Şimdi Ara

Telekomdan kurtulamayacak mıyım ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Port sorunu oldugunu düşünmüyorum. Dslam ile iss arasında bir dar boğaz var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Triac3 T kullanıcısına yanıt
    Dostum beni aydınlatır mısın o zaman tam olarak hangi yolu izlemeliyim. Sonucta bundan iki ay öncesine kadar türknete aboneydim ve netspeed gecis yaptıktan sonra sorun bire bir aynı sekilde devam etti? Ben de bu yuzden saglayıcıdan cok port ile bi sıkıntı oldugunu dusunmeye basladım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Söyle gece herşey normal çünkü az veri transferi var. İhtimaller 1.Dslam kapasitesi yetmiyor 2 varsa fibernas yetmiyor 3 santral bağlantısı. fiber router kapasitesi yükselmedikce senin sorunun düzelmez. Çözüm bulmam çok zor. Anormal bir hal almadıkca yatırım yapmıyorlar müdahale etmiyorlar.. Derdini cözecek adam bulman zor. Kendi evimde santral direk bağlı dslam var. 88mbit tanımlama yapmışlar 100 bağlıyorlar sonra 88 düşüyor. Türk. Net ile cözemedim. Sadece dslm 100 mbit tanıtımı yapılacak hepsi dünyadan bir haber . Elli defa elit ekip geldi. En son kişisel bağlantımla cözdürmek zorunda kaldım. Ek bir ekipman ihtiyacı olsaydı mümkün değildi. Bağlı olduğun santrale git. Mümkünse arıza şefini bul güzel dille rica et port değil dslam kapasitesine baksın bazen boş kapasite olabiliyor. Rakamları değiştirerek çözebilirler. Bölge neresi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Triac3

    Söyle gece herşey normal çünkü az veri transferi var. İhtimaller 1.Dslam kapasitesi yetmiyor 2 varsa fibernas yetmiyor 3 santral bağlantısı. fiber router kapasitesi yükselmedikce senin sorunun düzelmez. Çözüm bulmam çok zor. Anormal bir hal almadıkca yatırım yapmıyorlar müdahale etmiyorlar.. Derdini cözecek adam bulman zor. Kendi evimde santral direk bağlı dslam var. 88mbit tanımlama yapmışlar 100 bağlıyorlar sonra 88 düşüyor. Türk. Net ile cözemedim. Sadece dslm 100 mbit tanıtımı yapılacak hepsi dünyadan bir haber . Elli defa elit ekip geldi. En son kişisel bağlantımla cözdürmek zorunda kaldım. Ek bir ekipman ihtiyacı olsaydı mümkün değildi. Bağlı olduğun santrale git. Mümkünse arıza şefini bul güzel dille rica et port değil dslam kapasitesine baksın bazen boş kapasite olabiliyor. Rakamları değiştirerek çözebilirler. Bölge neresi?
    Dostum öncelikle yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür ederim. Bulunduğum yer Tunceli / Pertek ilçesi. Emin ol burası bir köy :) Yani nufus sayısı oldukça az. Ve adım gibi eminim şu bulunduğum sokakta benim dışımda ev interneti kullanan en fazla 2 kişi vardır. Çünkü burada bilgisayar ile ilgilenen insan hiç yok. Herkes cep telefonu ve interneti üzerinden takılıyor. 1 tane internet cafe var ve hiç iş yapmıyor :) Çocuklar oyunu zaten ps4'de oynuyor. Yani yoğunluk ile bir alakası olduğunu sanmıyorum. Bir de buranın altyapısı fiberoptik kablo, şu turuncu renkte olan kablolar var ya işte ondan...Sadece saha dolabından evime gelen kablolar bakır, üstelik o kabloların da hepsi yenilendi. Altyapı değerlerim çok iyi. Burada bu tür işlerde çalışan elamanlar işlerini hiç severek yapmıyorlar, ayrıca çalıştıkları firma sanki kendilerine aitmiş gibi savunma mekanizması psikolojisine giriyorlar. Buranın telekom şefi ben buraya ilk taşındığım zaman alt yapı 32mb Türknet destekliyorken bile sorun yarattı. Israrla bana "biz burada maksimum 4mb hız veriyoruz" dediler. Düşün yani normal şartlar altında alabileceğim bir şeyi bana zorla yaptılar.Ayrıca şu son iki gün içinde telekom çalışanı bana gözgöre göre yalan söyledi :) Bir de kendini triplere sokuyor "hallettik için rahat olsun" gibi şeyler söylüyor. Bu dslm tam olarak ne anlama geliyor ? Yani dostum benim şu konumda ne yapmam gerek ? Yoğunluk diye bir şey söz konusu olamaz benim oturduğum yerde. Düşün yani buraya ait bir merkez var, ve genelde evler, iş yerleri, devlet daireleri, banka orada. Bu durumda orada benim tanıdığım bir arkadaşım 100mb download hız kullanıyor ve bir kez olsun hiçbir sorun yaşamadı. Hani madem saha dolabının yoğunluğu ile alakalı ise bu, bana biraz garip geldi. Benim burada kimse kullanmıyor. Çünkü wireless benim dışımda yok sinyal veren :)
    _____________________________




