Şimdi Ara

Gittigidiyor TEKNOMAX adlı satıcı sorunlu alışverişim (YARDIM LAZIM) EDİT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.806
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    15 gün önce falan ggden batarya siparişi verdim. Neyse 30tl bir bataryaydı araskargo ile yolladılar 5 gün uğraştım alabilmek için burası mobil şube.
    Batarya geldi taktım 1 gün sonra telefon kafayı yedi. Bataryayı söküp takılıyorum düzeliyor 12saat 1 gün gidiyor tekrar deliriyor.
    Neyse eski batarya mı taktım. O bir günlük süreçte olumlu bildirimi de vermiştim ggde parayı aktarmış zaten. Adama mesaj attım. Durumu söyledim.
    Araskargoyla yollayın degiştirelim dedi. Araskargo yok bulunduğum ilçede vs dedim.
    Bir tanıdıkla yada kendiniz olan bir yere gittiğinizde verin dedi.
    Dedim sistem bu mu böyle bir çözüm olabilir mi? Çözün yoksa gittigidiyorla görüşecem.
    O zaman kargoyu öder yollarsınız yada yapacak birşey yok tarzı konuştu.
    GG ile irtibata geçtim. Hemen iadesini yapalım size kargo firması dayatması yapamaz öde hiç mi hiç diyemez dediler. Siz verdiğimiz adrese kargolayın biz iade sürecini başlatalım. Öncesinde satıcıyla birde biz iletişime geçelim size bilgileri mesaj atsın dediler.
    1 gün geçti ses çıkmadı bağlandım chate ordan konuştuk temsilciyle akşam üzeri bilgileri verdi.2 gün sonra kargolamış oldum arayada hafta sonu girdi.
    Bu sabah kargo ulaşmış iade talep etmiş satıcı. Kargoyu vermeden de temsilciyle konuştum. Bakın satıcıyla tersleştik bu adam iade falan etmez değil mi dedim yok öyle birşey yapmaz siz kargoyu yapın dediler.
    Bugün tekrar bağlandım temsilciye durumun ne olacağını sordum biz satıcıya ulaşalım size dönelim dediler tabi bu kısa özeti durumun. Şimdi geri dönüş bekliyorum.
    Satıcı yüksek ihtimal kargoyu almayacak ben 2 katı mı kargo ücreti ödeyecem? 14 gün iade hakkım ne olacak benim? Birde adam bana fatura yollamadı ama kargonun cebinde yolladık diyor. Ne yapmam lazım gittigidiyor bu işi çözer mi?

    EDİT:
    - Kargo uzun uğraşlar sonucu teslim edilemeyip bana geri geldi kargo firmasının da hatası var bu noktada. 17tl kargo ödedim. Gittigidiyorda 50tl hediye çeki tanımladı hesabıma batarya ve kargo ücreti olarak. Bu şekilde hallettik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pckobat_78 -- 25 Ağustos 2016; 22:40:27 >



  • N11 olsaydı üstüne soğuk su içerdin.. Gittigidiyor yardımcı olmuş en azından ancak sende de hata var,benim iade hakkım var istediğim kargoyla yollarım diyeceğine empati yapmalıydın ve aras kargo ile yollamalıydın ürünü,aras kargoya bildirim yaptıgında almaya geliyorlar zaten haftada bir de olsa gelir mobil şubede de olsan..

    Çözüm odaklı olup karşındakini de düşünmeliydin,paranı alırsın büyük ihtimal ancak satıcıya extra zarar çıkardın,bir gün ürün satarsan senin de başına benzer durum geldiğinde anlarsın.
  • Bu tarz işlemlerde(süre bitimine yakın, onay almış) gg ye güven olmaz.

    Tam olarak elinize geçtikten kaç iş günü sonra iade ettiğinizde önemli. İkincisi gittigidiyor'da iade talebi oluşturdunuz ve anlaşmalı kargoyla kodu kullanarak gönderdiniz değil mi? Yani gittigidiyorda fiş görünüyor iade talebi için yanlış anlamadım.

