Şimdi Ara

TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA YİNE N11.com MOBİLCELL/MOBİLECELL/CEPFİXX (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
7.727
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • laserss kullanıcısına yanıt
    Hocam herkesin bakış açısı farklı. n11 i sorumlu tutabilir, önlem almasını bekeyebilirsiniz. Ben böyle bir yükümlülüğü olmadığını düşünüyorum ve biliyorum. Gönül ister ki ülkemizde herşey tıkır tıkır işlesin ama avrupa ülkelerinden maalesef çok gerideyiz.

    Ucuz mal alıp sonra aracı kurumdan yardım beklemek fazla ütopik. Distribütör garantili indirimli ürün satan firmalar da piyasada oldukça var. Riske girmeyin kafanız rahat etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laserss

    Malesef ki şu an şöyle bir durum oluşmuş:

    Satıcısın ve elinde 3-5 ay içinde kusuru ortaya çıkmayacak ama ciddi sorunlu bir stok var,

    1. Hemen yeni paravan bir şirket kur.
    2. n11'de dükkan aç. n11 üzerinden piyasaya malı çak geç.
    3. Paraları cukka yap. Jipini, yatını al.
    4. Maldaki sorunlar ortaya çıksın. Müşterileri hakem heyetine yönlendir, haklı ve mağdur olarak sürünsünler.
    5. İcralar kapına dayanınca n11 mağazanı kapat. kaç git. Ortadan kaybol.
    6. Haklı müşteriler alacaklarıyla ortada kalsın. Seni bulamasın.
    7. Birinci adıma dön.



    @mondschein66 @bluerdem @ALPEREN A. @erkanist @ali222

    durum aynen bu. BİMER'e şikayet edin, para iadesi için değil, olayın oluş şeklini bilsinler, ciddi boşluk var. ben aracıyım lafı hikaye
    Ben de n11 den telefon aldım, 1 ay sonra firma kayboldu, Allah'tan sorun çıkmadı ama firma kayıp. geçen bluetooth kulaklık aldım, fatura gelmedi, göndersene faturayı kardeşim diyorum, fatura yok diyor. Bu resmen SUÇ ya ve bu suça N11 alet oluyor, ortam hazırlıyor
    Kimse burada n11 i savunmasın, kendi elemanları var zaten savunacak. Şablon cevap yazan, şimdiye kadar kime ne faydası olduğunu bilmediğimiz, sonrasında kimsenin dönüp teşekkür etmediği biri




  • Özellikle elektronik alışverişi yaparken nereden olursa olsun resmi distribitör fiyatı ile arada uçurum düzeyinde farklar olan, ne idüğü belirsiz firmalardan alışveriş yapmayın. Bu tür firmalar genelde doğu ülkelerden bahsedilen markalara ait yedek parçaların toplanıp cihaz haline getirilmiş sıfır gibi paketlenip ülkeye sokulmuş cihazlarını millete ucuza kakalıyorlar. Bizim insanımızda bilmediğinden bunu güzel birşey belleyip cihazları alıyor.

    Zamanında sıfır kutusunda Galaxy s6 gördüm. Cihazı test etmiştim; imei' si ve tüm aksesuarları, ekranı bile orjinal (genelde sahte samsung cihazlarda belirleyici özellik ekranın amoled olmasıdır) ürünün toplama orjinal bir cihaz olduğunun tek göstergesi cihaz kasasının rengi ile home butonunun renginin farklı olmasıydı. Adama abi böyle iş olur mu diye sorduğumda; bunlar özel versiyon diyerek geçiştirmişti. Sen, ben işten anlayan insanlar hemen anlıyor ama maalesef ülkemizde bu konularda bilgisiz çok fazla insan mevcut.

    Aslında bir platform kurulup insanların bu konudaki bilgisinin arttırılmasıda işin başka bir boyutu olarak şart gibi. At hırsızı tiplere para kazandırmamalıyız. Sonra etrafta cismine baktıp altındaki arabayı gördüğünde şaşakaldığımız bir sürü tip doluyor...

