Şimdi Ara

TEMPRA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ..GÖRÜŞLERİNİZ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
0
Favori
103.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MERHABA ARKADAŞLAR..İLK ARACIMIZI ALMAK İSTİYORUZ....94 MODEL BİR TEMPRA VAR......(MERKEZİ KİLİT+ELEKTRİKLİ CAMLAR+LPG+120,000KM=6500YTL) İSTİYOR SAHİBİ.....SİZCE BU ÖZELLİKLER VE FİYAT NASIL?? TEMPRA ARAÇ ÇOK MASRAF ÇIKARIR MI? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.....



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Tempra Almayı Düşünmeden Önce Bilmen Gerekenler

    Tempra, Fiat'ın 1990-1996 yılları arasında ürettiği bir otomobil modelidir. Günümüzde pek tutulmadığından, almayı düşünüyorsanız, kronik sorunlarını ve arızalarını bilmeniz gerekir.

    Tempra Neden Tutulmuyor?

    Tempra, piyasaya sürüldüğü dönemde popüler bir araçtı. Ancak zamanla, kronik sorunları ve arızaları nedeniyle itibarı zedelendi. Bu sorunlardan bazıları şunlardır:

    • Kronik Arızalar: Tempra'nın en yaygın kronik arızaları arasında elektrik sorunları, yakıt sistemi sorunları ve şanzıman sorunları yer alır.
    • Paslanma: Tempra, özellikle kapı panelleri ve çamurluklar gibi belirli alanlarda paslanmaya meyillidir.
    • Yüksek İşletme Maliyetleri: Tempra'nın kronik sorunları ve arızaları nedeniyle bakım ve onarım maliyetleri oldukça yüksek olabilir.

    Tempra Nasıl Bir Araba?

    Kronik sorunlarına rağmen Tempra, bazı olumlu özelliklere de sahiptir:

    • Geniş ve Ferah: Tempra, geniş bir iç mekana ve bolca bagaj alanına sahiptir.
    • Ekonomik: Tempra, özellikle dizel motorlu modelleriyle, yakıt tasarrufu sağlar.
    • Tutulan Modeli: Tempra'nın en tutulan modeli, 1.6 litrelik benzinli motora sahip "Stile" modelidir.

    Tempra Tutulan Modeli Arasan:

    Eğer bir Tempra satın almayı düşünüyorsanız, tutulan "Stile" modelini aramanız önerilir. Ancak kronik sorunlarını ve arızalarını göz önünde bulundurmanız ve satın almadan önce bir mekanik muayeneye tabi tutmanız çok önemlidir.

    Sonuç olarak, Tempra kronik sorunları ve arızaları nedeniyle pek tutulmayan bir araçtır. Ancak tutulan "Stile" modelini uygun fiyatlı bir aile arabası olarak düşünebilirsiniz. Ancak satın almadan önce kronik sorunlarını ve yüksek işletme maliyetlerini göz önünde bulundurmanız ve bir mekanik muayeneye tabi tutmanız çok önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • walla ben kullanmadım bu arabadan ama kullanıp baska araba alanların dedıgı olay su sakın bulasma elektronık aksamın cok kronık sorun var bı bozulmaya basladımı ısın gercekten cok zor bu arada abı araba alırken gec al ama klımalı bısı al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bal_975

    walla ben kullanmadım bu arabadan ama kullanıp baska araba alanların dedıgı olay su sakın bulasma elektronık aksamın cok kronık sorun var bı bozulmaya basladımı ısın gercekten cok zor bu arada abı araba alırken gec al ama klımalı bısı al
    bu araç çok sorun çıkaran araçların başında gelen bir araçtır.. ama diğer taraftan sürüş keyfi konforu göz ardı edilemez.. haa param var bakımlarını yaptırırım dersen.. ve servise zırt pırt gitmek sorun değilse al derim..

    ama ilk arabamı alıyorum.. boyna servisle uğraşamam dersen bence uzak dur tabiki karar senindir..