    Bunlar olumluysa paranızı her türlü alırsınız. 3 iş günü + 24 saat satıcıya siz kargolama yaptığınız an onaylaması için süre verildi.

    Satıcı kargoyu almayabilir, size geri döner ve 8-10 lira ücret ödeyebilirsiniz. Fakat ürün fiyat iadesi her türlü gerçekleşir.

    Diğer arkadaşlara yol göstermesi açısından gelişmeleri ve son durumu buraya yazarsanız forum adına sağlıklı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    N11 olsaydı üstüne soğuk su içerdin.. Gittigidiyor yardımcı olmuş en azından ancak sende de hata var,benim iade hakkım var istediğim kargoyla yollarım diyeceğine empati yapmalıydın ve aras kargo ile yollamalıydın ürünü,aras kargoya bildirim yaptıgında almaya geliyorlar zaten haftada bir de olsa gelir mobil şubede de olsan..

    Çözüm odaklı olup karşındakini de düşünmeliydin,paranı alırsın büyük ihtimal ancak satıcıya extra zarar çıkardın,bir gün ürün satarsan senin de başına benzer durum geldiğinde anlarsın.

    Merhabalar,
    Hocam satıcı o yaklaşımı sergilemedi. Kendisi bu öneriyi sunabilirdi. Ama en son dediği yasal olarak bizim dediğimiz firmayla yollamak zorundasınız diye bir yaklaşımı oldu.
    Bende biraz çabuk parlarım böyle konularda hemen çıkıştım öyle diyince.
    Öncelikle çözüm odaklı satıcının olması lazımdı zaten onu yapamadı malesef. Birde 57.102 işlemi var bu adamın sırf işlem adetine ve profiline güvenerek aldım hata etmişim.
    Yanına bırakmayı düşünmüyorum faturada yollamadılar maliyeye kadar şikayet yazarım umrum da olmaz ekmeğine saygısı olmayan adamın ticaretine benim hiç saygım olmaz. Sen profesyonel bir satıcısın yok benim yapacağım bir şey yok istedigini yap falan mahalle karısı gibi konuşmayacaksın. Ben hatalı olup yüklensem onların çıt etmemesi lazım.
    Birde karşındakini de düşünmeliydin demişsiniz de başıma benzer durumlar geldi. Hatta kargo parasının aldığım üründen fazla olduğu durumlar oldu ama asla alıcıyı magdur etmedim ben sırtımı dönmedim. Hemde 30 liralık bataryada degil 500-600 liralık telefonda da aynı tutum içindeydim bu adamlar o kadar değerli bir şey satsa kafayı yer demek ki.
  • pckobat_78 kullanıcısına yanıt
    Mesafeli satış sözleşmesini okursanız görürsünüz. İade leri satıcının istediği kargo şirketi ile yapmak zorundasınız. Aksi takdirde kargoyu sizin karşılamanız gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    N11 olsaydı üstüne soğuk su içerdin.. Gittigidiyor yardımcı olmuş en azından ancak sende de hata var,benim iade hakkım var istediğim kargoyla yollarım diyeceğine empati yapmalıydın ve aras kargo ile yollamalıydın ürünü,aras kargoya bildirim yaptıgında almaya geliyorlar zaten haftada bir de olsa gelir mobil şubede de olsan..

    Çözüm odaklı olup karşındakini de düşünmeliydin,paranı alırsın büyük ihtimal ancak satıcıya extra zarar çıkardın,bir gün ürün satarsan senin de başına benzer durum geldiğinde anlarsın.

