Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (450. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
23 Misafir (11 Mobil) - 12 Masaüstü11 Mobil
5 sn
53.943
Cevap
1.389
Favori
3.591.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
80. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    %20 şarjın altında devreye girmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt

    Güneşin altına bıraktığın her araç böyle ısınır. Süpriz bir şey yok.

  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Bedava çok satar bu araba (:

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Tam kapalı otopark aracı bu tesla 😁😁



    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim premium bağlantının da süresi bugün yarın doluyor, Tesla'dan ya da Turkcell'den bu konuda bir şey öğrenebilen oldu mu?

  • ridleyscott kullanıcısına yanıt

    İçerideki elektronik sistemlerin zarar görmemesi gibi bir gereksinim nedeniyle değil o özellik.


    Mesela günlük olarak aracinizi kullanıyorsunuz. Arabayı park ettiniz , grocery alisveris yaptınız. Geldiniz araciniz ferah olsun diye.


    Bir diger tarafta, Tesla size araci daima sarja takılı tutmanizi öneriyor. Siz arabanizi uzun Sure yalniz bırakıp gidecekseniz, şarj aletine takip 70% şarj sinirlayarak gitmek en doğrusu.


    Eğer ki, sizin böyle bir imkanınız yok ise. Yine en iyisi gölge olan bir yere bırakmak. Bu durumda araç sadece batarya korumak için gerekli olan soğutmayı(kabin içi soğutma degil) kullanır. Bataryayı 30C civarında tutmaya çalışır. (Batarya su kanallari ile pasif ve aktif olarak sogutuluyor)

    Bu da günlük %1 ile 3 arasi gibi dusunebilirsiniz, yani arabayı 3 ay şarj takmadan bırakırsanız problem yaşayabilirsiniz.

    Ama 1.5ay sarja takmadan bırakırsanız muhtemelen 20% seviyesinde alirsiniz


    Araç derin uyku moduna gectikten sonra (sentry ve kabin içi iklimlendirme kapali) güç tüketimi çok azalıyor. Elektronikler de çalışmadığı icin zarar gorme ihtimali yok denecek kadar az (150C olmadığı takdirde).


    Tek sorun koltuklar, siyah koltuklar ne yazikki isima yolu ile enerjiyi emip absorbe ediyor. Beyazlar yansitiyor, uzun süredir araç içi sıcak kaldiginda vinleks deri koltuklarin like yapma riski çok fazla.


    Özellikle cocuklarda güneş kremi falan varsa direk like olabiliyor siyah koltuklar. En doğrusu perde almak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 10 Temmuz 2023; 18:9:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cihanair kullanıcısına yanıt

    Perdesi yoksa hala, markette satilan guneslikleri en azından park halindeyken kullanabilirsiniz cam tavana arka cama ve on cama


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ismini Vader koydum. Hahaha

    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTMWTMP B kullanıcısına yanıt

    Bana soylenen aylik 125tl olacagiydi. Ancak nasil satin alinacak ya da nasil devam edecek hicbir bilgi yok. Bunu ben de merak ediyorum. Ogrenirsem paylasirim. TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt

    Öhhh Honda iyice sasirmis crv’ye kim verir bu paralari.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgilendirme için teşekkürler. Şu videodaki 6. ve 7. dakika arasında bahsediyor. Referansı buradan almıştım.




    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025Ahat Serdar Çaşkurluyoutube
    Bu videonun konusu kağıt üzerinde 500km görülen Tesle Model 3 pil menzilin gerçek hayatta kaç km'ye denk geldiği. Bir haftalık kullanımda günde 70-80 km arası yol yapan birisine haftada bir sarj yeterli mi? Elektrikli arabalar için asgari menzil değerleri nedir bunları paylaştığımız videoyu da umarım beğenirsiniz. Versiyon 10 videosu da yakında yayında!
    https://www.youtube.com/watch?v=x6Gf5Cwkww8
  • 1 ay kullanırken film filan izlesek kota gb ı nasıl oluyor. Sınırsız mı acaba bilgisi olan var mı ? 1 ay biten bir çok kişi var onların hat ne oldu acaba. Premium aktif mi hala ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt

    Rica ederim, cabin aşırı ısınma koruması, sadece 12 saat devreye kalır. Dediğim gibi konfor odaklı bir özellik. Güvenlik ya da bir zorunluluk vurgulanmiyor.


    Tekrar kontrol ettim.


    https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_jp/GUID-4F3599A1-20D9-4A49-B4A0-5261F957C096.html


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marksman84

    1 ay kullanırken film filan izlesek kota gb ı nasıl oluyor. Sınırsız mı acaba bilgisi olan var mı ? 1 ay biten bir çok kişi var onların hat ne oldu acaba. Premium aktif mi hala ?
    +1
    Bilen cikar mi?

    Benim merak ettiklerim ise;
    Yurtdisinda da calisir mi bu hat? Oyleyse, ek ucret mi yazarlar acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkolo88 kullanıcısına yanıt
    Benim 1 ay oldu ama hala devam ediyor :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Janissary. J kullanıcısına yanıt

    Neyse sesimizi cikarmayalim. TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkolo88 kullanıcısına yanıt
    Aynen :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim bugün 2 ayım bitti, hala ilk aldığım gibi çalışıyor internet, sanıyorum 1 aylık premium deneme diye full ve biraz kısıtlı paketi sürekli veriyor Tesla ve daha çok kısıtlamaya gitmeyecek gibi, Avrupa'da durum aynı sanıyorum. Gerçek premium hesap değil, örneğin uydu görüntüsü harita yok, Sentry modunda canlı görüntü alınamıyor gibi. Spotify, Apple music sorunsuz çalışıyor. Netflix ve youtube'u test etmedim son bir kaç gündür.

  • Arabayı tarttık 1970kg LR 19”


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bende Long range kullanmıştım istanbulda (aslında sonra performance çevirip iptal ettim ama)


    İlk etapta süspansiyon iyi gibi geliyor. ama kalite süspansiyon araçlardaki en kısa pis darbelerde bile köşeyi kabayı alma yumuşatma bu araçlarda yok. araba bazı yerlerde acayip kötü, bazı yerlerden de ummadık derecede iyi geçiyor zaten bu dengeyi yol tutuşla tutturmak ustalık ve çok zor iştir.. dediğiniz know-how meselesi bu, setup ustalığı yani..


    direksiyon da yok mesela araçta.. işini yapıyor, direkt, sağa sola dönüyorsun ama sıfır hissiyat.. tekerin yolla teması varmı yokmu belli değil.. spor modu falan açtım yapay ağır bişey oldu hemen kapattım.



    bir yandan olmayan motor sesi ve sıfır vibrasyon da olunca yoldan gelen herşeye çok pür dikkat oluyor insan, aslında problem yok araçlarda.. sadece bizde Tesla'nın yüksek bir algısı var aslında ultra-modern mobilite çözümü olarak düşünmek lazım bu cihazları, premium klasik otomobillerle kıyaslamak anlamlı değil.


    ben i4'e de bindim gezdim mesela, daracık bişey, menzil falan da yok, alan kullanımı berbat, kocaman ön kaput kısmı dolu açılmıyor. ama sürüş kalitesi tam üst sınıf. çok farklı model Y'den. ha fiyat/performans olarak Tesla hala rakipsiz..





  • 
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.