Şimdi Ara

Tesla resmi olarak Türkiye'ye geliyor! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
2
Favori
10.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdiden malum sitede 2.elleri 300.000₺ den başlıyor. Sıfır km Allah yardım etsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • biz anca powerbankini alırız.
    Tesla resmi olarak Türkiye'ye geliyor!

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendemail

    İstanbul'un elektrik altyapısı günde 50.000 elektrikli aracı şarj etmeye müsait değil,çöküyor.
    Aynı anda 50 bin araç şarja bağlansa bye bye şehir.

    Bakınız elektrik gücü değil onu dağıtan ağda sıkıntı var.


    Tamam Tesla'ya haber verdim gelmeyecekler. Diğer elektrikli araç firmalarını da arıyorum hemen. Verdiğin kritik bilgi için teşekkürler...


    Edit:
    Linkteki mesajımda elektriğimiz yeterli mi yetersiz mi detaylar bulunmakta. Kısa cevap: Epey yeterli.
    https://forum.donanimhaber.com/elektrikli-otomobil-istiyoruz--130291306-9#130340773



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meshutx -- 12 Şubat 2018; 12:58:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Model 3 fiyatı 35.000$, bizde oldu 70.000€. Bence teyite muhtaç bir rakam çünkü aracı yurtdışından getirmeye kalksan; 35.000$ + %15 ÖTV + %18 KDV + 5.000TL nakliye vs. = 40.000€ (185.000TL) eder.

    Yanlışınız var yurt dışından getirmeye kalkarsanız $ değil € cinsinden faturalandırılma yapılıyor. Amerika araçları burda kullanılmıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirSupport


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Model 3 fiyatı 35.000$, bizde oldu 70.000€. Bence teyite muhtaç bir rakam çünkü aracı yurtdışından getirmeye kalksan; 35.000$ + %15 ÖTV + %18 KDV + 5.000TL nakliye vs. = 40.000€ (185.000TL) eder.

    Yanlışınız var yurt dışından getirmeye kalkarsanız $ değil € cinsinden faturalandırılma yapılıyor. Amerika araçları burda kullanılmıyor

    Tesla İngiltere sitesinde Model 3'ün 35.000 USD fiyattan başladığını yazıyor. Keza Almanya sitesinde de 35.000$.

    Amerika'da üretilen bir Tesla neden Türkiye'de kullanılamıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 12 Şubat 2018; 12:9:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hükümetde bunu öncesinden bildiğinden mtv vergilendirmesi çıkaracak. Arkadaş vatandaşı için bunlar ne yapıyor hep al al al. Bi rahatlat bizi arkadaş.

  • Tesla Model S 75D başlangıç versiyonu vergi indirimleri dışarıda tutulduğunda;
    ABD fiyatı : 74500 Dolar
    Almanya fiyatı: 69019 Euro

    ABD/Almanya = 1.079

    ABD'de 35000 dolar olan Model 3 Almanyada yaklaşık 32425 Euro olur. Almanyadan bu aracı getirip %15 ÖTV, %18 KDV eklersek fiyat 44000 Euro olur.
    Bu da 70000 euro fiyatı anlamsız kılar.
    Tek mantıklı çıkarım dört çeker, uzun menzil, bütün premium özellikleri olan versiyonun fiyatının bu olabileceğidir
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Hocam Tesla Order sayfasında Europe bölgesini seçerseniz (ki Türkiye Other Europe bölgesinde kalıyor) € cinsinden fatura çıkarıyor. Ondan öyle söyledim.



    Amerika'da ki Şarj girişi ve Avrupa'da ki araçların ki farklı hocam. 110v 220v olayı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz daha fiyatı 100 - 150 bin bandına inmeli ki alalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben olsam gelmem bu mtv ve zırt pırt vergılerle.

    ayrıca elektrık zamanlancak bu tesla gelırse
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    110/220 çevirici ile sorun çözülür.



    Türkiye için 70.000€ fiyat doğru olamaz çünkü Model 3'ün üretilme felsefesine ters düşer.

    Öte yandan, burası Türkiye; her şey olabilir. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence ilan diye okunur. En azindan Barış Özcan oyle telaffuz ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 35.000 Dolar nasıl 70.000 Euro oluyor anlamak güç
  • Bunun fiyatının ucuz olmasını beklemiyorum hatta gerektiğinden daha pahalı bile olabilir, yerli arabaya teşvik ve vergiler.. Başlıca iki sebebi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaand12@ -- 12 Şubat 2018; 12:37:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Her araç istasyonda 30 dk beklese o istasyonlar dolar taşar . Bugün 5 dk bile sürmeyen depo doldurma işinde bile bazen sıra oluyor . Bilmiyorum heryer elektrikli araç dolacak 3-5 seneye lafları falan boş .