    araç çok temizse düşünülebilir.. nasıl kullanıldığı da önemli.. iyice araştır derim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    bu araç çok sorun çıkaran araçların başında gelen bir araçtır.. ama diğer taraftan sürüş keyfi konforu göz ardı edilemez.. haa param var bakımlarını yaptırırım dersen.. ve servise zırt pırt gitmek sorun değilse al derim..

    ama ilk arabamı alıyorum.. boyna servisle uğraşamam dersen bence uzak dur tabiki karar senindir..

    araç çok temizse düşünülebilir.. nasıl kullanıldığı da önemli.. iyice araştır derim...

    Alıntıları Göster
    bizde 2-3 tane sxa aldık şu son 2 sene içerisinde
    hiç de dedikleri gibi çok masraflı değil
    sadece periyodik bakımlarını yaptıktan sonra hiç ardına bakma
    ayrıca 2.0 motorlusu da vardı bizde
    o ise bambaşkaydı
    deri koltuk-airbag-abs-klima vs...

    ayrıca o modelde tempra da bulunan özellikler onun sınıfında başka hangi arabada var?
    4 cam otomatik bugün bile çoğu araçta standart değil
    otomatik klima var ak modelinde
    bence arabaya bak,bakıttır,gerçekten temizse al
    sonuçta şahin parasına şahinden daha lüks bir araba....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    bizde 2-3 tane sxa aldık şu son 2 sene içerisinde
    hiç de dedikleri gibi çok masraflı değil
    sadece periyodik bakımlarını yaptıktan sonra hiç ardına bakma
    ayrıca 2.0 motorlusu da vardı bizde
    o ise bambaşkaydı
    deri koltuk-airbag-abs-klima vs...

    ayrıca o modelde tempra da bulunan özellikler onun sınıfında başka hangi arabada var?
    4 cam otomatik bugün bile çoğu araçta standart değil
    otomatik klima var ak modelinde
    bence arabaya bak,bakıttır,gerçekten temizse al
    sonuçta şahin parasına şahinden daha lüks bir araba....

    Alıntıları Göster
    ilk arabamız olacağından iyice araştırmak istiyorum.....sonra servis servis dolaşmayayım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samibirkent

    ilk arabamız olacağından iyice araştırmak istiyorum.....sonra servis servis dolaşmayayım...

    Alıntıları Göster
    selam dostlarım. bucakli dostuma katılıyorum. dedikleri gibi hiçde masraflı değil. sadece parçaları biraz pahalı o kadar. bende 6 yıldır tempra kullanıyorum ve daha da satmayı düşünmüyorum. ki normal piyasası 8.500,00 - 9.250,00 olan arabama 10.500,00 YTL veriyorlar. Fakat ben arabamdan çok memnunum. Tavsiye ederim arkadaşım Tempra SX AK 1.6 almanı isterim. Çünkü tempra nın en iyi modeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    bizde 2-3 tane sxa aldık şu son 2 sene içerisinde
    hiç de dedikleri gibi çok masraflı değil
    sadece periyodik bakımlarını yaptıktan sonra hiç ardına bakma
    ayrıca 2.0 motorlusu da vardı bizde
    o ise bambaşkaydı
    deri koltuk-airbag-abs-klima vs...

    ayrıca o modelde tempra da bulunan özellikler onun sınıfında başka hangi arabada var?
    4 cam otomatik bugün bile çoğu araçta standart değil
    otomatik klima var ak modelinde
    bence arabaya bak,bakıttır,gerçekten temizse al
    sonuçta şahin parasına şahinden daha lüks bir araba....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    bizde 2-3 tane sxa aldık şu son 2 sene içerisinde
    hiç de dedikleri gibi çok masraflı değil
    sadece periyodik bakımlarını yaptıktan sonra hiç ardına bakma
    ayrıca 2.0 motorlusu da vardı bizde
    o ise bambaşkaydı
    deri koltuk-airbag-abs-klima vs...

