< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2648. sayfa)




-
-
Ben Martta Axa EV araç sigortası yaptırdım.Herşey var sadece ikame araç istemedim.24bine yaptılar o zaman sigortam nette Ev araç kampanyası vardı 2400tl de sonradan geri yattı. 21.600 felana gelmiş oldu.Hasarsızlık indirimim yoktuve ilk kez kasko yaptırdım.
-
Otoyolda ıslak zeminde hafif yokuş hafif virajda stabil şekilde 120 falan giderken aniden stabilite kontrol için tek taraflı frenler var ya o gereksiz yere devreye girdi. O girince de araba dans etmeye başladı. Valla sıkıntılı bir durumdu ama toparladık çok şükür. Az önce önümden daha hızlı şekilde TOGG gitmişti. Yani teslanın bu gereksiz yere devreye giren stabilite kontrol sistemi kazaya sebep olur ha. Dikkat etmek gerek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EUA_ -- 14 Ağustos 2025; 3:5:15 > -
Çok geçmiş olsun, araç kaymaya çok müsait dikkatli kullanmakta fayda var..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az once yaptirdim sigortalari. Bana kasko 31500 cikti. Allianz. Gecen yila gore %50 ye yakin artmis...
-
Yeni nesil bir araçta yol tutuş, fren mesafesi, kararlılık önemsenmeyecek ya da olmasa da olur denecek konular değil. Her geçen gün biraz daha düşündürüyor Tesla. Teknolojik vasfıyla satan bu araç nasıl olur da basit otonom sürüşte kazaya sebep olacak hatalar yapar. Trafikte ani frenlemeleri duydukça çekiniyorum önümde Tesla olunca.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kasko için %60 hasarsızlık indirimi ile Axa'ya Haziran sonunda kestirdiğim poliçe, ikame araç 2x15 gün, manevi tazminat 2.500.000TL, elektrikli araca özel teminatları paylaşıyorum fikir vermesi açısından. 10 taksit yaptırmıştım. 17.942,27TL
Trafiği de 7. basamak 7.683,93TL'ye kestirdim tek çekim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 14 Ağustos 2025; 11:11:47 >
-
Buradaki sorun araç değil, ülkemiz yollarının işaretleme eksikleri/hataları maalesef.
Şehirlerarası bölünmüş yolda otopilot açık, 110'a sabitledim gidiyorum. Kavşağa yaklaşırken, 90, 70 ve 50 tabelaları var. Araç tabela okuyarak yavaşlamak istiyor. Ben gaza basarak ya da otopilotu devre dışı çıkararak herkes gibi (!) yavaşlamadan geçiyorum. Kavşak sonrasında 50 hız sınırının kalktığını ya da tekrar hız sınırının 110 olduğunu gösteren bir levha olmadığından, araç hız sınırını 50 olarak kabul ediyor ve maksimum 60'a kadar otopilot kullanılmasına izin veriyor.
Gaza basmasam da tabelalara göre yavaşlıyor. Kararsızlık olarak açıklanamaz bu. Hız sınırı 130 olduğu bir otoyolda bir anda 50 tabelası çıkabiliyor. Dünyanın hiçbir yerinde olmayan "82" diye hız sınırımız var mesela, neden? İnsanlar 90 yapabilsinler diye.
2 hafta öncesine kadar, Ankara'nın tüm ana arterlerinde hız levhası şeklinde içinde "18" yazan konut reklamları vardı, tabela okuma olan araçlar sizce bunu görünce ne yapıyor? Tesla özelinde değil 408'i olan müdürüm yaşadı aynı sıkıntıyı. Araç hız sınırı "10" diye uyarı vermeye başlamış, hız tabelalarında ikinci basamağı okumuyor zaten, 82 yazan yerde araç 80 olarak algılıyor.
Aracın fren mesafesi çok başarılı, 2 tonluk bir araca göre gayet iyi mesafede duruyor, sorun olduğunu düşünen boş yolda frene sonuna kadar basıp denesin, ben denedim. Sonrasında 10 dakika bagajı toplamakla geçti. önce araç içindeki hareketli nesneleri sabitleyin derim. 255 taban lastik var.
Yol tutuşla ilgili ıslakta hiç kullanmadım, bir olumsuzluk da yaşamadım. Sadece ilk günlerde tali yoldan ana yola 90 derece dönüşle katılırken gaza biraz fazla basmışım, esp müdahale etti. İlk arkadan itişli aracım olduğundan tecrübesizlik dedim. Bir şey diyemeyeceğim.
-
Axa da şu an çok yüksek kampanya bitmiş. bedava yaptırmıssınız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Enhancrd autopilota 15 ağustosta %50 indirim geliyormuş bu haber doğru mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet. 15 Agustos - 15 Eylul arasi gecerli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 14 Ağustos 2025; 11:27:8 > -
EAD , FSD gibi aktarılamayacak ise hiç hoş olmaz. Yarın kesin almayı planlayanlar var ise müşteri temsilcisine sorarak hareket etseler iyi olur.
Diğer bir durum da EAD’den FSD’ye yükseltmede ödediğiniz tutardan mı FSD farkını alacak yoksa gelecekteki EAD-FSD farkını mı talep edecek olmaları,
5 sene içerisinde aracını yenileyerek Tesla ekosisteminde devam ettirmek isteyen benim gibi kullanıcılar için kritik sorular, umarım net cevaplar alırız.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sigorta yaptırırken anahtar kayıp klozuna ne gerek var? Teslanın kapısı çilingir ile mi açılıyor sanki? Gereksiz. Kartı var, telefonu var.. Evdeki kişilerin telefonunda da kayıdı var. Uzaktan açılabiliyor nasılsa... Bence çok gereksiz. çıkartılabilir.
Sigortacılar ekliyor tabi standart olarak...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EUA_ -- 14 Ağustos 2025; 11:57:4 > -
Kartı kaybetsem ya da kırılsa vs. tanesi 2k lira.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kartı ilk aldığımda denemek için kullandım. Şimdi nerede olduğunu bile bilmiyorum. 😃
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kart yıkamacıda ve Valelerde lazım oluyor sadece
-
Hiç kullanmadım ama vale modu vardı sanırım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
%50 diyorlar ancak 57000 + kdv yazmışlar . halbuki kdv dahil 57000 olması lazım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
EAD aksi Tesla tarafindan belirtilmedikce FSD ile ayni sekilde yani araca tanimlaniyor, aktarilamiyor. Birde satin alim tarihindeki farki talep edecekler dogal olarak. Hickimsenin geriye donuk islem yapacagini sanmiyorum. Herseyden ote gelir kaybi demek firmalar icin.
-
115260 TL icinde once OTV sonrada KDV farki aliyorlar hocam. Bu fiyatlara geliyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X