Şimdi Ara

THY'DE PİLOTLAR AYLIK 24BİN TL MAAŞ ALIYOR? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
395
Cevap
10
Favori
13.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ögretmenler Kadar Kolay PAra Kazanan varmıdır bu memlekette ??

    Birde Maaşlarını begenmiyolarmı of ki ne of
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv


    quote:

    Orijinalden alıntı: SevimliKedicik

    quote:

    Orijinalden alıntı: balomer

    sorma hocam ya adamlar top koşturarak milyonları götürüyor ama profesör olsun bilim, ilim adamı olsun değer görmüyor. bir futbolcunun bacağı bir bilim adamının kafasını satın alıyor..

    Turkiye'de aliyor! Yabancilar da bu kadar cahil konusanlari bir arada gormedim

    Önümüzdeki sezon futbolcular asgari ücret düzeyinde ücret alacak





  • battlefield oynayıp kafasına bu soru takılmış herhalde.Bir de fsx dene bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byrd

    battlefield oynayıp kafasına bu soru takılmış herhalde.Bir de fsx dene bakalım.

    FSX, Battlefield e göre daha zor olsada yine kolay... sıradan kişi 30-60dk içinde çözer işi.

    Bir uçağın kafa karıştırıcı başlatma yöntemine yerine Ctrl-E'ye basıp uçağı başlatıyorsunuz.
    O oyunda birisi 1 saat içinde bir 737'yi kaldırmayı, uçurmayı ve indirmeyi öğrenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zrti

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    THY'DE PİLOTLAR AYLIK 24BİN TL MAAŞ ALIYOR?Neden?

    dünyada en çok uçak düşürme rekoruna sahip oldukları için.

    Hayatında bir kere bile uçağa binmediği için bu yorumunu affediyorum git fakir sen anca top oyna thy dünyanın en iyi firmasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hostluk hosteslik bile zorken pilotluk daha zor kaç kişinin canı emanet yüksek maaş almaları normal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Betfair

    La 24bin paramı dalgamı geçiyorsunuz? Kıçı kırık sinema sektöründe en alttaki adam 8bin aylık alıyor kamera grubundaki.Görüntü yönetmeni (Cinematographer) ise haftalık 15bin dolar alıyor.24 bin olamaz ya pilot maaşı.Yok yok bu kadar az olamaz.

    Kardeş pilotlar aldığı parayı hak ediyor ama sinema sektöründe asgari ücret alan oyuncular var bilmeden sallamayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pilotluk onemli fakat doktor maasindan fazla olmamali. Bu nokta cok sacma iste.


    ne cok pilot yalakasi varmis abi konu doktor, bilimadami vs maasi olunca sallarsiniz pilot olunca yalakalik. Cozemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sözlük Sevdalısı -- 3 Şubat 2015; 19:28:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pilottan evvel sorgulaman gereken orda boş boş oturan milletvekili maaşları ve hiçbir katkısı olmayan futbolcuların aldığı maaşları sorman lazım
  • Uçak kullanmak bilindiği kadar zor birşey değil ve herkez uçak kullanabilir(eğitimi verilirse).Ayrıca kabin içindeki tuşların çoğunu en tecrübeli pilotlar bile bilmiyor ve hayatları boyunca çoğunu hiç kullanmıyorlar bile.Gerekli olduğunda ise uçağın kitapçıklarından bakarak yapıyorlar.Abartılacak birşeyi yok.Tabi burada önemli olan şey ise yüzlerce inasanın sorumluluğu size ait en küçük dalgınlığınızda herkez ölebilir.Pilotluğu bu kadar değerli kılan şey okullarının pahalı ve diplomayı almanında çok zor olması.
  • turkeytv kullanıcısına yanıt
    Biletler neden bu kadar pahalı sanıyorsun?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiKurt123

    Ögretmenler Kadar Kolay PAra Kazanan varmıdır bu memlekette ??

    Birde Maaşlarını begenmiyolarmı of ki ne of

    Hepsini bir tutmayalım okuldaki bazı iyi ögretmenlere ve çoğu dershane öğretmenine haksızlık olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @GR33K Öyle de tornacılar iyi para kazanıyorlar, 3000 ₺ maaş alan var. TBMM'deki temizlikçiler 3000 ₺ kazanıyor. Torna tesviye diye küçümsememek lazım.