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agtr


    quote:

    Orijinalden alıntı: laserss

    Malesef ki şu an şöyle bir durum oluşmuş:

    Satıcısın ve elinde 3-5 ay içinde kusuru ortaya çıkmayacak ama ciddi sorunlu bir stok var,

    1. Hemen yeni paravan bir şirket kur.
    2. n11'de dükkan aç. n11 üzerinden piyasaya malı çak geç.
    3. Paraları cukka yap. Jipini, yatını al.
    4. Maldaki sorunlar ortaya çıksın. Müşterileri hakem heyetine yönlendir, haklı ve mağdur olarak sürünsünler.
    5. İcralar kapına dayanınca n11 mağazanı kapat. kaç git. Ortadan kaybol.
    6. Haklı müşteriler alacaklarıyla ortada kalsın. Seni bulamasın.
    7. Birinci adıma dön.



    @mondschein66 @bluerdem @ALPEREN A. @erkanist @ali222

    durum aynen bu. BİMER'e şikayet edin, para iadesi için değil, olayın oluş şeklini bilsinler, ciddi boşluk var. ben aracıyım lafı hikaye
    Ben de n11 den telefon aldım, 1 ay sonra firma kayboldu, Allah'tan sorun çıkmadı ama firma kayıp. geçen bluetooth kulaklık aldım, fatura gelmedi, göndersene faturayı kardeşim diyorum, fatura yok diyor. Bu resmen SUÇ ya ve bu suça N11 alet oluyor, ortam hazırlıyor
    Kimse burada n11 i savunmasın, kendi elemanları var zaten savunacak. Şablon cevap yazan, şimdiye kadar kime ne faydası olduğunu bilmediğimiz, sonrasında kimsenin dönüp teşekkür etmediği biri

    Bimer: Başbakanlık İletişim Merkezi

    Son zamanlarda çıkan kanunların ve uygulamaların ne kadar detaylı ve ne kadar konulara nüfuz ettiğine bakınca BİMER'e şikayetin etkili olacağına inanıyorum. Bir metin hazırlayıp burada yayınlayacağım ve benim gibi mağdur arkadaşların veya bize destek atmak isteyenlerin şikayet etmesini kolaylaştıracağım.

    Teşekkürler.

    Takibe devam.




  • Şu an gelinen durum itibariyle;

    DELTA servisteki bozuk telefonumu iade etmiyor.
    N11.com'un Mobilcell satıcısı paramı vermiyor. Ortadan kayboldu.
    İthalatçı firma olan Çiçekler Elektronik'e ulaşılamıyor.

    Elimde hakem heyeti kararı ile ortada kaldım.

    Bu konuda ne yapabilirim.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 19 Ocak 2017; 13:19:35 >
  • Gelbial'dan iki telefon aldım ikisi de düzgün geldi.

    Sorun yaşamadım şu anlık telefonlarda, en önemlisi sorun yaşadıktan sonrası :)
  • laserss merhaba

    Delta servisin cep telefonunu vermemesini tam olarak anlayamadım. Neden telefonu vermiyorlar, bir açıklamaları var mı?

    Aynı dert bende de var. Bende ben N11'den(mobilcell) lg g4 aldım. Delta servise 05.12.2016'da garantiye verdim. 20 iş günü süresi geçti vs. "distribütörünüzden parça istedik hala gelmedi" dediler. Bana "sizde ulaşıp söyleyin" diyerek telefonlarını verdiler ama dediğin gibi adamlar çok uçmuş. Bende baktım böyle olmayacak telefonumu bugün geri aldım. Kendim yaptırmayı düşünüyorum.
  • 28.10.2016 tarihinde delta servise verdim LG G4 marka telefonumu hala onarımını yapıp göndermediler söyledikleri tek şey ise mobilcell den parça tedarik edemediğimizden onarım işlemi gerçekleşmiyor tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. halbuki ben ne mobilcelli tanırım ne bişe websibir.com aracılığıyla metron bilişimden aldım .tüketici hakem heyetine başvurupta ücret iadesi alan varmı veya başka bir şekilde sonuca ulaşan bu hafta telefonumu geri istetip onarımını kendim yaptıracağım bu kadar süre beklemekte yanımıza kar kaldı .
  • Yazıldımı bilmiyorum konuyu okumadım.İcraya vermekle iş bitmiyor.Karşı tarafın hesap bilgilerini bulup,o bankalara size icra borçları olduğunu bildirmeniz gerekiyor.Size icra borçlarını ödemeden hesaplarına erişemezler.
  • adam zaten batmış gitmiş icralar sürekli gelmiş sen sıraya girmekle kalırsın başkada bişe yok yani tüketici hakem heyeti sizin lehinize karar verse icraya gitseniz bile alacagınızı alamazsınız ALAMAYIZ...
  • Şu konular ders olmalı artık.