    ayrıca o modelde tempra da bulunan özellikler onun sınıfında başka hangi arabada var?
    4 cam otomatik bugün bile çoğu araçta standart değil
    otomatik klima var ak modelinde
    bence arabaya bak,bakıttır,gerçekten temizse al
    sonuçta şahin parasına şahinden daha lüks bir araba....

    arkadaşın yazdıkları tamamen doğru

    o kadar çok tempraya bindimki sayısını hatırlamıyorum,çok yol yaptım ,
    çok hoş arabalar temizini ve kazasız olanını bulursan al,içi geniş konfor dersen var motor sessiz parçaları hiçde pahalı değil ve çok tempraya bindim hiç yolda bırakan olmadı,
    parça fiyatlarını şahinle brodwayle karşılaştıramazsın,vatandaş öyle yapıyor,şahin amortisörü teki şukadar tempranınki bu kadar,sinyal lambası şu kadar tempranın bukadar,farklılık olacak birisi ufak segmentli birisi üst segmentli araba birde şahinin stop lambası 3-4 yıl içinde soluyo renk atıyo herhangi bir özellik içermiyo ama tempranın stop olsun diğer malzemeleri olsun daha uzun ömürlü ve işçilik isteyen malzemeden yapılıyor
    tempranın tampon olsun stop olsun sinyal olsun renk değiştirdiğini göremezsiniz.
    yakıt olarak dersem tempra şahin veya doğanlara göre %15 ortalama az yakan araçlar çok km yapan kişi için ekonomik,uzun yolda yormaz sessizdir,
    şuan günümüzde halen 1,6 olupta tempranın yakıt değerlerini yakalayamayan markalar var.

    eksileri neler:
    kulanılan iç plastik kalitesiz ve sert olduğu için çok parçadan oluştuğundan bozuk yolda ses yapar,küllük genelde yerinde durmaz,
    göğüs çok çabuk çizilir ve göstergeler üzerindeki yazılar zamanla silinir veya silik olur
    vites geçişleri yumaşaktır ama takırtı şeklinde ses gelir vites geçişlerinde
    altı yere alçaktır çok kalabalık veya aşırı yük yüklersen tümseklerde altı sürtebilir
    vites araları biraz uzun tutulmuş devirli kullanman gerekli,devirsiz kullanırsan motor bayılır
    arabanın cüssesine güvenipte veya ağırlığına güvenipte virajlara hızlı girme çabuk kayar ve savrulur
    vb eksileri var..
    8-9 milyara alacağın en iyi araba bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    bizde 2-3 tane sxa aldık şu son 2 sene içerisinde
    hiç de dedikleri gibi çok masraflı değil
    sadece periyodik bakımlarını yaptıktan sonra hiç ardına bakma
    ayrıca 2.0 motorlusu da vardı bizde
    o ise bambaşkaydı
    deri koltuk-airbag-abs-klima vs...

    ayrıca o modelde tempra da bulunan özellikler onun sınıfında başka hangi arabada var?
    4 cam otomatik bugün bile çoğu araçta standart değil
    otomatik klima var ak modelinde
    bence arabaya bak,bakıttır,gerçekten temizse al
    sonuçta şahin parasına şahinden daha lüks bir araba....

    arkadaşın yazdıkları tamamen doğru

    o kadar çok tempraya bindimki sayısını hatırlamıyorum,çok yol yaptım ,
    çok hoş arabalar temizini ve kazasız olanını bulursan al,içi geniş konfor dersen var motor sessiz parçaları hiçde pahalı değil ve çok tempraya bindim hiç yolda bırakan olmadı,
    parça fiyatlarını şahinle brodwayle karşılaştıramazsın,vatandaş öyle yapıyor,şahin amortisörü teki şukadar tempranınki bu kadar,sinyal lambası şu kadar tempranın bukadar,farklılık olacak birisi ufak segmentli birisi üst segmentli araba birde şahinin stop lambası 3-4 yıl içinde soluyo renk atıyo herhangi bir özellik içermiyo ama tempranın stop olsun diğer malzemeleri olsun daha uzun ömürlü ve işçilik isteyen malzemeden yapılıyor
    tempranın tampon olsun stop olsun sinyal olsun renk değiştirdiğini göremezsiniz.
    yakıt olarak dersem tempra şahin veya doğanlara göre %15 ortalama az yakan araçlar çok km yapan kişi için ekonomik,uzun yolda yormaz sessizdir,
    şuan günümüzde halen 1,6 olupta tempranın yakıt değerlerini yakalayamayan markalar var.

