Şimdi Ara

Telekomdan kurtulamayacak mıyım ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun zamandır TTnet ile ilişki mi kesmiştim ve son üç senedir de Türknet abonesiydim. Yaşadığım tuhaf bir sorun yüzünden Netspeed e geçiş sağladım. Sağ olsun Netspeed teknik ekipleri çok ilgili ve bilgili arkadaşlar. Kısa süre sonra port'umun değiştirileceğini söylediler. Az önce de lanet olası telekom çalışanları aradı. Bu insanlar ya cahiller gerçekten, ya da sizi her fırsatta aptal yerine sokmaya çalışıyorlar. Bana kalkmış "neden port değiştirmek istiyorsunuz, sorun ne?" diye hesap soruyor. Bir kere ben bu işlem için bi miktar para ödemeyi kabul ettim abonesi olduğum firmaya, büyük ihtimal de abonesi olduğum firma telekoma işçilik için bir şeyler öder herhalde ? Neyse telekom çalışanına anlattım durumu kısadan. Sonra bana dönüp "kaç mb hız kullanıyorsunuz" dedi alakasız şekilde. Ben şu an 75 önceden 100 kullandığımı söyledim. Garip bir şekilde "öyle bir şey mümkün değil, biz burada herkese maksimum 35mb veriyoruz, bence sorun bundan dolayıdır" dedi. Pazarlamacılar bile bu denli laf cambazlığı yapmazlar, yaparlar ama bu kadar beceriksiz değiller. Adama diyorum "abi saha dolabından santrale giden kablolar fiberoptik değil mi?" kem küm yapıyor. Maksimum alabileceğim hızın 140 mb olduğunu fln söylüyorum adam beni mal etmeye çalışıyor. Baktı ki anlıyorum. Bu sefer bana dönüp "port değişikliği sizin sorununuzu düzeltmez" diyor. Sonra yaşadığım jitter sorunu için "abi jitter ne demek fikrin var mı ?" Adam konuyu değiştiriyor hemen :) Sonra diyor ki "telekom olsaydı port u hemen değiştirirdim ama netspeed olduğu için bilemiyorum olur mu?" diyor. Özellikle mi seçiyor telekom firması bu tip insanları ? Hani çalıştıkları yere köle olmayı geçmişler, kö.ekleri olmaya başlamışlar. Tiplere gel ya..Yani zorla bizi TTnet müşterisi mi yaptıracaksınız, ne cins bir firma ya, başka bi sağlayıcı kullanıyoruz diye illa zorluk çıkaracaklar.



