Şimdi Ara

The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
30.321
Cevap
125
Favori
1.621.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pir

    İlk oyun içi görüntü...



    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]





  • Oblivion Game Year Edition Deluxe satın aldım dün Skyrim çıkana kadar onu oynıycam.(10 ay)
  • Okul yalan olur
  • Level atlamak zorlaşmalı, kendi kendime shield yapa yapa karakter geliştiriyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pir

    İlk oyun içi görüntü...



    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    Şu an için yeterli seviyede gözüküyor...
  • Oyundaki yeni para birimimiz 1 Allah Kuruş olacakmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pir

    İlk oyun içi görüntü...



    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]

    her şey iyi güzel de, çağlayanlar yine odun gibi durmuş
  • Kısaca Bilgiler Veriyim Size,
    Hikaye
    Olay, 'Nord'ların memleketi Skyrim'de, Oblivion'dan 200 yıl sonra gerçekleşiyor. Yaşayan son Blade üyesi tarafından eğitilmiş bir 'dragonborn'uz (bir ejderha avcısı). Kralın ölümünden sonra gerçekleşen iç savaş devam ediyor...

    Oyun Motoru
    Yepyeni motor sayesinde artık kar dinamik olarak yağıyor, ağaçlar daha detaylı, rüzgar su ile yaprakları etkiliyor ve artık dinamik gölgeler de var.

    Silahlar & Dövüş
    Skyrim'de silahlı dövüşler de daha dinamik, Bethesda her silahla oynamanın farklılığını hissettirmek için sıkı çalışıyor. Artık kendi silahımızı da dövebiliyoruz. İddialara göre çift silah kullanmak da mümkünmüş. Her silahın kendine özgü son vuruşu da yenilikler arasında.

    Büyü
    Artık 5 tane büyü sınıfı var: Alteration, Conjuration, Destruction, Illusion, Restoration. Mysticism kaldırılmış ve artık Enchanting de bir yetenek.

    Şehirler
    5 tane "devasa" şehir var. Şehirlerde artık çiftçilik, madencilik, demircilik vb. yapabiliyoruz, ama bunun tam olarak nasıl olacağı henüz açıklanmış değil. Bir dükkan sahibini öldürünce o dükkan kapanmıyor, genellikle bir akrabası dükkanı devralıyor. Ejderhaların şehirlere saldırdığı da söylentiler arasında.

    Level & Yetenekler
    Yeni oyunda 18 tane yetenek var (Oblivion'dan 3 tane daha az). Artık Fallout 3'teki gibi her yeni level ile birlikte seçebileceğimiz perkler var ve health, magicka ve stamina üçlüsünden hangisini artıracağımızı seçebiliyoruz. Level 50'den sonra level atlamak zorlaşıyor ve yeni perk seçilmiyor.

    NPCler
    NPCler artık daha dinamik ve interaktif. Biriyle konuşurken kamera ona yakınlaşıp zamanı durdurmuyor, NPC yaptığı işe devam ediyor. NPCler yere bıraktığımız eşyalara tepki verebiliyor. Örneğin yere bıraktığınız bir silahı bulan bir çocuk size geri getirebilir (tüm Skyrim boyunca takip edilmeyiz umarım) veya silah kavgalara yol açabiliyor. Evet, oyunda çocuklar var. Şehirde NPClerle düello yapmak da mümkün.

    Görevler
    Görevler de hiç olmadığı kadar dinamik olabilir. Bazı görevler rastgele yaratılacak. Örneğin bir NPC sizden bir şey isteyince oyun yakındaki mağaraları/kaleleri kontrol edip girmediklerimizi ve uygun düşman içerenleri seçip ona göre görevler oluşturacak. Bazı görevler de yeteneklerinize (büyü, silah kullanımı...) göre verilecek.

    “The game eventually logs a huge storehouse of knowledge about how you’ve played, and subsequently tailors content to your capabilities and experiences. Entering a city, a young woman might approach you and beg you to save her daughter from kidnappers. The game will look at the nearby dungeons you’ve explored, automatically set the mission in a place you’ve never visited, and designate opponents that are appropriately matched to your strengths and weaknesses.”

    Oyuncu
    Üçüncü kişi görüşü (3rd person view) geliştirilmiş. Oyuncu ve NPCler sakal bırakabilecek. Karakter yaratırken yüz ve vüducu değiştirebiliyoruz. Seçebileceğimiz 10 ırk var ama sınıf seçemiyoruz (seçtiğimiz yeteneklere göre belirleniyor). Artık staminaya göre depar atabiliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Facafuccu -- 25 Ocak 2011; 9:05:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Facafuccu

    Kısaca Bilgiler Veriyim Size,
    Hikaye
    Olay, 'Nord'ların memleketi Skyrim'de, Oblivion'dan 200 yıl sonra gerçekleşiyor. Yaşayan son Blade üyesi tarafından eğitilmiş bir 'dragonborn'uz (bir ejderha avcısı). Kralın ölümünden sonra gerçekleşen iç savaş devam ediyor...

