Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.425
Cevap
82
Favori
291.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haluk abi İstanbul'u bitirdin Ankara'da devam mı ediyorsun? Ce'ed ve Megane 3'ü de ekle bari.
  • Park asistanını devreye sokmak için gireceginiz yerin önündeki araca paralel yanaşıp geri vitese alıyorsunuz sonra direksiyon kendi dönüp mü ayarlıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Park asistanını devreye sokmak için gireceginiz yerin önündeki araca paralel yanaşıp geri vitese alıyorsunuz sonra direksiyon kendi dönüp mü ayarlıyor ?






  • Yeni geldim eve arkadaşlar.

    C4 yazısını yazmaya başlıyorum.

    15 dk sonra görüşürüz.
  • Görkem Test No : 2-B

    Yeni Focus 1.6 180 ps Ecoboost Motorlu Titanium Donanımlı

    Otomobil yepyeni bir ön konsol ve bence C sınıfının en kral malzeme kalitesiyle donatılmış. Konsolda kullanılan malzeme o kadar yumuşak ve güzel ki insanın içinden, dişleyesi geliyor. Kapıyı açtığınızda kapının ağırlığı, kapanışı ve gelen seste hiç bir sorun yok hatta memnun oluyorsunuz..Kapıyı kapattığınız anda uçağın içindesiniz çünkü gerçekten kokpit yapmış adamlar...Sıkıcı ve 10 senedir aynı tasarıma sahip araçlarınkini inceledikten sonra mükemmel görünüyor. Düğmeler ve dizayn sadelikten çok uzak ve sanırım benim gibi gençlerin çok ilgisini çekecek durumda. Göstergelerde kullanılan mavi rengin tonu ve bu maviyi konsolda diğer düğmelerde bulmanız çok elit hissettiriyor.. Direksiyon tahmin ettiğiniz gibi yine bir sürü düğmeyle beraber çok işlevsel...Direksiyon büyüklüğünde sorun yok..Koltukların yumuşaklık ve sertlik oranları çok güzel ayarlanmış fakat üzülerek söylemeliyim ki içi ferah değil..Basık ama boğucu olmayan, biraz karanlık kalan yine de nefes alabilmenize izin veren bir iç mekan mevcut.. Koltuklar çok etli ve sanki kışın kat kat giydirilen minik çocuklara benziyor.. Gereksiz yere aracın içini daraltmış gibi geldi bana.

    Arka diz mesafesi son anda kurtarıyor kendini. Önde oturan kişi uzun boyluysa arkadakilerin çekecekleri var. Arkadakiler için yine mükemmel dizayn edilmiş kol dayama yeri ve yine aynı güzellikte cam açma düğmeleri mevcut. Ford'lardaki kürek kemiğine dayanan rahatsız edici ve sinir bozucu arka koltuk başlıkları maaelesef yine var..Tavan basıklığı yine ön kısımdaki gibi basık ama boğucu değil..




    Yeni Focus Yola Çıkarken ve Yolculuk Esnasında
    -Aracı Anahtarsız olarak çalıştırıyorsunuz. Start-Stop düğmesi mevcut..Aracın kapılarını kilitlediğiniz aparat eğer aracın içinde değilse araç bir süre sonra motoru otomatik olarak söndürüyor.

    -Direksiyon sertliği biraz fazla gibi geldi bana..

    -Aracın vites geçişleri klasik Ford ruhunu yansıtıyor. Vites attığınızı hissediyorsunuz.

    -Aracı park yerinden çıkarmak için üstün bir çaba sarf etmek zorundasınız.. Çünkü Focus'un dönüş çapı rezalet..Otomobil değil de SUV döndürüyoruz mübarek..

    Dikkat burada yazacaklarım çok önemli:

    -Ecoboost motor Yeni Focus'u uçuruyor. araç gitmek için can atıyor...5 ve 6. vitesler hariç diğer viteslerde adeta dizel bir araç gibi yoğun torku hissediyorsunuz..

    -Kesinlikle ama kesinlikle, yüzde 1 milyon o araca sitesinde yazan "Şehir İçi: 7.7 lt/100 km değerini yaktıramazsınız...Araç 10.3 lt/ 100 km ile bitirdi testi.

