Şimdi Ara

Teleservisi Mahkemeye Verebiliyor Muyum?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 20 gününde sanırım teslim etmeleri lazımış ve pazartesi 20 iş günü bitmiş olacak. 24.06.2013 tarihinde vermiştim.



  • Telefonu verdiğiniz tarih değil onların kayıt aldığı tarih baz alınır.

    20 gün değil 20 iş günü bunada dikkat edin.

    Bu koşullara bağlı olarak eğer 20 iş gününde cihazınızın işlemleri bitmemişse

    1 Yeni cihaz isteyebilirsiniz
    2 Para iadesi isteyebilirsiniz
    3 Ücretsiz tamir isteyebilirsiniz

    Bunlar yasal haklarınız, firma bunlara yanaşmazsa hakem heyetine basvurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Telefonu verdiğiniz tarih değil onların kayıt aldığı tarih baz alınır.

    20 gün değil 20 iş günü bunada dikkat edin.

    Bu koşullara bağlı olarak eğer 20 iş gününde cihazınızın işlemleri bitmemişse

    1 Yeni cihaz isteyebilirsiniz
    2 Para iadesi isteyebilirsiniz
    3 Ücretsiz tamir isteyebilirsiniz

    Bunlar yasal haklarınız, firma bunlara yanaşmazsa hakem heyetine basvurun

    Kayıt altına aldığı tarihi nasıl öğreneceğim? Yani ne demek o?

    21. iş günü oluyor pazartesi zaten. Peki bu işlemleri yapmadan önce aramamı önerir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Telefonu verdiğiniz tarih değil onların kayıt aldığı tarih baz alınır.

    20 gün değil 20 iş günü bunada dikkat edin.

    Bu koşullara bağlı olarak eğer 20 iş gününde cihazınızın işlemleri bitmemişse

    1 Yeni cihaz isteyebilirsiniz
    2 Para iadesi isteyebilirsiniz
    3 Ücretsiz tamir isteyebilirsiniz

    Bunlar yasal haklarınız, firma bunlara yanaşmazsa hakem heyetine basvurun

    Kayıt altına aldığı tarihi nasıl öğreneceğim? Yani ne demek o?

    21. iş günü oluyor pazartesi zaten. Peki bu işlemleri yapmadan önce aramamı önerir misiniz?

    Teleservisin sitesinden cihaz takibe bir bakın. Telefon ne zaman kayıt edilmiş servise. Kayıt günü 1. iş günüdür. 20. iş günü dolduğunda telefon gönderilmediyse arayın ve istediğiniz seçeneği söyleyin. Yapmak zorundalar bu yasal hakkınız. Yanaşmazlarsa yasal hakkınız olduğunu filan anlatın üstüne gidin biraz hakkınızı savunun yani. Yine yanaşmazlarsa tüketici hakem heyetine gidersiniz bir süre başlar ama olumlu sonuç alırsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Telefonu verdiğiniz tarih değil onların kayıt aldığı tarih baz alınır.

    20 gün değil 20 iş günü bunada dikkat edin.

    Bu koşullara bağlı olarak eğer 20 iş gününde cihazınızın işlemleri bitmemişse

    1 Yeni cihaz isteyebilirsiniz
    2 Para iadesi isteyebilirsiniz
    3 Ücretsiz tamir isteyebilirsiniz

    Bunlar yasal haklarınız, firma bunlara yanaşmazsa hakem heyetine basvurun

    Kayıt altına aldığı tarihi nasıl öğreneceğim? Yani ne demek o?

    21. iş günü oluyor pazartesi zaten. Peki bu işlemleri yapmadan önce aramamı önerir misiniz?

    Teleservisin sitesinden cihaz takibe bir bakın. Telefon ne zaman kayıt edilmiş servise. Kayıt günü 1. iş günüdür. 20. iş günü dolduğunda telefon gönderilmediyse arayın ve istediğiniz seçeneği söyleyin. Yapmak zorundalar bu yasal hakkınız. Yanaşmazlarsa yasal hakkınız olduğunu filan anlatın üstüne gidin biraz hakkınızı savunun yani. Yine yanaşmazlarsa tüketici hakem heyetine gidersiniz bir süre başlar ama olumlu sonuç alırsınız

    imei numarası istiyor bilmiyorum :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Telefonu verdiğiniz tarih değil onların kayıt aldığı tarih baz alınır.

    20 gün değil 20 iş günü bunada dikkat edin.

    Bu koşullara bağlı olarak eğer 20 iş gününde cihazınızın işlemleri bitmemişse

    1 Yeni cihaz isteyebilirsiniz
    2 Para iadesi isteyebilirsiniz
    3 Ücretsiz tamir isteyebilirsiniz

    Bunlar yasal haklarınız, firma bunlara yanaşmazsa hakem heyetine basvurun

    Kayıt altına aldığı tarihi nasıl öğreneceğim? Yani ne demek o?

    21. iş günü oluyor pazartesi zaten. Peki bu işlemleri yapmadan önce aramamı önerir misiniz?

