Şimdi Ara

Tesla'ya dişli rakip geliyor: Ferrari CEO'sundan olay açıklamalar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
3.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesla'nın halini 2007-2010 yıllarındaki iPhone'a benzetiyorum. Hatırlayın iPhone ilk çıktığında millet iPhone da iPhone diye ölüyordu. Sonra Android üreticileri çoğalınca eski popülerliğini yitirdi. Tesla'nın da sonu böyle olacak. Bir şeyin ilki olunca kaymağını güzel yersiniz. Ama mutlaka onu daha iyi yapan birileri peşinizden gelir.
  • Ferrari yaptı mi en iyisini yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarin obur gun nokianin durumuna duserlerse sasirmasin. nokia'yada zamaninda sorsan applein telefon yapmadigini soylerdi. teknolojinin degisim gecirdigi zamanlar buyuk firmalar icin risklidir. 100yildir uretimle, yarislarla biriktirdikleri tum tecrube, know how bir kac sene icinde buharlasip gidebilir. simdiden argeye yatirim yapmiyorlarsa, gelecegin vizyonunu kurmamislarsa elektrige donduklerinde baska araclarin performansini yakalamada zorlanacaklardir, zira teslanin simdiden herkezden senelerce otede know how'i uretim altyapisi olustu bile.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Anlamadığım nokta...


    Tesla roadster elektrikli süper otomobil değilse nedir?


    0-100 hızlanmasını 1.9 saniyede tamamlıyor?


    Serci her zamanki gibi boş konuşmuş.

    aynen ferrari ceo su işte boş konuşuyor. keşke herkes bizim gibi olsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla gibi 0-100 delikanlisi degil ferrari. Porsche 2019 da ferrarinin yerine ders verecek zaten az kaldi

    Teslayı Elon Musk’ı çekememezlik nedir arkadaş tonlarca seninki gibi yorum var geçen okudum birisi jetfadıl diyor balon diyor, adamın hayatını okumadan etmeden bilgi sahibi olmadan herkes konuşuyor o adamın okuduğu kitap sayısının 100/5 ini okumuş kişi sayısı azdır bu memlekette



    Bizim insanımız kendini geliştirmiş birini çekemiyor çatlıyor



    Kardeşim samimice söylüyorum;

    Ben hayatımda;

    1- Nikola Tesla Fanatiği
    2- Elon Musk fanatiği

    kadar cahil insan görmedim. Bu cahilliğin ötesine geçen bir cahillik gördüysen söyle biz de bilelim. Daha cahilini görmedim ben. Amazon'daki kabilelere bile bir şeyler anlattığında bir saniye dinleyip eleştiriyor.

    Sorun şurda:

    1- Elon Musk eleştirilebilir mi?
    2- Elon Musk'ı ben eleştirme hakkına sahipmiyim?
    3- Bu hakka sahip değilsem bu dünyada Elon Musk'ı kimler eleştirebilir?
    4- Elon Musk'ın yapmadığı halde yapmış gibi lanse ettiği sürüyle şey var. Acaba bunu söylersem hakarete maruz kalırmıyım.
    5- Elon Musk'ın çevreci tutumlarında samimi olmadığını söylersem bu forumda hakarete uğrar mıyım?
    6- Herşeyi geçtim Elon Musk şirketlerinin yenilenebilir enerjiyle nasıl bir ilişkisi olduğunu (aslında olmadığını) bilgi dahilinde anlatsam hakarete uğrar mıyım?
    7- Sadece bilgi paylaşsam hakarete maruz kalırmıyım.

    insanlara aslında basitçe anlatmak istediğim şu;

    Kardeşim sen agresif reklam politikasıyla saldırı altındasın. Bu yüzden kendisine balon ve şaklaban diyoruz.

    Yakında bu konuyla ilgili, oldukça uzun (muhtemelen 20 bölümden oluşan), kaynaklı ve içinde elektrikli otomobiller, mars projesi, hyperloop, elon musk'ın yenilenebilir enerji politikası (varsa böyle bir politika) ayrıntılı yazacağım.