    -Sıkı durun bir rezalet daha geliyor... Focus 1 ve 2. viteslerde gazı köklediğiniz anda şeridinde durmuyor..Evet yanlış duymadınız araç resmen şeritte geziniyor.. Yolun eğimine bağlı olarak sağa ya da sola çekiyor. Eğer basmaya devam ederseniz yalpa yapma şansınız çok yüksek.. Yaşadığım şeye inanamadım. Açıkçası çok üzüldüm.
    Sanırım ön tekerlere binen ağırlık bu duruma sebep oluyor..


    -Aracın yol tutuşu "Dinamik Tork Kontrolü" var diye daha iyileşti diye düşünmeyin.. Focus II'deki yol tutuştan biraz daha ileri gideceğine resmen gerilemiş.

    Not: Lancer C sınıfının en iyi yol tutan arabası demem için bu testi yapmam lazımdı, bu performansı görünce kesinlikle söyleyebilirim Lancer bu sınıfta lider (İnanmayanlara Ankara'da bizzat kendi aracımda test ettiririm)

    - Motor-Vites uyumu dediğim gibi 1 ve 2 viteslerdeki bu absürt durum haricinde kusursuz..

    -Cruise Control kusursuz. Ama tuşların yeri daha iyi olabilirdi..Gerçi direksiyonda yer kalmamış

    -Araç giderken yol sesi alıor ancak makul seviyede. Ayrıca arka camlardan maalesef rüzgar sesi bir ıslık şeklinde geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 1 Temmuz 2011; 19:46:58 >




  • fordu bilmiyorum ama benim arabada park yeri bakmaya baslarken park assisti aciyorsunuz, sensorler aracin girebilecegi genislikte yeri tespit ettigi anda onay veriyor ve ondeki araca yanasip duruyorsunuz, geri vitese takin diyor ve otomatik vites oldugu icin R ye alip sadece ayaginizi frende tutuyorsunuz, geri yanasinca D ye aliyorsunuz ve parki sonlandirinca sistem devre disi kaliyor.. fordta da boyledir gerci sistemin calisma prensibi ayni..
  • merakla bekliyorum
  • quote:


    Yeni Focus Yola Çıkarken ve Yolculuk Esnasında
    -Aracı Anahtarsız olarak çalıştırıyorsunuz. Start-Stop düğmesi mevcut..Aracın kapılarını kilitlediğiniz aparat eğer aracın içinde değilse araç bir süre sonra motoru otomatik olarak söndürüyor.

    -Direksiyon sertliği biraz fazla gibi geldi bana..

    -Aracın vites geçişleri klasik Ford ruhunu yansıtıyor. Vites attığınızı hissediyorsunuz.

    -Aracı park yerinden çıkarmak için üstün bir çaba sarf etmek zorundasınız.. Çünkü Focus'un dönüş çapı rezalet..Otomobil değil de SUV döndürüyoruz mübarek..

    Dikkat burada yazacaklarım çok önemli:

    -Ecoboost motor Yeni Focus'u uçuruyor. araç gitmek için can atıyor...5 ve 6. vitesler hariç diğer viteslerde adeta dizel bir araç gibi yoğun torku hissediyorsunuz..

    -Kesinlikle ama kesinlikle, yüzde 1 milyon o araca sitesinde yazan "Şehir İçi: 7.7 lt/100 km değerini yaktıramazsınız...Araç 10.3 lt/ 100 km ile bitirdi testi.

    -Sıkı durun bir rezalet daha geliyor... Focus 1 ve 2. viteslerde gazı köklediğiniz anda şeridinde durmuyor..Evet yanlış duymadınız araç resmen şeritte geziniyor.. Yolun eğimine bağlı olarak sağa ya da sola çekiyor. Eğer basmaya devam ederseniz yalpa yapma şansınız çok yüksek.. Yaşadığım şeye inanamadım. Açıkçası çok üzüldüm.
    Sanırım ön tekerlere binen ağırlık bu duruma sebep oluyor..