    eksileri neler:
    kulanılan iç plastik kalitesiz ve sert olduğu için çok parçadan oluştuğundan bozuk yolda ses yapar,küllük genelde yerinde durmaz,
    göğüs çok çabuk çizilir ve göstergeler üzerindeki yazılar zamanla silinir veya silik olur
    vites geçişleri yumaşaktır ama takırtı şeklinde ses gelir vites geçişlerinde
    altı yere alçaktır çok kalabalık veya aşırı yük yüklersen tümseklerde altı sürtebilir
    vites araları biraz uzun tutulmuş devirli kullanman gerekli,devirsiz kullanırsan motor bayılır
    arabanın cüssesine güvenipte veya ağırlığına güvenipte virajlara hızlı girme çabuk kayar ve savrulur
    vb eksileri var..
    8-9 milyara alacağın en iyi araba bence

    Alıntıları Göster
    parça konusunuda sıkıntı etme en rahat bulunan arabalardan biris,,diğer arabaların parçalarından biraz pahalıdır korkulacak gibi değil
    amortisör teki 45 milyon şahin amortisörüde 38 milyon örnek hava fitresi şahinin 3,5 milyon tempranın 5 milyon gibi 5-10 fazlalığı vardır mutlaka




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    parça konusunuda sıkıntı etme en rahat bulunan arabalardan biris,,diğer arabaların parçalarından biraz pahalıdır korkulacak gibi değil
    amortisör teki 45 milyon şahin amortisörüde 38 milyon örnek hava fitresi şahinin 3,5 milyon tempranın 5 milyon gibi 5-10 fazlalığı vardır mutlaka

    Alıntıları Göster
    valla bence güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukekkikkekkiki

    valla bence güzel

    Alıntıları Göster
    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: special123456

    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.

    Alıntıları Göster
    aslında corolla da güzel araba fakat hem fiyat olarak tempra'dan biraz pahalı hem de parçaları pahalı olarak biliyorum...yani araştırdığım kadarıyla....yukarıda yazdığım araç TEMPRA S modeliymiş..bana yetebileceğini düşündüğüm bir araca benziyor..bunun hakkındaki görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samibirkent

    aslında corolla da güzel araba fakat hem fiyat olarak tempra'dan biraz pahalı hem de parçaları pahalı olarak biliyorum...yani araştırdığım kadarıyla....yukarıda yazdığım araç TEMPRA S modeliymiş..bana yetebileceğini düşündüğüm bir araca benziyor..bunun hakkındaki görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: samibirkent

    aslında corolla da güzel araba fakat hem fiyat olarak tempra'dan biraz pahalı hem de parçaları pahalı olarak biliyorum...yani araştırdığım kadarıyla....yukarıda yazdığım araç TEMPRA S modeliymiş..bana yetebileceğini düşündüğüm bir araca benziyor..bunun hakkındaki görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim...


    Corolla yedek parçası ucuz kategorisinden ziyade arıza çıkarmayan (az arıza çıkaran) araçlar statüsündedir Ayrıca tempra s dijital gösterge paneline sahip değildir. Normal, bildiğimiz kadranlar ve göstergeleri vardır. Bu da olası elektronik arızaları için iyi bişeydir. Neticede temizini bulduysan pazarlığını yap. Makul fiyata her araba güzeldir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: special123456

    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: special123456

    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.


