Şimdi Ara

The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30.322
Cevap
126
Favori
1.621.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mithrandil245

    Umarım atlar olur ve at üstünde kılıç kılıca savaşlar görürüz.


    Valla At yada Eşek ne olursa olsunda ordan oraya koşmak zorunda kalmayalım...
    şu sıralar witcher oynuyorum koş koş iflahım kesiliyor :D valla adam o kadar koşsa tığ gibi olur be :D
  • Valla ne olursa olsun Bethesda yeni Elder Scrolls oyununda seviye ölçekleme (level scaling) olayını bıraksın. Bir RPG'nin en temel olayı level kazanıp, daha önce giremediğiniz bölgelere gidebilmek, zindanlara girebilmek, görevleri yapabilmektir. Gittiğiniz her yerde eldivenden merdivene herşey levelime eşitlenecekse ne anlamı kaldı level kazanmanın. Öyle olunca oyunun sandbox FPS'den farkı kalmıyor. Böylesi işin kolayına kaçmak oluyor.
  • At olur ama at üstünde kılıçla savaş'a hiç ihtimal vermiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokyabgu

    Valla ne olursa olsun Bethesda yeni Elder Scrolls oyununda seviye ölçekleme (level scaling) olayını bıraksın. Bir RPG'nin en temel olayı level kazanıp, daha önce giremediğiniz bölgelere gidebilmek, zindanlara girebilmek, görevleri yapabilmektir. Gittiğiniz her yerde eldivenden merdivene herşey levelime eşitlenecekse ne anlamı kaldı level kazanmanın. Öyle olunca oyunun sandbox FPS'den farkı kalmıyor. Böylesi işin kolayına kaçmak oluyor.

    Hocam zaten düz mantık Level Scaling yapmıyorlar. Ama düşünsene gidebileceğimiz alan sınırsız değil, 55 level oldun ve senin seviyene uygun sadece 2 adet zindan var. geri kalan herşey çocuk oyuncağı. İnsanın canı sıkılır böyle olunca. Öyle olunca görevleride belli seviye aralıklarına koymaları lazım, yoksa düşük seviye gerektiren bir görevi yüksek seviyede gayet rahatlıkla yapabiliriz, tadı kalmaz.




  • leveline göre yaratık mantığını bırakırlarsa oyunun oynanabilirliği artar.

    RPG lerde yaratık yada düşman çeşitliliği bulunduğun mekana göre farklılık gösterir.ormanda dolaşırken karşılaştığımız yaratıklarla zindanda yada mağrada karşılaştıklarımız bir olmaz genelde.

    bana kalırsa mekan ve mekana göre yaratık mantığıda oyunu ve oyuncuyu sıkmayacaktır.

    oblivion tek sıkıntısı birbirinin kopyası ormanlar ve mekanlardı.belli bir süre sonra ben burayı daha önce görmüştüm şeklinde dejavu yaşıyorduk.gothic4 belki çok güzel bir oyun değil ama gothic 4 de ben asla dejavuya rastlamadım.buda oyunu oynattırdı.

    skyrim haritasındaki mekan ve doğa çeşitliliği ve buna bağlı yaratık ve düşman sınıfları oyunun oynanabilirlik düzeyini arttıracaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokyabgu

    Valla ne olursa olsun Bethesda yeni Elder Scrolls oyununda seviye ölçekleme (level scaling) olayını bıraksın. Bir RPG'nin en temel olayı level kazanıp, daha önce giremediğiniz bölgelere gidebilmek, zindanlara girebilmek, görevleri yapabilmektir. Gittiğiniz her yerde eldivenden merdivene herşey levelime eşitlenecekse ne anlamı kaldı level kazanmanın. Öyle olunca oyunun sandbox FPS'den farkı kalmıyor. Böylesi işin kolayına kaçmak oluyor.



    100% katılıyorum. Bu tip oyunların en keyifli yanlarından biri de önceleri dayak yediğin ortamlara level atlayıp ekipman düzerek fırtına gibi dönmektir. 1. levelda bizi kovalayan sıçanlar 50. levelda yine kovalamaya devam edecek öyle mi? Bundan daha aptalca mantık olabilir mi? Bütün bir dünya, çiçeğinden böceğine, bizimle birlikte level mı atlıyor?




  • fast travel sistemi var zaten oyunda, fallout da olduğu gibi.
    level olayına gelince Wow da ki raid sistemine benzer instance sistemi olsa rpg formatında özgün ve orjinal bişeyler olabilirdi.Fakat özellikle rpg formatında temel kalıpları değiştirmek çok zor...Bu bakımdan dragon age deki taktik sistemi muntazam.
  • Fast Travel olayı çok sıkılmadıkça kullanmıyorum.

    Aynı şekilde Oblivion'dada kullanmıyordum.Atıma binip çevreyi izleyerek,yeni yerler keşfederek ilerlemeyi seviyorum.Oyunun güzelliği burada zaten.
  • Level scaling olayına laf eden arkadaşlar demiş fareyi,yengeçi 5-6 kerede kesiyom falan filan.Yahu ben 21-22 levele geldiğimde 2 yumrukla öldürebiliyordum.Kılıç ile de 1 defada.Sanırım arkadaşlar enchanting diye bir şey duymamış.Uesp.wiki size yardım edebilir bu konuda Hile falan da yok ayrıca tamamen doğal.Size Oblivion diye başka bir oyun vermişler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout 3

    Fast Travel olayı çok sıkılmadıkça kullanmıyorum.