    -Aracın yol tutuşu "Dinamik Tork Kontrolü" var diye daha iyileşti diye düşünmeyin.. Focus II'deki yol tutuştan biraz daha ileri gideceğine resmen gerilemiş.

    Not: Lancer C sınıfının en iyi yol tutan arabası demem için bu testi yapmam lazımdı, bu performansı görünce kesinlikle söyleyebilirim Lancer bu sınıfta lider (İnanmayanlara Ankara'da bizzat kendi aracımda test ettiririm)

    - Motor-Vites uyumu dediğim gibi 1 ve 2 viteslerdeki bu absürt durum haricinde kusursuz..

    -Cruise Control kusursuz. Ama tuşların yeri daha iyi olabilirdi..Gerçi direksiyonda yer kalmamış

    -Araç giderken yol sesi alıor ancak makul seviyede. Ayrıca arka camlardan maalesef rüzgar sesi bir ıslık şeklinde geliyor.


    Güzel bir inceleme fakat hocam nasıl şeritten çıkıyor biraz daha açar mısınız ani gaza bastığınız için mi patinaja mı giriyor?Yoksa araba niye sağa sola gitsin yahu?Birde aracın çok yakması normal test aracında herkes abanıyordur ona.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz6 -- 1 Haziran 2011; 21:08:57 >




  • C4 yazısını merakla beklemedeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    digerlerini bilmiyorum da bu ASX'in acilir cam tavaninin sag ve sol kenarlarindaki ledler cok hosuma gitti.. bunun icin bir opsiyon mu secmek gerekiyor? yoksa bir donanim paketi ile mi geliyor? ikinci sorumsa navigasyon ile ilgili.. sanirim normal satista navigasyon yok, test aracina ozel navi olduguna gore.. bu konu hakkinda aydinlatirsaniz sevinirim..

    birde dizel motor secenegi var midir? varsa mitsu dizel motorlari sorunsuzluk acisindan nasildir?


    Merhabalar Techzone..

    -Bahsettiğiniz dizel seçeneği 1.8 DI-D motorlu 4X4 ASX fakat maalesef ülkemizde yok. Temsa getirebilir, bizim ve bayilerin umudu var.

    -Yine bahsettiğiniz cam tavan donanımı "Instyle" verisyonunda. Bu donanıma sahip ASX ise 55.000 liraya satılıyor. Fakat aralarındaki fark sadece Cam Tavan değil, aynı zamanda:
    *17" Jantlar
    *Karartılmış arka cam
    *Katlanabilir yan aynalar
    *Anahtarsız çalıştırma
    *Isıtmalı ön koltuklar
    *Tavan rayları
    *Tavanda 3 renk tonuna sahip LED aydınlatma dan mevcuttur.


    -Mitsubishi maalesef markasını unuttuğum ve ASX ile tamamen uyumlu navigasyonu 2.150 lira farkla aracınıza takabiliyor.. Yani donanım paketiyle değil direk isteğe bağlı bir opsiyon..
    Gördüğüm kadarıyla Türkiye haritalarıyla sorunu olmayan bir cihaz yaklaşık 10 saniye içerisinde uyduya bağlanabiliyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 1 Haziran 2011; 21:12:04 >




  • c4 ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Not: Lancer C sınıfının en iyi yol tutan arabası demem için bu testi yapmam lazımdı, bu performansı görünce kesinlikle söyleyebilirim Lancer bu sınıfta lider (İnanmayanlara Ankara'da bizzat kendi aracımda test ettiririm)



    Hiç mazda 3 kullandınız mı ? Kullandıysanız lancer ile karşılaştırırsanız sevinirim ...
  • navigasyon hakkinda bilgi var mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Not: Lancer C sınıfının en iyi yol tutan arabası demem için bu testi yapmam lazımdı, bu performansı görünce kesinlikle söyleyebilirim Lancer bu sınıfta lider (İnanmayanlara Ankara'da bizzat kendi aracımda test ettiririm)



    Hiç mazda 3 kullandınız mı ? Kullandıysanız lancer ile karşılaştırırsanız sevinirim ...