    Merhabalar,
    Hocam satıcı o yaklaşımı sergilemedi. Kendisi bu öneriyi sunabilirdi. Ama en son dediği yasal olarak bizim dediğimiz firmayla yollamak zorundasınız diye bir yaklaşımı oldu.
    Bende biraz çabuk parlarım böyle konularda hemen çıkıştım öyle diyince.
    Öncelikle çözüm odaklı satıcının olması lazımdı zaten onu yapamadı malesef. Birde 57.102 işlemi var bu adamın sırf işlem adetine ve profiline güvenerek aldım hata etmişim.
    Yanına bırakmayı düşünmüyorum faturada yollamadılar maliyeye kadar şikayet yazarım umrum da olmaz ekmeğine saygısı olmayan adamın ticaretine benim hiç saygım olmaz. Sen profesyonel bir satıcısın yok benim yapacağım bir şey yok istedigini yap falan mahalle karısı gibi konuşmayacaksın. Ben hatalı olup yüklensem onların çıt etmemesi lazım.
    Birde karşındakini de düşünmeliydin demişsiniz de başıma benzer durumlar geldi. Hatta kargo parasının aldığım üründen fazla olduğu durumlar oldu ama asla alıcıyı magdur etmedim ben sırtımı dönmedim. Hemde 30 liralık bataryada degil 500-600 liralık telefonda da aynı tutum içindeydim bu adamlar o kadar değerli bir şey satsa kafayı yer demek ki.

    Alıntıları Göster
    28.07.16'da kargoya verilmiş.
    03.08.16'da teslim aldım.
    11.08.16'da ben kargoya verişim.
    5-6 iş günü anca olmuş.
    Gittigidiyor destekten bana yapılan yönlendirme şu şekildeydi adres bilgileri vs verildi. Gidin kargoya verin size en yakın şube ile. Sonra takip numarasını bize verin.
    Satıcı ürünü teslim aldığında biz bilgilerimizi yollayıp ödemeyi havuz hesabımıza yapmasını isteyeceğiz. Kartınıza iadenizi yapacağız.
    Sistemde somut olarak başlamış bir iade süreci göremedim ben. Menüleri falan gezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    N11 olsaydı üstüne soğuk su içerdin.. Gittigidiyor yardımcı olmuş en azından ancak sende de hata var,benim iade hakkım var istediğim kargoyla yollarım diyeceğine empati yapmalıydın ve aras kargo ile yollamalıydın ürünü,aras kargoya bildirim yaptıgında almaya geliyorlar zaten haftada bir de olsa gelir mobil şubede de olsan..

    Çözüm odaklı olup karşındakini de düşünmeliydin,paranı alırsın büyük ihtimal ancak satıcıya extra zarar çıkardın,bir gün ürün satarsan senin de başına benzer durum geldiğinde anlarsın.

    Merhabalar,
    Hocam satıcı o yaklaşımı sergilemedi. Kendisi bu öneriyi sunabilirdi. Ama en son dediği yasal olarak bizim dediğimiz firmayla yollamak zorundasınız diye bir yaklaşımı oldu.
    Bende biraz çabuk parlarım böyle konularda hemen çıkıştım öyle diyince.
    Öncelikle çözüm odaklı satıcının olması lazımdı zaten onu yapamadı malesef. Birde 57.102 işlemi var bu adamın sırf işlem adetine ve profiline güvenerek aldım hata etmişim.
    Yanına bırakmayı düşünmüyorum faturada yollamadılar maliyeye kadar şikayet yazarım umrum da olmaz ekmeğine saygısı olmayan adamın ticaretine benim hiç saygım olmaz. Sen profesyonel bir satıcısın yok benim yapacağım bir şey yok istedigini yap falan mahalle karısı gibi konuşmayacaksın. Ben hatalı olup yüklensem onların çıt etmemesi lazım.
    Birde karşındakini de düşünmeliydin demişsiniz de başıma benzer durumlar geldi. Hatta kargo parasının aldığım üründen fazla olduğu durumlar oldu ama asla alıcıyı magdur etmedim ben sırtımı dönmedim. Hemde 30 liralık bataryada degil 500-600 liralık telefonda da aynı tutum içindeydim bu adamlar o kadar değerli bir şey satsa kafayı yer demek ki.


