arızası vs biseyi varmı ? Bide yakıtları hakknda axor - g420 kıyaslaması yapsak nasıl bi sonuc cıkar ? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar.

    hocam bizde scania yok ama scaniaların ortalamadan 2-3 puan fazla yaktığını duymuştum. axor az yaktığı için aradaki fiyat farkını telafi edecektir. axor bakım ve yedek parça açısından daha avantajlı.
  • Bana 1840 axorun otomatik vitesinin çalışma şeklini en detaylı şekilde anlat yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ofozkan92

    Aramızdaa scania g420 kullananlar varmı ? 2011 scania var fiyat olarakta axordan daha hesaplıya gelecek bizim icin. Acaba genel masrafı arızası vs biseyi varmı ? Bide yakıtları hakknda axor - g420 kıyaslaması yapsak nasıl bi sonuc cıkar ? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar.

    hocam bizde scania yok ama scaniaların ortalamadan 2-3 puan fazla yaktığını duymuştum. axor az yaktığı için aradaki fiyat farkını telafi edecektir. axor bakım ve yedek parça açısından daha avantajlı.

    Herkez axor u öneriyor ama arasında 50 bin tl gibi bi fiyat farkı var o yüzden arada kaldık. Ama axor olsun camurdan olsun hesabı ona yönelecek gibiyiz :) Scaniaların konforu vs daha iyi diye okumustum bi sayfada. Axor 200.000 aracını üretti ve fotograf paylastı face sayfasında okudugum yorumlar cok sasırttı :) Bi vatandas bel fıtıgı oldum kabinleri biraz daha söförü düsünerek yapın bel agrısı cekiyoruz felan diye yazmıstı. Bilmem ne kadar dogru :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Bana 1840 axorun otomatik vitesinin çalışma şeklini en detaylı şekilde anlat yeter.

    Axorlardaki otomatik vitese tam otomatik dense de, bu aslinda otomobillerde kullanilan robotize tek kavramali yari otomatik sanzimanlarla ayni prensipte calisiyor.Aslinda butun agir vasita otomatik viteslerinin calisma prensibi bu sekilde.Volvo ve renault disindakilerin hepsi de zf sanziman kullaniyor zaten.

    Bu sanziman bildigimiz manuel sanzimanin ustune monte edilmis bir robottan olusuyor.Bu robot gerektigi zaman debriyajla ilgili ayarlamalari yapiyor, gerektigi zaman vites degisimi yapiyor.Manuel sanziman gibi birsey aslinda.Zaten gercek tam otomatiklerde baski balata yok, tork konvertoru var.

    Fakat otomobillerde bu sanzimanin dezavantaji manuele gore biraz da gec vites degistirmesi.Agir vasitada ise bu durum avantaja donusuyor cunku zaten agir vasitalarin vites degisim araligi manuelde cok uzun.Bu sanziman bu sureyi kisaltmis gibi oluyor.Ayrica manuel sanzimana benzedigi icin herhangi bir ariza durumunda manuel sanzimandan cok farki yok.Yakit tuketimini arttirmamasi(hatta bir nebze azaltmasi) ise en buyuk avantaji.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardeşim cevaplamışsın çok sağol ama ben vites değişimlerini merak ediyorum detaylı olarak
  • Ofozkan92 O kullanıcısına yanıt
    hocam axor konfor bakımından zayıf. konfor ve mercedes isterseniz actros alacaksınız. actros daha pahalı.
  • Yarın bi 2011 G420 takım Scania var yakınımızda ona bakacagız eger hosumuza giderse alıp gelecez. Olmazsa pazartesi axor alınacak artık :)
  • Ofozkan92 O kullanıcısına yanıt
    fiyat olarak ne isteniyor birde kaç km de bilgilendirirmisiniz....Ben sizin yerinizde olsa axor yerine scanıa yı tercih ederdim.....Şimdiden hayırlı olsun aldığınız zaman bilgi ve resim paylaşımı yaparsanız sevinirim...
  • O dedigim araba 2011 model, G420, Euro 4, 270.000 KM, Dorseyle birlikte 185 bin istiyodu ama oturdugumuz semtte baska bi arabayla anlastık bugün :) Bu da 2013 Scania G400 81.000 km, Rötarlı, klimalı, Otomatik şanzıman vs. 2013 dorse var takım fiyatı 230 bine anlastık pazartesi ödemesi yapılcak nasipse. Foto cekmedim pazartesi atayım :) Ama kafama takılan bi durum var sahibinden.com'a baktım emsallerine ve bazıları Streamline yazıyor bizimkinde öyle bi sey yok. Acaba farklılıkları nedir bilen varsa paylasabilir mi ?
  • Ofozkan92 O kullanıcısına yanıt
    scania, streamline yi 2014 de çıkardı diye biliyorum ama farkı nedir bilmiyorum....




  • Ofozkan92 O kullanıcısına yanıt
    Peki alacak oldugunuz tiri ne iste kullanacaksiniz yani hangi amacla kullanacaksiniz 3 - 4 sene sonra bende o ise girmek istiyorumda...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ofozkan92 O kullanıcısına yanıt
    siz takmışsınız scania'ya. bize de hayırlı olsun demek düşer. aklınızı karıştırmak istemem ama o fiyatlara renault premium 460 opti driver neden bakmadınız. tam piyasa arabası. hem daha güçlü hemde daha az yakar. ne iş yapacaksınız?
  • Harfiyat işi yapan varmı arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    Peki alacak oldugunuz tiri ne iste kullanacaksiniz yani hangi amacla kullanacaksiniz 3 - 4 sene sonra bende o ise girmek istiyorumda...




    Biz genelde piyasaya calısırız. Aliminyum, Olivin madeni, mermer, pancar vs isleri yaygın bu civarda. Öyle agır is, tonaj vs babam atmaz arabayı hic üzmez :)

    quote:



    siz takmışsınız scania'ya. bize de hayırlı olsun demek düşer. aklınızı karıştırmak istemem ama o fiyatlara renault premium 460 opti driver neden bakmadınız. tam piyasa arabası. hem daha güçlü hemde daha az yakar. ne iş yapacaksınız?


    İş meselesini yukarıda yazdım :) Renault bulundugumuz yerde hiic yok o yüzden babama söyledim fakat hic olumlu bakmadı :) Ya axor ya da scania dan sasma dediler. Axorun herseyi iyi ama konforu olmadıgı icin ve aracı babam ve ben kullanırız söföre vermicemiz icin axor istemediM :) ve babamı vazgecirip scania isine girdik :) 2011 g420 E5 olsaydı kacarı yoktu ama E4 olunca bobin mi ne varmıs sürekli arıza veriyormus ve yakıtları E5 e göre yüksek oldugunu cok kisiden duyduk öyle olunca modelli olsun iyi bisey olsun hesabı oldu :) Yeni seri Man TGS'lerde güzel aslında ama bildigimiz birinden yıpranmamıs arac almak daha mantıklı geldi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: rorita

    Bugün aklıma bir şey geldi.Yolda görüyorum çekicilerin önünde LG LV vs çıkartmalar var . bunların anlamı nedir açıklar mısın hocam @atom239

    Farkli ulkelere girebilmek icin gereken çıkartmalar onlar.

    Mesela T.I.R. yazar bazilarinin uzerinde.

    Yurtdisina calisamadigimiz icin anlamlarini bilmiyorum maalesef.

    http://forum.donanimhaber.com/tm.asp?m=24916379&mpage=484




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Bana 1840 axorun otomatik vitesinin çalışma şeklini en detaylı şekilde anlat yeter.

    Hala bir cevap verebilecek babayiğit çıkmaması entresan
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.