Şimdi Ara

Teşekkürler MediaMarkt

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
660
Tıklama
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 18 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Kayesimin (2 mesaj) Adalet mülkün temeli (2 mesaj) bayramtrn (1 mesaj) heroesx (1 mesaj) muhalif46 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 3 hafta önce İş Bankası 1000 TL üzerine 100 TL indirim Kodu ve 100 TL Maxipuan kampanyasını birleştirip bulaşık makinesi aldım.
    Normalde bulaşık makinesi 1099 TL’ydi 100 TL indirim kodunu kullanınca 999 TL ye geldi. Ben de gittim 100 TL maxipuan için sitede en ucuz olan 2 li ince kalem pil aldım sipariş tutarı Kargo bedeliyle 1007 TL oldu ,bende siparişi verdim.
    3 gün sonra arayıp pilin stokta olmadığını iptal etmeleri gerektiğini söyledi. Dedim iptal edin ama para iadesi yapmayın sorun değil kampanyaya katıldım 100 TL puandan etmeyin beni dedim. Arayan kişi bunu soracağını ona göre tekrar arayacağını söyledi ve ertesi gün aradı. Sizin gibi birkaç kişi daha var ürünü iptal edeceğiz ama para iadesi yapmayacağız hediye çeki olarak hesabınıza tanımlarız dediler. 2 gün sonra bi baktım hem ürünü iptal ettiler hem de 8 TL yi iade ettiler. Ürünü 6 taksitle almıştı 8 TL yi bile 6 ya bölüp iade etmişler. Doğal olarak benim sipariş 999 TL ye düştü.
    Böyle olunca aramak yerine mail attım tek tek anlattım size güvendim güvenimi kaybettiniz 1 TL yüzünden 100 TL puanı kaybettim tarzı cümleler yazıp yolladım maili. Maili attıktan 10 gün sonra aradılar. Öncelikle geç cevap verdikleri için özür dileyip haklı olduğumu bu durumun gözden kaçtığını bir iletişimsizlik olduğunu bu yüzden mağdur olmamam için bana alt limitsiz 100 TL hediye çeki tanımladıklarını söyleyip çeki bana ilettiler.
    Buradan teşekkür ediyorum. İsteselerdi yan çizip pardon deyip kapatırlardı durumu. Ya da ben şanslıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kayesimin -- 6 Ocak 2018; 0:21:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Firma akıllı davranmış 100 TL daha az kar etti ama sizi kazandı.Ve sizin bu tecrübenizle bizlerde mediamarkt a karşı olumlu bir tavır içinde olmamızı sağladı.
  • Adalet mülkün temeli kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam.

    Bosch bulaşık makinesi almıştım. Sahibi Robert Bosch un dediği gibi güven kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim. MediaMarkt ın yaptığı da bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayesimin

    Haklısınız hocam.

    Bosch bulaşık makinesi almıştım. Sahibi Robert Bosch un dediği gibi güven kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim. MediaMarkt ın yaptığı da bu.

    Philips ağzıyla kuş tutsa bir tane ürünü evime giremez ALLAH CC izniyle.Bir ütü aldım sorun yaşadım müşteri memnuniyeti sıfır.Bozulduktan sonra gittim tefal aldım.Ben değil onlar kaybetti.
  • Forumda konusu vardı Klima aldık göndermedi.
  • benzer olayı hepsiburada'da yaşadım. olayı anlatabilmem epey vakit aldı ama banka puanından doğan 75 liralık zararımı , 75 liralık çekle kapattı hepsiburada. ben de buradan hepsiburada'ya teşekkürlerimi iletmiş olayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhalif46 -- 6 Ocak 2018; 2:1:40 >
  • değişik bir konu olmuş ,hep şikayet okurduk o nedenle biraz garip geldi :)
    aslında şikayet kadar ,teşekkür de etmeliyiz gerektiğinde
    böylece hak eden firmaları da göstermiş oluruz
  • buradaki firma hakkındaki olumlu görüşler şimdiden firmaya 100 tl nin onlarca katı olarak dönecektir. müşteriden yana güzel bir davranış olmuş. diğer firmalara da örnek almalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keskin98 -- 6 Ocak 2018; 9:17:56 >
  • vay anasını
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.