Şimdi Ara

Tesla'ya dişli rakip geliyor: Ferrari CEO'sundan olay açıklamalar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
3.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kkvan kullanıcısına yanıt
    Toyota geçen yıla kadar Tesla’nın hissedarıydı. Gelecek görmese yatırım yapmazlardı.



    Ayrıca onlarda 2020’de Elektrikli otomobil piyasaya sürecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ridianod kullanıcısına yanıt
    Hocam siz herhalde 10000n/m torkun krankta alındığını zannediyorsunuz, o tork tekerde alınıyor, drag yarışı için üretilen seri üretim dodge demonda bu değer tekerde 14000n/m torka kadar çıkıyor karşılaştırma için yazdım. bir süpersporun şanzımanı bu güçlere nasıl dayanıyorsa teslanınki de öyle dayanır. teslanın hızlanma başarısının birden fazla sebebi var belki de en önemlisi torkun 0 dan itibaren en yüksek değerde yola aktarılabilmesidir.
    Keşke diğer şirketler de bir an önce elektrikli araba üretimine başlasa b sınıfı c sınıfı kullanıcılarına hitap edebilecek modeller üretseler, bizim ülkemizde de yaygınlaşsa biz de satın alabilsek. Hem çevreci hem ekonomik.
    Teslanın yalıtımının iyi olmadığından bahsetmişsiniz, yalıtım yapmak bu eksiği gidermek çok zor değil. İlerleyen modeller daha başarılı olacaktır.
    Teslanın elektrikli motor veriminin düşük olduğundan bahsetmişsiniz. Daha verimli motor üretmek veya üreten firmayla anlaşmak çok zor olmasa gerek. Ayrıca teslanın 85 kw ile yaptığını başka firmaların yarı değerde yapabileceğini ifade etmişsiniz, düşünceniz mümkün değil. Hocam elektrik motorları %90 üzerinde verim ile çalışıyor. en iyisi %99 verimli olsa yüzde 10 fark anca olur. o da 85 kw değil 78 kw pil kullanır. Elektrikli araçlarda en zayıf halka pil teknolojisidir. Bu handikapı aşmaya çalışmak daha mantıklıdır.
    Sonuç olarak tesla olmasaydı bu elektrikli araç işi daha 15-20 yıl sonra gündeme gelecekti. teslanın esas başarısı bu süreci hızlandırmasıdır. Bu işi yaparken sadece elektrikli araba değil otonom araba üreterek otomobil dünyasına öncü olmuştur. Bu sebeple teslaya sempati duymak kaçınılmazdır. Yurtdışı aynı işi yapıyor olsaydım 1 adet tesla almıştım bile.




  • Sergio yine tukurdugunu yaladi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ceo önce mercedes'ten yediği şaplağın hesabını versin sonra tesla'ya sarsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marchionne efendi salla teslayi falan mercedesle yarışacak araç yapın bu sene yeter artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konu sanki norveç forumuna açılmış.
    Gören sanacakki bütün tesla sahipleri teslayı savunmaya tutuşmuş.
    Bırakın teslayı tok kapı sesine geri dönün burası Türkiye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 07kubi07 -- 19 Ocak 2018; 4:29:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1myst

    Madem herkes yapabiliyor. Şimdiye kadar neden yapmadınız da Tesla'dan sonra patır patır açıklama yapıyorsunuz. Kim ne derse desin; Tesla bu işin öncüsüdür.

    ben yazmayı düşünmüştüm ,hazırını buldum :)

  • furkant1 kullanıcısına yanıt
    Bu mesajdan bunu anladıysanız zaten diyecek laf yok. Resmen bir sürü şeyi çarpıtmışsınız.
  • 100 yıllık motor teknolojisine bu kadar para kazanmasına rağmen yön verememiş bir marka. Gelmiş çağın gerisinde kaldım diyemiyor ego yapıyor aklı sıra devrim yapmış bir firmaya laf çakmaya çalışıyor. Ferrarinin frenleri tutmamış bu sefer. Benzinli araç sınıfında süper evet ama eskidi artık kabullenin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Jingles

    Tesla'nın halini 2007-2010 yıllarındaki iPhone'a benzetiyorum. Hatırlayın iPhone ilk çıktığında millet iPhone da iPhone diye ölüyordu. Sonra Android üreticileri çoğalınca eski popülerliğini yitirdi. Tesla'nın da sonu böyle olacak. Bir şeyin ilki olunca kaymağını güzel yersiniz. Ama mutlaka onu daha iyi yapan birileri peşinizden gelir.