    Teleservisin sitesinden cihaz takibe bir bakın. Telefon ne zaman kayıt edilmiş servise. Kayıt günü 1. iş günüdür. 20. iş günü dolduğunda telefon gönderilmediyse arayın ve istediğiniz seçeneği söyleyin. Yapmak zorundalar bu yasal hakkınız. Yanaşmazlarsa yasal hakkınız olduğunu filan anlatın üstüne gidin biraz hakkınızı savunun yani. Yine yanaşmazlarsa tüketici hakem heyetine gidersiniz bir süre başlar ama olumlu sonuç alırsınız

    imei numarası istiyor bilmiyorum :S

    Fatura, garanti belgesi vs. orda yazar 15 hanelidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Telefonu verdiğiniz tarih değil onların kayıt aldığı tarih baz alınır.

    20 gün değil 20 iş günü bunada dikkat edin.

    Bu koşullara bağlı olarak eğer 20 iş gününde cihazınızın işlemleri bitmemişse

    1 Yeni cihaz isteyebilirsiniz
    2 Para iadesi isteyebilirsiniz
    3 Ücretsiz tamir isteyebilirsiniz

    Bunlar yasal haklarınız, firma bunlara yanaşmazsa hakem heyetine basvurun

    Kayıt altına aldığı tarihi nasıl öğreneceğim? Yani ne demek o?

    21. iş günü oluyor pazartesi zaten. Peki bu işlemleri yapmadan önce aramamı önerir misiniz?

    Teleservisin sitesinden cihaz takibe bir bakın. Telefon ne zaman kayıt edilmiş servise. Kayıt günü 1. iş günüdür. 20. iş günü dolduğunda telefon gönderilmediyse arayın ve istediğiniz seçeneği söyleyin. Yapmak zorundalar bu yasal hakkınız. Yanaşmazlarsa yasal hakkınız olduğunu filan anlatın üstüne gidin biraz hakkınızı savunun yani. Yine yanaşmazlarsa tüketici hakem heyetine gidersiniz bir süre başlar ama olumlu sonuç alırsınız

    imei numarası istiyor bilmiyorum :S

    Fatura, garanti belgesi vs. orda yazar 15 hanelidir

    garanti belgesi var ama yazmıyor :S




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yuyu1234 kullanıcısına yanıt
    Faturası nerede?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Faturası nerede?

    teleservisde :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Faturası nerede?

    teleservisde :S

    O zaman arayıp konuşman lazım bilemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Faturası nerede?

    teleservisde :S

    Aldign yerden iste faturayi gonderirler gecende 2010 da aldigim laptop un faturasini bimeks 5 dakikada gonderdi mail olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü teslim ettiğinizde size verilen belgedeki tarihten sonraki günden itibaren başlar kanuni işlem süreci... Eğer 24 haziranda teslim etmişseniz ve elinizdeki formda 24 haziran tarihi varsa 20 iş günü dün dolmuş durumda bu arada... Sanırım cumartesi günlerini hesaba katmadınız... İş günü resmi tatil olmadığı durumlarda haftanın ilk 6 günüdür... Kısacası 20 iş günü 24 haziranda başlayınca 17 temmuzda dolmuş oluyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Faturası nerede?

    teleservisde :S

    O zaman arayıp konuşman lazım bilemem


    aynen öyle yapacağız artık ama zaten garanti belgesinde 20 iş günü diyor bugün 20. iş günü

    quote:

    Orijinalden alıntı: psyshock


    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: VGenovese

    Faturası nerede?

    teleservisde :S

    Aldign yerden iste faturayi gonderirler gecende 2010 da aldigim laptop un faturasini bimeks 5 dakikada gonderdi mail olarak.

    gerek yok artık bu saatten sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: java

    Ürünü teslim ettiğinizde size verilen belgedeki tarihten sonraki günden itibaren başlar kanuni işlem süreci... Eğer 24 haziranda teslim etmişseniz ve elinizdeki formda 24 haziran tarihi varsa 20 iş günü dün dolmuş durumda bu arada... Sanırım cumartesi günlerini hesaba katmadınız... İş günü resmi tatil olmadığı durumlarda haftanın ilk 6 günüdür... Kısacası 20 iş günü 24 haziranda başlayınca 17 temmuzda dolmuş oluyor...

    ben sadece haftanın 5 günün hesap ettim farketmez 17 temmuz 18 temmuz sonuçta geçti. evet elimde belge var 22 haziranda tekonsaya verdim 24 haziranda kargolanmış. en kötü ihtimal 2 gün sonra ellerine geçse haftaya çarşamba falan bitecek 20 gün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: java

    Ürünü teslim ettiğinizde size verilen belgedeki tarihten sonraki günden itibaren başlar kanuni işlem süreci... Eğer 24 haziranda teslim etmişseniz ve elinizdeki formda 24 haziran tarihi varsa 20 iş günü dün dolmuş durumda bu arada... Sanırım cumartesi günlerini hesaba katmadınız... İş günü resmi tatil olmadığı durumlarda haftanın ilk 6 günüdür... Kısacası 20 iş günü 24 haziranda başlayınca 17 temmuzda dolmuş oluyor...

    ben sadece haftanın 5 günün hesap ettim farketmez 17 temmuz 18 temmuz sonuçta geçti. evet elimde belge var 22 haziranda tekonsaya verdim 24 haziranda kargolanmış. en kötü ihtimal 2 gün sonra ellerine geçse haftaya çarşamba falan bitecek 20 gün.

