Şimdi Ara

teknobiyotik.com'dan sapphire 6870 ekran kartı aldım, kart defolu çıktı.. (SORUN ÇÖZÜLDÜ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeSioN

    quote:

    Orijinalden alıntı: YaHooTR

    valla arkadasım ben de bir bucuk ay önce teknobiyotikten aldıgım ürün arızalı cıktı. ben teknobiyotik'e para iadesi isteyecegimi dile getirdim ama 1 ay falan ürünün arastırılacagını falan söylediler. hala o bozuk ekran kartını kullanıyorum bana soranlara elektronik aletlerden özellikle internetten alısveriş yapmamalarını söylüyorum.
    sana iyi bir karsılık vermişler ama ben hala yarım saat oyunda kalınca yeşil ekran veren arızalı ekran kartını kullanıyorum kimseye de o adresi önermiyorum.

    diger arkadasların da dedigi gibi ben de ürünü aldıktan 1 gün sonra iade istememe ragmen kabul etmediler. yani eger internetten alısveris yaparsanız "uzak mesafeli satış sözleşmesi"ni iyi okumalarını öneririm.

    Hocam teknobiyotikmi 1 gün sonra iade almadı ? 1.5 önce aldığınız ekran kartı arızalı cıktı sorunu gideren yokmu?

    iade alırız ama ilk önce göndermemiz ve inceletmemiz lazım dediler falan. benim de ekran kartsız 1 haftayı bırak 1 gün gecirmem imkansız. ve kartı ben getireyim incelemesini yapın eger arızalıysa iade edin dedim onu da kabul etmediler. tek dedikleri ürünü ilk önce incelememiz lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    quote:

    Orijinalden alıntı: YaHooTR

    valla arkadasım ben de bir bucuk ay önce teknobiyotikten aldıgım ürün arızalı cıktı. ben teknobiyotik'e para iadesi isteyecegimi dile getirdim ama 1 ay falan ürünün arastırılacagını falan söylediler. hala o bozuk ekran kartını kullanıyorum bana soranlara elektronik aletlerden özellikle internetten alısveriş yapmamalarını söylüyorum.
    sana iyi bir karsılık vermişler ama ben hala yarım saat oyunda kalınca yeşil ekran veren arızalı ekran kartını kullanıyorum kimseye de o adresi önermiyorum.

    diger arkadasların da dedigi gibi ben de ürünü aldıktan 1 gün sonra iade istememe ragmen kabul etmediler. yani eger internetten alısveris yaparsanız "uzak mesafeli satış sözleşmesi"ni iyi okumalarını öneririm.

    online alışverişte 7 gün içinde sorgusuz sualsiz iade edebilirsin, bu kanuni hakkın.

    valla bana "uzak mesafeli satış sözleşmesi" nedeniyle ürünü geri almalarda inceletmeye gönderiyoruz. en az 1 hafta orada kalır kargo falan da bekleme yaşarsınız denildi. ben de en basta ürünün 1 hafta içinde koşulsuzca geri alınması kuralını sordum aldıgım cevap buydu.




  • Şimdi ortada basit bir olay var, benimde başıma bir kart değişimi durumu geldi onlarda aynı şekilde distribütör yapmadı biz yardımcı olacağız dedi ben bu lafa inanamaz oldum sanki kendilerindeki müşteri memnuniyeti oranını yükseltmek için kullanılan kelimeler gibi düşünüyorum. Yoksa distribütör den büyük değil bu inceliği yapanlar.
  • Teknobiyotik orada yapma zorunluluğu olan birşeyi yapmış, bunun adı da müşteri memnuniyeti olmuş enteresan. İmzama bakarsanız aynı firmanın müşteri memnuniyetine ne kadar önem verdiğini görürsünüz. Adamlara yasaya ve kendi kurallarına uymaktan bile kaçıyorlar. Vaktim olmadığı için yasal yollara başvurmadım. Buyrun inceleyin imzamı. Bir daha da teknobiyotikten hiçbirşey almam, aldırmam, zaten belki fark etmişsinizdir, tüm teknobiyotik ismi geçen konulara da yorum yazıyorum ve arkadaşları bu firma hakkında uyarıyorum...

