< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

Dossimo 240w Ultra Hızlı Type-c Şarj Data Kablosu Katlanabilir Standlı 1.5m Örgülü 2 In 1 Stand+şarj Kablosu 1.5 M Fiyatları ve Özellikleri
https://www.n11.com/urun/dossimo-240w-ultra-hizli-type-c-sarj-data-kablosu-katlanabilir-standli-15m-orgulu-2-in-1-standsarj-kablosu-15-m-124801157
4 sa. önce paylaşıldı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
mesai başlamış hocam erkencisin |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hocam 18 20k adamda aile zoruyla yazan ve kendisi istediği için yazanlar da vardır bence |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hocam haklılık payı var söylediklerinizde ama doktorluğun çalışma şartları nöbeti v.s falan da unutuluyor. Daha geçen gün ege üniversitesinde pls. cer. asistanı mobingten intihar etti. Mühendislik görece daha esnek ve kendinize vakit ayırabildiğiniz bir alan. benim bir arkadaşımın annesi babası doktordu ve durumları çok iyiydi. kendisi tıp asla seçmem doktorların parasını çocukları yer kendileri yemez derdi. Bilkent end yazdı şimdi mezun uzaktan çalışarak keyif yapıyor annesi babası hala hastanede gece gündüz yok |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YaralıPanda -- 9 Ağustos 2024; 11:27:37 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Software Engineer METU CENG '25 |
|
https://x.com/yalcdb/status/1782079171197288707?t=PYYuWxaXqAJ4RI2k6nwErA&s=19 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben doktor olsaydım, çok param olurdu. O kadar param olsa her gün et döner yer, LC Waikikiden dolabımı donatır, Niğdede 2 katlı ev yapar, parayı faize kor, faturalarımı öder, egea alırdım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xetherian -- 9 Ağustos 2024; 12:47:57 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|