Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
296.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SucRe-38

    MMT - CVT - EASYTRONİC VE DİĞER OTOMATİKLER ARASINDA TEST ETTİĞİNİZ VARMI ? KISA KISA BİLGİLER VEREBİLİRMİSİNİZ ? HANGİSİ ALINIR ALINMAZ VS. ÖZELLİKLE EASYTRONİC HAKKINDA


    Genel bir değerlendirme yazısı yazacağm arkadaşım.

    Birkaç test daha var yapmam gereken.


    Otomatik vitesleri de kapsayacak.

    Hafta ortasını bulur herhalde...
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ELantra_

    Şiddetle elantrayı bekliyoruz


    Elantra'yı cumartesi günü yazacağım...
    ---------------------------------------------------------------

    Ayrıca Juke, Bravo 120 lik dizel ve 5.000 km Lancer izlenimini de cumartesi eklerim
    _____________________________
  • gigarange arkadaşım çok güzel olacak gibi görünüyor.

    Birkaç test daha yapıp en azından kendi yazdığım tüm yorumlara standart özellikler eklemeyi planlıyorum.

    Diğer arkadaşlarım da kendi izlenimlerinde benzer bir format izlerlerse çok çok güzel birşeyler çıkacaktır ortaya.

    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • @gorkemuse dostum saol
    _____________________________
    İmza yok
  • Orijinalden alıntı: wolfien



    Avensis'in içine sonradan takılan navitech ekran hiç yakışmamış, son derece kalitesiz duruyor. Tam Çin işi. Avensis gibi klas bir araca, o grafik ekran gitmemiş. Avensis alacak arkadaşlara tavsiyem, sırf ekranı olsun diye gidip de aracınızın kalite hissini düşürecek bu cihazı taktırmayın.

    ..............................................................................................................


    Aynı şeyi yazacaktım, o grafikler gerçekten çok iğrenç olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 24 Haziran 2011; 11:29:45 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanaltunok01

    Punto evo 1.3multijet ful+ful 35000tl civarı. Bu fiyata bu kalite bence cok iyi. Marka fiat degilde opel,vw falan olsa en az 5-10.000tl fiyat yukselirdi.


    bu fiyatı nerden aldınız, dynamic liste fiyatı bile 36000
    full+full yapacak donanımlar hariç
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanaltunok01

    Punto evo 1.3multijet ful+ful 35000tl civarı. Bu fiyata bu kalite bence cok iyi. Marka fiat degilde opel,vw falan olsa en az 5-10.000tl fiyat yukselirdi.


    bu fiyatı nerden aldınız, dynamic liste fiyatı bile 36000
    full+full yapacak donanımlar hariç

    35 civarı dedim liste fiyatı 35kusur. Pazarlıkla 35e bırakırlar.
    _____________________________
  • arkadaşlar merhaba;
    golf 6 tdi izlenimlerinizi de bekliyorum
    bir de gold 6 tsi olmayan motorun lpg ile uyumu, yakıtı ve gücü konusunda bilgi sahibi olan var mı?

    teşekkürler...
    _____________________________
  • silinecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Eylül 2011; 23:29:43 >
    _____________________________
  • punto evo güncel fiyatlar...

    5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 75HP 41,130 36,663
    5K DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75HP 40,280 35,906
    5K MY LIFE Start & Stop 1.3 MULTIJET 75HP 39,100 34,085
    5K ACTIVE 1.3 MULTIJET 75 HP 37,650 33,565
    5K ACTIVE Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 38,490 34,313










    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanaltunok01
    quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ
    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanaltunok01
    Punto evo 1.3multijet ful+ful 35000tl civarı. Bu fiyata bu kalite bence cok iyi. Marka fiat degilde opel,vw falan olsa en az 5-10.000tl fiyat yukselirdi.

    bu fiyatı nerden aldınız, dynamic liste fiyatı bile 36000
    full+full yapacak donanımlar hariç

    35 civarı dedim liste fiyatı 35kusur. Pazarlıkla 35e bırakırlar.


    Hangi motor(75-95), hangi donanımdan ve hangi vites seçeneğinden bahsettiğinizi söyleyebilir misiniz?
    _____________________________




  • silinecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Eylül 2011; 23:30:00 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanaltunok01


    quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanaltunok01

    Punto evo 1.3multijet ful+ful 35000tl civarı. Bu fiyata bu kalite bence cok iyi. Marka fiat degilde opel,vw falan olsa en az 5-10.000tl fiyat yukselirdi.


    bu fiyatı nerden aldınız, dynamic liste fiyatı bile 36000
    full+full yapacak donanımlar hariç

    35 civarı dedim liste fiyatı 35kusur. Pazarlıkla 35e bırakırlar.



    full+full deyince işin içine aşağıdakilerde giriyor ve fiyat 41.600 oluyor da onun için sordum.
    5k dynamıc start & stop 1.3 multıjet 75hp + metalik boya + esp/msr/asr/hba/hıllholder + skydome + evo kıt
    _____________________________




  • Haluk abi arabaları bitirdin be

    Birlikte birkaç test sürüşü yapardık.