    Oyun Motoru
    Yepyeni motor sayesinde artık kar dinamik olarak yağıyor, ağaçlar daha detaylı, rüzgar su ile yaprakları etkiliyor ve artık dinamik gölgeler de var.

    Silahlar & Dövüş
    Skyrim'de silahlı dövüşler de daha dinamik, Bethesda her silahla oynamanın farklılığını hissettirmek için sıkı çalışıyor. Artık kendi silahımızı da dövebiliyoruz. İddialara göre çift silah kullanmak da mümkünmüş. Her silahın kendine özgü son vuruşu da yenilikler arasında.

    Büyü
    Artık 5 tane büyü sınıfı var: Alteration, Conjuration, Destruction, Illusion, Restoration. Mysticism kaldırılmış ve artık Enchanting de bir yetenek.

    Şehirler
    5 tane "devasa" şehir var. Şehirlerde artık çiftçilik, madencilik, demircilik vb. yapabiliyoruz, ama bunun tam olarak nasıl olacağı henüz açıklanmış değil. Bir dükkan sahibini öldürünce o dükkan kapanmıyor, genellikle bir akrabası dükkanı devralıyor. Ejderhaların şehirlere saldırdığı da söylentiler arasında.

    Level & Yetenekler
    Yeni oyunda 18 tane yetenek var (Oblivion'dan 3 tane daha az). Artık Fallout 3'teki gibi her yeni level ile birlikte seçebileceğimiz perkler var ve health, magicka ve stamina üçlüsünden hangisini artıracağımızı seçebiliyoruz. Level 50'den sonra level atlamak zorlaşıyor ve yeni perk seçilmiyor.

    NPCler
    NPCler artık daha dinamik ve interaktif. Biriyle konuşurken kamera ona yakınlaşıp zamanı durdurmuyor, NPC yaptığı işe devam ediyor. NPCler yere bıraktığımız eşyalara tepki verebiliyor. Örneğin yere bıraktığınız bir silahı bulan bir çocuk size geri getirebilir (tüm Skyrim boyunca takip edilmeyiz umarım) veya silah kavgalara yol açabiliyor. Evet, oyunda çocuklar var. Şehirde NPClerle düello yapmak da mümkün.

    Görevler
    Görevler de hiç olmadığı kadar dinamik olabilir. Bazı görevler rastgele yaratılacak. Örneğin bir NPC sizden bir şey isteyince oyun yakındaki mağaraları/kaleleri kontrol edip girmediklerimizi ve uygun düşman içerenleri seçip ona göre görevler oluşturacak. Bazı görevler de yeteneklerinize (büyü, silah kullanımı...) göre verilecek.

    “The game eventually logs a huge storehouse of knowledge about how you’ve played, and subsequently tailors content to your capabilities and experiences. Entering a city, a young woman might approach you and beg you to save her daughter from kidnappers. The game will look at the nearby dungeons you’ve explored, automatically set the mission in a place you’ve never visited, and designate opponents that are appropriately matched to your strengths and weaknesses.”

    Oyuncu
    Üçüncü kişi görüşü (3rd person view) geliştirilmiş. Oyuncu ve NPCler sakal bırakabilecek. Karakter yaratırken yüz ve vüducu değiştirebiliyoruz. Seçebileceğimiz 10 ırk var ama sınıf seçemiyoruz (seçtiğimiz yeteneklere göre belirleniyor). Artık staminaya göre depar atabiliyoruz.

    HEr gün biraz daha iştehım kabarıyor.Bilgiler için teşekkürler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Facafuccu

    Kısaca Bilgiler Veriyim Size,
    Hikaye
    Olay, 'Nord'ların memleketi Skyrim'de, Oblivion'dan 200 yıl sonra gerçekleşiyor. Yaşayan son Blade üyesi tarafından eğitilmiş bir 'dragonborn'uz (bir ejderha avcısı). Kralın ölümünden sonra gerçekleşen iç savaş devam ediyor...

    Oyun Motoru
    Yepyeni motor sayesinde artık kar dinamik olarak yağıyor, ağaçlar daha detaylı, rüzgar su ile yaprakları etkiliyor ve artık dinamik gölgeler de var.

