Şimdi Ara

Tesla'ya dişli rakip geliyor: Ferrari CEO'sundan olay açıklamalar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
3.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkes yapabilsin diye platformu açık olarak paylaşıyor zaten. ferrari gibi bir firmanın bu konuda yatırım yapması olumlu birşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Anlamadığım nokta...


    Tesla roadster elektrikli süper otomobil değilse nedir?


    0-100 hızlanmasını 1.9 saniyede tamamlıyor?


    Serci her zamanki gibi boş konuşmuş.

    süper otomobil kriteri sadece hızlanma değeri değildir. 0-100'ü 2 saniye olup 200km hıza çıkıldığında canı kesilen bir araç süperspor kategorisine alınamaz. Ferrari'nin şu anki tüm modelleri 300 km hızın üzerine çıkabilmekteler ve yüksek hızlarda rolling performansları tesladan daha iyi.
  • ferrari karakteri olan olan bir marka

  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Tesla zaten çıtayı belirliyor, 1.9 saniyeye kadar çekti 0-100 olayını.İnsanlarin %99 içinde 0-100 ya da kabaca hızlanma önemli.Ferrari şu saatten sonra ışınlanma teknolojisini koyabilirse araçlarına, ancak o zaman Tesla dan daha önde olur.Atı alan Üsküdar'i geçti artık, geleceğin lider markası Tesla olacak, elektrikli araç demek Tesla demek diye yıkılması zor bir algı oluşturdu bile marka çoktan.

    1.9 saniyenin tesla ile ilgisi yok mi. Elektrikli motorlarin, icten yanmali motarlara gore hizlanma sureleri cok cok daha iyi. Motorlar konusunda cok bilgim yok ama en temel sey bu. Tesla mutlaka ekstra gelistirmeler yspmistir ama ferrari yarin elektrikli motor kullansa benzer degeri yakalar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapsında görelim,Konuşmayla olmuyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertanunver


    quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Tesla zaten çıtayı belirliyor, 1.9 saniyeye kadar çekti 0-100 olayını.İnsanlarin %99 içinde 0-100 ya da kabaca hızlanma önemli.Ferrari şu saatten sonra ışınlanma teknolojisini koyabilirse araçlarına, ancak o zaman Tesla dan daha önde olur.Atı alan Üsküdar'i geçti artık, geleceğin lider markası Tesla olacak, elektrikli araç demek Tesla demek diye yıkılması zor bir algı oluşturdu bile marka çoktan.

    1.9 saniyenin tesla ile ilgisi yok mi. Elektrikli motorlarin, icten yanmali motarlara gore hizlanma sureleri cok cok daha iyi. Motorlar konusunda cok bilgim yok ama en temel sey bu. Tesla mutlaka ekstra gelistirmeler yspmistir ama ferrari yarin elektrikli motor kullansa benzer degeri yakalar.

    Mesele zaten benzer değeri yakalamak değil, Tesla şu anda diğer firmaların gelecek planlamaları dahilinde olan şeyleri yapıyor ve satıyor.Benim demek istediğim elektrikli otomobil piyasasında söz Tesla da olacak.Adamlar inanılmaz kısa bir sürede büyük bir algı yaratmayı başardı bu alanda.



    Yoksa Ferrari yapamaz demiyorum, hem tasarım hem de son hız veya aerodinamik açıdan Tesladan daha iyisini de yapar.Burada mesele diğer firmalar bu alanda ciddi yatırım yapana kadar, Tesla çoktan bu işi yaptı ve emin adımlarla yükseliyor.



    Teslanin bu adımı iPhone un yaptığı atılımla eş değer.Bugun otomotiv dünyasında araçların multimedya sistemlerinin dokunmatik hassasiyeti incelenirken bile iPhone ile kıyaslama yapıyorlar.Denk kalitede veya daha iyi telefonlar varken ( Xiaomi gibi ) kimse gidip başka marka ismi zikretmiyor.Yani mesele Teslanin daha şimdiden elektrikli otomobil ile eş değer anlamda kullanılan bir marka bilinirliğini kazanmış olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla gibi 0-100 delikanlisi degil ferrari. Porsche 2019 da ferrarinin yerine ders verecek zaten az kaldi