    Kullandım...Mazda 3 o ESP performansıyla Lancer'ın yanına bile yaklaşamaz...Saygılar





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 1 Haziran 2011; 21:17:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Not: Lancer C sınıfının en iyi yol tutan arabası demem için bu testi yapmam lazımdı, bu performansı görünce kesinlikle söyleyebilirim Lancer bu sınıfta lider (İnanmayanlara Ankara'da bizzat kendi aracımda test ettiririm)



    Ben test etmek istiyorum.
  • tamam simdi okudum.. navigasyon destegi varsa ve gercekten benzinli olmasina ragmen dusuk yakit tuketimi konusunda iddialiysa kuzene bunu alabiliriz.. cevap icin tesekkurler, yarin mitsubishi'ye gidicegim o zmn..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    digerlerini bilmiyorum da bu ASX'in acilir cam tavaninin sag ve sol kenarlarindaki ledler cok hosuma gitti.. bunun icin bir opsiyon mu secmek gerekiyor? yoksa bir donanim paketi ile mi geliyor? ikinci sorumsa navigasyon ile ilgili.. sanirim normal satista navigasyon yok, test aracina ozel navi olduguna gore.. bu konu hakkinda aydinlatirsaniz sevinirim..

    birde dizel motor secenegi var midir? varsa mitsu dizel motorlari sorunsuzluk acisindan nasildir?


    Bende ASX'i incelerken en çok hoşuma giden cam tavandaki LED ışıklandırma olmuştu.
    Ben bildiğim kadarını cevaplayayım ;
    Cam tavan seçeneği için aracın Intense modelini almak gerekli.Opsiyon olarak yok malesef.
    Normal olarak navigasyon araçta mevcut değil ama gorkemus'unda belirttiği gibi servislerde veya dışarıda taktırabiliyorsunuz.
    Dizel motor seçeneği Türkiye'de malesef yok.

    Düzenleme : Cevap gelmiş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aResCanQ -- 1 Haziran 2011; 20:19:50 >




  • 1 ve 2. vites probleminin önüne geçmenin yolu geniş tabanlı performans lastiği ve daha uzun 1 ve 2. vites olabilirmiş. ASR devreye girdiğinde eminim aracın önü zıplıyordur.Önden çekişli araçlarda aşırı tork hızlanmayı berbat ediyor. Tüketim konusunda 7.7 hayalden öteye gidemez İstanbul gibi yerde. İstanbulda sabah akşam köprü trafiği dahil biraz sıkıştırırsanız rahat 15 litre yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6

    Güzel bir inceleme fakat hocam nasıl şeritten çıkıyor biraz daha açar mısınız ani gaza bastığınız için mi patinaja mı giriyor?Yoksa araba niye sağa sola gitsin yahu?Birde aracın çok yakması normal test aracında herkes abanıyordur ona.


    Biz de aynı soruyu görevliye sorduk. Dedik ki: herkes mi performanslı kullandı da bu böyle yakıyor?Aldığımız cevabı aynen iletiyorum:

    -Hocam genci de bindi bu arabaya yaşlısı da. Yani yavaş kullananı da oldu performansını görmek isteyeni de o yüzden ortalama değer pek fark etmez..

    Gezinme konusuna gelince.. Araç o gücü tam olarak kaldıramıyor gibi bir izlenim oluştu ikimizde de...Gerçekten test edince anlarsınız. Patinaja da kalmıyor ama anlaşılmaz derece de sağa ya da sola çekiyor. Rüzgarlı yolda nasıl yüksek hızlarda rüzgar aracı alttan kaldırıp sağa sola kaydırırsa aynı hissi ve hareketi yeni Focus da yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 1 Haziran 2011; 21:23:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasener


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Not: Lancer C sınıfının en iyi yol tutan arabası demem için bu testi yapmam lazımdı, bu performansı görünce kesinlikle söyleyebilirim Lancer bu sınıfta lider (İnanmayanlara Ankara'da bizzat kendi aracımda test ettiririm)



    Ben test etmek istiyorum.


    Her hafta biniyosun ya lan sen Yarın sınav çıkışında akşama beraberiz




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.