    _____________________________




  • Merhaba, portunuz değişti mi?
    _____________________________
  • Merhaba. Yani Netspeed i arayıp telekom çalışanının bana bu şekilde cevaplar vardiğini, ve içimde kuşku oluşturduğunu söyledim. Onlarda bu konu hakkında yine not düşeceğiz, emin olun portunuz değişecek dedi...Netspeed ilgileniyor ama telekom çalışanları ezelden beridir cins. Hele burada ki telekom çalışanları fiyasko. Sonuçta ben bu basit işlem için 30 tl ödeceğim. Yani ne demek bana telefon açıp telekom çalışanın "sorununuz ne" diye sorması ? Yani ben sorunum düzelsin diye her yolu denedim ama hala devam ediyor. Demek ki sorun port da...Çünkü Türknet iken aynı problemi yaşıyordum. Bu pazartesi sözde değişecek bakalım.
    _____________________________
  • Değiştiği halde sorun düzelmezse ne yapacaksınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapmam gereken son şeyi; aboneliği tümden iptal edip baştan bir internet sağlayıcısına abone olmak :) Bu da 1 hafta kadar internetsiz kalacağım anlamına geliyor. Şu an yine jitter 50 bazen 0 olup download hızı normal ve 26 mb oluyor. Ama 26 mb ve download normal olsa bile internet felç.
    _____________________________
  • Anladım sizi :) Umarım düzelir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Allah bunları bildiği gibi yapsın. Yani ben anlamıyorum. Bir insan berbere gittiği zaman, ya da parasını verip bir şey aldığı zaman karşısında ki çalışan ya da satıcı bunu sorguluyor mu ? Ben 30 tl verip port değiştirmek istiyorum. Ama telekom çalışanı bana dönüp "sorununuz ne" "telekom olsaydı hemen değişirdik ama netspeed olduğu için bilemeyeceğim.." "yok yok değiştiririm" gibi cevaplar veriyor. Bugün 1 saat önce aradım. Çünkü sözde bugün portum değişecekti. İnsan gibi günaydın nasılsın abi, kolay gelsin diyorum. Port'um değişecekti bugün ne yaptınız diye sorduğum zaman utanmadan bana gözgöre göre yalan söyleyip gülümseyerek "değiştik rahat olsun için" diyor. Modem arayüzünden 14 saattir dsl bağlantım kopmamış :) NEtspeed i aradım ve bu durumu teyit ettim. KAraktersizler.
    Telekomdan kurtulamayacak mıyım ?
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fiber gelince VDSL kalkar mı ?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun. Bu telekom çalışanlarını nereye şikayet edebilirim ? En etkili yer neresi ? Telekom müdürlüğe daha önce şikayet etmiştim ama onlar garip bir şekilde ne olursa olsun çalışanlarını savunma kafasına girdi. Çünkü bu insanların hepsi insanları aptal yerine koyup sömürme düşüncesindeler.
    _____________________________
  • Bunların hepsi aynı it iti ısırmaz hesabı kolay yoldan para kazanmayı bulmuşlar birde yalan uydurmaları yokmu farklı iss kullandığın için yardım etmiyorlar netspeed ancak iş emri gönderir durur türk telekom yetkiliside bakar onaylar hallettim diye bildirir geri.
    Btk var cimer var diye biliyorum ama değişen birşey olur mu ona şikayet ettikten sonra bakmak lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-63EBFC49B

    Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun. Bu telekom çalışanlarını nereye şikayet edebilirim ? En etkili yer neresi ? Telekom müdürlüğe daha önce şikayet etmiştim ama onlar garip bir şekilde ne olursa olsun çalışanlarını savunma kafasına girdi. Çünkü bu insanların hepsi insanları aptal yerine koyup sömürme düşüncesindeler.
    btk ya şikayet et de bir şey çıkmaz.

    3 mbitten fazla imkansız çıkmaz dediler .

    btk üzerinden dediler bunu.

    20 mbit alıyorum şuan


    telekom teknisyenleri bildiğin yalan makinesi.
    _____________________________
  • Telekom çalışanı özel telefonundan beni engellemiş Çok iyi ya...Btk'ya şikayet ettim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-63EBFC49B

    Telekom çalışanı özel telefonundan beni engellemiş Çok iyi ya...Btk'ya şikayet ettim.
    şikayeti masa başında oturan biri cevaplıyacak.

    oda teknisyenden aldığı bilgiyi söyleyecek.

    şikayeti sürekli yenile.