  • sizin sorun port kaynaklı değildir netspeed kaynaklı port sorun olsa tek sizde olmaz diğer abonelerde siz ile aynı portdan hizmet alıyor onu geçtim port sorunu olsa 140 MBps göstermez hat değerleri
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Arkadaslar port degil diyorsunuz o zaman bana sunun mantıgını soyler misiniz. Bundan iki ay öncesine kadar turknet abonesiydim sonra netspeed e gectim bu sorundan kurtulmak icin ama sorun gala devam ediyor ve bire bir türknet ile yasadigim sorunla aynısı. Demek ki altyapı ile alakalı. Bu gecis esnasında port degisikligi yapılmadı. Valla artık ne yapacagimi sasirdim. Zaten download sorunu yaşamıyorum genel olarak jitter sorunu yasıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şuraya mail atın
    ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr

    akdag.eniz@turktelekom.com.tr


    tracert atın paylaşın bakalım


    1.1.1.1
    vie.valve.net
    18.194.0.252
    54.73.0.1
    sto.valve.net
    lux.valve.net
    212.24.104.0
    54.37.26.61
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Santral yada fibernas üzerinde darboğaz var benim düşüncem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, ben sizi anladım. Telekom'un siz yerine firmanızı araması gerekiyor esasen. Siz orada benimle değil firmamla görüşün de diyebilirdiniz. Firmanız talebinin arkasında durursa değişecektir ama zaman alıyor maalesef.
    _____________________________
  • Bugün internetim saat 12 den beri kesik :) bir saat once netspeed e aradım port degisikligi yapildigini soyledi. Ama ben yine inanmadım cunku bir port degistirmek 5 saat sürmez herhalde. İste bole interneti kesip sonra bi ara aktif ettiler diye port degistiklerini düşünmemi istiyorlar. Sanırım bi zaman sonra bu aboneliği komple iptal etmek zorunda kalacagim. Baska yolu yok gibi...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bekleyin bakalım ne olacak.
    _____________________________
  • benim yalın adsl hattımı türknete geçirdim 1 senedir mutlu mesut kullanırken 1 anda sabotaja maruz kaldım.
    Yeni hat açtırmam gerekiyormuş falan filan 4 gündür sapasağlam hattım şak diye kesildi.
    Türktelekom gibi firma olmaz olsun
    _____________________________

