Şimdi Ara

TEKNOSA Aldığım Ürün Kullanılmış Çıktı! ( Para İadesi yapıldı )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teknosa’dan 15.05.2010 Tarihinde almış olduğum ürün 03.11.2010 tarihinde Ürünümün altındaki "Acer Bu bandı yırtılması durumunda cihaz garanti dışı kalacaktır." olan yapışkanın yıprınması üzerine Acer müşteri hizmetlerini aradım. Bu bandın Isınmadan dolayı yıprandığını nasıl değiştirebileceğimi sordum. Yoksa bant yırtılırsa garanti dışı kalacaktı.

    Acer müşteri hizmetleri yetkilisi de bana cihazın ne zaman garantiye gönderdiğimi söyledi. Aldığım cihazı daha hiç garantiye göndermemiştim. Aynen bu şekilde ilettim Acer müşteri hizmetlerine. müşteri hizmetleri ise bana bunun mümkün olmadığını o bandın sadece Teknik servise gelen cihazlarda olduğunu, sıfır hiç bir Acer markası notebookta olmadığını söyledi.

    Cihazın Seri Numarasını verdiğimde 07.04.2010 Tarihinde Şirinyer Teknosa Şubesi tarafından cihazın Ekrana görüntü gelmiyor sebebiyle Garantiye gönderildiğini ve ana kart değişikliği yapılarak tekrar Şirinyer Teknosa’ya geri gönderildiğini öğrendim.Ama benim laptobu aldığım tarih 15.05.2010'du. Bunun üzerine Teknosa ile iletişime geçip 05.11.2010 tarihinde Faturamı Şirinyer Teknosa’ya götürdüm.

    Onlar ise bana bu olayın araştırılıp 08.11.2010 tarihinde aranacağımı söylediler. 08.11.2010 tarihinde ise aranmadım. Müşteri hizmetlerini aradığımda daha görüşülmekte olduğunu söylediler. 09.11.2010 tarihinde kesinlikle aranacağımı söylediler. Yine aranmadım. Tekrar aradığımda 10.11.2010 tarihinde aranacağımı bilgi verileceğini kesin bir dille onayladılar.Böyle tam 1 hafta devam etti.Hergün bir sonraki gün aranıcağımı söyleyerek.En sonunda 23/11/2010 tarihinde karar çıkmış ve arandım Şirinyer Teknosa Şubesi tarafından.Şubedekilerin Bana söylediklerini aynen aktarıyorum."Beyefendi Ürününüzün ikinci el çıktığı doğrulandı Lütfen ürününüzü getirerek diğer yeni bi ürünle değiştirilebileceğini söylediler."Ben ise değiştirmek istemediğimi para iadesi almak istediğimi söyledim.Tabi şubedeki akıllılar mal satıp komisyon alacakları için böyle bir kararın çıkmadığını sadece değişim yapabileceklerini söyledim.Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım ve o kişinin isminide verdim bana bunu söyleyen kişinin. 15 dakika sonra arandığımda özür diliyerek para iadesi için beklediklerini söylediler.Bende anında gidip paramı iade aldım.

    Bunu anlatmamın sebebi Teknosada bu yaşadğım 2. kez aynı olandır.Birdaha teknosa diye güvenip mal almıyacağım Sizinde burdaki konuyu göz önünde bulundurmanız ve böyle birşeyle karşılaştığınızda bu olayı örnek olarak gösterebilirsiniz teknosaya.Ve size tavsiyem cihazınızın markasının müşteri hizmetlerini arayarak bir sorun cihaz siz almadan önce gitmişmi teknik servise bir öğrenin.

    Yeri uygun değilse moderatör arkadaşlar taşırsa sevinirim.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SolomonT -- 10 Temmuz 2016; 19:26:36 >







  • şerefsizler.. artık kimseye güven olmuyor valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WebProgramming


    Teknosa’dan 15.05.2010 Tarihinde almış olduğum ürün 03.11.2010 tarihinde Ürünümün altındaki "Acer Bu bandı yırtılması durumunda cihaz garanti dışı kalacaktır." olan yapışkanın yıprınması üzerine Acer müşteri hizmetlerini aradım. Bu bandın Isınmadan dolayı yıprandığını nasıl değiştirebileceğimi sordum. Yoksa bant yırtılırsa garanti dışı kalacaktı.

    Acer müşteri hizmetleri yetkilisi de bana cihazın ne zaman garantiye gönderdiğimi söyledi. Aldığım cihazı daha hiç garantiye göndermemiştim. Aynen bu şekilde ilettim Acer müşteri hizmetlerine. müşteri hizmetleri ise bana bunun mümkün olmadığını o bandın sadece Teknik servise gelen cihazlarda olduğunu, sıfır hiç bir Acer markası notebookta olmadığını söyledi.