    Hocam bu adamların fanatiği değilim ama boş yere yermeye gerek yok diyorum sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tutmayın küçük enişteyi
  • Ben Tesla'yı Apple benzetiyorum. Adamlar telefon yaptı kimse umursamadı başlarda. Umursadıklarında iş işten geçmiş oldu. Bunların sonuda nokia gibi olur. şimdi küllerinden doğmaya tekrar çalışıyor. Madem yapacaktın neredeydin şimdiye kadar.
  • Tesla olmasaydı sektörde Elektrikli araçları geçtim otonom sistemleri bile zor konuşurduk. Biraz açın gözünüzü herşeyi eleştirmeyi bırakın. Tesla deneyimsiz bir markaymış. Apple iphone tanıttığında da telefon sektöründe deneyimsizdi. Şu anki halini tartışmaya gerek yok. Bazı şeyleri gözünüzde çok büyütüyorsunuz. Adamlar yaptı işte.



    Tesla bunları başarmasaydı şu an diğer markalar dizel geliştirmeye devam edeceklerdi. Aynı modeli aynı donanımla 7 yıl sonra “yeni” diye satacaklardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilentHunterHD

    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Anlamadığım nokta...


    Tesla roadster elektrikli süper otomobil değilse nedir?


    0-100 hızlanmasını 1.9 saniyede tamamlıyor?


    Serci her zamanki gibi boş konuşmuş.

    aynen ferrari ceo su işte boş konuşuyor. keşke herkes bizim gibi olsa

    Tabi la aklın yolu bir.

    Akıllı ve zeki olmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla gibi 0-100 delikanlisi degil ferrari. Porsche 2019 da ferrarinin yerine ders verecek zaten az kaldi

    Teslayı Elon Musk’ı çekememezlik nedir arkadaş tonlarca seninki gibi yorum var geçen okudum birisi jetfadıl diyor balon diyor, adamın hayatını okumadan etmeden bilgi sahibi olmadan herkes konuşuyor o adamın okuduğu kitap sayısının 100/5 ini okumuş kişi sayısı azdır bu memlekette



    Bizim insanımız kendini geliştirmiş birini çekemiyor çatlıyor



    Kardeşim samimice söylüyorum;

    Ben hayatımda;

    1- Nikola Tesla Fanatiği
    2- Elon Musk fanatiği

    kadar cahil insan görmedim. Bu cahilliğin ötesine geçen bir cahillik gördüysen söyle biz de bilelim. Daha cahilini görmedim ben. Amazon'daki kabilelere bile bir şeyler anlattığında bir saniye dinleyip eleştiriyor.

    Sorun şurda:

    1- Elon Musk eleştirilebilir mi?
    2- Elon Musk'ı ben eleştirme hakkına sahipmiyim?
    3- Bu hakka sahip değilsem bu dünyada Elon Musk'ı kimler eleştirebilir?
    4- Elon Musk'ın yapmadığı halde yapmış gibi lanse ettiği sürüyle şey var. Acaba bunu söylersem hakarete maruz kalırmıyım.
    5- Elon Musk'ın çevreci tutumlarında samimi olmadığını söylersem bu forumda hakarete uğrar mıyım?
    6- Herşeyi geçtim Elon Musk şirketlerinin yenilenebilir enerjiyle nasıl bir ilişkisi olduğunu (aslında olmadığını) bilgi dahilinde anlatsam hakarete uğrar mıyım?
    7- Sadece bilgi paylaşsam hakarete maruz kalırmıyım.

    insanlara aslında basitçe anlatmak istediğim şu;

    Kardeşim sen agresif reklam politikasıyla saldırı altındasın. Bu yüzden kendisine balon ve şaklaban diyoruz.

    Yakında bu konuyla ilgili, oldukça uzun (muhtemelen 20 bölümden oluşan), kaynaklı ve içinde elektrikli otomobiller, mars projesi, hyperloop, elon musk'ın yenilenebilir enerji politikası (varsa böyle bir politika) ayrıntılı yazacağım.