    Perşembe akşamı oradayım inşallah.

    Yorumlar muhteşem. İnsignia içimde bir yaradır ötv indirimi döneminde 1.6 T alacaktık neredeyse. O testi okuyunca hafifledim biraz.

    Görüşmek üzere, saygılar.
    _____________________________
    B8 TSI Passat125 HP binaltıyüzsendromu
  • superb testi yapmayı düşünüyor musunuz?
    _____________________________
    2005'ten beri burada !
  • öncelikle emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler. keşke test edilen araçların lastik marka ve özelliklerini de incelemelerinize ekleme şansınız olsaydı. çünkü biliyoruz ki lastikte kullanılan sert hamur ve yumuşak hamur yolu kavrama ve ses noktasında çok değişkenlik gösteriyor. şahsen babamla ortak kullandığımız opel combo 1.3 dizelden biliyorum. fabrika çıkışında dunlop sert hamur lastiklerle geidl. yol tutuşuna ve sesi içeriye aktarmasındaki fark gerçekten inanılmaz. ayrıca özellikle mi genel olarak otomatik yada otomatikleştirilmiş vitesli araçları tercih ediyorsunuz ? düz vites motor performansını göstermesinde gerçekten etkili.. şahsen genç bir sürücü olarak düz vitesli araç testlerinizi okumayı isterdim.

    doblo kangoo vb gibi sınuftaki araçları test ederseniz lütfen opel combo yu da test eder misiniz? forumda bildiğim kadarıyla pek kullanan yok ve çok da olumlu bakılmıyor opel etiketi ve uzun süredir kasa yenilemediğinden dolayı.. ben corsa gibi alçak oturuş pozisyonu sağladığı için seviyorum ve doblo vb deki gibi sanki minibüs kullanıyor hissinden uzak olduğum için memnunum. aracın plastik kalitesi vb gibi diğer şeyler tabiki tartışmaya açık ...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt45

    superb testi yapmayı düşünüyor musunuz?


    Listeye ekledim...

    Arkadaşlar ilk mesaja liste ekledim.

    Test sürüşü yapmamızı beklediğiniz ya da istediğiniz modelleri paylaşırsanız ben ve arkadaşlarım vakit ve fırsat buldukça yerine getirmeye çalışırız.

    Hatırlayabildiklerimi ve aklımdan geçenleri yazdım.

    Eksik kalanları hatırlatır ya da istek yaparsınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 24 Haziran 2011; 18:16:53 >
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biolog_hakan

    öncelikle emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler. keşke test edilen araçların lastik marka ve özelliklerini de incelemelerinize ekleme şansınız olsaydı. çünkü biliyoruz ki lastikte kullanılan sert hamur ve yumuşak hamur yolu kavrama ve ses noktasında çok değişkenlik gösteriyor. şahsen babamla ortak kullandığımız opel combo 1.3 dizelden biliyorum. fabrika çıkışında dunlop sert hamur lastiklerle geidl. yol tutuşuna ve sesi içeriye aktarmasındaki fark gerçekten inanılmaz. ayrıca özellikle mi genel olarak otomatik yada otomatikleştirilmiş vitesli araçları tercih ediyorsunuz ? düz vites motor performansını göstermesinde gerçekten etkili.. şahsen genç bir sürücü olarak düz vitesli araç testlerinizi okumayı isterdim.

    doblo kangoo vb gibi sınuftaki araçları test ederseniz lütfen opel combo yu da test eder misiniz? forumda bildiğim kadarıyla pek kullanan yok ve çok da olumlu bakılmıyor opel etiketi ve uzun süredir kasa yenilemediğinden dolayı.. ben corsa gibi alçak oturuş pozisyonu sağladığı için seviyorum ve doblo vb deki gibi sanki minibüs kullanıyor hissinden uzak olduğum için memnunum. aracın plastik kalitesi vb gibi diğer şeyler tabiki tartışmaya açık ...


    Combo test aracı bulmak çok zor.

    Çok satılan araçlardan test aracı yapıyorlar genelde.

    Bir de otomatik araçlar çok popüler olmaya başladı.

    Aynı modelin hem düzü hem de otomatiği varsa test aracı olarak otomatiği ayırıyorlar genelde.

    Büyük firmalarda alternatifimiz daha fazla ama.


    Bulursam neden olmasın?

    Bir de test süresi falan çoğu modelde 10 dk gibi sürmüyor bile.