    Bu iş ciddi bir dönüşüm gerektiriyor . Bence Japon’lar , emisyonu elektrikliden bile düşük hibrit araçlar üreterek son noktayı koyacaklar bu işe. Bu işin oluru bu.

    düunadaki 0 emisyon balonu bu bence, misal elektrikli araç emisyon 0 iyide şarj için kullanığın elektrik termik santralden geliyorsa neyin emisyonu bu? ha rüzgar gibi yenilenebilir enerjiden gelirse elektrik o zaman 0 emisyon onur. yoksa elektrikli gemide var 2mw lık batarya var, şimdi okadar gücü depolamak için bir yerden elektrik gelecek sonuçta, fosil yakıttan geldikten sonra ne anladım ben 0 emisyondan

    Linkini verdiğim çalışmada elektrikli araçları kirli düzeydeki kömür santrallerinden gelen elektrikle şarj etsek bile dünyaya verdiğimiz zarar daha az.
    Çalışmada pillerin üretimi dahi hesaba katılmış.
    Görüldüğü üzere Polonyadaki fabrikadan sağlanan elektrikle dizelden %25 daha az kirlilik oluşuyor.
    Tesla resmi olarak Türkiye'ye geliyor!

    www.transportenvironment.org
    Electric cars emit less CO2 over their lifetime than diesels even when powered with dirtiest electricity – study | Transport & Environment
    https://www.transportenvironment.org/press/electric-cars-emit-less-co2-over-their-lifetime-diesels-even-when-powered-dirtiest-electricity




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meshutx

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Her araç istasyonda 30 dk beklese o istasyonlar dolar taşar . Bugün 5 dk bile sürmeyen depo doldurma işinde bile bazen sıra oluyor . Bilmiyorum heryer elektrikli araç dolacak 3-5 seneye lafları falan boş .

    Bu iş ciddi bir dönüşüm gerektiriyor . Bence Japon’lar , emisyonu elektrikliden bile düşük hibrit araçlar üreterek son noktayı koyacaklar bu işe. Bu işin oluru bu.

    düunadaki 0 emisyon balonu bu bence, misal elektrikli araç emisyon 0 iyide şarj için kullanığın elektrik termik santralden geliyorsa neyin emisyonu bu? ha rüzgar gibi yenilenebilir enerjiden gelirse elektrik o zaman 0 emisyon onur. yoksa elektrikli gemide var 2mw lık batarya var, şimdi okadar gücü depolamak için bir yerden elektrik gelecek sonuçta, fosil yakıttan geldikten sonra ne anladım ben 0 emisyondan

    Linkini verdiğim çalışmada elektrikli araçları kirli düzeydeki kömür santrallerinden gelen elektrikle şarj etsek bile dünyaya verdiğimiz zarar daha az.
    Çalışmada pillerin üretimi dahi hesaba katılmış.
    Görüldüğü üzere Polonyadaki fabrikadan sağlanan elektrikle dizelden %25 daha az kirlilik oluşuyor.
    Tesla resmi olarak Türkiye'ye geliyor!

    www.transportenvironment.org
    Electric cars emit less CO2 over their lifetime than diesels even when powered with dirtiest electricity – study | Transport & Environment
    https://www.transportenvironment.org/press/electric-cars-emit-less-co2-over-their-lifetime-diesels-even-when-powered-dirtiest-electricity




    doğrudur, polonyada çok fazla elektrikli treylebüs var, bence onlarda çok iyi bişe adamalr 50 yıldır kullanıyor




  • 1 ay dayanamaz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla vergisi çıkar olur sana 500.000 fiyat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 bin TL'ye alacak enayi aranıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meshutx

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Her araç istasyonda 30 dk beklese o istasyonlar dolar taşar . Bugün 5 dk bile sürmeyen depo doldurma işinde bile bazen sıra oluyor . Bilmiyorum heryer elektrikli araç dolacak 3-5 seneye lafları falan boş .

    Bu iş ciddi bir dönüşüm gerektiriyor . Bence Japon’lar , emisyonu elektrikliden bile düşük hibrit araçlar üreterek son noktayı koyacaklar bu işe. Bu işin oluru bu.

    düunadaki 0 emisyon balonu bu bence, misal elektrikli araç emisyon 0 iyide şarj için kullanığın elektrik termik santralden geliyorsa neyin emisyonu bu? ha rüzgar gibi yenilenebilir enerjiden gelirse elektrik o zaman 0 emisyon onur. yoksa elektrikli gemide var 2mw lık batarya var, şimdi okadar gücü depolamak için bir yerden elektrik gelecek sonuçta, fosil yakıttan geldikten sonra ne anladım ben 0 emisyondan

    Linkini verdiğim çalışmada elektrikli araçları kirli düzeydeki kömür santrallerinden gelen elektrikle şarj etsek bile dünyaya verdiğimiz zarar daha az.
    Çalışmada pillerin üretimi dahi hesaba katılmış.
    Görüldüğü üzere Polonyadaki fabrikadan sağlanan elektrikle dizelden %25 daha az kirlilik oluşuyor.
    Tesla resmi olarak Türkiye'ye geliyor!

    www.transportenvironment.org
    Electric cars emit less CO2 over their lifetime than diesels even when powered with dirtiest electricity – study | Transport & Environment
    https://www.transportenvironment.org/press/electric-cars-emit-less-co2-over-their-lifetime-diesels-even-when-powered-dirtiest-electricity




    ikinci bir nokta, enerji komurden gelse bile o komur sehrin orta yerinde yanmiyor. sabah aksam saatlerinde gunes yatay konuma geldiginde sehirlerimizin uzerine bakarsaniz nasil bir kirli sis tabakasinin altinda yasadigimizi gorebilirsiniz. bu kirli havanin buyuk kismini otomobiller uretiyor. cin bunun icin araba ureticilerine elektrikli arac satisini zorunlu kildi, vergi indirimleri tesvikler yapildi. bizim bu konuda bir hareketimiz yok. aksine akaryakit fiyatlari yukseldikce dizel arac sayisi artiyor, daha kirli hava soluyoruz.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.