Yer olursa oraya bırakmayı düşünüyorum ben de... |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2068. sayfa)


-
-
Ben de bu kafadayım. Özel plaka içinde aynısı geçerli. İçerde tanıdığı olanlar 3 harflileri 3bin 5bin arası kapatıyor. Tanıdığı olmayanlara 30binden 70bine kadar fiyat çekiliyor kim kime neyi tutturursa. Mesele burada o parayı verememek değil, standart fiyat olsun hatta 100bin olsun gider alırım çünkü herkes 100bin ödeyecek içim rahat olur. Lakin bir başkası daha ucuza alırken ben neden daha pahalıya alıyım keriz gibi enayi gibi hissederim kendimi sırf bu yüzden özel plaka almıyorum. Bu ÖTV olayı da öyle elmayla armutu kıyaslamaya gerek yok. Birde devletimiz sağ olsun 2 defa alacağım bu sene diyor kafasına esti mi zaten fazla ödediğim için içimde sıkıntı olan olay çarpı 2 olacak sinir stres başka bir şey değil.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben Sabiha gökçen havalimanı otoparkına çekmiştim geçen sene. Çektiğim yerde tam yayaların geçiş yeriymiş 10 günde binden fazla güvenlik kaydı oluşmuştu. 😁
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bayramda Çanakkale tarafında kamp planlıyorum bebeğimle bu sebeple bugün yazlıklık pabuçlara geçeceğiz, Continental premium contact 7 255 50 R19 107Y FR + XL aldım hazır geçmişken , bu arada Hankook yazlıkları boşa çıktı isteyen olursa adetli de satabilirim hiçbir problemi bulunmuyor yepyeni lastikler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman hep 1.6 arabaya binersiniz, sorun çözülür. Parasını veren de güçlü araca biner, bitti gitti.
-
Hiç sorgulama filan yok di mi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
SDA Dan Carsyoutube
✅ Tesla Referral Code : http://ts.la/stupinean5809 Driving New Tesla Model Y 2025 Juniper - No Comment! 🛑 Video Editing Tools at 50% Discount on Motion Array : 👉🏻 http://bit.ly/3IPlxsb 👈🏻 ✅ Best Music Copyright Free (2 Month Free Subscription) : 👉🏻 https://bit.ly/2HYZkdM 👈🏻 Tesla Model Y Launch Series 2025 AWD Power: 384 HP | 510 NM Gross battery capacity: 78.1 kWh Range: 568 km Consumption: 15.3 kWh/100 km Charge: 250 kW DC - 11 kW AC Acceleration 0 - 100 km/h: 4.3 sec Top speed: 201 km/h Trunk space: 2130 l Weight: 1997 kg Turning circle: 12.1 m Ground clearance: 16.7 cm Towing: 1600 kg Drag coefficient (Cd): 0.22 Here is the list of changes: • 5% more aerodynamic • Up to 50% of the parts in the car are new • Glass roof has 7x better heat refraction vs the old Model Y via new silver coating. This will also reduce load on the HVAC system, as this improve efficiency since you won't need to cool as much • Fastest power folding rear seats in the industry • Long Range is 28 lbs heavier than before • 0.2" lower ground clearance vs old Y • 51% less vibration on rough roads vs old Model Y, 22% overall decrease in road noise & 20% less wind noise • 66% better call quality via improved cabin mics • 3% stiffer body structure • Improved braking performance for more energy recapture • New 16 speaker sound system (up from 14 before). More punchy and much better midrange performance • Annoying deep resonance tone from rear of car has been eliminated • Improved door latch and door seals. More premium door "thunk" closing sound • 27% more downforce on rear tires • New gearing in powertrain for slight efficiency improvement • Changed lubrication in powertrain for reduced frictional losses • The front seats automatically move forward so the rear seat headrests don't hit the front seats when folding down • Redesigned interior with new door cards • New metal looking speaker housing trim • More premium interior materials. The fabric is softer to the touch and sewn with a more refined process to present a better overall texture. Double stitching design on dash (new Model 3 doesn't have that) • No more gear stalk. Drive, reverse, park, etc is controlled via the screen. Turn signal stalk is still there (unlike the new Model 3) • New steering wheel contains light controls, horn, new camera button, wiper controls and mic control. • New dash design with textured/woven material • Multicolor ambient LED interior lighting extending from dash to rear seat doors • Updated more premium center console • Acoustic double pane glass on rear windows and back window (was only on front windows before). "360º acoustic glass" • Center touchscreen now brighter, has smaller bezels, higher contrast & is more responsive. Larger 15.4" main screen (vs 15" for old Y) • More sound insulation for a quieter ride • Upgraded suspension for a softer ride • Front seatbelt pickup point is 27mm lower to accommodate larger body sizes • Slimmer turn signal stalk • New hole at bottom of steering wheel to rest fingers • New silver trim around wireless phone charging area (Model 3 doesn't have this) • New squared off rear trunk glass shape • Next-gen Airwave 2.0 ventilation system. Passenger can now turn off just their side. • Vanity mirror has a CRI index of over 90% for a more accurate representation of makeup, etc. • Reduced top speed of 125mph (from 155mph) due to more efficient tires • Better handling • Passengers are more protected from door impacts due to new latch at the bottom of the door • Quieter automatic closing trunk • Rear tail light bar is the first indirect reflective body panel taillight of its kind • Frunk now has a drain hole to empty liquids • Bottom rear seat cushions are 0.6" (1.5cm) longer for improved comfort. Headrests are 0.7" (1.7cm) wider. • Drag coefficient of 0.22 (vs 0.23 in old Model Y) • Redesigned lower rear bumper • Front seats are now ventilated & heated. All cabin seats are now perforated • No fog lights anymore. Headlights are located underneath the new front light bar • 8" touchscreen for rear passengers in the back to control climate & enjoy entertainment. You can connect two headsets at the same time • Three 65W USB-C chargers. You can charge a laptop • Improved bluetooth • 50% improved cellular connectivity. 2X greater WiFi range (dual-band) • 10x improved connectivity to phone so car will recognize your phone from farther away • Two new wheel designs that better optimize battery life • New Tesla lettering replaces rear Tesla logo badge • Car is 1.6" longer overall • Front light bar with an overall slimmer and sleeker front car design • New "TESLA" logo on steering wheel DISCLAIMER: This video and description contain affiliate links, which means that if you click on one of the product links, we will receive a small commission. #sdadancarshttps://www.youtube.com/watch?v=6rrHrjd5ZPkGeceleyin sadelik ve ambiyans güzel bir uyum sağlamış.