    Hocam bu adamların fanatiği değilim ama boş yere yermeye gerek yok diyorum sadece.

    Hocam estağfurullah. Sana demedim zaten.

    Beni anlayacağını düşündüğüm için yazdım.

    Sonuç olarak Elon Musk'ı eleştiriyorum. Bu eleştirilerimin %80'i bilgi %20'si yorum. BOş yorum yaptığımı düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla gibi 0-100 delikanlisi degil ferrari. Porsche 2019 da ferrarinin yerine ders verecek zaten az kaldi

    Teslayı Elon Musk’ı çekememezlik nedir arkadaş tonlarca seninki gibi yorum var geçen okudum birisi jetfadıl diyor balon diyor, adamın hayatını okumadan etmeden bilgi sahibi olmadan herkes konuşuyor o adamın okuduğu kitap sayısının 100/5 ini okumuş kişi sayısı azdır bu memlekette



    Bizim insanımız kendini geliştirmiş birini çekemiyor çatlıyor



    Kardeşim samimice söylüyorum;

    Ben hayatımda;

    1- Nikola Tesla Fanatiği
    2- Elon Musk fanatiği

    kadar cahil insan görmedim. Bu cahilliğin ötesine geçen bir cahillik gördüysen söyle biz de bilelim. Daha cahilini görmedim ben. Amazon'daki kabilelere bile bir şeyler anlattığında bir saniye dinleyip eleştiriyor.

    Sorun şurda:

    1- Elon Musk eleştirilebilir mi?
    2- Elon Musk'ı ben eleştirme hakkına sahipmiyim?
    3- Bu hakka sahip değilsem bu dünyada Elon Musk'ı kimler eleştirebilir?
    4- Elon Musk'ın yapmadığı halde yapmış gibi lanse ettiği sürüyle şey var. Acaba bunu söylersem hakarete maruz kalırmıyım.
    5- Elon Musk'ın çevreci tutumlarında samimi olmadığını söylersem bu forumda hakarete uğrar mıyım?
    6- Herşeyi geçtim Elon Musk şirketlerinin yenilenebilir enerjiyle nasıl bir ilişkisi olduğunu (aslında olmadığını) bilgi dahilinde anlatsam hakarete uğrar mıyım?
    7- Sadece bilgi paylaşsam hakarete maruz kalırmıyım.

    insanlara aslında basitçe anlatmak istediğim şu;

    Kardeşim sen agresif reklam politikasıyla saldırı altındasın. Bu yüzden kendisine balon ve şaklaban diyoruz.

    Yakında bu konuyla ilgili, oldukça uzun (muhtemelen 20 bölümden oluşan), kaynaklı ve içinde elektrikli otomobiller, mars projesi, hyperloop, elon musk'ın yenilenebilir enerji politikası (varsa böyle bir politika) ayrıntılı yazacağım.


    Hocam bu adamların fanatiği değilim ama boş yere yermeye gerek yok diyorum sadece.

    Hocam estağfurullah. Sana demedim zaten.

    Beni anlayacağını düşündüğüm için yazdım.

    Sonuç olarak Elon Musk'ı eleştiriyorum. Bu eleştirilerimin %80'i bilgi %20'si yorum. BOş yorum yaptığımı düşünmüyorum.



    Anlıyorum tabi, ama bende şunu diyorum burada Elon Musk’ı eleştirenlerin hiç bir özelliği yok eleştirme işini başkalarına bırakalım bence ceo’lar falan eleştirsin, onun konumuna denk biri olmayıp eleştirmek bana komik geliyor bu adam ülke’de yönetmiyor eleştirilsin, şimdi düşünsene sen devrim markasını canlandırmışsın ford ayarına getirmişsin ama bakıyorsun boş beleş insanlar sana jetfadılın muadili falan diyor, gülerek sinirlenmez’misin?



