< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
The Witcher 4 | PC ANA KONU (20. sayfa)

-
-
Teşekkürler hocam en iyisi sizlerinde olsun. Herkes iyi sistemlerde oynasın. Öncelik sağlık her zaman.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jedi_masterr -- 4 Haziran 2025; 17:5:18 >
-
-
-
Witcher 4 Teknoloji Demosu Künceleme GamePathyoutube
Witcher 4 Teknoloji Demosu Küncelemehttps://www.youtube.com/watch?si=euAX5OIA48BTjnP6&v=8rrfbCNCmIQ&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunace -- 4 Haziran 2025; 18:7:16 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
-
Bu gördüklerimiz ile açık ara en iyi gerçekçi ue5 oyunu gözüküyor.wukong baya kötü gözüküyor artık bu görsel şölenden sonra.Zaten ue5 5.6 son güncel versiyonu köküne kadar kullanmışlar.Ayrıca cd project ekibi birçok eklenti yapmışlar game engine a.Oyun çıkana kadar daha çok cila alacaktır.
-
Digital Foundryyoutube
Unreal Fest 2025 kicked off with a spectacular State of Unreal showcasing a demonstration of UE 5.6 technology based on assets from The Witcher 4. Highly impressive stuff, all running on a standard PlayStation 5 - and yes, we fully believe those claims. Rich and Alex share some initial thoughts on the presentation. Join the DF Supporter Program for pristine video downloads, behind the scenes content, early access to new videos, early access to DF Direct Weekly and much, much more: https://bit.ly/3jEGjvx Go here to check out DF merch! https://store.digitalfoundry.net Subscribe for more Digital Foundry: http://bit.ly/DFSubscribe 00:00 Introduction 01:12 First impressions 02:04 Is this really running on PS5? 08:48 Hardware Lumen updates: 60fps on consoles 12:52 Nanite foliage updates: voxel vegetation 19:39 Massive NPC counts 21:56 Streaming optimization 25:54 Final thoughtshttps://www.youtube.com/watch?v=5PIyPpB83VwMurat Gamsızyoutube
Unreal'ın teknoloji şovu, Witcher 4 ile yapıldı. Ama oyun böyle mi çıkar? Kanalın büyümesi için katıldan destek olabilirsiniz! https://www.youtube.com/channel/UCJjRcV0NA2Nz16yWhdb1-uw/join Kanala Abone Ol► https://bit.ly/3lhqayo Twitter - https://twitter.com/Gamsizm Instagram - https://www.instagram.com/mgamsiz/ Facebook - https://www.facebook.com/muratgamsizhttps://www.youtube.com/watch?v=32e-2f7YoEA
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itsclobberintime -- 4 Haziran 2025; 20:1:24 > -
Detaycı arkadaşlar şu videoya da bakabilir:
Plasma TV for Gamingyoutube
Let's get that S95F for the channel to remove the matte finish (AG) and take it to the next level. This crowd funding is to help me with that Donations=love https://ko-fi.com/plasmatvforgamingarielhttps://www.youtube.com/watch?si=WdDZxTLLOfvIP2D5&v=7pLydY2fYZ8&feature=youtu.beBu kanaldaki kişi, oyunları, Neo'nun Matrix'i gördüğü gibi algılayan birisi. TV incelemeleri de güzel oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Altta ue5 kullanan bir yapımcının yorumuda zaten işin geldiği noktayı gösteriyor.Bizzat özel olarakta ue5 i tüm sürümlerini yakından takip ediyorum ilk çıktığı sürümden beri.
''As someone who's been using UE5.6 to make projects, I'd say Epic started making performance improvements in v5.5 and v5.6 of the engine, however most games coming out are using 5.1 - 5.3 because games take many years to make, it means they release on older builds. I think once 5.6 games start releasing people will be happy with the performance. However I do notice more ghosting in certain areas due to some Lumen optimizations they did which isn't good.''
''Projeler yapmak için UE5.6 kullanan biri olarak, Epic'in motorun v5.5 ve v5.6 sürümlerinde performans iyileştirmeleri yapmaya başladığını söyleyebilirim, ancak çıkan oyunların çoğu 5.1 - 5.3 kullanıyor çünkü oyunların yapımı yıllar alıyor, bu da eski sürümlerde yayınlandığı anlamına geliyor. Bence 5.6 oyunları yayınlanmaya başladığında insanlar performanstan memnun kalacak. Ancak yaptıkları bazı Lumen optimizasyonları nedeniyle bazı alanlarda daha fazla hayalet görüntü fark ediyorum ki bu iyi değil.''
İlk çıkan ue5 oyunların performans anlamında neden o kadar berbat olduğunu net açıklıyor.Zaten ps5 de bile bu görsel gerçekçi görüntüyü 60 fps yakaladıklarını belirtmeleri bile ue5 game engine nın devasa yol katettiğini gösteriyor.Yani ue5 nin gerçek gücünü yeni yeni görüyoruz.
-
nanitmiş lumenmiş şimdiden şişmeye başladı balon bu adamlar bunu daha önce yaptı ortaya bir çöp çıktı.