-
Selamlar;
Bu bir bilgi değildir ama gerçektir:
Tesla Yeni Model Y SR ; Türkiye'de satılmaya başladığı tarihte Togg en üst versiyon hangi ÖTV dilimi ile satılıyor ise ayni ÖTV dilimi ile satılacaktır.
-
Sen önce benim ne demek istediğimi tam olarak anla da, sonra bana akıl ver.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobby Hatfield -- 28 Mart 2025; 13:41:40 > -
Aynen öyle, bazıları anlayamamış, burada mevzu para vermek ya da verememek değil. Ben daha önce büyük hacimli dizel araç kullandım, o güç için o MTV farkını da ödedim. Çünkü 1.6 dizelin performansı tatmin edici değildi, üst segment bir araç için yeterli güç yoktu. Ancak SR ile LR ve P arasındaki fark benim için fark ödemeye değecek bir fark değil. Ben 100km daha fazla menzil ve 4 çeker için o farkı öderim düşüncesine saygım var ama benim kriterlerime göre SR performans ve yol tutuş olarak vergi farkı ödememek için yeterince iyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobby Hatfield -- 28 Mart 2025; 13:41:12 > -
Yine başkasının cüzdanı başkasının derdi olmuş forumda :)
-
Bu forumda okuduğunu anlama yeterliliğine sahip çok az insan var. Toplumun genelinde olduğu gibi.
-
Sorgulayın, ona göre tercihinizi yapın.
Benim için 50 bin MTV'yi devlete vermek ile 50bin tl bakım ve kaskoyu başka firmaya vermek arasında bir fark yok. Borusan da babamın oğlu değil, VW de, Tesla da.
Ha illa devlete para vermem diyorsanız, alır en ucuz aracı binersiniz, olur biter. Herkesin kendi tercihi.
Araba mı konuşuyoruz siyaset mi konuşuyoruz ona karar verin bence.
-
Yeni kasalar 800v ile gelmedi. Seneye 800v ile getirme gibi durumu olurmu Teslaların. Yoksa illaki kasa değişmesi mi gerekecek. Fakat rakipler 800v a geçti ve özellikle Teslada en şikayet ettiğim şeylerden biri yüzde 40 dan sonra hız inanılmaz düşüyor.
-
Hocam Sabiha Gökçen yakınında ki yenişehir mahallesinde oturuyorum.
Büyük migros un olduğu eskiden isparkın işlettiği ama şimdi ücretsiz olan Mustafa Akyol caddesi otoparkına çek arabanı. Hiç birşey olmaz. Taksi durağı da var orda. 5dk da hava alarına atarlar seni.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bilmediğimden soruyorum 800v ile gelince ne oluyor ne değişiyor
-
Voltaj yükseldikçe dolum hızı artar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Km sayacında ne kadar sapma oluyor ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Testler başladı.
Sekizsilindiryoutube
Tesla Model Y aksesuarları için %10 indirim kodunuz: sekizsilindir (sepette kupon kısmına giriniz) Alışveriş adresi: www.tparts.com.tr Geçtiğimiz günlerde yeni Tesla model Y'yi Tesla Showroom'da incelemiştik ve sürüşü konusunda sizlerden birçok soru gelmişti. Tesla tarafından randevulu test sürüşleri açıldı ve bu sayede hızlı bir sürüş deneyimi yaşayabileceğiz. En merak ettiğimiz konular ise; süspansiyon konforu, kabin ve trim sesi ile direksiyon hissi. Bunlar ve diğer merak edilenleri hızlı bir şekilde3 sizlere değerlendirecdeğiz. Umarız videomuzu da beğenirsiniz. İyi seyirler.https://www.youtube.com/watch?v=mRUJLCv2NVo -
daha az kablo kullanımı sayesinde kg olarak hafifleme ( Cybertruck 80kg kadar hafiflemişti)
daha hızlı şarj ( supercharger v4 ile 500kW )
800V yeni daha verimli batarya (4680 bataryalarının kullanımı ile)
800V uyumlu daha verimli motor
ancak bunların olması için platfromun değişmesi gerekli Tesla daha platfrom 3.0 a geçmedi muhtemelen model Q ile geçilecek 2026 - 27 gibi de diğer modellerde geçecektir
Cybertruck Tesla nın şuan tek 800V aracı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X