    Ya hu bu yorumun ciddiye alınması çok saçma. Karşılaştırmaya bakarmısınız. İphone ne ara popülerliğini yitirdi:) adamlar çentik koydu samsung bugün ki donanım haber listesinde çentiğe sıcak bakıyor haberi çıktı vs. İphone telefon dünyasında tabuları yıkan bir firma oldu gerisi kopyalıyor. Tesla da bu işin tabusunu yıktı ve bu alanda lider kalacak tabi vizyon sapması yaşamazsa.
    Önmeli olan öncü teknolojiyi getirmek gerisi zaten gelecektir coca cola örneğide buna yakışır. Coca cola ve diğerleri iphone ve diğerleri tesla ve diğerleri diye gider bu liste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O kadar ilginç yorumlar var ki..



    Biri demiş Ferrari yeni yeni turbo kullanabilmeye başlamış falan. (bkz: 288 GTO, F40) Kaldı ki deneyselliğin dışında Ferrari turbo kullanmasın zaten, yüksek hacimli, semfonik orkestra tadında atmosferik motorlar varken kim ipler turboyu, 1.6 Civic değil ya bu.



    Bir diğeri ise, buradaki çoğu kişi giydirmiş ama Ferrari markası sizinle veya Tesla alıcılarıyla ilgilenmiyor, Ferrari sahibinin günlük kullandığı başka bir aracı vardır zaten, günlük kullanıma uygun olmayacak kadar konforsuz, narin ve absürt araçlardır Ferrariler, ki aslında zevki de burada yatar. Ferrari zaten uzun zaman önce en hızlısı en bilmemnesi olma gayesini bıraktı, bu aracı üretenler otomobil değil, bir rüya, bir fetiş objesi üretiyor. O yüzden yok elektrikliymiş yok SUVmiş, bir Ferrari için bunlar saçmalıktan ibaret. Bir Ferrari sadece bir otomobil değildir, bir Ferraridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesla adama tükürdüğünü yalatır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stradale

    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Anlamadığım nokta...


    Tesla roadster elektrikli süper otomobil değilse nedir?


    0-100 hızlanmasını 1.9 saniyede tamamlıyor?


    Serci her zamanki gibi boş konuşmuş.

    süper otomobil kriteri sadece hızlanma değeri değildir. 0-100'ü 2 saniye olup 200km hıza çıkıldığında canı kesilen bir araç süperspor kategorisine alınamaz. Ferrari'nin şu anki tüm modelleri 300 km hızın üzerine çıkabilmekteler ve yüksek hızlarda rolling performansları tesladan daha iyi.

    Tesla Roadster 400km yapabiliyor. Eee? 4 kapılı sedanlarla niye supersport u kıyaslıyorsun. Roadster'la Ferrari baş edemez içten yanmalıyla. Bitmiş bir teknoloji içten yanmalı motorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Herkesin unuttuğu birşey var. Tesla en başından beri elektrikli otomobiller üzerine ar-ge yapan ve üreten bir marka. Köklü geçmişe sahip ( Mercedes, Bmw, Audi, Ferrari, Porsche vs. ) markalar Tesla kadar elektrikli otomobillere yatırım yapsa ( Tesla' dan ekonomik olarak cok daha güçlü ve tecrübeli markalar ) eminim ki onlarda en az Tesla kadar başarılı olurdu. Tesla' nın şuan yaptığı bayrağı taşıması. Zamanı gelince bu markalara bayrağı devretmek zorunda kalabilir. Herşey 0-100 değil. Yarin bir gün Ferrari elektrikli super spor bir araba üretir ve derki " benim arabam 1.9 sn de 0-100 yapmıyor ama 2.5 sn. de çıkabiliyor. Son hızı ise 320 km " der, Tesla' nın havası söner. Ben Marchionne' ye katilıyorum.

    Tesla Roadster son hız 400+ km.
    5 yıl önce Macchioni ben başkan olduğum sürece Ferrari elektrikli araba yapmayacağız demiş : https://insideevs.com/ferrari-chairman-says-italian-automaker-will-never-manufacture-an-electric-car/

    "We will never manufacture an electric car as long as I’m chairman.”

    Tükürdüğünü böyle yalatırlar adama. Bu herifler nasıl ceo oluyor bu kadar kıt ileri görüşle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sleepingawake -- 23 Ocak 2018; 12:17:56 >




  • Bu olay bana Nokia yı hatırlatıyor. Eğer o zamanlar iphone ilk dokunmatik teli çıkarmasaydı Nokia hala liderdi ve biz hala tuşlu tel kullanıyor olurduk. Acaba otomobil sektörünün Nokia sı kim olacak merak ediyorum ama iphone u belli oldu(tesla)

  • Mecbur yapacaksın. Adam elektrik li ile her türlü ancak anıran içten yanmalı araçları tokatlayınca elin mahkum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hicbir firmaya Lafim Olamaz Ferrari Sonucta Boru Degil. Lakin Ceo Bea 4 kapili Ve Kaba gorununlu hatta 2bin ustu kg olan Arac.Seni Draglarda Kepaze Etti.Ne cabuk elektriklide Bitirim oldun Anam:)

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.