    tabi ilk mesajda bu şekilde anlatmadınız..satıcı öyle konuştuysa haklısınız
  • freefalcon kullanıcısına yanıt
    5.4 Alıcı, cayma hakkının hukuka uygun olarak kullanıldığı durumlarda iade işlemini gerçekleştirirken Satıcı tarafından kendisine bildirilen taşıyıcıyı tercih edecektir. Alıcı'ya iade için herhangi bir taşıyıcı bilgisinin sunulmadığı veya adresinde söz konusu taşıyıcının şubesinin bulunmadığı haller dahil olmak üzere Satıcı, Alıcı'dan hangi ad altında olursa olsun iade masrafı talep edemez. Satıcı ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen ürünü Alıcı'dan almakla yükümlüdür.

    Başka bir madde de satıcı alıcıya hiç bir ekstra masraf yükleyemez diyor.
    Bence sözleşme benden yana gibi.
  • master21 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız konu biraz fazla uzundu kısaltmak istedim eksik anlatmış olabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    Haklısınız konu biraz fazla uzundu kısaltmak istedim eksik anlatmış olabilirim.
    hocam siz haklısınız fakat hatanız ürüne hemen onay vermek olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    Haklısınız konu biraz fazla uzundu kısaltmak istedim eksik anlatmış olabilirim.
    GG tüketicinin arkasında duran bir firma siz iade talebini yapıp satıcı ödemeli kargoyu yaptıysanız ve satıcı kargoyu iade ederse GG ile iletişime geçip söyleyin, kargoda gelirse almayın.
  • pckobat_78 kullanıcısına yanıt
    Sizin bulunduğunuz ilçede Aras yok muş yeni fark ettim. Bu durumda satıcı ürünü sizden aldırmak ya da gönderdiğiniz kargonun bedelini ödemek zorunda.
  • Onay vermedim ben gittigidiyor kendi yapmış ödemeyi 3 gün süresi varmış onun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    GG tüketicinin arkasında duran bir firma siz iade talebini yapıp satıcı ödemeli kargoyu yaptıysanız ve satıcı kargoyu iade ederse GG ile iletişime geçip söyleyin, kargoda gelirse almayın.

    Kargoyu almama şansım var mı? Yolladığım firmada adresim var kargoyu verende benim kapıya kadar getirirler.
    Gittigidiyorla iletişim halindeyim satıcıya mesaj atmışlar dönüş yaptığında bana dönüş yapacaklarını söylediler beklemedeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    Onay vermedim ben gittigidiyor kendi yapmış ödemeyi 3 gün süresi varmış onun.

    Gittigidiyor asla otomatik onay vermez. Satıcı size 3 günden sonra otomatik onay için mesaj gönderirse ve siz bu süre içersinde bir şey yapmazsanız 24 saat içerisinde otomatik onay verilir. Eğer ürün sizin elinize geçmeden satıcı onay mesajı gönderiyorsa artniyetli demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freefalcon

    quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    Onay vermedim ben gittigidiyor kendi yapmış ödemeyi 3 gün süresi varmış onun.

    Gittigidiyor asla otomatik onay vermez. Satıcı size 3 günden sonra otomatik onay için mesaj gönderirse ve siz bu süre içersinde bir şey yapmazsanız 24 saat içerisinde otomatik onay verilir. Eğer ürün sizin elinize geçmeden satıcı onay mesajı gönderiyorsa artniyetli demektir.

    Satıcı belki ürün bana ulaştıktan sonra öyle mesaj atmıştır bilemiyorum takip etmedim açıkcası ben gittigidiyor otomatik aktarıyor bir süreden sonra diye biliyordum yanlış biliyor muşum:=)
    Onuda yapmamıştır benim elime geçtikten sonra olmuştur o süreç. Ben batarya gelince sorunları fark edene kadar girmedim ggye o süreçte aktarılmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    quote:

    Orijinalden alıntı: freefalcon

    quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    Onay vermedim ben gittigidiyor kendi yapmış ödemeyi 3 gün süresi varmış onun.