    Ürünü teknosa ya teslim ettiyseniz teleservice ile uğraşmanıza gerek yok ki... Sizin yerinizde olsam doğrudan teknosa'ya gider ve 20 iş günü dolması nedeniyle kanuni hakkımı yani para iadesi hakkımı kullanmak istiyorum derdim... Paramı da çatır çatır alırdım... Teleservice ile uğraşmanıza hiç gerek yok... Onlarla uğüraşırsanız hakem heyetine vereceksiniz (eğer ürünün fiyatı 1190 tl den az ise) en az 1.5 ay bekleyeceksiniz karar çıkacak vs uzun iş... Bırakın siz değil teknosa uüraşsın o karakter sorunlu firma ile... Teknosa kurumsal bir firma kanunlara daha fazla uyacaktır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: java

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: java

    Ürünü teslim ettiğinizde size verilen belgedeki tarihten sonraki günden itibaren başlar kanuni işlem süreci... Eğer 24 haziranda teslim etmişseniz ve elinizdeki formda 24 haziran tarihi varsa 20 iş günü dün dolmuş durumda bu arada... Sanırım cumartesi günlerini hesaba katmadınız... İş günü resmi tatil olmadığı durumlarda haftanın ilk 6 günüdür... Kısacası 20 iş günü 24 haziranda başlayınca 17 temmuzda dolmuş oluyor...

    ben sadece haftanın 5 günün hesap ettim farketmez 17 temmuz 18 temmuz sonuçta geçti. evet elimde belge var 22 haziranda tekonsaya verdim 24 haziranda kargolanmış. en kötü ihtimal 2 gün sonra ellerine geçse haftaya çarşamba falan bitecek 20 gün.

    Ürünü teknosa ya teslim ettiyseniz teleservice ile uğraşmanıza gerek yok ki... Sizin yerinizde olsam doğrudan teknosa'ya gider ve 20 iş günü dolması nedeniyle kanuni hakkımı yani para iadesi hakkımı kullanmak istiyorum derdim... Paramı da çatır çatır alırdım... Teleservice ile uğraşmanıza hiç gerek yok... Onlarla uğüraşırsanız hakem heyetine vereceksiniz (eğer ürünün fiyatı 1190 tl den az ise) en az 1.5 ay bekleyeceksiniz karar çıkacak vs uzun iş... Bırakın siz değil teknosa uüraşsın o karakter sorunlu firma ile... Teknosa kurumsal bir firma kanunlara daha fazla uyacaktır...

    hocam ben paramı almak istemiyorum zaten 75 tl verdik orjinal kapak değişimi için telefon xperia neo benim kapağımı değiştirsinler yada yeni telefon yollasınlar.

    gidip teknosaya ne diyeceğim ki? kesinlikle para iadesi istemiyorum 75 tl ne olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    hocam ben paramı almak istemiyorum zaten 75 tl verdik orjinal kapak değişimi için telefon xperia neo benim kapağımı değiştirsinler yada yeni telefon yollasınlar.

    gidip teknosaya ne diyeceğim ki? kesinlikle para iadesi istemiyorum 75 tl ne olacak.

    Para neden istenir...?

    Eğer sorunlu olan ürün telefon ise;


    Mesela zamanında 900 küsür liraya aldığın bugün satsan 200 lira etmeyecek telefon için istenebilir... O paraya daha güncel ve çok daha iyi bir telefon alınabilir... Sorunlu olan sadece kapak ise o zaman değişir tabi... Ben telefon sorunlu gibi düşünmüştüm..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: java

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuyu1234

    hocam ben paramı almak istemiyorum zaten 75 tl verdik orjinal kapak değişimi için telefon xperia neo benim kapağımı değiştirsinler yada yeni telefon yollasınlar.

    gidip teknosaya ne diyeceğim ki? kesinlikle para iadesi istemiyorum 75 tl ne olacak.

    Para neden istenir...?

    Eğer sorunlu olan ürün telefon ise;


    Mesela zamanında 900 küsür liraya aldığın bugün satsan 200 lira etmeyecek telefon için istenebilir... O paraya daha güncel ve çok daha iyi bir telefon alınabilir... Sorunlu olan sadece kapak ise o zaman değişir tabi... Ben telefon sorunlu gibi düşünmüştüm..

    yok hocam. peki teknosaya gidip ne diyeceğim?




  • up
  • up
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.