Şimdi Ara

Tempra 2.0 16V - Doblo 1.9 JTD (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
0
Favori
8.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tempra tabikide ben karşılaştırmayı çözemedim pek:P

  • quote:

    Orijinalden alıntı: frv_ua

    tempranın tek eksigi vites aralıkları uzun onun haricinde her türlü tempra alır

    arada 43 bg fark var 100 cc fazla ve benzinli motor, torklarda fazla bi fark yok tabi doblonunda turbo avantajı var
    ki tempra 100 kg hafif ve rüzgar direnci daha düşük
    tahmini 80-100 km ye kadar başa baş giderler sonra tempra alır gider
    doblonun 8v turbolu motorunun neresi yeni teknoloji


    başa baş mı ..

    yaw bu soruyu soran harbi harbi ciddi mi..

    tempra oyle bir uzarki doblo plakasını bile okuyamaz..

    bu kadar kesin konusuyorum..




  • Bir tempradan daha iyisi yine bir tempradır. Babam öyle diyoooooo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü


    quote:

    Orijinalden alıntı: abluka__


    quote:

    Orijinalden alıntı: erhaninho_cArsi

    Bazıları var altında 1.9 Doblo olunca kendilerinden geçiyorlar :):) Sanki altlarında M5 falan var gibi hareketler yapıyolar :) Arabanın kıçı bi yana başı bi yana gidiyor farkında değiller :) :) Trafikte bunları görünce gülüyorum sadece ve vay kıro diyorum kendi kendime :)


    ışıklarda ara gaz atmalar falan, yav bi de tokatlanınca arkadan son gaz geliyolar korkuyorum kaza falan yapcaklar diye, yavaşlayıp yol veriyorum




    merak etme kat ve kat daha donanımlı güvenli ve sağlam senin arabandan bu araçlar ... bütün ozellikleri yazmaya gerek yok ama ESP nin mevcut olduğunu soylemek yeterli sanırım

    esp olaması aracın çok stabil ve altına hava almaması anlamına gelmezki.
    --

    1.9 jtd gerçekten seri araç ama 2.0 tempra kadar değil :)
    tempra nın tipi bana itici geliyor. seveni çok ama tipinden kaybeden bir araç. fiat ın başarlı araçlarından birisi denebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: frv_ua

    tempranın tek eksigi vites aralıkları uzun onun haricinde her türlü tempra alır

    arada 43 bg fark var 100 cc fazla ve benzinli motor, torklarda fazla bi fark yok tabi doblonunda turbo avantajı var
    ki tempra 100 kg hafif ve rüzgar direnci daha düşük
    tahmini 80-100 km ye kadar başa baş giderler sonra tempra alır gider
    doblonun 8v turbolu motorunun neresi yeni teknoloji


    başa baş mı ..

    yaw bu soruyu soran harbi harbi ciddi mi..

    tempra oyle bir uzarki doblo plakasını bile okuyamaz..

    bu kadar kesin konusuyorum..




    1.9 doblo temprayı havada karada gözü kapalı açık çatır çatır yer bitirir bende bu kadar kesin konuşuyorum




  • Tempra der çeker giderim
  • doblo diyenler biraz duygusal davranıyor olmalı..

    doblo kullanmadım temprayı uzun yolda ortaklaşa kullanmıştık, 148 hp olması gözünüzü yanıltmasın en azından kağıt üzerindeki kadar başarılı ve agresif bir motor değil ama dobloyu alır götürür uzaklara bundan da emin gibiyim
  • Ne Doblo'ymuş arkadaş be Hepsini görüyoruz dikizimizde
  • Forza makaslı Doblo.
    Arkaya da atarsın 1 çuval un yaylanıp gidersin :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Torun

    ben uzun bir süre tipo 2.0 16 v kullandım... 1998 modeldi ve yani diğer adıyla sedicivalvole... onno ustanın yapmış olduğu dereceli egzantrikle ve remus son susturucu ile 155 ps guce ulaşmıştık...
    bu motor çok seri bir motor değildir arkadaşlar. şöyleki yaklaşık 1100 kg olan araç 155 ps gucunde olmasına rağmen yaklaşık 1000 kg olan ve 120 ps olan saxo vti yada 106 gti lar tarafından tokatlanıyordu. hem kalkışta hem uzun yolda.
    temprada ise şanzıman oranları ise daha uzundu. yani daha vasat...