    @turkeytv 24000 ₺ maaşı hakediyorlar. Çünkü bu adamlar bir uçakta 300 kişiyi uçuruyorlar. Uçak kazası olsa, bütün vebal onun üzerine patlayacak. Bir kere kampa gitmiştim, bizi uzay mekiği simülatörüne aldılar,ben mekik komutanıydım (bir pilot daha vardı) bir sürü düğme vardı. Bir kere uçuş yöneticisi bir düğme söyledi, bulamadık. Bulduğumuzda açtık kapadık, yine bir şey olmadı sonra sorun halloldu. Bence bu kadar para onlara az bile. Pilotluğu, kaptanlığı küçümsemeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoiciyiz

    Uçak kullanmak bilindiği kadar zor birşey değil ve herkez uçak kullanabilir(eğitimi verilirse).Ayrıca kabin içindeki tuşların çoğunu en tecrübeli pilotlar bile bilmiyor ve hayatları boyunca çoğunu hiç kullanmıyorlar bile.Gerekli olduğunda ise uçağın kitapçıklarından bakarak yapıyorlar.Abartılacak birşeyi yok.Tabi burada önemli olan şey ise yüzlerce inasanın sorumluluğu size ait en küçük dalgınlığınızda herkez ölebilir.Pilotluğu bu kadar değerli kılan şey okullarının pahalı ve diplomayı almanında çok zor olması.

    Daha önce kaç kere uçak kullandın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuna kadar hakediyorlar bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • türk hava yolları dünyanın en iyi havayolu firmalarından biri ve 24 bin tlyi başlar başlamaz almıyorlar tabi kaptan pilotlar alıyor o parayı.Yeni mezun bir pilotun alabileceği rakam max. 13-14 bin tl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heroin Kids


    quote:

    Orijinalden alıntı: thereisnoway


    quote:

    Orijinalden alıntı: antizero

    Ben olum olmayan dunya kadar kaza sayabilirim. Peki sen kac tane olum olmayan havayolu kazasi sayabilirsin?

    Burda bahsetmeye calistigim şu , adamlar en ufak hatada õlurler ve bu hata sadece kendileri ile de sonuclanmaz. bence maaslarini hakediyorlar. Baskalarinin maaslarini tartisarak biryere varamayiz.

    Otomatik pilot diye bir sey var

    O otomatik pilot ucagi kaldirip indirebilir ama inan bana kimse kendi can guvenligini bi robota emanet etmez





  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    quote:

    Orijinalden alıntı: FLeXL

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    THY'DE PİLOTLAR AYLIK 24BİN TL MAAŞ ALIYOR?Neden?

    Neden almasın zoruna mı gitti?Herife bak emeğinin değerini alan adama laf ediyor.
    Madem çok laga luga yapacaksın 850 tl ye çalışan işçinin maaşının neden 850 tl olduğunu sorgula.

    neden 2bin tl değilde 24bin bunu soruyorum ?pilot ne yapıyor ki 24bin tl'yi hak ediyor futbolcu koşuyor emek veriyor terliyor

    Senin bu mantığınla en fazla maaşı inşaat işçileri hak ediyor

    Hiç,okumuş adam para almasın,zaten laf olsun diye okuyor o kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-403204792 -- 3 Şubat 2015; 21:00:45 >




  • Konuyu açan arkadaşa hak verdim.
    Ulan ne halt yiyorlarda 24 bin lira alıyorlar ? Ulan uçak Uçurmak bu kadar zormu sanki ? Zaten havaya kalktıktan sonra zaten otomatik pilota alınıyor ? Sanki
    SADECE sapmalarda, kalkışlarda ve ve inişlerde manuel kullanıyorlar ?
    Yahu cidden Bu ne uyduruktan birşeydir. Devlet tıptan ve hukuktan başka para dağıtıcak yer arıyordu bu uyduruk mesleğe maaş veriyor öylemi ?