    Aynı şekilde Oblivion'dada kullanmıyordum.Atıma binip çevreyi izleyerek,yeni yerler keşfederek ilerlemeyi seviyorum.Oyunun güzelliği burada zaten.

  • of 1 sene nası beklicez ya
  • 10 ay var
  • en az bir sene ertelenecek 1 yıl 10 ay eder buda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mithrandil245

    en az bir sene ertelenecek 1 yıl 10 ay eder buda

    Bence ertelenmeyecek.Emin olmasalar çıkış tarihini bu kadar erken vermezler......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeniada -- 20 Ocak 2011; 19:37:42 >
  • arkadaşlar çıkış tarihi belli amaçları milleti sabırsızlandırmak büyük ihtimalle oyunun yapımı bile bitmiştir. sslere göre...

    Oyunun Kesin Çıkış Tarihi... 11.11.11


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fabrice


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokyabgu

    Valla ne olursa olsun Bethesda yeni Elder Scrolls oyununda seviye ölçekleme (level scaling) olayını bıraksın. Bir RPG'nin en temel olayı level kazanıp, daha önce giremediğiniz bölgelere gidebilmek, zindanlara girebilmek, görevleri yapabilmektir. Gittiğiniz her yerde eldivenden merdivene herşey levelime eşitlenecekse ne anlamı kaldı level kazanmanın. Öyle olunca oyunun sandbox FPS'den farkı kalmıyor. Böylesi işin kolayına kaçmak oluyor.



    100% katılıyorum. Bu tip oyunların en keyifli yanlarından biri de önceleri dayak yediğin ortamlara level atlayıp ekipman düzerek fırtına gibi dönmektir. 1. levelda bizi kovalayan sıçanlar 50. levelda yine kovalamaya devam edecek öyle mi? Bundan daha aptalca mantık olabilir mi? Bütün bir dünya, çiçeğinden böceğine, bizimle birlikte level mı atlıyor?



    bende %100 katılıyorum bazı arkadaşlar bir görevi yada bir bölgeyi 2-3 defa geçiyor sanırım zaten oyunda questleri ve yan questleri kapalı alanları bitirmek o kadar zor ki birde en başlardaki dandik bi fareden saglam bir damage almak yada boyumuzun 2-3 katı yada 4 katı büyüklükte çok güçlü bir yaratıgın bizimle ortalama aynı damageleri vurması çok saçma geliyor... mesela bi boss gelip bizimle aynı hasarı verecekse ohooo ne anlamı kaldı oyunun 2 enchant yap geç. bu troll arkadaş yaklaşmadan sıvışayım düşüncesi oluyor yoksa fare ile troll aynı vuruyorlar pehh duruma bak... saçma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erco35coast -- 20 Ocak 2011; 21:51:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erco35coast

    arkadaşlar çıkış tarihi belli amaçları milleti sabırsızlandırmak büyük ihtimalle oyunun yapımı bile bitmiştir. sslere göre...

    Oyunun Kesin Çıkış Tarihi... 11.11.11


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fabrice


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokyabgu

    Valla ne olursa olsun Bethesda yeni Elder Scrolls oyununda seviye ölçekleme (level scaling) olayını bıraksın. Bir RPG'nin en temel olayı level kazanıp, daha önce giremediğiniz bölgelere gidebilmek, zindanlara girebilmek, görevleri yapabilmektir. Gittiğiniz her yerde eldivenden merdivene herşey levelime eşitlenecekse ne anlamı kaldı level kazanmanın. Öyle olunca oyunun sandbox FPS'den farkı kalmıyor. Böylesi işin kolayına kaçmak oluyor.



    100% katılıyorum. Bu tip oyunların en keyifli yanlarından biri de önceleri dayak yediğin ortamlara level atlayıp ekipman düzerek fırtına gibi dönmektir. 1. levelda bizi kovalayan sıçanlar 50. levelda yine kovalamaya devam edecek öyle mi? Bundan daha aptalca mantık olabilir mi? Bütün bir dünya, çiçeğinden böceğine, bizimle birlikte level mı atlıyor?



    bende %100 katılıyorum bazı arkadaşlar bir görevi yada bir bölgeyi 2-3 defa geçiyor sanırım zaten oyunda questleri ve yan questleri kapalı alanları bitirmek o kadar zor ki birde en başlardaki dandik bi fareden saglam bir damage almak yada boyumuzun 2-3 katı yada 4 katı büyüklükte çok güçlü bir yaratıgın bizimle ortalama aynı damageleri vurması çok saçma geliyor... mesela bi boss gelip bizimle aynı hasarı verecekse ohooo ne anlamı kaldı oyunun 2 enchant yap geç. bu troll arkadaş yaklaşmadan sıvışayım düşüncesi oluyor yoksa fare ile troll aynı vuruyorlar pehh duruma bak... saçma

    zaten oyle yapmıstım oyunu bitirdigimde nerdeyse 7lvl filandım.. bir diablo icin en az 30 lvl ki, hell de 75 olmak lazımken sırf 90 dan 91 e atlamak için bir oblivion suresi kadar oynamak zorunda kalmısken cok komik sureler bunlar be




  • Zaten level scaling bu oyunda olmayacak diye açıklama yapmışlardı derginin birinde. Olmasın da zaten. Güçsüz rakipleri ezmedikçe ne anladım ben Archmage olmaktan.
  • İlk oyun içi görüntü...



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pir

    İlk oyun içi görüntü...





    Hadi be....

    Süper gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pir

    İlk oyun içi görüntü...







    Grafikler müthiş olmuş.İçerikde dolu bir şekilde gelirse.Uykusuz günler başlar




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.