    gelelim 1.9 motora. jtd versiyonu ise; 8v olup bu motordaki turbo kucuktur ve ayrıca commonrail sistemine sahip değildir.
    aynı motor yakın zamanda opel-fiat-alfa romeo-saab ve cadillac tarafından kullanıldı. 150-180 hp arası güçler alındı. ama 16v ve commonrail yapılmış hali ile tabi.... bide turbo buyutulerek...

    sonuç olarak 2side vasat motordur bunlar, hem çok yakarlar hemde beklendiği gibi gitmezler.tahminimce kalkışta öne geçer gibi olan doblo olur am atempra 70-80den sonra alır aşağıya onu bidahada vermez geri...



    1.9 jtd kesinlikle comman rail unjet elektronik kontrollü ve ilk defa alfa 156 da kullanılmıştır..dünyanın ilk seri üretim yeni nesil dizel motorudur ....tarih 1997




  • Hey bir dakika birisi bana bunun şaka olduğunu soylesin?
    1 olarak tempraya eski teknoloji diyen insan hangi arabanın içnde 4lü skıştırma ve klima vb onden arkadan diskli son model arabalarda bile olmayan ozellikler var 2.si 1c mercedeslerle otobanda onden gülüyordum o araba oturaklı ve ağır arabadır sürenler bilir kısa yolllarda fdoblo fln geçer ama uzun yolda çoğu arabanın arkada kalacağına eminim isteyen varya yarışada biliriz şimdi opel astram var gerçi o yatıyor ama tam bi uzun yol ve keyif arabasıdır bide tofaş diyerek geçmeyin fransız asıllıdır orda planıvb yapılmıştır tofaş ihaleye girmiştir. 148 hp var eşşk gibi çekiyor biz öküz gibi biniyorduk yokuşlarda 3ile zorlanmıyoruz arabayı kullananlar bilir tabiki eski bir araba.




  • http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=38693580 yaw bu arkadaşlar yeni başlamış kullanmaya konuşuyorlar doblo diyenler anlaşalım direk arabasına girelim o kadar emin konusşuyorum 150bg var ortada ben peugeot partner kullanıyorum şirketin arabası biraz basıyorum temprada ayağımda dokunulması yeter vites 2de 90ı çok rahat buluyor
  • :D Ya kafa mı buluyorsunuz? Doblo'nun 0-100 kaç arkadaş??? 8,6 diyor be boru mu bu? Sizin 1.6 Dizelleri geçer dediğiniz 1.6 TDCI motor bile 0-100'ü 10 sn nin altında tamamlayamıyor... Daha doblo ile hava atıyorsun... 2.0 BiTDI 180 PS DSG Transporter (bu arada, anlamayan olursa diye; BiTDI çift turbo oluyor + CRDI yani Common Rail Direct İnjection) bile 0-100 11 sn diyor, sen dobloyla 11 i gör öp başına koy...
  • fiat araclarını sevmem ama tempra herturlu ayırır .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Torun


    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    herkes kafasından yorum atmış
    20 gün önce arkadaşımın 2.0 148 bg temprası ile kendi ford connect 1.8 110 bg aracımı kaldırdık
    1 i drag 2 si rolling olmak üzere 3 yarış yaptık
    3 ünde de hatrı sayılır şekilde (5-6 boy) fark attım
    dragta 0-120 km/H falan cıkma süresinde oldu .
    2 inci rolling 2 inci viteste ,
    3üncüü yarış 3 üncü viteste oldu .

    onun deposu yarım benim depom full dü mazotu alalı 14 km olmuştu henüz




    tempra 20 16 v için süper diyenlerin hayatlarında kullandıkları en iyi araba tempradır belki.