    Arkadaşlar o zaman bende pilot olucam çünkü iyi para var ve isterse 500 bin lira olsun benim param bol ben okurum hangi üniversiteye gitmek gerek ? Cidden fakir olan kişi bile risk alıp gidebilir 4 yıl üniversite masraflarından sürünür sonra gieer süründüğü üniversiteyi satın alır ?

    Cidden nasıl pilot oluyoruz ? Özel üniversiteye gitmek mi lazım? Maksimum 50 binlira veririm yıllık bu yüzden pilot olacağım bir okul söyleyin ? Zaten üniversite seçemiyordum şimdi karar verdim pilot olcam.
    cidden bir cevap verin ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTimes -- 4 Şubat 2015; 0:20:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreezeTimes

    Konuyu açan arkadaşa hak verdim.
    Ulan ne halt yiyorlarda 24 bin lira alıyorlar ? Ulan uçak Uçurmak bu kadar zormu sanki ? Zaten havaya kalktıktan sonra zaten otomatik pilota alınıyor ? Sanki
    SADECE sapmalarda, kalkışlarda ve ve inişlerde manuel kullanıyorlar ?
    Yahu cidden Bu ne b*ktan birşeydir. Devlet tıptan ve hukuktan başka para dağıtıcak yer arıyordu bu uyduruk mesleğe maaş veriyor öylemi ?

    Arkadaşlar o zaman bende pilot olucam çünkü iyi para var ve isterse 500 bin lira olsun benim param bol ben okurum hangi üniversiteye gitmek gerek ? Cidden fakir olan kişi bile risk alıp gidebilir 4 yıl üniversite masraflarından sürünür sonra gieer süründüğü üniversiteyi satın alır ?

    Cidden nasıl pilot oluyoruz ? Özel üniversiteye gitmek mi lazım? Maksimum 50 binlira veririm yıllık bu yüzden pilot olacağım bir okul söyleyin ? Zaten üniversite seçemiyordum şimdi karar verdim pilot olcam.
    cidden bir cevap verin ?

    Degişik bir yaklaşım :)

    Yeri geliyor 150 kişi yeri geliyor 300-500 kişinin canını tasıyorsun. Bir nevi otobus gibi olay ama bozulunca kenera CEkemiyorsun. İyi bir yere gelmen için öküz gibi uçuş mili yapman lazım. Dunya kadar jetlag yiyorsun. Nereden biliyorsun diye sorarsan babamın kuzeni pegasustan baş pilot olarak mezun. Oglunuda pilot yaptı ve cocugun anası agladı.

    Aşağıda copy paste yaparak yazdım. Herkes olamıyor sıra flanda olması gerekiyor

    Nasıl Pilot Olunur?
    Pilotluk mesleği özellikle çocukken en fazla istenilen mesleklerden biridir.Birçok kişi Pilot olmak bu mesleği yapmak isterler.Fakat nasıl bir yol izleneceğini neler yapılması gerektiğini bilmezler.İşte Bu Konumuzda nasıl Pilot olunur? Pilot olmak için yapılması gerekenler nelerdir? bunlardan bahsedeceğiz.

    Nasıl Pilot Olunur?

    18 Yaşından az olmamalısınız,

    En Az Lise Veya Dengi Okuldan Mezun olmalısınız,

    Sghm Tarafından Düzenlenmiş Geçerli 1. Sınıf Sağlık Sertifikası Sahibi Olmak,

    Sghm Tarafından Yetkili Kılınmış Uçuş Eğitim Organizasyonlarında Gerekli Teorik Bilgi Ve Uçuş Eğitimini Başarıyla Tamamlamış Olmak,

    Teorik Bilgi Sınavlarında Ve Uçuş Yetenek Testinde Başarılı Olmak,

    Yönetmelikte Belirtilen Uçuş Tecrübesine Sahip Olmak,

    Hava Yolu Nakliye Pilotu Lisansı Almak İçin Müracaat Edenlerde Aşağıdaki Şartlar Aranır: (Atpl)