    Teslayı Elon Musk’ı çekememezlik nedir arkadaş tonlarca seninki gibi yorum var geçen okudum birisi jetfadıl diyor balon diyor, adamın hayatını okumadan etmeden bilgi sahibi olmadan herkes konuşuyor o adamın okuduğu kitap sayısının 100/5 ini okumuş kişi sayısı azdır bu memlekette



    Bizim insanımız kendini geliştirmiş birini çekemiyor çatlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertanunver


    quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Tesla zaten çıtayı belirliyor, 1.9 saniyeye kadar çekti 0-100 olayını.İnsanlarin %99 içinde 0-100 ya da kabaca hızlanma önemli.Ferrari şu saatten sonra ışınlanma teknolojisini koyabilirse araçlarına, ancak o zaman Tesla dan daha önde olur.Atı alan Üsküdar'i geçti artık, geleceğin lider markası Tesla olacak, elektrikli araç demek Tesla demek diye yıkılması zor bir algı oluşturdu bile marka çoktan.

    1.9 saniyenin tesla ile ilgisi yok mi. Elektrikli motorlarin, icten yanmali motarlara gore hizlanma sureleri cok cok daha iyi. Motorlar konusunda cok bilgim yok ama en temel sey bu. Tesla mutlaka ekstra gelistirmeler yspmistir ama ferrari yarin elektrikli motor kullansa benzer degeri yakalar.

    Mesele zaten benzer değeri yakalamak değil, Tesla şu anda diğer firmaların gelecek planlamaları dahilinde olan şeyleri yapıyor ve satıyor.Benim demek istediğim elektrikli otomobil piyasasında söz Tesla da olacak.Adamlar inanılmaz kısa bir sürede büyük bir algı yaratmayı başardı bu alanda.



    Yoksa Ferrari yapamaz demiyorum, hem tasarım hem de son hız veya aerodinamik açıdan Tesladan daha iyisini de yapar.Burada mesele diğer firmalar bu alanda ciddi yatırım yapana kadar, Tesla çoktan bu işi yaptı ve emin adımlarla yükseliyor.



    Teslanin bu adımı iPhone un yaptığı atılımla eş değer.Bugun otomotiv dünyasında araçların multimedya sistemlerinin dokunmatik hassasiyeti incelenirken bile iPhone ile kıyaslama yapıyorlar.Denk kalitede veya daha iyi telefonlar varken ( Xiaomi gibi ) kimse gidip başka marka ismi zikretmiyor.Yani mesele Teslanin daha şimdiden elektrikli otomobil ile eş değer anlamda kullanılan bir marka bilinirliğini kazanmış olması.

    Dediklerine katiliyorum. Tesla oncu durumda. Fakat diger firmalarin da ellerindeki deneyim cok fazla. Bakalim gorecegiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her zaman fikrim Ceo ile aynıydı, Global üreticiler Teslaya şuanda sadece oynaması için alan ve avans veriyorlar.
    Piyasanın ve diğer şartların olgunlaştığını görünce eline verirler butik markaların.
    Siz kendi açınızdan düşünün Türkiyede Kaskosu, Tamiri, Parçasını sadece İstanbul-Ankara-İzmir gibi 2-3 yerde bulabileceğiniz, 1-2 bayi açması bile mucize olan bir markadan 200 Bin TL'ye dünyada kadar işçilik kusuru bulunan ama teknolojisinden dolayı eh işte denen bir Model 3 mü alırsınız, Bmw 3 ya da Mercedes C'nin
    mantıklı menziller, auto-pilotlar vs gibi elektrikli araç konseptine uygun donanımları ile sunulmaya başlamasından sonra mantıklı son kullanıcı fiyatları ile satışa çıktığında global markalara mı yönelirsiniz.
    elbette maliyet ve kullanım, yürütme paramaetreleri bakımından global ve yaygın servis ağı olan markaaları tercih edersiniz.