Oyun çıktığında bu video ps5 için yapılacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Starborn -- 5 Haziran 2025; 19:1:12 > -
cd project cyberpunk 2077 ile tüm kredisini tüketti hata yapma lüksü yok bunu oyunun 2.0 sürümü ve phantom libertyde bizlere gösterdiler hem grafikler gelişmişti hemde kusursuz deneyimdi witcher 4te de gösterdiklerinden farklı bir oyun çıkaracaklarını sanmıyorum
Digital Foundryyoutube
Subscribe for more console and PC tech analysis: http://bit.ly/DFSubscribe So what actually happened during the game's development in the last couple of years? What's clear is that early on in development, The Witcher 3 underwent a massive overhaul to its core rendering technology in order to deliver on the developer's vision for a dynamic open world. The first mistake was showcasing its vision for the game before it was actually functioning - the studio simply didn't know if what it was showing was even possible, as the latest iteration of the firm's REDEngine was still deep in development. Prefacing the 2013 trailer by saying that it was in-game material was clearly a misstep when the reality was that The Witcher 3 as we would come to experience it wasn't in a playable state at the time. Having first presented its vision of a massive "multi-region open world" experience, it's clear that the version of the game now in our hands bears little resemblance to this original prototype. However, The Witcher 3 was demonstrated on Xbox One during the Microsoft conference at E3 2014, and behind closed doors on PC. CDPR eventually went on to release this demonstration publicly, allowing fans to get an extended preview of actual code in motion. What's curious is that even armed with 35 minutes of direct feed footage, the whole downgrade debate had little traction at that point, and from this point on we feel that CD Projekt Red itself was very open about the state of the game. There were changes made from this demo that impacted the final game in both positive and negative ways, but the differences are relatively minor. Geometry changed in a select few instances, the approach to lighting and colour correction differs a bit, and the foliage LODs changed to combat aliasing at the expense of clarity. Yet, some improvements were made including a greater draw distance, additional foliage, and what seems to be a stronger wind simulation. While the 2014 showings of the game were much more representative of final code, it's the 2013 footage that causes problems - not least its deployment in more recent marketing over a year after the early code was shelved.https://www.youtube.com/watch?v=bX_WePhiYHE -
Zaten yayınlanan gameplay değil teknoloji demosu. Milletin kafası karışınca cd de açıklama yapmış. kısaca bizim vizyonumuz bu hedeflerimiz şunlar diye yapılan bir show.
yüksek ihtimal hedeflediklerinin bir çoğunu yapacaklardır, elbette ki çıktığında bu kadar yumuşak animasyonlar olmayacak veya ps5 de böyle gözükmeyecek.
-
Realistic GameZyoutube
The Witcher IV vs Red Dead Redemption 2 - Early Graphics Comparison | Tech Demo |https://www.youtube.com/watch?si=rFDgqLmMXT-icUYQ&v=BXMd8ZhM-4c&feature=youtu.be
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
CD Projekt Red, performans konusunda Cyberpunk 2077'de yaptığı hataları The Witcher 4'te yapmayacağından emin olacağını söyledi.
Stüdyo bu kez stabil 60 FPS sağlamak için konsol öncelikli bir yaklaşım izleyecek. Fakat Xbox Series S son derece "zorlayıcı" olacak.
x (formerly twitter)
Insider Gaming (@InsiderGamingIG) on Xhttps://x.com/InsiderGamingIG/status/1933953013103648920 -
Series S şu anda witcher 3 next gen ile cyberpunk 2077yi performans modunda 60 fps oynatıyor ama witcher 4 series s te 60 fps imkansız ötesi.
Muhtemelen tek seçenek 30 fps oynatacak bu cihaz daha henüz unreal engine 5 ile yapılan hiçbir oyunu 60 fps oynatmadı.
Series X ile PS5 performans modunda 60 verecektir kalite modunda ise yine 30 fps :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.atarita.com/the-witcher-4-konsol-odakli-gelistiriliyor/
CD Projekt RED’in teknoloji departmanının başkan yardımcısı Charles Tremblay, geçmişte yaşanan sorunları da göz önünde bulundurarak bu karar hakkında konuştu. “Her zaman PC’ye odaklanıyoruz, zorluyoruz ve sonra ölçeği küçültmeye çalışıyoruz ama geçmişte o kadar çok sorun yaşadık ki, bu sefer gerçekten konsol odaklı geliştirmeye öncelik vermek istiyoruz, değil mi? Sonra ortağımız Unreal ile çalıştık ve zorluğu gördük; PS5’te 60 FPS’te istediğimizi yapmak için, bilirsiniz, çok çalışmak gerekecekti.”
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hocam o zaman CD Project , Rockstar'ın stratejisini uygulayacak diyebilirmiyiz? Oyunu önce konsola çıkartıp, 6-7 ay sonra veya 1 sene sonra PC'ye çıkarmak. PC optimizasyonunu iyi yapmak böyle bir yola başvuruyoruz diyebilirler belki.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan1840 -- 16 Haziran 2025; 17:6:56 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X