    İnternet var böyle girip bilgi paylaşımlarında bulunabileceğiniz forumlar var bloglar var var oğlu var.



    O kadar yazılıp çizilmesine rağmen niye sorunlu telefon alıyorsunuz?

    Hadi bir kumara girdiniz ucuz ya nihayetinde özelliklerine göre bozulmadan 1.5 yıl kullansam yeter dediniz onu da n11'den niye alıyorsunuz? N11 tamamen satıcı odaklı platformdur zırt pırt kupon dağıtarak alıcıyı hem törpüler sesini kısar hem de kullandıkları puanlama gerçeği yansıtmaz. Iptal iade ve degisim durumlarinda puan veremezsiniz. Günleriniz çöpe gider ama puan yorum yapamadığınız için bir başka alıcı bunu göremez. Gittigidiyor'da ise her türlü durumda yorum yapabilirsiniz. Dikkat edin n11 ve gittigidiyor arasında satıcıların çoğu aynı olmasına rağmen gg'de bu tarz durumlarda asla naz yapamazlar.

    Diyelim n11'den de aldınız. Hiç olmazsa LG Türkiye garantili satan satıcıya yönelin. Bu bile kesin çözüm değil ama merdiven altı ithalatçılardan 10 kat iyidir.



    Telefon ofsayt satış yeri ofsayt garanti sağlayıcı facia ithalatçı Suriyeli!



    Bile bile lades denir buna.

    Bir daha hiçbir arkadaşımız yaşamaz umarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TatarSüvari T kullanıcısına yanıt
    n11'de mağaza sahipleri kendi kendine yorum yapamaz. Yorum yapmak için tamamlanmış bir alışveriş olması gerekiyor.
  • Birakin onarim yapilmasini onarim yapimadan telefonumu geri istememe ragmen telefonumu gondermiyorlar acikcada diyor delta servis gondermiyoruz girisi yapilip onarimi yapilmayan telefonu eger yine uzatirlarsa savciliga gasptan basvuruyu yapacagim bu ne skintili isti arkadas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bazı şeyleri sanırım yanlış anlamışsınız. Öncelikle bir kaç şey sıralamak isterim

    1.) Öncelikle n11 ile yaptığınız sözleşmedeki maddeler asla ve asla yasal olan "Mesafeli Satışlar Yönetmeliğinin" maddelerini ezici veya kaldırıcı hükümler bulunduramaz.
    2.) Doğrudan alıcı aleyhine konulan maddelerde siz onaylasanız dahi geçersizdir.
    3.) n11.com kesinlikle ve kesinlikle 1. sorumludur. Bunu tartışmanın gereği bile yok. Çünkü siz doğrudan n11.com ile muhattap oluyorsunuz, ayrıca n11'in size malı kendisinin sağlamasının gereğide yok. Zira siz onlardan hizmet alıyorsunuz. Onların ürünü nereden tedarik ettiği önemli değil. Yada basitçe şöyle özetleyeyim. Ödemeyi n11'e yapıyorsunuz, dolasıyla Mesafeli Satışlar Yönetmeliği siz ile n11.com arasında. Bu arada n11.com faturayı kendi kesmeyip gerçek satıcı şirkete kestirdiği için her türlü durumdan kaçabileceğini düşünüyor.

    n11.com'u aradığınızda hayatında yönetmelik görmemiş insanlar ile muhattap olacağınızdan kendilerinin "yasaları ihlal ettiğini" gerçeğini asla kabul etmeyeceklerdir. Kesinlikle bu şahıslar ile muhattap olmayın. Mümkün mertebede bu tarz e-ticaret sitelerinden uzak durun. Siz Türkiye'de e-ticaret yapın, bunun kaymağını yiyin, ama yeri geldiğinde banane ben aracıyım yasalar beni bağlamaz diyip vatandaşları mağdur edin. Kusura bakmayın ama yok öyle yağma.

