Şimdi Ara

Tıklanet arıza kaydına 200 TL istiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
54
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 senedir tıklanet kullanıyorum geçen hafta sürekli kopmalar sonucu arıza kaydı açıldı sorun benden kaynaklıysa 200 TL , türktelekom kaynaklıysa ücretsiz çözülecek dediler kabul ettim türktelekom ekipleri eve geldi hat degerleri kötüydü ve eve gelen adam arkadaşını arayıp hatta reset atmasını söyledi ve sorun dakikalar içinde çözüldü ancak bugün müşteri kaynaklı diye 200 TL ariza bedeli çıkartmışlar tıklanet ile görüştüm ancak türktelekom müşteri kaynaklı diye belirtmiş diyor bu durumda yapabileceğim bir şey varmıdır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tıklanet'i ilk defa duydum. Genelde ilk başta ödeyip daha sonra şikayet edince çözüme kavuşuyor böyle durumlar. Sana 200tl yatırmazlar ama faturandan düşerler. Müşteri hizmetleri ile tekrar konuşup sadece reset işlemi yapıldığını söyleyin. Durumu iyice anlatın. Olmadı tüketici hakem heyetine başvurun gitsin. Bunu müşteri temsilcisinede söyleyin. Gerçekten dediğiniz gibiyse 200tl için THH ile uğraşmak istemezler zaten

  • Tıkla net nedir ,nerede yetişir.Vallahi nasıl buluyorsunuz ilginç.Ayrica laf la gemi yürümüyor.Acip sozlesmeye bakacaksiniz .Sozlesmede servia hizmeti yazıyorsa verirsiniz bu kadar net.Sonucda altında imzanız var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lithran kullanıcısına yanıt

    Hocam 1.5 sene önce turknet fiyatlara 2 kere zam yapınca , burada geçen arkadaslar vardı o furyaya katılıp geçtim bende işte değiştiricem zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.