    En Az 21 Yaşında Olmanız gerekir,

    En Az Lise Veya Dengi Okuldan Mezun Olmanız lazım,

    Sghm Tarafından Düzenlenmiş Geçerli 1. Sınıf Sağlık Sertifikası Sahibi Olmak,

    Cpl(A) Ve Çok Motor Ir(A) Sahibi Olmak,

    Sghm Tarafından Yetkilendirilmiş Uçuş Eğitim Organizasyonlarında Gerekli Teorik Bilgi Eğitimini Tamamlamak,

    Teorik Bilgi Sınavlarında Ve Uçuş Kontrolünde Başarılı Olmak,

    Yönetmelikte Belirtilen Uçuş Tecrübesine Sahip Olmak,

    Mcc Kursu Görmüş Olmak

    Yönetmeliğe Göre Lise Mezunu Olmak Pilot Olmak İçin Yeterli Ancak Kaptan Pilot Olabilmek 4 Yıllık Fakülte Mezunu Olmanız Gerekiyor.

    (Bölümünüzün Önemi Yok)

    Bir De İngilizce Mevzusu Var. Mükemmel Bir İngilizceye sahip olmanız gerekmektedir.

    Vaktiniz Varken İngilizce Çalışmaya Başlamalısınız. Vasat Bir İngilizce İle Yapılacak İş Değil Bu.

    Fazladan Yabancı Dilinizin Olmasının Pratikte Bir Faydası Yok Ama Gün Gelir Başka Diyarlarda Pilotluk Yaparım Diyorsanız Tavsiyem

    İspanyolca Öğrenmeniz. Neden İspanyolca Olduğunu Sektörün İçine Girince Anlayacaksınız.

    Türkiye’de Resmi Olarak Pilot Yetiştiren 3 Kurum Vardır. Eskişehir Anadolu Üniversitesi Shyo, Ve Harp Okulları.

    Bu İki Kuruma Ek Olarak Thy’da Türk Hava Kurumu, Anadolu Üniversitesi Ve Floryadaki Uçuş Okulu İle

    Kendi Pilotlarını Yetiştirmeye Başlamış Durumda. Sırasıyla Hepsinden Bahsedeceğiz.

    Harp Okulları

    Sadece Pilot Olmak İçin Harp Okulu Okunmayacağı İçin Konumuzun Dışındalar Aslında Ama Kısa Kısa Bilgi Verelim.

    Hava Harp Okulu’na Girmek Demek Pilot Olmak Demek Değildir. 4 Yıllık Zorlu Bir Eğitim Görürsünüz. 4 Yıllık Askeri Eğitimin Yanında Mühendislik Eğitimi De Alırsınız.

    Peki Savaş Pilotları Nasıl Seçiliyor?

    Hava Harp Okulundaki 4. Yılda Pilot Elemeleri Yapılır Ve Gerekli Sağlık Koşullarını Sağlayanlar Uçuş Okuluna Gönderilir.

    Psiko-Motor Testlerinde Başarılı Olmak, Şu An İçin Çelik Gibi Bir Bedene Ve Sağlığa Sahip Olmakla Beraber,

    Gelecekte Ortaya Çıkabilecek Potansiyel Bir Hastalığın Ön Belirtilerine De Sahip Olmamak Gereklidir.

    İşiniz gerçekten zor.

    Askeri Pilot Olmanın Tek Yolu Hava Harp Okulundan Geçmiyor Aslında.

    Kara Kuvvetleri Ve Deniz Kuvvetleri De Pilota İhtiyaç Duyuyor. Bu Kuvvetlerde Kendi Pilotlarını Kendileri Yetiştiriyor.

    Harp Okulunun 3. Yılında Sınıf Seçiminde Kara Pilotluğu Tercih Edenler Tıpkı Hava Kuvvetlerindeki Gibi Seçilerek Pilot Olmaya Hak Kazanıyorlar.

    Deniz Kuvvetlerinde ise yine sistem aynıdır.

    Tsk’da Pilot Olarak Görev Yapıp 15 Yıl Mecburi Hizmet Süresini De Doldurduktan Sonra

    Emekliye Ayrılarak Havayollarında Çalışmak Bir Çok Askeri Pilotun Tercihi Ve İzlediği Bir Yol. Bu Yüzden Thy’de Uçan Bir Çok Pilot Asker Kökenli.