    belli şikayet sayısına ulaşınca ceza yiyorlar.
    _____________________________




  • Fena tilt oldum zaten aynı seyi düşünüyordum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Port ile ilgili sorun nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba.
    Öncelikle sizin muhatabınız Telekom değil, Netspeed firmasıdır. Yani sizin adınıza işlemleri yürüten sizin servis sağlayıcınızdır. Eğer portun değişiminin yapılmadığını düşünüyorsanız bunu yine Netspeed e ileteceksiniz. Yine düzelmezse, cimer üzerinden btk ya yazmanız gerekiyor. Başka yapacak bir şey yok maalesef. Bir de bağlı olduğunuz müdürlüğe dilekçe verebilirsiniz. https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962
    _____________________________
  • Triac3 T kullanıcısına yanıt
    Dostum yaklaşık 3 sene boyunca Türknet abonesiydim. 2 bucuk sene boyunca 0 sorun ile kullandım. Son 7 ay öncesine kadar, ama sonra internetimde droplar olmaya başladı. Download-upload ve ping'im genelde normal değerler çıkıyordu, ama "jitter" değeri normal değildi. Yani kısacası şunu söyleyeyim. Bu sorunu en çok online oyunda hissediyorum. Mesela ping'im normal görünüyor, ama görüntü kekeliyordu. Türknet bana her defasında tipik cevaplar verdi. Yok kablolu bağlantı kurup 15 dk içinde 3 tane hız testi yapıp resim paylaşın bize. Yok kablolarınızda bir şey olur. Yok modeminiz bozuk. Yok bilgisayarınızda kötü yazılımlar var. Gittim kasayı başka interneti olan yer de denedim. Aldım modemi başka yerde denedim. Gittim 15 metre kabloya 100 tl verdim. Dedim bilgisayarın ethernet kartı bozulmuştur harici ethernet kartı aldım. Yeni bir modem aldım. Yani ben daha ne yapayım ? Bunun üzerine hala türknet benim hat değerlerimin normal olduğunu söyledi. Aynı şeyleri Netspeed teknik ekipleri de yaptı. Ben de sonunda bir sürü resim ve video paylaştım. Bunun üzerine "jitter" hakkında yazılan yazıları paylaştım. Hani sağlayıcıda olsaydı eğer Türknetten Netspeed e geçseydim en azından bir değişiklik olurdu. Ama sorun birebir aynı devam etti. Yani demek oluyor ki bu port sorunlu. Çünkü sağlayıcı geçiş esnasında aynı port üzerinden hizmet veriliyor.
    _____________________________




  • Merhaba dostum. Benim muhattabım Netspeed ise, telekom değil ise o zaman telekom çalışanı beni arayıp neden "sorununuz ne?" "telekom abonesi olsaydınız hemen değişim yapardım ama netspeed olduğunuz için bilemiyorum" gibi şeyler söylüyor. Haklısın yani, ben netspeed in portumu değişmesini talep ettim bir şekilde, ve bu işlem için faturama ekstradan 30 tl yansıyacaktı. Çok basit yani. Ben bu parayı Netspeed e ödeyeceğim ve onlar da telekomun bu teknik arıza için yaptığı işlem için artık ne verecek bilmiyorum. Yani telekom çalışanın bunu sorgusuz şekilde yapması gerek. Bundan yaklaşık 3 sene önce TTnet abonesi iken altyapım adsl 16mb rahatlıkla kaldırıyordu. Ayrıca Vdsl destekliydi. Burada ki telekom çalışanları bana inatla 4mb adsl hız vermeye çalıştı. Müşteri hizmetlerini arıyorum "biz buradan hız yükseltemiyoruz" diyorlar. Daha sonra 4mb hız aldığımı ve 16mb kadar hattımın kaldırabildiğini söyledim, ve kendilerini mahkemeye vereceğimi gibi şeyler söyledim. Bir baktım 1 dk sonra hızım 16mb oldu :) Yemin ediyorum bak abartısız ttnet müşteri hizmetleri bana 6 ay boyunca "buradan hız yükseltme işlemi yapamıyoruz" dedi. Nedense sizi mahkemeye vereceğim şu an modem arayüzünde alacağım hız görünüyor, resimleri aldım, ses kayıtlarınızda mevcut demem üzerine 1 dakka içinde 16mb yaptılar. Sonra sinirlendim. Çünkü insanı aptal yerine koyup sömürmeye çalışıyorlar. Ayrıca internetimi iki de bir kesiyorlardı. Son bombayı zaten iyi yaptılar. Çünkü Türknet e geçiş yaptım. Taahhut için bir para vermiştim o donemler. Ama son faturamı bir türlü odeyemedim. Çünkü abone numarası hiçbir şekilde kayıtlarda çıkmıyordu. Müşteri hizmetlerini arıyorum diyorum ki "bakın benim son kalan bir borcum var ve ben bunu odeyemiyorum. bana yardımcı olunda ödeyeyim" onlarda ısrarla abone numaranız aktif değil cevabı verdi. Neyse dedim bekledim biraz. Aradan 3 ay mı ne geçti herifin biri aradı. Ben bilmem ne bürosundan avukat xxx. Siz neden borcunuzu vermiyorsunuz şu an xxx olan borcunuz xxx oldu, ve zaman ilerledikçe bu fiyat artacak. Ben de sonra babama söyledim. Babam da dedi ki icra gelemez öyle hemen, önce icra takip mektubu mu ne, bir şeyin benim adresime gelmesi lazımmış. Hani önce bana süre tanıyorlar. İşte bu mektubuda benim taaa istanbulda ki adresime yollamışlar, söz de ben bu mektubuda oradan almışım Bu nasıl olabilir ya ? Çünkü ben o istanbulda ki adresimde 1 senedir görünmüyorum. Yani 1 sene boyunca ben başka bir il de ttnet e fatura ödedim. Ki faturam kağıt üzerinden adresime geliyordu. İşte böyle numaralar çevirip bana haciz yapmaya çalıştılar. Üstelik o telefonda konuşan avukat ın üslubunu duysaydınız şaşırırdınız. Sanki ben onları dolandırma kafasına girmişim gibi...Sonuç olarak yanlış hatırlamıyorsam eğer 70 tl son kalan fatura borcum için 600 tl gibi bir para ödedim telekoma :))))) Telekom çalışanları hala bana diyor ki "biz burada maksimum 35mb hız veriyoruz" Doğru ben şizofrenim. 100mb download hızı fln kullanmadım Türknetteyken. O hız maksimum 35 idi ama ben halüsinasyon görüp onun 100 olduğunu fln sanıyordum.
    _____________________________




