Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2663. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: edanis
1 Kayıtlı Üye ve 12 Misafir (3 Mobil) - 10 Masaüstü3 Mobil
5 sn
53.273
Cevap
1.387
Favori
3.534.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
22. Sırada  bugün en iyi #7
Sayfa: önceki 26602661266226632664
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slyone S kullanıcısına yanıt

    Ben projesiz yaptim hocam. 2 yildir kullaniyorum. Hatta yeri geldi elektrik dagitim sirketini arayip hatta duzeltme yaptirdim. Ilk baslarda voltajda cok dalgalanmalar oluyordu. 1 defa bagli oldugum trafodan bir sey yaptilar (bana soylenen oydu) ve sonra sorun yasamadim. Yani bildikleri halde birsey olmadi. Eger sozlesmenizdeki tutari gecmiyorsaniz sorun yok.

  • GoGoBaBa kullanıcısına yanıt

    Umarim buraya da gelir 2 cocuklu aileler icin cok guzel bir araba. Arac daha cok yeni cinde bile yeni satilmaya baslandi, Tesla once Almanya daki hatti buna gore revize edecek falan derken ki bunu dusunuyor mu onu dahi bilmiyoruz. Belki Almanya Gigafactory yi buyuturken Model 3/ Model 2(q) ile birlikte bunu da araya sikistirirlar, buda herhalde 1 yili gecer. Tesla satislari maalesef Avrupa da cok dustu Musk in salakliklari yuzunden, hos bu bize yaradi ulkemize normalin cok ustunde Tesla geldi.

  • cmkrcn kullanıcısına yanıt

    Harika haber umarim diger bolgedeki dagitim sirketleri veya dagitim sirketlerinde calisan kisilerde benzer sekilde dusunurler. EV sevdalilari olarak biraz da isimizi kolaylastiran davranislar gormek cok guzel

  • Iste Tesla dan beklenen hareketler.


    Tesla, Model 3'e sinyal kolunu geri getirdi


    donanımhaber
    Tesla, Model 3'e sinyal kolunu geri getirdi
    https://www.donanimhaber.com/tesla-model-3-e-sinyal-kolunu-geri-getirdi--195154
  • slyone S kullanıcısına yanıt

    Karmaşık bir yazı, güzel bilgiler var ama biraz şaşırmışlar.


    Şöyle başlamış: Müstakil bir evde (bağımsız konutta) kendi elektrikli araç şarj istasyonunuzu kurmak için ek bir resmi lisans veya izin alma zorunluluğu yoktur. 


    Bi yerde de şöyle yazmışlar ama mümkünse demişler: EV şarj istasyonu kurulumu, evin mevcut tesisatına yüksek güçlü yeni bir devre eklemek anlamına gelir. Bu nedenle, mümkünse bir elektrik mühendisi tarafından projesi çizilmeli veya en azından sertifikalı bir elektrikçi plan yapmalıdır. Projede kablo kesitleri, sigorta değerleri, koruma elemanları yönetmelikte belirtilen akım taşımaya uygunluk kriterlerine göre seçilir.


    Yeni Şafak gazetesinde de 09:44-11/03/2025, Salı tarihli şöyle bir haber rastgeldim:


    MÜSTAKİL EVLERDE KURULUM TAMAMEN SERBEST

    Kendine ait park alanı bulunan ev sahiplerinin şarj cihazı kurulumları ise diğer alanları etkilemiyorsa tamamen kendi tasarrufunda olacak. Bakanlık yetkilileri, evde şarjın sıradan bir prizle bile mümkün olduğunu ve her araç sahibine 22 kW güç tahsis edilmesine gerek olmadığını vurguluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsen -- 19 Ağustos 2025; 17:59:39 >




  • slyone S kullanıcısına yanıt

    Umarim globalde de aynisini yaparlar da bu is sadece Cinde daha fazla satmak icin yapilmis bir hareket olmaz.

  • Arkadaşlar merhaba, yarın arabayı teslim alacağım.
    Avrupa yakasında oturuyorum.
    Arabayı en yakın nerede şarj edebilirim.
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slyone S kullanıcısına yanıt

    Her biri 2 kW ortalama alabilirsiniz cihaz etiketlerine bakıldığında görebilirsiniz

    Ayrıca örnek biz 4 klima kullanıyoruz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mastor1 -- 19 Ağustos 2025; 18:35:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slyone S kullanıcısına yanıt
    Evin içine taktırdığınız klima için kablo çekmekten bir farkı yok. Onun için ceza yiyen de duymadım. Yeter ki mevzuata uygun olsun. Kaçak akımı, topraklaması, yetkisiz kişilerce erişime engeli olsun.