    Türk Hava Yolları

    Yeni Uçak Aldıkça Pilot İhtiyacı Artan Thy, 5-6 Yıl Öncesine Kadar Anadolu Üniversitesi Bu İhtiyaca Cevap Veremediği İçin Kendi Uçuş Okulunu Kurdu Ve İhtiyacı Oldukça Bu Okula Alımlar Yaparak Kendi Pilot İhtiyacını karşılamaktadır.

    Geçen Yılki alımlarda Şu Kriterler ele alındı :

    1. T.C. Uyruklu Olmak.

    2. Üniversitelerin Uzay Mühendisliği, Uçak Mühendisliği, Matematik Mühendisliği, Makine Mühendisliği, İşletme Mühendisliği, Fizik Mühendisliği,

    Havacılık Ve Uzay Mühendisliği, Meteoroloji Mühendisliği, Mekatronik Mühendisliği Bölümlerinden Lisans Düzeyinde Mezun Olmak.

    3. Ortaklık Tarafından Yapılacak Yabancı Dil (İngilizce) Sınavında Başarılı Olmak.

    Son 2 Yıl İçinde Aşağıda Belirtilen Sınavların Herhangi Birinden,

    Toefl (Test Of English As A Foreign Language) Sınavından Asgari 530 (Normal Sınav), 197 Yapılan Sınav) Puan,

    Ielts (International English Language Testing System) Sınavından Asgari 6.0 (Akademik) Puan Veya Kpds İçin (Kamu Personeli Dil Sınavı) 80 Ve Üstü Puan

    4. 01/01/1975 İle 31/12/1983 Tarihleri Arasında Doğmuş Olmak.

    5. Boy 1.65 Cm’den Kısa, 1.90 Cm’den Uzun Olmamak Ve Boy-Kilo Oranı Beden/Kitle Endeksine Uygun Olmak.

    6. Sağlık Şartları, Uluslararası Sivil Havacılık Teşkilatı’nın (Icao) Annex-1 Ve Jar-Fcl 3 ’E Göre Class 1 Havayolu Nakliye Pilotu Olma Koşullarına Haiz Olmak.

    7. Daha Önce Thy A.O., Silahlı Kuvvetler Ve Diğer Havacılık Kuruluşlarındaki Görevlerinden Disiplinsizlik, Sicil Yetersizliği Ve Sağlık Nedenlerinden

    Ayrılmış Olmamak.

    8. Adli Sicil Kaydı Olmamak. (Taksirli Trafik Suçları Hariç)

    9. Ortaklıktaki Pilot Temel Eğitimi Süresi Sonundan İtibaren Başlamak Üzere, Tüm Masraflarının Ücretlerinden Tahsilini Kabul Etmiş Olmak.

    Gayet Makul Kriterler. Mühendislik Mezunluğu Şartı Belki Biraz Eleştirilebilir.

    Neden Pilot Olacak Kişinin Mühendislik Mezunu Olması Gerekiyor?

    Aslında Pilotaj Ve Mühendislik Apayrı Uzmanlıklar. Yada İyi Bir Pilot Olabilmek İçin Daha Önce Mühendislik Okumuş Olmanız Hiç Bir Anlam

    İfade Etmiyor. Mühendislik Mezunu Olmanın Tek Artısı, Yer Dersleri Sırasında Verilecek Eğitimi Daha Hızlı Kavramak. Derslerin İçeriği Elektronik , Motor ,

    Devreler , Aerodinamik , Fizik Gibi Konularla Yakından Alakalı. Haliyle Mühendislik Eğitimi Alanlar Seçilerek İlk Elemede Bir Binlerce Olabilecek

    Aday Sayısı Makul Rakamlara Düşürülüyor. Yine De Thy Nin Bir Devlet Kurumu Olduğunu Düşünürsek Alımı Sadece Mühendislik Mezunlar İle Sınırlamak Hiç Adil Değil.