    İnsanların yeni bir teknolojiye geçme heyecanlarını anlayabiliyorum ama, Mercedes gibi Bmw gibi çok güçlü markalar,
    otonom sürüş falan dinlemez bunu en iyi kim yapıyor diyelim, Bosch mu, NVidia mı, Apple mı, Goolge mı, hemen yap bir global anlaşma piyasaya sür yaparlar. Butikler yedikleri pastayla kalırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla gibi 0-100 delikanlisi degil ferrari. Porsche 2019 da ferrarinin yerine ders verecek zaten az kaldi

    Teslayı Elon Musk’ı çekememezlik nedir arkadaş tonlarca seninki gibi yorum var geçen okudum birisi jetfadıl diyor balon diyor, adamın hayatını okumadan etmeden bilgi sahibi olmadan herkes konuşuyor o adamın okuduğu kitap sayısının 100/5 ini okumuş kişi sayısı azdır bu memlekette



    Bizim insanımız kendini geliştirmiş birini çekemiyor çatlıyor



    Kardeşim samimice söylüyorum;

    Ben hayatımda;

    1- Nikola Tesla Fanatiği
    2- Elon Musk fanatiği

    kadar cahil insan görmedim. Bu cahilliğin ötesine geçen bir cahillik gördüysen söyle biz de bilelim. Daha cahilini görmedim ben. Amazon'daki kabilelere bile bir şeyler anlattığında bir saniye dinleyip eleştiriyor.

    Sorun şurda:

    1- Elon Musk eleştirilebilir mi?
    2- Elon Musk'ı ben eleştirme hakkına sahipmiyim?
    3- Bu hakka sahip değilsem bu dünyada Elon Musk'ı kimler eleştirebilir?
    4- Elon Musk'ın yapmadığı halde yapmış gibi lanse ettiği sürüyle şey var. Acaba bunu söylersem hakarete maruz kalırmıyım.
    5- Elon Musk'ın çevreci tutumlarında samimi olmadığını söylersem bu forumda hakarete uğrar mıyım?
    6- Herşeyi geçtim Elon Musk şirketlerinin yenilenebilir enerjiyle nasıl bir ilişkisi olduğunu (aslında olmadığını) bilgi dahilinde anlatsam hakarete uğrar mıyım?
    7- Sadece bilgi paylaşsam hakarete maruz kalırmıyım.

    insanlara aslında basitçe anlatmak istediğim şu;

    Kardeşim sen agresif reklam politikasıyla saldırı altındasın. Bu yüzden kendisine balon ve şaklaban diyoruz.

    Yakında bu konuyla ilgili, oldukça uzun (muhtemelen 20 bölümden oluşan), kaynaklı ve içinde elektrikli otomobiller, mars projesi, hyperloop, elon musk'ın yenilenebilir enerji politikası (varsa böyle bir politika) ayrıntılı yazacağım.




  • eulogy kullanıcısına yanıt
    Yazınızı sabırsızlıkla bekliyorum,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B4ris

    elon reis öttürüyor milleti yeminle.
    ayrıca bana göre "ferrari","porsche" vs. gibi süperspor markaların elektrikli araç segmentinde şansları ve geleceği yok zira herşeyin başı zaten pil-kwh'ye bakıyor...
    model S p100d 2.9 saniyede ludicrous modda zaten 100'e ulaşıyor,teslanın yerinde ferrari yazınca ne olacak performans aynı olduktan sonra?


    Şansları ve geleceği yok

    Annadım ağbe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Sergio kısaca diyor ki:



    Ulen oğğğlum spor otomobil sadece 0-100 müdür??? Daya kwh i, bir kasaya monte et al sana 0-100. Olay bu kadar basit değil. Olay 300 km hızla giderken viraj alabilmek , gerektiğinde durabilmek ve bunları yaparken performans kaybı yaşamadan bobin yakmadan yapmak .

    Tesla nın alacağı yol çok fazla. Ferrariye Lamboya Porsche ye rakip olması mümkün değil.

    model s vs bunlarin yol kavrama kabiliyetlerine bir bak ...

    bos konusma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla gibi 0-100 delikanlisi degil ferrari. Porsche 2019 da ferrarinin yerine ders verecek zaten az kaldi

    Teslayı Elon Musk’ı çekememezlik nedir arkadaş tonlarca seninki gibi yorum var geçen okudum birisi jetfadıl diyor balon diyor, adamın hayatını okumadan etmeden bilgi sahibi olmadan herkes konuşuyor o adamın okuduğu kitap sayısının 100/5 ini okumuş kişi sayısı azdır bu memlekette



    Bizim insanımız kendini geliştirmiş birini çekemiyor çatlıyor



    Kardeşim samimice söylüyorum;

    Ben hayatımda;

    1- Nikola Tesla Fanatiği
    2- Elon Musk fanatiği

    kadar cahil insan görmedim. Bu cahilliğin ötesine geçen bir cahillik gördüysen söyle biz de bilelim. Daha cahilini görmedim ben. Amazon'daki kabilelere bile bir şeyler anlattığında bir saniye dinleyip eleştiriyor.