    Benim Tesla için görüşüm 21. yüz yıl ve sonrasının önde gelen markası olacak şuanda değil ama benzin mazot sona erdiğinde diğer markalar hala daha benzinli mazotlu motorlara arge yaparsa dökülecekler kabul etmek lazım benzin bitecek sonuçta bana kalsa tüm markalar elektrikli motor üretmeli, bide bu elektirikli motoru üretirken zoe gibi saçma bir tasarımla değilde clio megane’nın olan kasası üzerine üretmeli.



    Buradaki gerçek Teslayı hede hödö eleştirmek yerine diğer markaların acilen elektrikli motor sağlam bataryalar üretmesi, eğer VW Ford Fiat Renault Peugeot vs Teslayı geride bırakacak batarya geliştirirse ondan sonra eleştiri yapabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Stradale kullanıcısına yanıt
    Unutttuğunuz nokta Teslanın araçlarının herhangi bir şanzıman kullanmamasıdır. 250 km LİMİTLİ olmasının altında yatan nedenlerden bir taneside budur. Şanzıman kullanıpta sabit devurde 200 ile gitmek gayet kolaydır.

    Tesla 2 oranlı bir sanzıman koysa bile çok daha iyi gider arabaları.

    Not: Okuduğum bir kitaba göre Musk ilk Roadster'a 2 oranlı bir şanzıman(Başka üreticiye yaptırdığı) koymaya çalışmış fakat her denemede şanzıman kırıldığı için (dişlileri) vazgeçmiştir.
    Sanırın anlık torktan kırılıyordu

    Kim bilir belkide yenisine koymayı başarmıştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArduYusmus -- 18 Ocak 2018; 16:18:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PR konuşmasından başka bir şey değil,yav he he deyip geçeceksin.
  • Bundan çok seneler önce, pirler berber develer tellal iken.

    Sun Microssystems diye bir şirket varmı. O kadar büyük ve güçlüymüş ki, bütün büyük şirketler bunun bilgisayarını kullanırmış. Sonra bunların icad ettiği java programlama dili de çok yaygınmış.

    Sonra, finlandiyadan bir öğrenci bitirme projesi diye Linux diye bişi yamış. Bu işletim sistemi meraklısı arasında yaygınlaşmaya başlayınca şirketlerde merak etmiş onlarda başamışlar kullanmaya.

    Sonra bir gün Sun Microsystems demişki. Biz istesek daha iyisini yaparık.

    o günlerden 15 sene sonra, ortada ne Sun kaldı, ne micro systenms. Linux telefondan sunucuya her yerde.

    Ferrari pahallı arabalar yapabilir. Lakin Teslanın arabaları ferrarinin o süper arabalarını 0-100 de çiklet niyetine çiğnediği için kuyruk acıları var.

    Burada anti tesla fetvası verenlerin anlamadığı şu.

    Tesla arabaları gayet sağlam, 200.000 milde adamın teslaya yaptığı tek masraf lastik. Motor arızası vermiş 8 yıllık garantiden karşılanmış. Burada saçma sapan yorum yapanlar var. Yok motorlar bilmem neymilş te yok orası öyleymişte.

    Kardeşim daha iyisimi var. Faraday future falan bunların hepsi yalan. Daha adamların yolda arabaları yok.

    Teslanın şu anda tek derdi var.

    Haftada 5000 tane Model 3 üretebilmek. Sırada kaç yüz bin kişi var biliyormusunuz siz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stradale

    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Anlamadığım nokta...


    Tesla roadster elektrikli süper otomobil değilse nedir?


    0-100 hızlanmasını 1.9 saniyede tamamlıyor?


    Serci her zamanki gibi boş konuşmuş.

    süper otomobil kriteri sadece hızlanma değeri değildir. 0-100'ü 2 saniye olup 200km hıza çıkıldığında canı kesilen bir araç süperspor kategorisine alınamaz. Ferrari'nin şu anki tüm modelleri 300 km hızın üzerine çıkabilmekteler ve yüksek hızlarda rolling performansları tesladan daha iyi.