    Nasıl Lise Mezunu Olanlar, Üniversite Mezunu Olanlarla Aynı Sürede Pilot Olabiliyorsa Farklı Uzmanlık Okumuş Olanlarda Mühendislik Okumuş Olanlar Aynı

    Sürede Pilot Olabilir.

    Anadolu Üniversitesi – Sivil Havacılık Meslek Yüksek Okulu – Pilotaj Bölümü

    Öncelikle Bu Okula Başvurabilmeniz İçin Eğitimin Başladığı Tarihte 22 Yaşından Gün Almamış Olmanız Gerekiyor.

    Shyo’ya Girebilmek İçin Öss’den (Say 1, Söz 1, Ea 1) 195 Ham Puan Barajını Aşmanız Gerekiyor.

    Daha Sonra Aü Shyo Pilotaj Özel Yetenek Sınavlarına Başvuruyorsunuz. Bu Sınavlara Ortalama 500 Kişi Başvuruyor.

    Başlangıçta Matematik Ve Fizik Sınavlarına Giriyorsunuz. Sorular Öss 1 Soruları İle benzer özellikte.

    Başvuran Adaylardan İlk Yüzde Olanlar Dışındakiler elenmektedir.

    Bir Sonraki Aşama Görsel Ve İşitsel Hafıza Testi.Bu Testler Sonucunda Aday Sayısı Yarıya İniyor.

    Sıra Mülakatta. Burda Sizin Bu İşe İlginiz, Karakteriniz..Vb Konulara Dikkat Ediliyor. Aday Sayısı 30 Civarına İniyor.

    Sağlık Testine Tabi Tutuluyorsunuz. Ardından Uçuş Testine Çıkarılarak Uçak İçresindeki Hareketleriniz, Heyecan Durumunuz, Yeteneğiniz Gibi

    Kriterler İncelenir Ve Bu Uçuşların Bedelini Sizden Alınmaktadır.

    Bütün Bu Aşamaları Geçen Son 30 Kişi İçine Kaldığınızda Girdiğiniz Bütün Sınavların Ağırlıklarına Göre Ortalaması Alınarak .

    On Şanslı Kişiden Biri Olup Olmadığınız Belirlenir.

    Verdiğiniz Sınavların Genel Ortalamadaki Yüzdeleri Şöyle:

    Mat-1 Fiz-1 Sınavı: %15

    Görsel İşitsel Hafıza: %15

    Mülakat: %20

    Uçuşlar: %40

    Öss Ham Puanı: %5

    Okul Puanı: %5

    Eğer Bu Okulun Öğrencisi Olmayı Başarmışsanız Özel Okullardan Mezun Olan/Olacak Adayların Yaşadığı Sıkıntıların Bir Çoğunu Yaşamayacaksınız.

    1+4 Yıl Eğitime Devam Edip Sadece Harç Ödeyerek Türkiyedeki En İyi Pilot Okulundun Mezun Oluyorsunuz. Hayrını Görün.

    15 Ayda Özel Okulda Pilot Olabilecekken Neden Anadolu Üniversitesini Tercih Etmeliyim?

    1. Aü’de Aldığınız Yer Dersi 2000 Saat, Uçuş Okulunda İse 750 Saattir. Bu Önemli Bir Fark.

    2. Bu İşi Üniversite Eğitimi Olarak Alıyorsunuz. Bu Size İşin Eğitimi Yanında Kültürünü De Kazandıracaktır.

    3. 50.000 Dolar Harcamak Zorunda Değilsiniz.

    4. Kaptan Pilot Olabilmek İçin Üniversite Mezunu Olmak Şart. 4 Yıl Başka Üniversite, Üzerinede 1,5 – 2 Yıl Uçuş Okulu Size 6 Yıl Eder.

    2 Yıl Önde Başlamak Çok İyi.

    5. İş Alımında Aynı Tecrübeye Sahip Bir Uçuş Okulu Mezunu İle Shyo Mezunu Arasında Ağırlık Shyo Mezunundan Yana Olacaktır.

    Bir önceki yazımız olan İstanbul Ticaret Üniversitesi Lisansüstü Programları başlıklı makalemizde itü lisans programları hakkında bilgiler verilmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jonywayt -- 3 Şubat 2015; 21:46:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.