    Müşteri memnuniyetine örnek vereyim. Vatanbilgisayar mazağasından aldığım Acer S3 Ultrabook tan memnun kalmadığımı söyledim, iade talebinde bulundum. Önce pek yanaşmadılar ancak daha sonra bir kereye mahsus müşteri memnuniyeti adına böyle bir iadeyi kabul ettiler, ben de kendilerine teşekkür amacıyla iadeden vazgeçtiğimi, başka bir ürünle değişim yapmak istediğimi söyledim ve Macbook Pro aldım. Yasaya göre mazağadan satın alınan ürünler keyfi olarak iade edilemiyorlar. Müşteri memnuniyeti olayı budur, sizin bahsettiğiniz zaten sizin yasal hakkınız. Bu hakkınızı size verme olayını da müşteri memnuniyeti olarak göstermek te ayrı bir ucuzluk...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erai -- 29 Eylül 2012; 13:53:59 >




  • Fabrika çıkışında arıza yapma olasılığına 1/1000 desek, oradan kıtalar arası yaptığı yolculuk içinde başına gelebilecek kazaya 1/1000 desek, üçüncü bir şirket tarafından satın alındığında görevlinin rafa yerleştirirken yanlışlıkla düşürmesi ve hiçbirşey olmamış gibi yerine koyması olasılığı 1/1000 desek, sonra o ürünün satılıp kullanıcı tarafından hasara uğratılması ve iadesi olasılığı 1/1000 desek ve sonra bu ürünün tamir edilip tekrar kullanım için rafa konması olasılığı 1/1000 desek, tüm bu olayların sadece birinin gerçekleşme olasılığı binde bir oluyorken, ikisinin gerçekleşme olasılığı milyonda bir. Milli piyangoda o ekran kartının ederi kadar TL çıkma olasılığından fazla olabilir bence.
  • Sıfır ürün alıncada kargo görevlisinin önünde test edicez hatta diyelim sen gel bi bakalım gta 4 nasılmış otur oyna oyna sen diyelim kargo görevlisine
  • İşte bu yüzden interneten alış-veriş yapmayın
  • Arkadaşlar ben geçen hafta 6870'i yaktım, kısa devre yaptırdım yanlışlıkla.

    Götürdüm, 10 gün bekledi serviste, direk değişim oldu hiç lafı uzatmadılar(para iadesi aldım)

    Marka aynı marka, Sapphire.

    Yanmış kartı değiştiriyor da daha gelmeden ezilmiş kartı neden değiştirmek istemesin ki?
  • teknobiyotik den bende asla ürün almam,kimseyde tavsiye etmem.herkese geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miex

    Arkadaşlar ben geçen hafta 6870'i yaktım, kısa devre yaptırdım yanlışlıkla.

    Götürdüm, 10 gün bekledi serviste, direk değişim oldu hiç lafı uzatmadılar(para iadesi aldım)

    Marka aynı marka, Sapphire.

    Yanmış kartı değiştiriyor da daha gelmeden ezilmiş kartı neden değiştirmek istemesin ki?

    Sizinkine benzer bir olay benim de başıma geldi. Ben de anakarta bios güncellemesi yaparken, herşey düzgün gitmesine rağmen, anakart çalışmaz hale geldi ve değiştirildi. Ama bunu yapan teknobiyotik değil, distribütör firma. Burası önemli.

    Konu sahibi arkadaşın olayına gelince de, o değişimi yapması gereken firma Teknobiyotiktir. Teknobiyotik o ürünü teknik servise göndermesi bile başlıbaşına bir rezalettir. Böyle bir durumda, Teknobiyotik sattığı ürünü geri alıp, yenisini hemen müşteriye göndermek durumundadır. Arızalı ürünü ise distribütör firmaya gönderip, yenisini talep etmelidir. Ama bu süreç kesinlikle ve kesinlikle müşteriye yansıtılmamalıdır.

    Şimdi bazı arkadaşlar diyebilir ki, teknobiyotik veya distribütör firma nereden bilecek ürünün kullanıcı tarafından bozulmadığını ? Belki takarken kullanıcı bozmuş olabilir diye.

    Cevap kısaca şu; bilemez ! Müşteri bile bozsa ürünü, yenisini göndermek durumundadır. Bu tip olaylar herşekilde olabilir, bunları fabrika kompanse edecek şekilde fiyat oluşturmaktadır zaten. Konu sahibi arkadaşın durumunda, ürünü müşteri mi bozdu, paketleme sırasında mı bir hata yapıldı, ya da taşınma sırasında mı bir hasar oluştu bunu kimse bilemez. Bilse de kanıtlayamaz zaten. Dolayısıyla bu tip durumları kaza/kırım gibi düşünebilirsiniz. O ürün fabrikaya geri döner, tamir edilir, temizlenir ve cuzi bir masraf edilerek tekrar piyasaya sürülür.

    Umarım anlatabilmişimdir...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.