    Gittigidiyor asla otomatik onay vermez. Satıcı size 3 günden sonra otomatik onay için mesaj gönderirse ve siz bu süre içersinde bir şey yapmazsanız 24 saat içerisinde otomatik onay verilir. Eğer ürün sizin elinize geçmeden satıcı onay mesajı gönderiyorsa artniyetli demektir.

    Satıcı belki ürün bana ulaştıktan sonra öyle mesaj atmıştır bilemiyorum takip etmedim açıkcası ben gittigidiyor otomatik aktarıyor bir süreden sonra diye biliyordum yanlış biliyor muşum:=)
    Onuda yapmamıştır benim elime geçtikten sonra olmuştur o süreç. Ben batarya gelince sorunları fark edene kadar girmedim ggye o süreçte aktarılmıştır.

    Alıntıları Göster
    Aras kargo'yu arayarak kurye talep edersin, mesafeli satış sözleşmesinde iade için satıcıya iade etmek istediğini beyan ettiğin tarih önemli, iade etmek istediğini söyledikten sonra kargoya bildirim yapar evinde beklerdin, kargo ne zaman gelirse o zaman verirdin, ki en geç bir hafta içinde gelirler zaten mobil bölgeye.

    Kısacası, gereksiz polemik olmuş. Satıcı yokuşa sürmemiş. İade alalım, demiş. Ne desin?
  • Rhodora R kullanıcısına yanıt
    İade alalım demedi yolla yenisini yollayalım dedi.
    Adam bana böyle birşeyin varlığından bahsetmedi ki ben durumu mu bildirdim dedim ki bak burda yok şube. Bir tanıdığınla yolla yada yolun düştüğünde yolla dedi. Ben israrla dedim ki arkadaş çözüm bu olmamalı oda dedi ki çözüm bu. Bende gittigidiyorla konuşurum dedim. Ne deseydim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    İade alalım demedi yolla yenisini yollayalım dedi.
    Adam bana böyle birşeyin varlığından bahsetmedi ki ben durumu mu bildirdim dedim ki bak burda yok şube. Bir tanıdığınla yolla yada yolun düştüğünde yolla dedi. Ben israrla dedim ki arkadaş çözüm bu olmamalı oda dedi ki çözüm bu. Bende gittigidiyorla konuşurum dedim. Ne deseydim?
    İade hakkınız var ancak mesafeli satış sözleşmesinden aklımda kalan, satıcının istediği kargo şirketi ile göndermezseniz kargo ücreti size ait.

    Satıcı değişim önermiş. Bu da makul bir seçenek. Ha yok, siz iade istediğiniz halde iade almayız diyorsa siz haklısınız.

    Ama anladığım kadarıyla burdaki sıkıntı kargo meselesi. Benim bulunduğum ilçede sadece PTT var. İade ya da değişim olduğu zaman (şu an bir koli ürün bekliyor mesela, HepsiBurada fazla ürün göndermiş, iade olacak) satıcının istediği kargo şirketini arıyorum, haftanın belli günleri geliyorlar benim ilçeye, o gün gelince gelip alıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckobat_78

    İade alalım demedi yolla yenisini yollayalım dedi.
    Adam bana böyle birşeyin varlığından bahsetmedi ki ben durumu mu bildirdim dedim ki bak burda yok şube. Bir tanıdığınla yolla yada yolun düştüğünde yolla dedi. Ben israrla dedim ki arkadaş çözüm bu olmamalı oda dedi ki çözüm bu. Bende gittigidiyorla konuşurum dedim. Ne deseydim?
    Adam anlaşmalı kargomuz var, onla yollayın diye güzel güzel anlatmış; siz ise kafanıza göre bir firmayla gönderme derdindesiniz. Zaten 30TL'lik ürün, site komisyonu, geliş kargosu ve iadede sizin istediğiniz anlaşmasız kargo derken adam zarar üstüne zarar etsin istiyorsunuz. Kesinlikle, satıcının belirttiği kargo ile göndermek istemediğiniz için siz haksızsınız bu durumda...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.