    Tesla araçlarına hız limitini daha yüksek hızlara çıkamayacağından değil, çıkarsa pili 10 dakikada bitireceğinden koyuyor. Model S'te 200 kms hızda dahi menzil 75 kwh akülü modelinde 150 km civarına düşüyor. Bu hızda Model S'in elektrik tüketimi 520 watt/km. 75/0,52 = 145 km. Bir diğer neden maksimum güçte pillerin aşırı ısınması fakat bu sorun kolayca aşılabilir. Ferrari bu menzil sorununu nasıl aşacak? Ferrari bizim bilmediğimiz bir pil teknolojisine mi sahip? Ferrari pil üreticisi mi? Ferrari biz farkında olmadan yıllardır elektrik motoru mu üretiyor? Hem üretse ne olacak elektrik motorlarında verim %97'lere dayandı zaten. Verim buradan sonra pik verimde taş çatlasın %2 artar. Ortalama verimde de %5 artsın. Ferrari bununla mı fark yaratacak?

    Günümüzün Mercedes, Porsche, Ferrari gibi premium otomobil üreticileri çok başarılı benzinli/dizel otomobil üretiyor olabilirler ama bu onların çok başarılı elektrikli otomobil de üretebilecekleri anlamına gelmiyor çünkü elektrikli otomobil işinde denklemler farklı. Her şeyden önce bu üreticilerin kontrolünde olmayan 2 faktör var: Pil ve motor. Malum, bunlar pil üreticisi değil, Tesla gibi bunlar da pili Uzakdoğulu üreticilerden alacaklar. Hadi bunlar Philips, Siemens gibi Avrupalı elektrik devleriyle anlaşıp inverter ve kontrol devrelerini bunlara yaptırdı diyelim. Bunlar elektrikli motor üreticisi de değil. Hadi bir tesis kurdular ve elektrikli motoru kendileri üretmeye başladılar diyelim. Bu konuda 50-100 yıllık birikimi olan firmalarla nasıl yarışacaklar? Hadi, yarıştılar diyelim... Elektrik motorlarında zaten teknolojik olarak gelinebilecek en uç noktaya hemen hemen varılmış durumda. Yani bunların motor konusunda yaratabileceği inovatif bir fark da yok.

    O zaman Tesla'ya karşı ne gibi üstünlükleri var bu firmaların? Bence tek farkları paralarının daha çok oluşu. Bunun dışında Tesla'ya fark atabilecekleri yegane alan şasi tasarımıdır. Ne motorda ne de pilde fark yaratamazlar çünkü her ikisi de onların kontrolünde değil.

    Dolayısıyla, bu firmaların elektrikli otomobil işine girince Tesla'yı ezip geçeceklerini düşünmek doğru değil. Al, BMW i serisi ile girdi. Ne oldu, millet koşa koşa i3, i8 almaya mı gidiyor. Model S model X almaya mı gidiyor?

    Sonuç olarak Ferrari 300 kms hıza çıkan bir elektrikli süperspor yapabilir (Tesla da yapabilir) ama o hızda pilin 5-10 dakikada bitmesine engel olacak hiç bir şey yapamaz, fizik kanunlarını eğip bükemiyolarsa eğer!..




  • Yap da bizde alalım.

  • Ridianod kullanıcısına yanıt
    "Abi şimdi tamam mı Tesla'nın motorları çok verimsiz çok kw yiyor insanlar da 0-100km ye çıkmıyor zaten ful hava çıksa bile şansızam pert mercedes yapsın o zaman görün elektrikli araba nasıl oluyor yarısı kw ile iki katı yol yapacak li ion un sınırına gelmiş tesla ama otonomu çok iyi yapiyor yakında Tesla Maps çıkarmasıni bekliyorum çünkü otonomda çok iyiler"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Torlak Kemal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stradale

    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Anlamadığım nokta...


    Tesla roadster elektrikli süper otomobil değilse nedir?


    0-100 hızlanmasını 1.9 saniyede tamamlıyor?


