TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2668. sayfa)


-
-
arabaya biri yaklaşırsa veya temas ederse kameralar kayıt alıyor. Nöbetçi modu bu. Coğumuz fazla şarj yediği için pek kullanmıyoruz.
Arabayı yeni aldığına göre premium 1 ay açık sende. Telefondaki uygulamayı güncelle. Eğer araba internet çeken bir yerde değilse (bodrum kat falan) göremezsin. Onun dışında görebilmen lazım. Günde 15 dk sınırı var, daha uzun süre güremezsin. Nereden bakacağını biliyorsun değil mi?
-
Hocam yeni taşındım siteye
oturan sadece benim
%4 şarj nereye gitti ya ?
arabaya yaklaşan falan olmadı ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bilgi için teşekkür ediyorum
araba -2 katta internet ve telefon çekmiyor
onun için bağlamadım ben
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kameralar sürekli aktif, yaklaşan olunca kayıt atıyor. Sürekli aktif olması şarj yiyen kısmı. Bir de çekmiyor demişsiniz, sürekli bağlanmaya çalıştığı için de fazla tüketiyor olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ağustos 2025; 9:33:41 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anlasildi. Direk cagirip fren sivisi kontrolu yapmak yerine servise giden her aracta kontrol yapacaklar.
-
Kisi olarak bakmayin sadece. Kedi bile sistemi tetikler. Ayrica tum sistemi acik tutmak bile enerji harcar.
-
Ayarlardan evinizin otoparkını “Ev” olarak kaydederek nöbetçi modunu kapatabilirsiniz. Evini dışında her yerde otomatik devreye alınır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: daselator
Selamlar. Ben dün tek motor modeli teslim aldım ama hiç bi yerde batarya tipi nedir şarjı nasıl kullanılır bulamadım. %de kaç aralığında kullanmamız gerekir acaba. Daha önce 2023 model çift motorlusunu kullanıodum bakalım bunda farklar nasıl olucakLpf batarya, kışın ön ısıtma ister yoksa yavaş şarj eder.
Diğer bataryalar gibi 20 80 aralığı idealdir, Tesla kalibrasyon için haftada bir yüzde yüz der ama ayda bir yeterlidir,
Nmc ye göre daha uzun ömürlü ve daha stabildir, kolay kolay alev almaz, Ama şarj hızı özellikle soğuk havalarda daha düşüktür,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servis konusu sıkıntılı gerçekten ama başka bir markaya yönelmeye kalktığımda fiyat/performans olarak değil denk bir araç, yanına yaklaşan bir araç dahi bulamıyorum. Genişliği, performansı, donanımı ve uzaktan bağlantı özellikleri bu seviyede olup da fiyatı bunun 2-3 katından az olan bir araç yok gibi...
Bugün servis randevum var, toplantı nedeniyle ertelemek istedim, en erken 25 gün sonrasına randevu alınabiliyor. Aslında Togg gibi bazı servis firmaları ile anlaşsalar (örneğin Otopratik) ve en azından basit işlemler için bu servislere gitsek sorun büyük oranda çözülür.
-
Yol yardım, parça tedariği vb konularda tamamen haklısınız. Bunlar için baski yapmak şart, ayrıca en az 3 servis daha kurulmalı.
Yalnız Tesla mümkün mertebe kaporta işlerini serviste yapmıyor hocam, sistemleri degil, yetkilendirilmiş kaportacılar yapıyor tüm dünyada
Servis parça değişimi için,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 21 Ağustos 2025; 9:59:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O konuda haklisiniz. Ben sadece 2 senede bu konuda hala ilerlememelerini saskinlikla izliyorum. Umarim artik gelistirirler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız servis sayısı son derece az ve burdan takip ettiğim kadarıyla Anadoluda çok sayıda Tesla alınmış. Bu araçlardaki sıkıntılar nasıl çözülecek şimdilik kulak arkası ediliyor ancak önümüzdeki dönemde çok şikayet olabilir. Kaporta tamiri ve yedek parça tedarik sorunu bir çok markada zaten sorunlu.
Ancak burada asıl problem yedek parçayı beklemeden önce yetkili servisde problemin ne olduğu ve hangi yedek parçanın gerekeceği. Başka bir değişle İstanbul (Ankara) dışında olan bir Teslada arıza olduğu zaman 1) arızanın ne olduğunun anlaşılması uzaktan belirlenemez. Servise gelmesi gerekecek 2) Yedek parça için de tekrar servise gelmesi gerekecek
Mağduriyetlerin olmaması imkansız gibi
-
Arıza belirlemeyi Mobil servis yapıyor hocam.
Ama örneğin ısı pompası bozuldu, sürüşe engel değil kendin göturmelisin. Erzurum'dan Kars'dan Ankara'ya kışın ya da Urfa'dan yazın oehh,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdiye kadar hiç bir şikayetime mobil servis gelmedi. (Trim seslerini servis problemi olarak görmüyorum). Örneğin fren kaliperlerimin değişmesi gerektiği servisde yapılan incelemeden sonra anlaşıldı. Bu tip arızaları mobil servis teşhis edebilir mi bilemiyorum. Kaliperler için yaklaşık 20 gün beklemiştim. Mobil servisin arıza belirlemede potansiyeli sınırlı olabilri
-
Herşey güzelde
Bu fren pedalı niye böyle sert
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yine başladık.
3 ay şiirler yazıp ne kadar güzel bir araba olduğunu anlatacak.
3 ay sonra yerin dibine gömecek. sonra şikayet şikayet şikayet.
Haydi hayırlısı.
-
Kullandıkça yumuşuyor hocam ben 6000 km yaptım aracı pedal gayet normal şuanda. Geçen 26.4 güncellemesinden sonra bir süre rejen çok hafifledi sık sık freni kullandım iyice.
-
arabayı nikahıma almıyorum. bir sorun yaşarsam yerin dibine sokarım.
şimdilik olumsuz birşey yok.
benim beklentimi fazlası ile karşıladı.
-
güzel haber.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X