    KARŞIYAKA
    .##......
    .##İZMİR#
    .##......
    .########

    (_¯_¯(¯(¯_¯¯_¯¯_¯¯_¯¯_¯¯(ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็
  • Bunların hepsi birbirleri ile anlaşmalı. Ben yine bunu anladım. Netspeed ilgili falan diyorlar ama öyle bir şey yok. Telekom zaten bunların ele başı. Geçtiğimiz gün port'um değişti dediler, ki internetim 5 saat yoktu. Neyse aradım ve bana portumun değiştiğini söylediler. Dünden beridir internetim aynı şekilde tutarsız, şu an jitter 50 çıkıyor, ping +15 arttı, download hızı 15-20-75-5 diye değişiyor. Şimdi yine aradım netspeed i bu sefer bana bölgede çalışma var diyor xD Yalanlara gel ya. Ulan benim bölge de benim dışımda 2 kişi daha internet kullanmıyordur. Ben anlamıyorum merkez de dükkanı olan arkadaşım var. Orada neredeyse herkes internet kullanıyor ve bir kez olsun bu adamın download hızı sapıtmadı. Aynı gün içinde bana iki kere portumun değiştiğini söyleyen, ama değiştirmeyen yalancı insanlara nasıl inanabilirim ?
    _____________________________
  • Evet şu an sorun porttan mı artık neyden ise bilemeyeceğim ama aşırı bir şekilde paket kaybı yaşadığımı anladım. Pingplotter pro adlı yazılımı deneme sürümü 14 gün şeklinde kurulum yaptım bilgisayarıma. Ve ne hikmet ise özellikle almanya frankurt serverlarında paket kaybı yaşıyorum. netspeed i yine aradım ve yine sorunumun olduğunu söyledim. ve bana dönüp "sorununuzun bugün halledildiği bilgisi geldi bize" dedi. Bariz şekilde bir yalan bu. Gün içinde 2 kere yalan söyleyen telekom çalışanlarına, ve daha önce 70 tl faturam için haksız yere benden 600 tl alan bir firmaya hiçbir şekilde güvenmem gözlerimle görmeden. Yani hepsinin yalancı olduğu belli. Hayır bu programda bir sakatlık varsa eğer kendi sitelerinde hız testi yaptığım zaman neden zırt pırt connection lost oluyor, ya da download,ping ve jitter değerleri tutarsız sonuçlar çıkıyor ? Bunun üzerine telefonla arıyorum söylüyorum kendi sitenizden test yaptım böyle böyle, onlar da bana yine dönüp "bağlantınız sağlıklı görünüyor, download ve ping değerleriniz normal" yahu harbiden bunların sistemleri nasıl bilemiyorum. Ben bile kendi imkanlarım ile bi siteden program indirip internetimin durumuna bakabiliyorum. Her şeye hazır cevapları var. Yok neymiş benim bağlandığım serverlarda sorun olabilir. Bütün avrupa bağlanıyor sorun olmuyor, avrupayı geçtim arkadaşımla aynı server a giriyorum onda bir problem yok, server ona gayet iyi ama bana kötü, sonra sorun serverdan olabilir diyorlar. Kendilerini az önce aradım ve bunları söyledim. Bize resimli ve yazılı şekilde mail atar mısınız bakalım diyorlar. Yahu benim size bir şeyi ispatlamam bile gerekmiyor. En azından kendi boktan sitenizde bile değerlerim abuk subuk çıkıp duruyor. Size bunu söylüyorum sizde bu işi yapıyorsanız, teknik ekipleriniz varsa gelsin halletsin. Aynı şeyleri geviş getirip durmayın ya.
    _____________________________




  • Bu nasıl bir sorundur ya. Herhangi bir ip için test yaptığım zaman varsayılan ip adresim bile paket kaybı yaşıyor. Direkt olarak varsayılan ip numarama test yapınca paket kaybı 0. Ama bir server a bağlanmaya çalıştığım zaman frankurt üzerinden özellikle paket kayıpları oluyor, turkiyeden çoğunlukta acıbadem ve ulus..Her koşulda varsayılan ip numaram da paket kaybı oluyor.
    _____________________________
  • 1. resim Faceit serverında ki değerler :)
    2. resim varsayılan ip numarama direkt test...

    Telekomdan kurtulamayacak mıyım ?

    Telekomdan kurtulamayacak mıyım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-63EBFC49B -- 26 Aralık 2019; 21:15:6 >
    _____________________________
  • Arkadaşlar lütfen bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olsun. Mesela şunuda gözlemledim. Burada çıkan MS maksimum 75 sanırım. Yani oyunda ping 65 olması gerek, ms yine 75.

    Biliyorum ya bu sorunu yaşamadan önce MM de sabit 62 alıyordum, yarım saat sonra 75 e çıkıyordu. Ama Faceit servelarında Almanyada abartısız her zaman maksimum 65 ping alıyordum. Şu an burada 75 ms görünse de oyun içinde minimum 90 ms oluyor bu. Yani ping'im genelde hep minimum 80 ve ortalama bir şey söylersem 95 ms ile oynuyorum. Eskiden 75 ms ile oynarken sabit şekilde böyle oldu. Ping arttı üstüne bir de böyle paket kayıpları belası oldu. Ben eminim bunlar portumu değişmediğine. Sizce bu aboneliği komple iptal ettirip sonra yeni bir vdsl portu ile abone olsam bir sağlayıcıya şansım olur mu ?
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.