Şimdi Ara

Telefon İade Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 32 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gehinnomm (2 mesaj) Bohemian eve (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar, 15 Aralık tarihinde Hepsiburada üzerinden Oppo Reno 2Z modelini satın aldım. Ürün de yakınlık sensörü sorunu olduğunu fark ettim, telefonla konuşurken ekranı kulağıma götürdüğüm de 1-2 saniye ekran kararıyor ama sonrasında ekran tekrar açılıyor bu her defasında aynı. Kılıf sıkıntı çıkarıyor dediler başka yerler de kutudan çıkan kılıfla ve kılıfsız olarak da durum aynı idi . Bende bu durumu Hepsiburada'ya bildirdim ürünü aldıktan sonra iade etmek istediğimi söyledim telefonu, onlar ise telefonu iade alamayacaklarını telefonu servise göndermem gerektiğini söyle bende Kvk servisinin yolunu tutum durumu anlattım ve telefonu teslim ettim aynı günün akşamında mesaj geldi Kvk tarafından onarım tamamlanmıştır diye açıklamaya baktığım da bildiğiniz telefonu fabrika ayarlarına sıfırlamışlar oldu diyip geri vermişler. Telefonu aldıktan sonra 1 gün falan düzgün çalıştı sensör sonrasında tekrar aynı sorunu yapmaya başladı bugün yine telefonu Kvk servise bıraktım ama hiç ümidim yok bir şey yapacaklarına dair ben bu telefonu iade edebilir miyim? THH ile uğraşmak istemiyorum çünkü çok uzun sürüyor sonuçlanması.




    |
    |




  • Gehinnomm kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun dostum . Bende yaşadım benzer durumu . Ayrıntılı bi şekilde yaz ve thh başvur başka çözüm yok gibi . Hepsiburadadan pahallı teknolojik ürünler almamak gerek
  • Bohemian eve kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.