    Serci her zamanki gibi boş konuşmuş.

    süper otomobil kriteri sadece hızlanma değeri değildir. 0-100'ü 2 saniye olup 200km hıza çıkıldığında canı kesilen bir araç süperspor kategorisine alınamaz. Ferrari'nin şu anki tüm modelleri 300 km hızın üzerine çıkabilmekteler ve yüksek hızlarda rolling performansları tesladan daha iyi.

    Tesla araçlarına hız limitini daha yüksek hızlara çıkamayacağından değil, çıkarsa pili 10 dakikada bitireceğinden koyuyor. Model S'te 200 kms hızda dahi menzil 75 kwh akülü modelinde 150 km civarına düşüyor. Bu hızda Model S'in elektrik tüketimi 520 watt/km. 75/0,52 = 145 km. Bir diğer neden maksimum güçte pillerin aşırı ısınması fakat bu sorun kolayca aşılabilir. Ferrari bu menzil sorununu nasıl aşacak? Ferrari bizim bilmediğimiz bir pil teknolojisine mi sahip? Ferrari pil üreticisi mi? Ferrari biz farkında olmadan yıllardır elektrik motoru mu üretiyor? Hem üretse ne olacak elektrik motorlarında verim %97'lere dayandı zaten. Verim buradan sonra pik verimde taş çatlasın %2 artar. Ortalama verimde de %5 artsın. Ferrari bununla mı fark yaratacak?

    Günümüzün Mercedes, Porsche, Ferrari gibi premium otomobil üreticileri çok başarılı benzinli/dizel otomobil üretiyor olabilirler ama bu onların çok başarılı elektrikli otomobil de üretebilecekleri anlamına gelmiyor çünkü elektrikli otomobil işinde denklemler farklı. Her şeyden önce bu üreticilerin kontrolünde olmayan 2 faktör var: Pil ve motor. Malum, bunlar pil üreticisi değil, Tesla gibi bunlar da pili Uzakdoğulu üreticilerden alacaklar. Hadi bunlar Philips, Siemens gibi Avrupalı elektrik devleriyle anlaşıp inverter ve kontrol devrelerini bunlara yaptırdı diyelim. Bunlar elektrikli motor üreticisi de değil. Hadi bir tesis kurdular ve elektrikli motoru kendileri üretmeye başladılar diyelim. Bu konuda 50-100 yıllık birikimi olan firmalarla nasıl yarışacaklar? Hadi, yarıştılar diyelim... Elektrik motorlarında zaten teknolojik olarak gelinebilecek en uç noktaya hemen hemen varılmış durumda. Yani bunların motor konusunda yaratabileceği inovatif bir fark da yok.

    O zaman Tesla'ya karşı ne gibi üstünlükleri var bu firmaların? Bence tek farkları paralarının daha çok oluşu. Bunun dışında Tesla'ya fark atabilecekleri yegane alan şasi tasarımıdır. Ne motorda ne de pilde fark yaratamazlar çünkü her ikisi de onların kontrolünde değil.

    Dolayısıyla, bu firmaların elektrikli otomobil işine girince Tesla'yı ezip geçeceklerini düşünmek doğru değil. Al, BMW i serisi ile girdi. Ne oldu, millet koşa koşa i3, i8 almaya mı gidiyor. Model S model X almaya mı gidiyor?

    Sonuç olarak Ferrari 300 kms hıza çıkan bir elektrikli süperspor yapabilir (Tesla da yapabilir) ama o hızda pilin 5-10 dakikada bitmesine engel olacak hiç bir şey yapamaz, fizik kanunlarını eğip bükemiyolarsa eğer!..

    Bu da demek oluyor ki gelecek elektriklilerde değil Hibritlerde. 0-100 ü elektrik motoruna yaptırıp sonrasını benzinli ile devam edecekler .



    Toyota çok önce gördü olayı. Tam elektriklisi Yok dikkat ederseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • B4ris B kullanıcısına yanıt
    şansları yok diyorsunda Porsche yaptı bile... görmedin heralde...
  • Atmosferikten turbo motora daha yeni yeni geçebilmiş bir şirket için iddialı laflar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.