    Kardeş öyle bi yazmıssın ki sanki corolla ve megane hiç sorun çıkarmayan arabalar.
    Birincisi elektronik aksam sorunlu değil onlar sadece halkın bi kaç eksik bilgiyle uydurduğu şeyler benim elimden iki tane geçti hiç bi sorun çıkarmadı bi ara hız göstergesi çalışmıyordu kardeşim götrüdüü servise paslanan bi yerini zıparalamışlar para bile almamış yani adam.
    ikincisi de tempranın her parçası corolla ve megandan kesinlikle ucuz.Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WERTTREW

    quote:

    Orjinalden alıntı: special123456

    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.


    Kardeş öyle bi yazmıssın ki sanki corolla ve megane hiç sorun çıkarmayan arabalar.
    Birincisi elektronik aksam sorunlu değil onlar sadece halkın bi kaç eksik bilgiyle uydurduğu şeyler benim elimden iki tane geçti hiç bi sorun çıkarmadı bi ara hız göstergesi çalışmıyordu kardeşim götrüdüü servise paslanan bi yerini zıparalamışlar para bile almamış yani adam.
    ikincisi de tempranın her parçası corolla ve megandan kesinlikle ucuz.Saygılar.

    Alıntıları Göster
    ucuzsa alınır bece.arkadaşımda vardı çok gezmiştik çok da rahattı.6 milyara toro şahin binmekten daha iyi.zamanında bir çok rakibinden daha zengin donanımlıydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: special123456

    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: special123456

    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.

    kardeş tempra'dan şaşma o paraya alınabilecek en güzel araba fakat kazasız olsun ayrıca 1.6 ie alırsan corolla megane vız gelir. Ayrıca corolla sorunsuz deyipte sakın yaklaşma o bilmem kaç db yol sesiyle müzik dinleyemezsin bile...TEMPRA SINIFININ EN İYİSİ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kapukaya

    quote:

    Orjinalden alıntı: special123456

    Zaten para olsa kimse 10 senelik araba almaz. Eeee, yedek parçası pahalı, elektronik aksamı sorunlu, ön düzen arıza çıkarabilir, yakıt tüketimi fazla, nasıl ekonomi bu böyle. 5 yaş 100bin km. nin üstünde araç alıyorsan servis maliyetlerini göz önünde bulundurmak lazım.

    Megane düşünebilirsin. Corolla olabilir. Arıza çıkarmayan yada yedek parça maliyeti düşük araçlar bunlar.

    kardeş tempra'dan şaşma o paraya alınabilecek en güzel araba fakat kazasız olsun ayrıca 1.6 ie alırsan corolla megane vız gelir. Ayrıca corolla sorunsuz deyipte sakın yaklaşma o bilmem kaç db yol sesiyle müzik dinleyemezsin bile...TEMPRA SINIFININ EN İYİSİ...

    Alıntıları Göster
    Tempranın bir eksiği de ön tarafının çok zayıf olması. Yani ufak bir çarpışmada bile içe gömülüverir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fluenta

    Tempranın bir eksiği de ön tarafının çok zayıf olması. Yani ufak bir çarpışmada bile içe gömülüverir...

    Alıntıları Göster
    ön takımını ve yağ yakma sorununu unutmamak gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impress

    ön takımını ve yağ yakma sorununu unutmamak gerek

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    ön takımını ve yağ yakma sorununu unutmamak gerek


    yağ yakma değil keçeden eskimiş ise kaçırabiliyor.değiştirirsin olur biter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    ön takımını ve yağ yakma sorununu unutmamak gerek


    yağ yakma değil keçeden eskimiş ise kaçırabiliyor.değiştirirsin olur biter

    Alıntıları Göster
    Bunlarda benim görüşlerim. Faydası dokunur inşallah.


    http://forum.donanimhaber.com/m_9094285/tm.htm




  • hiç düşünme derim yakma kafanı
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.