    Bence yapılacak her değişiklik için gelip bakılıp onaylanması gerek ama ülkede böyle bir sistem yok maalesef.

    İngiltere’de her ev işyeri vs. Kiralama ya da satış öncesi, gelip kontrol edip, “güncel” mevzuata uygun olup olmadığına bakılıp onay veriliyor. Onay olmadan kiraya veremiyor, satılamıyor.

    2 hafta önce ofisi taşıdık, aylık kirası yaklaşık 100.000tl 6+1 2 katlı bir yapı. Kaçak akım rölesini geçtim, prizlerde topraklama yok. Sayacın üstündeki sigortaya bakın;



    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 19 Ağustos 2025; 18:38:45 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • slyone S kullanıcısına yanıt

    Hımm eğer 1 yıl ise beklemeyiz. Bu senenin sonuna kadar acil ihtiyacımız yok. durjmlara göre kararlarımız şekillenir.

    Teşekkürler.

  • cihanair kullanıcısına yanıt

    Hala en ucuz sarj Tesla Super Chatger 'da


    Avrupa'da Zotrlu'da SC var

    Anadolu'da ise EMAAR'da Tesla SC var ama dolu olabiliyor ayrıca Ümraniye IKEA yanında Buyakada Tesla SC var.


    Bunun dışında cep telefonuna Lixhium kur ondada yakın sarj yerlerini görebilirsin.


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025
  • Arkadaşlar komik bir soru

    Avm girişine geldik adam bagajı kontrol edecek nasıl açacağız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aerdalg kullanıcısına yanıt

    Vites P yapıp ekrana gelen büyük araç fotosunda ki bagajı aça tıklayın.

    Kapatmayı onlar yapıyor düğmeden.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    Sağolun zahmet verdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadtrc K kullanıcısına yanıt

    Bu yoruma verilen cevapların hiç birisi anlamlı değil. Legacy kasada aracı aldığımda 393 km menzil gösteriyordu, aracı 25.000 km kullanıp sattım, sattığımda hala 393 km menzil gösteriyordu. (sadece 392 km'ye çok çabuk düşmeye başlamıştı)


    Juniper'da daha 5.000 km olmadan menzilde düşüş oldu. Bataryada bir problem olduğunu sanmıyorum, LFP bataryada menzil biraz tahmini hesaplanıyor, sanırım bu hesaplama algoritmasında bir farklılık var.

  • Ya da kilidi açın güvenlik açıp kapatıyoy.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bobby Hatfield B kullanıcısına yanıt

    Ben Hankook'ta sorun yok diyenleri gerçekten anlamıyorum, benim de 2. Teslam ve benim de aynı şekilde Hankook lastiklerimde yırtılmalar başladı. İşte henüz 5.000 km kullanılmış Hankook'ların hali :



    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025



    Bunlar da eski aracımdaki lastikler (bunların durumu daha da vahim, sadece 6.000 km kullanıldı) :



    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025




  • Ben de Hankook ile hiç memnun değilim, hafif ivmelenme ile inanılmaz bir yalpalama, kayma meydana geliyor. Özellikle hafif su birikintisi ve/veya yağış var ise yol tutuşunda ciddi tehlike sezinliyorum.

    Acaba 4 mevsim veya memnun kaldığınız bir lastik markası ve modeli var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wwtr W kullanıcısına yanıt
    Michelin pilot sport serisi ve continental sportcontact öneririm

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • wwtr W kullanıcısına yanıt

    Yok çok iyiymiş Hankook, biz araba kullanmayı bilmiyormuşuz.  


    Fotoğraflardaki gibi kopmalar/yırtılmalar var mı lastiklerde? Continental SCS kullandım, Hankook'tan sonra konforu ve yol tutuşu ile ilaç gibi geldi. Yine Conti alacağım sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 19 Ağustos 2025; 22:32:19 >
  • 
Sayfa: önceki 26602661266226632664
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.