    çok net olarak söyleyeyimki 1.6 hacimli bir dizel tempranın içinden geçer.

    Biraz olsun arabadan anlasaydın, Megane II'ye binmezdin...




  • 1997 model Tipo 2.0ie 16V'yi 2001-2005 yılları arasında kullandım. 55.000 kmde satın alıp 125.000 km'de satmıştım.
    148 hp olarak satılan bu motor dyno'ya soktuğunuzda 125-130 hp aralığında güç vermektedir.
    Zamanı için güzel bir otomobildi, ama performans almak için motorunu adam etmeniz gerekirdi.
    Severek kullanmıştım. Ara hızlanmaları yeterli idi. Yol tutuşu iyiydi.

    Motoru sağlam bir tempra 16v değil 210 km/h'ı, 230 km/h'ı görebilir. 210'da tıkanan bir tempra 16v motoru sorunludur.

    Karşılaştırmaya gelirsem, bir ticari ile binek aracı kyaslamak sadece ülkemizde olur sanırım. Bırakın her araç görevini yapsın.
  • Konu çok eski belki hortlayacak ama bir tempra sahibi olarak yazamadan edemeyeceğim. 1.6 litre karbüratörlü motorda LPG ile 170, benzinle 182 km'ye kadar gördüm.

    İki değer de düz yolda elde edildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 19 Ocak 2013; 16:50:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    herkes kafasından yorum atmış
    20 gün önce arkadaşımın 2.0 148 bg temprası ile kendi ford connect 1.8 110 bg aracımı kaldırdık
    1 i drag 2 si rolling olmak üzere 3 yarış yaptık
    3 ünde de hatrı sayılır şekilde (5-6 boy) fark attım
    dragta 0-120 km/H falan cıkma süresinde oldu .
    2 inci rolling 2 inci viteste ,
    3üncüü yarış 3 üncü viteste oldu .

    onun deposu yarım benim depom full dü mazotu alalı 14 km olmuştu henüz


    he bu aracı geçtin öylemi ?

    Teknik özellikler
    FIAT Tempra 2.0 ie 16V
    Motor 4 silindir
    Motor hacmi 1995cc 16V
    Eksantrik Üstten çift eksantrikli
    Besleme Püskürtme
    Maksimum Güç 148 HP / 6250 d/d
    Maksimum Tork 186 Nm / 5000 d/d
    Maksimum Hız 210 km/h
    Hızlanma 0-100km/s 8,60 sn
    Ağırlık 1195 kg

    yav he he



    geçtiğin araç 8v eski sistem lpgli yıpranmış motorlu bir araç 2.0 değil. 1.6 motoru diri olan bir aracı sen bırak geçmeyi(4-5 boyu unut) plakasını bile göremessin rolde o 280 NM torkuna aldandığın araçla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yek_ka -- 19 Ocak 2013; 17:15:09 >




  • Tempra bakımlıysa alır götürür de bakımlı Tempra bulmak zor iş.

    2.0 16V 140 beygir motor. Boru değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abluka__


    quote:

    Orijinalden alıntı: reisecurity


    ayağını gaza koyar koymaz hiç zorlanmadan( altını çizeyim, hiç zorlanmadan 2. vitesle 90 km hıza çıkan
    bildikleri hangi arabalar var saysınlar bakalım




    93-98 efsane kasa 114 hp Corolla, 103 km/hıza ulaşıyor 6800 devirde


    + Hyundai Accent 1.5 GLS AC 73.000 km 90 HP 2. vites devir kesici 6binde 80'i rahat geçiyor . Bizde daha fazla çevirmiyor hocam




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.