    Neyse bende bu şahıslar yani n11.com ve bir satıcı ile sıkıntılı bir durumlar yaşadım. Burda bilmeniz gereken şey THH yani tüketici hakem heyeti tek çözüm yönteminiz değil. Kullandığınız kartın tipine göre size tanınan ve THH yönetmeliğinden çok daha kapsamlı yasal haklarınız var. Ben ChargeBack yani ters ibraz ile paramı n11.com'dan bakın satıcıdan değil doğrudan n11.com'dan geri aldım ve gelip ürünü evimden almalarını istedim. (evet böyle bir hakkınızda var, gelip tıpış tıpış alacaklar.). Bu durumdan bir kaç ay sonra THH mahkemesi de ayrıca lehime sonuçlandı ama bu dava kararını paramı zaten aldığım için işleme koymadım.

    İşim komiği n11.com'u gelin ürünü alın paramı aldım sizden dedikten sonra bana "öyle birşey imkansız banka yanlış işlem yapmış allah allah?" gibi cümleler kurdular. Olayı anlamaları 1 aylarını aldı.

    Neyse forumda link verme kurallarını bilmiyorum ama sorunumu çözerken izlediğim yöntemi benzer sorunlar yaşayabilecekler için şurada anlatmıştım. --> Link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi incubus -- 6 Mart 2017; 1:22:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: incubus

    Arkadaşlar bazı şeyleri sanırım yanlış anlamışsınız. Öncelikle bir kaç şey sıralamak isterim

    1.) Öncelikle n11 ile yaptığınız sözleşmedeki maddeler asla ve asla yasal olan "Mesafeli Satışlar Yönetmeliğinin" maddelerini ezici veya kaldırıcı hükümler bulunduramaz.
    2.) Doğrudan alıcı aleyhine konulan maddelerde siz onaylasanız dahi geçersizdir.
    3.) n11.com kesinlikle ve kesinlikle 1. sorumludur. Bunu tartışmanın gereği bile yok. Çünkü siz doğrudan n11.com ile muhattap oluyorsunuz, ayrıca n11'in size malı kendisinin sağlamasının gereğide yok. Zira siz onlardan hizmet alıyorsunuz. Onların ürünü nereden tedarik ettiği önemli değil. Yada basitçe şöyle özetleyeyim. Ödemeyi n11'e yapıyorsunuz, dolasıyla Mesafeli Satışlar Yönetmeliği siz ile n11.com arasında. Bu arada n11.com faturayı kendi kesmeyip gerçek satıcı şirkete kestirdiği için her türlü durumdan kaçabileceğini düşünüyor.

    n11.com'u aradığınızda hayatında yönetmelik görmemiş insanlar ile muhattap olacağınızdan kendilerinin "yasaları ihlal ettiğini" gerçeğini asla kabul etmeyeceklerdir. Kesinlikle bu şahıslar ile muhattap olmayın. Mümkün mertebede bu tarz e-ticaret sitelerinden uzak durun. Siz Türkiye'de e-ticaret yapın, bunun kaymağını yiyin, ama yeri geldiğinde banane ben aracıyım yasalar beni bağlamaz diyip vatandaşları mağdur edin. Kusura bakmayın ama yok öyle yağma.

    Neyse bende bu şahıslar yani n11.com ve bir satıcı ile sıkıntılı bir durumlar yaşadım. Burda bilmeniz gereken şey THH yani tüketici hakem heyeti tek çözüm yönteminiz değil. Kullandığınız kartın tipine göre size tanınan ve THH yönetmeliğinden çok daha kapsamlı yasal haklarınız var. Ben ChargeBack yani ters ibraz ile paramı n11.com'dan bakın satıcıdan değil doğrudan n11.com'dan geri aldım ve gelip ürünü evimden almalarını istedim. (evet böyle bir hakkınızda var, gelip tıpış tıpış alacaklar.). Bu durumdan bir kaç ay sonra THH mahkemesi de ayrıca lehime sonuçlandı ama bu dava kararını paramı zaten aldığım için işleme koymadım.

    İşim komiği n11.com'u gelin ürünü alın paramı aldım sizden dedikten sonra bana "öyle birşey imkansız banka yanlış işlem yapmış allah allah?" gibi cümleler kurdular. Olayı anlamaları 1 aylarını aldı.