    Silahlar & Dövüş
    Skyrim'de silahlı dövüşler de daha dinamik, Bethesda her silahla oynamanın farklılığını hissettirmek için sıkı çalışıyor. Artık kendi silahımızı da dövebiliyoruz. İddialara göre çift silah kullanmak da mümkünmüş. Her silahın kendine özgü son vuruşu da yenilikler arasında.

    Büyü
    Artık 5 tane büyü sınıfı var: Alteration, Conjuration, Destruction, Illusion, Restoration. Mysticism kaldırılmış ve artık Enchanting de bir yetenek.

    Şehirler
    5 tane "devasa" şehir var. Şehirlerde artık çiftçilik, madencilik, demircilik vb. yapabiliyoruz, ama bunun tam olarak nasıl olacağı henüz açıklanmış değil. Bir dükkan sahibini öldürünce o dükkan kapanmıyor, genellikle bir akrabası dükkanı devralıyor. Ejderhaların şehirlere saldırdığı da söylentiler arasında.

    Level & Yetenekler
    Yeni oyunda 18 tane yetenek var (Oblivion'dan 3 tane daha az). Artık Fallout 3'teki gibi her yeni level ile birlikte seçebileceğimiz perkler var ve health, magicka ve stamina üçlüsünden hangisini artıracağımızı seçebiliyoruz. Level 50'den sonra level atlamak zorlaşıyor ve yeni perk seçilmiyor.

    NPCler
    NPCler artık daha dinamik ve interaktif. Biriyle konuşurken kamera ona yakınlaşıp zamanı durdurmuyor, NPC yaptığı işe devam ediyor. NPCler yere bıraktığımız eşyalara tepki verebiliyor. Örneğin yere bıraktığınız bir silahı bulan bir çocuk size geri getirebilir (tüm Skyrim boyunca takip edilmeyiz umarım) veya silah kavgalara yol açabiliyor. Evet, oyunda çocuklar var. Şehirde NPClerle düello yapmak da mümkün.

    Görevler
    Görevler de hiç olmadığı kadar dinamik olabilir. Bazı görevler rastgele yaratılacak. Örneğin bir NPC sizden bir şey isteyince oyun yakındaki mağaraları/kaleleri kontrol edip girmediklerimizi ve uygun düşman içerenleri seçip ona göre görevler oluşturacak. Bazı görevler de yeteneklerinize (büyü, silah kullanımı...) göre verilecek.

    “The game eventually logs a huge storehouse of knowledge about how you’ve played, and subsequently tailors content to your capabilities and experiences. Entering a city, a young woman might approach you and beg you to save her daughter from kidnappers. The game will look at the nearby dungeons you’ve explored, automatically set the mission in a place you’ve never visited, and designate opponents that are appropriately matched to your strengths and weaknesses.”

    Oyuncu
    Üçüncü kişi görüşü (3rd person view) geliştirilmiş. Oyuncu ve NPCler sakal bırakabilecek. Karakter yaratırken yüz ve vüducu değiştirebiliyoruz. Seçebileceğimiz 10 ırk var ama sınıf seçemiyoruz (seçtiğimiz yeteneklere göre belirleniyor). Artık staminaya göre depar atabiliyoruz.


    Dinamik gölgeler zaten vardı Oblivion'da.




  • abi çok canım çekti beee
  • aynen hacı olsada bi kopsak hayattan
  • Yeni bilgiler yokmu ya oyunun gameplay videosu veya oyun için net bir görüntü ne zaman verilcek.
  • evet beyler pcgamerda baktığıma göre süpriz var.O da:
    DARK BROTHERHOOD GERİ DÖNÜYOR!!
    Kaynak:
    http://www.pcgamer.com/2011/01/26/skyrim-will-feature-dark-brotherhood-five-cities-and-130-dungeons/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grimm

    evet beyler pcgamerda baktığıma göre süpriz var.O da:
    DARK BROTHERHOOD GERİ DÖNÜYOR!!
    Kaynak:
    http://www.pcgamer.com/2011/01/26/skyrim-will-feature-dark-brotherhood-five-cities-and-130-dungeons/


    Çok iyi bir haber.




  • Güzel bilgiler gelmeye devam ediyor.
  • dark brotherhood mu ?

    ben morag tong'u geri istiyorum yav
  • Tüm yorumları okumadım daha önce bahseden oldu mu bilmiyorum ama,

    Vampirizm Morrowind şekline döndürülür umarım..
  • Skyrimden yeni resimler
    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]




  • Bazi gorevlerin rastgele belirlenecek olmasi cok guzel. Eger sadece su magaraya git su sandigi ac gibi duz gorevler yerine daha komplike gorevler yaratabilirse oyun devrim niteliginde bir gelisme dahi olabilir. Ben hatirlamiyorum RPG'lerde bu tur bir gorev sistemine sahip oyun.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.