Şimdi Ara

Tesla, 0-100 km/s hızlanması 2 saniyenin altında olan Model S Plaid+ versiyonunu duyurdu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gayet normal .. elektrikli motorda devirlenme diye bir olay yok. Ama harcadığı elektrik inanılmaz bataryaları da o denli sömürüyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Tork yönlendirme dediği zaten o işi yapıyor. Bu araçlar 2 ton üzeri olduğu için 1200 kiloluk ferrari gibi patinaj çekmez. Normalde zaten 2.3 saniye standart olarak yapıyorlar. Koltukları sökülmüş tesla ile 2.1 saniye yapan vardı.

    Kısacası öyle sıradışı bişey değil tesla için.

  • Burda olsa bu araca 1.3mjet doblolarla kafa tutanlar kesin cikar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 saniyenin altı bu otomobille mümkün değil. Tamamen atmasyon.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: por favor

    2 saniyenin altı bu otomobille mümkün değil. Tamamen atmasyon.

    2.3 saniyeye inandin da 1.99 mu atmasyon geliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hay-van-lık

  • vay canına be

  • 0-100 2 saniye olsa ne olur olmasa ne olur. eşşek kadar sedan araba için gereksiz özellik. Tipine de yakışmıyor.

    Tesla, 0-100 km/s hızlanması 2 saniyenin altında olan Model S Plaid+ versiyonunu duyurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçkimse iç mekana bir şey dememiş bence Direksiyon hariç mükemmel olmuş. Lucid Air, Nio ET7, BMW iNext'den daha çok beğendim iç mekanını fakat Motorlar haricinde pil paketi hala aynı 18650 pil kullanılmış 4860 değil ön ve arka şasi parçaları Model Y ve 3 te planlandığı gibi tek parça değil yine aynı eski üretim tekniği ile devam edecek. Sanırım 2 sene sonra 4860 pil paketi üretimi arttığında ( 4 fabrikada üretilecek Shanghai, Teksas, Berlin ve Nevada) Şasi değişikliği ve dış tasarım değişikliği bekleyebiliriz fakat iç mekan %90 aynı kalacaktır.

  • Araclarin hizlanmasini kisitlayan sey lastikler maalesef. Araclarin gelisimi kadar hizli gelismiyor lastik teknolojisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Hocam selâmlar, daha çok dikkat çekmesi için bence.Daha fazla adı konuşulacak bu sayede.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıllardır değişmeyen dış tasarım...🧐

  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    0-100 2 saniye olsa ne olur olmasa ne olur. eşşek kadar sedan araba için gereksiz özellik. Tipine de yakışmıyor.

    Sen Mercedes Mercedes diye bir kenarda ağla ;) Aynı özellikle EQS tanıtılsa TİTRE TESLA yazıyordun burada kimi kandırıyorsun?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 28 Ocak 2021; 17:26:43 >




  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    şu tip isterse roket taksın

  • Yani 1.99 saniye bana biraz abartılı geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    800 küsür km menzilli Plaid+ versiyonunun pilleri 4680. Bu versiyonun teslim tarihi 2021 sonu. Bu piller diğer modellere de gelir muhtemelen ilerde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hobar -- 28 Ocak 2021; 21:39:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • direksiyonu avuç içiyle nasıl çevireceğiz, ı-ıh bana hitap etmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hobar kullanıcısına yanıt

    Kesin mi hocam 4860 ile geleceği? Benim bildiğim Plaid + için sırf şasiyi değiştireceklerini sanmıyorum ve Electrek’de şöyle yazıyor Plaid + ayrı tutulmadı izlediğim çoğu videoda bile Plaid + da bile 18650 pil kullanılacağı geçiyordu ki zaten şuanda Semi Cybertruck Model Y &3 için 4860 pile ihtiyaçları varaz sayıda satış yapan niş modele koyacaklarını sanmıyorumözellikle Model Y öncelikli bir arabayken.

    Tesla, 0-100 km/s hızlanması 2 saniyenin altında olan Model S Plaid+ versiyonunu duyurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea varken gerek yok böyle şeylere.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.