  • Gece saat 2 den sonrada sorun devam ediyor mu?
    Farklı modemde aynı sorunu yaratıyor her halde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Triac3 T kullanıcısına yanıt
    Genelde download-upload ping değerlerim sabaha karşı 3-4 gibi iyi durumda oluyor. İşte tam olarak bu saatlerde felç oluyor iyice kendinden geçiyor. Yalnız download-upload ping normal olsa bile sorunum devam ediyor. Twitch yayınları 1-2 dakka da bir donuyor. Sayfayı yenilemem gerekiyor. Online oyun her 2-3 saniye de bir kekeleme yapıyor. İşte sorunum tam olarak video'da ki gibi...Video paylaşan 60 fps ama bu sorun fps sorunu değil. Neredeyse her saniye de ufak ufak takılmalar söz konusu. Bu sorun Türknet abonesi iken 2 bucuk sene boyunca yoktu. Ta ki Türknet bana "altyapı çalışması var" mesajları attığı güne kadar.


    _____________________________




  • Şu rezilliğe bak...Utanmadan bana iyimser bir insan rolü gibi oyun oynuyor telekom çalışanı "sıkma canını yapacağım" gibisinden cevap veriyor. Bugün aradığım da ise bildiğin yalanı üst seviyeye çıkartıp "yaptık" diyor. Bunun üzerine 14 saattir DSL bağlantımın kopmadığını, aynı ip üzerinden bağlantı kurduğumu öğreniyorum. En komiği ise telekom çalışanı kendi özel telefonundan beni engelliyor.


    Arkadaşlar kimse başka firmayı karalamasın. TTnet'in altyapısını kullanan hiçbir firmanın bu gibi sorunlar ile alakası yoktur. Bunun sorumlusu bir tek telekomdur.


    Telekomdan kurtulamayacak mıyım ?


    Telekomdan kurtulamayacak mıyım ?
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.