    Neyse forumda link verme kurallarını bilmiyorum ama sorunumu çözerken izlediğim yöntemi benzer sorunlar yaşayabilecekler için şurada anlatmıştım. --> Link


    eline sağlık kardeş . yazı çok güzel . Herkesin bilmesi ve okuması gereken bir yazı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KrmTgc -- 6 Mart 2017; 2:55:34 >




  • magaza: gittigidiyor
    satıcı: electrotrend
    Mersis Numarası:0543019894200016
    KEP Adresi:keleselektronik@hs03.kep.tr
    Faturayı kesen firma: keles elektronik (bizdeuygun.com)

    Garantili LG G4 telefonu tamir etmiyor. Ücret karşılığı tamir edebileceklerini söylüyorlar.
    Para iadesi için tth sonrası haciz kararı çıkartanlar olmuş ama firma adresine ulaşılamıyor.
    Fakat bu dolandırıcı firma hala gittigidiyor üzerinden satiş yapmaya devam ediyor.

    TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA YİNE N11.com MOBİLCELL/MOBİLECELL/CEPFİXX



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S0NADAM -- 6 Mart 2017; 4:9:30 >




  • incubus İ kullanıcısına yanıt
    Eline saglık kardes. Burda malesef bankalarda bızım bu hakkımızı bılmemızı ıstemıyorlar.



    Mesela amerıkadan herhangı bankadan mastercard yada vısa aldıgınızda bunlara aıt haklarımızı bıldıren standart master/vısa tuketıcıyı koruyucu haklar ve dıger haklar , yenı kartın ıcındekı sozlesme ıle mutlaka geliyor.



    Turkıyede ıse boyle bır sey yok. Master/vısa bence bunu turkıyedekı bankalar ıcın mecbur tutmalı. Yada yasal bır duzenleme yapılmalı.



    Yanı burdakı olay sudur, master/vısa benı kullanarak aldıgın hızmetın arkasındayım dıyor. Eger senı nanıklemeye kalkan , hızmet aldıgın bır yer olursa bende onu nanıklerım dıyor.



    Master/vısa ıcın ıse muhatap bankadır. Banka ıcın ıse N11. Banka ustunden N11 e yada satıcıya dersını verır. Hadı bakalım yıyorsa N11 bankaya desın " ya banka kardesım benım sucum nedır, gıt parayı tahtakale dekı satıcıdan kes. Yada tahtakaledekı satıcı ortada yok oda benı nanıklemıs "



    Banka ıse ben ıle yaptıgın sozlesme geregı master/vısa yukumluklerıne uyacaksın. Haa eger uymuyorsan bendekı komısyonundan alcagını keserım yada senı kaybetmek ıstemem, master/vısa nın kesıntısını ben sıneye cekıp senden kesmem ama sende dıger nanıklıyecegın musterıler ıle benle calısmaya devam et lutfen der.



    Haa N11 dersekı, " ya olur mu arkadas, boyle kredı kartı sırketı mı olur, ben vısa- master ıle calısmam, küstüm onlara , artık master /visa ile odeme almıyacagım, baska bır sırket sunan banka ( bulabılırse amerıcan express olur mesela kı, amex master/vısa dan cok daha satıcıyı dogduguna pısman eder ) bulcam yada artık kredı kartı ıle satıs yapmıyacagım derse, kendı bılır.



    Artık kart ıle satıs yapmamayı uygularsa eyvallah. Bunu da goze alcak eTıcaret sıtesı varsa helal olsun derım.



    Demekkı, komısyon ıle mal satan N11 , HB gıbı satıcılarının musterıye kelek yapıldıgında, " yoo kardesım gıt hakkını satıcıdan ara ben arada sadece komısyoncuyum " deme hakkı en azından Turkıye yasalarında oldugunu varsaysak bıle, master/vısa pos saglayıcı banka yaptıgı sozlesmeye gore yok.



    Bunu begenmeyen satıcı ya kart ile satıs yapmaz yada kendısı mılyon dolar yatırım yapıp, kendı milli master/vısa sını kurar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence n11.com da aracı olduğu için müteselsil sorumluluktadır sonuçta orayla ticaretiniz olsu ve parayı n11.coma ödediniz. ayrıca yetkili serviste giriyor sorumluluğa bildiğim kadarı ile. Thh ye danışın derim
  • incubus İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba incubus,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.