    Cihazın Seri Numarasını verdiğimde 07.04.2010 Tarihinde Şirinyer Teknosa Şubesi tarafından cihazın Ekrana görüntü gelmiyor sebebiyle Garantiye gönderildiğini ve ana kart değişikliği yapılarak tekrar Şirinyer Teknosa’ya geri gönderildiğini öğrendim.Ama benim laptobu aldığım tarih 15.05.2010'du. Bunun üzerine Teknosa ile iletişime geçip 05.11.2010 tarihinde Faturamı Şirinyer Teknosa’ya götürdüm.

    Onlar ise bana bu olayın araştırılıp 08.11.2010 tarihinde aranacağımı söylediler. 08.11.2010 tarihinde ise aranmadım. Müşteri hizmetlerini aradığımda daha görüşülmekte olduğunu söylediler. 09.11.2010 tarihinde kesinlikle aranacağımı söylediler. Yine aranmadım. Tekrar aradığımda 10.11.2010 tarihinde aranacağımı bilgi verileceğini kesin bir dille onayladılar.Böyle tam 1 hafta devam etti.Hergün bir sonraki gün aranıcağımı söyleyerek.En sonunda 23/11/2010 tarihinde karar çıkmış ve arandım Şirinyer Teknosa Şubesi tarafından.Şubedekilerin Bana söylediklerini aynen aktarıyorum."Beyefendi Ürününüzün ikinci el çıktığı doğrulandı Lütfen ürününüzü getirerek diğer yeni bi ürünle değiştirilebileceğini söylediler."Ben ise değiştirmek istemediğimi para iadesi almak istediğimi söyledim.Tabi şubedeki akıllılar mal satıp komisyon alacakları için böyle bir kararın çıkmadığını sadece değişim yapabileceklerini söyledim.Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım ve o kişinin isminide verdim bana bunu söyleyen kişinin. 15 dakika sonra arandığımda özür diliyerek para iadesi için beklediklerini söylediler.Bende anında gidip paramı iade aldım.

    Bunu anlatmamın sebebi Teknosada bu yaşadğım 2. kez aynı olandır.Birdaha teknosa diye güvenip mal almıyacağım Sizinde burdaki konuyu göz önünde bulundurmanız ve böyle birşeyle karşılaştığınızda bu olayı örnek olarak gösterebilirsiniz teknosaya.Ve size tavsiyem cihazınızın markasının müşteri hizmetlerini arayarak bir sorun cihaz siz almadan önce gitmişmi teknik servise bir öğrenin.

    Yeri uygun değilse moderatör arkadaşlar taşırsa sevinirim.

    Saygılarımla.


    TeknoSA'nın güvenilecek biyeri yok zaten. Piyasadaki en tiksindiğim elektronik mağazasıdır. Bilgisayardan zerre anlamayanların topluluğu sadece.




  • Bazı ürünleri öyle yapıp ciddi ciddi insanlara satıyorlar.Siz ne güzel anlamışsınız.Birde anlamayanlar var
  • az sonra oradayım bu konuyu konuşacağım onlarla yazık be
  • Teknosa Vatan Mediamarkt Best Buy Kipa ve bunun gibi firmalar...... geri verilen ürünleri ne yapıyor sanıyorsunuzki? paketleyip tekrar satıyorlar alırken paketlere çok dikkat etmek gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srabonn

    Teknosa Vatan Mediamarkt Best Buy Kipa ve bunun gibi firmalar...... geri verilen ürünleri ne yapıyor sanıyorsunuzki? paketleyip tekrar satıyorlar alırken paketlere çok dikkat etmek gerekiyor.


    evet dedğiniz ürünleri başka mağazalarda 2.el fiyatınsa satıyorlar mesela teknosanın böyle bir mağazası var ayrı.

    Ama benim sıfır diye aldığım mal kullanılmış olduğu çıkıyor.
    Yani demek istediğim 2.el olduğunu bilerek alıyorsun o dediğim mağazadan ama ben sıfır diye aldım faturadada yazıyordu zaten.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • teknosadan pc almak gibi bir hataniye yapıyorsunuz anlamıyorum. elinizin altında internet var, bir ürünü almadan evvel fiyat araştırması yapmıyormusunuz? en yüksek fiyat her zaman teknosadadır, piyasanın üstünde fiyat veriliyor. deselerki gel abi sana %50 indirim yapacaz kanmayın, fiyatı yükseltip indirimle yine aynı seviyeye çekerler, sende ne güzel indirimli aldım diye sevinirsin

    zaten senın ürün ayıplı mal kapsamına giriyor her türlü para iadesi alırdın, işi yokuşa süren mağazaki eleman kesin, ben olsam ayriyetten o eleman hakkında şikayet maili atardım genel merkeze