    Çoğu aracın teybini bile açamadan geri geliyoruz.

    Keşke biraz daha uzun sürse de inciğini cinciğini görüp yazsak .
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CHARGEN83

    arkadaşlar merhaba;
    golf 6 tdi izlenimlerinizi de bekliyorum
    bir de gold 6 tsi olmayan motorun lpg ile uyumu, yakıtı ve gücü konusunda bilgi sahibi olan var mı?

    teşekkürler...


    Golf TDI Listeye ekledim.

    102'lik Hitler motoru lpgye uyumlu.

    8v olduğu için alt devirlerde çekişi fena değil.

    16v olan araçlara göre biraz daha fazla yakar.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali38
    Arkadaşlar test sürüş deneyimlerini paylaştığımız konuyu biraz zenginleştirmek istiyorum.

    TEST 3: TOYOTA AVENSİS 1.8 Elegant Extra Multidrive S CVT 7 Vites

    Önce birkaç fotoğraf..



















    Öncelikle daha önce test ettiğim Corolla 1.6 VVT-i Aut.'e göre bir parça daha sessiz, daha stabil, daha konforlu, işçiik ve malzeme kalitesi daha yüksek.
    Oldukça canlı ve gösterişli bir iç dizaynı var.
    Test aracında opsiyonel (bayi tarafından) 2500 TL'lik dvd navigasyon seti vardı. Geri görüş kamerası ise seyir halinde iken de çalıştırılabiliyor. Yukarıdaki fotolarda mevcut.
    Anahtarsız ve sessiz çalıştırmanın ardından (3 saniye marş bastı araç!!!) vitesi geri, ileri yapıp harekete geçtik. Viteslere direksiyon arkasındaki kulakçıklardan müdahale yapılabiliyor. Aynı zamanda da vites üzerinden. Hepsini deneyerek belirli bir hıza ulaştım. Dikkatimi çeken ise göstergedeki vites ekranıydı. Viteslere manuel müdahale edince birkaç saniyeliğine araç kesinlikle kendisi vites değiştirmiyor. Bu arada ekranda vites numaraları yazıyor. Belirli bir süre sonra ekranda D yazıyor ve araç kendisi vites değiştirmeye başlıyor. Aracın 1.8 147 hp'lik motoru oldukça canlı. Daha önce Corolla testinde belirttiğim Şaşmaz-Jandarma arasını 6. viteste rahatlıkla çıktı. 7. viteste bile akıcı bir şekilde hızlanabildi. Tabi bunda CVT şanzımanın da etkisi vardı. Çünkü devir/hız bağıntısı her zaman vitesten bağımsız değişebiliyor. Motor 3000 devire kadar inanılmaz sessiz. 3000 devirden sonra ise yine yine bir toyota klasiği o çirkin motor sesi başlıyor. Ancak yalıtım o kadar iyi ki bu ses dB olarak düşük kalıyor. Yol gürültüsü ise kesinlikle farkedilmiyor. Yalıtım kusursuz. Tüketim ekranında 12.1 l/100 km değerini gördüm. Bu test aracı için gayet giyi bir değer olduğunu düşünüyorum.
    Direksiyon yine çok yumuşak ancak Corolla kadar değil.
    Araçla test sürüşümüz bittiğinde park edip bırakmak istedim. Kaba cüsse burada da karşıma çıktı ve parkı oldukça zorlaştırıyordu. Görüş çok kötü.

    Sonuç olarak konforlu, sessiz, performanslı, boooooooollll donanımlı ve yeni teknolojilerin sıkça kullanıldığı bir araç.

    Donanım listesindeki bazı kalemler:
    * Direksiyondan kumanda edilebilen Sürekli değişken zamanlı 7 oranlı şanzıman
    * Çift bölgeli dijital klima,
    * Yağmur, far, park sensörü
    * Anahtarsız çalıştırma
    * Elektrikli el freni vs vs..

    61.500 TL pazarlıklı fiyatı..

    Avensis "açık siyah " rengi hakkında bilginiz var mı ?
    Ses sistemini deneyebildiniz mı ?

    Siyah renk plazada vardı. Ancak açık siyahı pek anlayamadım. Ton farkıdır muhtemelen.

    Ses sistemini ise denedim. Yüksek desibellerde titreşimsiz, cızırtısız, ve kulağa gayet hoş geliyor. Zaten Toyota modellerinin ses açısından iyi olduğunu yazmıştım.
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE




  • Arkadaşlar Focus 1.6 180 Hp testi geliyor birazdan fotoğraf ve VİDEOLARLA...............

    Test esnasındaki hızlanma videosu, otomatik park sistemi ve sesli kontrol sisteminin videoları var.
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.