    Sorun şurda:

    1- Elon Musk eleştirilebilir mi?
    2- Elon Musk'ı ben eleştirme hakkına sahipmiyim?
    3- Bu hakka sahip değilsem bu dünyada Elon Musk'ı kimler eleştirebilir?
    4- Elon Musk'ın yapmadığı halde yapmış gibi lanse ettiği sürüyle şey var. Acaba bunu söylersem hakarete maruz kalırmıyım.
    5- Elon Musk'ın çevreci tutumlarında samimi olmadığını söylersem bu forumda hakarete uğrar mıyım?
    6- Herşeyi geçtim Elon Musk şirketlerinin yenilenebilir enerjiyle nasıl bir ilişkisi olduğunu (aslında olmadığını) bilgi dahilinde anlatsam hakarete uğrar mıyım?
    7- Sadece bilgi paylaşsam hakarete maruz kalırmıyım.

    insanlara aslında basitçe anlatmak istediğim şu;

    Kardeşim sen agresif reklam politikasıyla saldırı altındasın. Bu yüzden kendisine balon ve şaklaban diyoruz.

    Yakında bu konuyla ilgili, oldukça uzun (muhtemelen 20 bölümden oluşan), kaynaklı ve içinde elektrikli otomobiller, mars projesi, hyperloop, elon musk'ın yenilenebilir enerji politikası (varsa böyle bir politika) ayrıntılı yazacağım.


    saklaban dedigin adam dunyayi degistiriyor. yeni bir era aciyor. siz akpliler ve ateistler bos bos tartisin.

    neydi o sizin cosmos serisini sunan ateist ? gozlerimizi acmamiz gerekiyormus hani o seride dedigi uzre ?

    ulan teslanin bugun yaptiklarina 10 yil once imkansiz, delilik diyen o ateist zenci ... bize 100.000.000 yil oncesinden bahsediyor.

    siz bu kafayla devam edin. elon koydukca koyuyor yenilikleri.




  • bos bos konusun. sonucta elon musk"in sadece windows form acip kod yazip, office ile tablolar yapabildigini sanan beyin yoksunlari var.

    adamda finansor kafasi var ! yani ekonomi bilgisi var

    adamda iyi bir matematik beyni yani ileri yazilim yetenekleri var ...

    adamda cok iyi bir liderlik yani gelecegi gorme vasfi var ...


    burada bos bos adamlarin yorumlarina bak ... elon musk a alan birakiyorlarmis mis, yok ferrari fren sistemiymis ...

    komik seyler. once burnunuzdaki sumukleri temizleyin. sonra elon must ki ve yaptiklarini izleyebilirsiniz ancak.

    herifin yapilamaz denilen roketlerini artik NASA ve diger ulkeler kullaniyor. en son bulgarlar uzaya uydu gonderdi tesla roketleri ile.

    neyse konusun konusun ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi justaprogrammer -- 18 Ocak 2018; 14:25:55 >
  • Adamin hayatini bilmem banane onlardan ben otomobilleri yorumluyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş boş konuşuyor Ferrari denilen markanın kime ne faydası var.
  • demezlermi adama sen niye yapmadın diye...

  • Ferrari FF diye bir gerçek varsa herşey mümkün... DE Ferrari NEDEN elektrikli bir SÜPER otomobil yapsın ki... tabiki Formula E için yarışmayacaksa... Tesla Roadstar "henüz" bir "prototype"

  • Tesle verimsiz demiş biri ama Tesla ya yaklaşabilen bile yok onu ne yapacağız. Millet çıkardığı arabaları mile Tesla killer diye tanıtıyor. O kadar yerleşti teslanın başarısı. Onu genç adam normal firmalar çıkardığı zaman demiş. Zaten Hyundai olsun Renault BMW Nissan hepsinin elektriklk arabası var. Kaçı Türkiye'de var diys sormak lâzım. Nissan Leaf mesela dünyada onbinlerce sattı Türkiye'de adını duyan yok. Biz uzun zaman geçse de duyamayız onları. Çünkü getirip satacak baba yiğit yok. Geçtim ARGE yapıp üretmeyi var olan modeli bile getirip satacak kadar bile yenilik anlayışı yok ülkede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.