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambursman -- 24 Kasım 2010; 13:23:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambursman

    teknosadan pc almak gibi bir hataniye yapıyorsunuz anlamıyorum. elinizin altında internet var, bir ürünü almadan evvel fiyat araştırması yapmıyormusunuz? en yüksek fiyat her zaman teknosadadır, piyasanın üstünde fiyat veriliyor. deselerki gel abi sana %50 indirim yapacaz kanmayın, fiyatı yükseltip indirimle yine aynı seviyeye çekerler, sende ne güzel indirimli aldım diye sevinirsin

    zaten senın ürün ayıplı mal kapsamına giriyor her türlü para iadesi alırdın, işi yokuşa süren mağazaki eleman kesin, ben olsam ayriyetten o eleman hakkında şikayet maili atardım genel merkeze


    Benim netbook acer ferrari one 200 model netbooktu.Bu model yanlızca teknosada kaldığı için 6-7 ay önce oradan aldım mecburen.
    O eleman gerekçe olarak şunu söyledi bana Para iadesi işi zahmetli olur dedi ondan o şekilde söyledim dedi mağazaya gittiğimde . ama tam 2 dakikamızı aldı para iadesi..Teknosadan zaten ilk kez bukadar maliyetli bi ürün almıştım buyda ilk ve sondu.




  • boşversene zahmetl olurmuşmuş, kıvırıyor işte ibiş
  • Bunun giib bir olay ayagınıza gelmiş hem teknoayı hemde o elemanı mahkemeye verin
  • Benim de MP3 Player'ım kullanılmıştı. Hatta Teknosa'dan ilk aldığımda içinde bir kaç tane türkü vardı. Geri götürdüğümde de, denemek için içine yüklüyoruz gibi bir ifade kullanmıştı eleman. Ufak bir şey olduğu için fazla üstelemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razer -- 24 Kasım 2010; 13:43:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razer

    Benim de MP3 Player'ım kullanılmıştı. Hatta Teknosa'dan ilk aldığımda içinde bir kaç tane türkü vardı. Geri götürdüğümde de, denemek için içine yüklüyoruz gibi bir ifade kullanmıştı eleman. Ufak bir şey olduğu için fazla üstelemedim.


    Denemek için ?
    Baya baya teşhir ürünü olur o.
  • Teknosadan 1 adet dvd writer almıstım, ürün sorunlu cıktı ve kullanamadım. İnanır mısın yaklasık 20 tl telefon parası ödedim ama ne geri döndüler ne de garantiye aldılar. Ürünü verdim bi baskasına bir daha da ordan zırnık almam. Garanti olayı yok, sadece satana kadar, ondan sonra ürünle baş başa kalıyorsun.
  • 2 sene kadar önce media markt tan kardeşim aldığı mp3 ağzına kadar türkçe pop doluydu.

    Bu olayda zaten teknosa bu şekilde ün yapmış bir kurum.
  • Bu tarz durumlarda tüketici haklarına başvurun.

    Onlar sizin yerinize gayet güzel ilgilenip sorununuzu hallediyorlar.
  • Bizde geçenlerde Lg Kp500 telefon aldık. Adama baska rengi varmı diye sordugumda 2 tane kapalı kutuda ürün getirdi. İkisininde kutusunu açıp gösterdi(Kutuları gözümün önünde jelatini sökerek açtı yoksa almazdım) ben birini seçtim. Diğerinin kutusunu kapatıp koydu yerine. Şimdi o kutudaki ürünü istese kullanır bu elemanlar. Ve baska birine sıfır diye satarlar. Bulundugum şehirde elektroworld, media markt falan olmadıgı için mecburen teknosadan alıyorum
  • Benim teknosa defteri kapananalı yıllar oldu, hiç tasvip etmediğim bir firmadır mağazada kapsının önünden geçmem gider başka yerden dolanırım o derece
  • 3-4 Yıl önce babama telefon almıştık.arabada sim kartı takıp telefonu açtım.o da ne? içinde bi adamla kadının fotoğrafları.bi siyasi adamın fotoğrafını da çekmişler.telefonun içinde parmak izi vardı.gittik özür dileyip değiştirdiler.
    şimdiki aklım olacaktı varyaaa.
  • Bende Panasonic telsiz telefon almıştım. Eve geldiğimde rehberde kayıtlı numaralar vardı

    Sonra değiştirttim,

    Bi kerede fotoğraf makinama hafıza kartı almam gerekti o gün çok lazımdı mecburen gittim bille bile 80 liraya 8gb hafıza kartı aldım internette 40 TL

    O gün bu gündür girmem içeriye
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.