Şimdi Ara

teknobiyotik.com'dan sapphire 6870 ekran kartı aldım, kart defolu çıktı.. (SORUN ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cuma günü teknobiyotik.com dan siparişi geçtim ve cumartesi koli elime geçti. bende koliyi açıp içindekilere baktım tam ve doğru olarak kargolandığını görünce aldım koliyi eve gittim. sonra evde ekran kartının kutusunu açınca gördüm ki kartın üzerindeki koruyucu plastik yamulmuş ve fanı sıkıştırmış. kısaca fan elle bile zor döndürülüyor. elbette pc'me takmayıp aynen kutusuna koydum ve bugün kendi elimde teknobiyotik.com deposuna teslim ettim. orada kartı teslim alan arkadaş sağolsun çok iyi niyetliydi ancak kartı ithalatçısına yollayacağını ve değişim kararını onların vereceğini ama kartın değişmeme ihtimalinin olduğunu söyledi. yinede elinden geleni yapacağını söyledi eksik olmasın.

    netice itibarı ile bu karar sürecinin ve kartın yeniden elime geçmesinin bir hafta süreceğini öğrendim. benim takıldığım nokta kutusundan defolu çıkan bir ürünün değiştirilmeme olasılığı. ben elbette bu olasılığı kabul etmeyeceğim. zira kartın üzerindeki plastik koruma düzeltilse ya da değiştirilse bile belki de kart yediği darbeden hiç bir zaman adam gibi çalışmayacak. onu da geçelim kart adam gibi çalışmasa ve ben servise yollasam diyecekler ki bu kart zaten önceden darbe yediğinden bu duruma gelmiş, yani kullanıcı hatası. bende bunların olabileceğini öngördüğümden kart bire bir değişmezse kartı aldığım gibi ithalatçısına (datagate) gidip direk en yetkili kimse onunla görüşeceğim.

    bakalım neler olacak, merakla bekliyorum?

    siz siz olun kargoyu açın, içindeki kutularıda açıp ürünleri iyicene kontrol ettikten sonra teslim alın ki başınız ağrımasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murdocklawless -- 20 Aralık 2011; 12:36:24 >







  • herkesin başına gelebilecek bi olay Allah yardımcın olsun inşallah yeni kart gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRUCE LEE_

    herkesin başına gelebilecek bi olay Allah yardımcın olsun inşallah yeni kart gelir

    temennin için teşekkür ederim. valla bence herkesin başına pek gelmez. benim anlamadığım bir kart fabrikasından nasıl o şekilde çıkabiliyor? neticede kutunun etiketini ben yırtıp açtım yani. benden önce kartı en sonra gören, kartı paketine koyan sapphire çalışanıdır.
  • arkadasım yazını şimdi okudum sen bu yazıyı 15:43:05 yazmısınn bu saate kadar adını yazdıgın sitede calısan ve burda ürünlerinin reklemını yapan satıslar yapan birsürü kişi var bizlere yazdıgı cevaplardan bi kısmını biliyoruzz sana neden cevap vermiyor yardımcı olmuyor bunu merak etimm ;)
  • işi bilmiyorsun. tüketici haklarından haberin yok. 1 hafta içinde hiç bir mazeret bildirmeden iade etme, bir ay içerisinde ise herhangi bir kusuru varsa kusurunu belirterek geri verip paranı tam olarak alabiliyorsun.

    gold bilgisayarda 2 kere toplamda 4 kere 1 hafta içerisinde ürünü hiç bir şey belirtmeden iade edip paramı tıkır tıkır geri aldım. ilk iademde gold bilgisayardaki adam niye iade ettiğimi sordu bende aynen " bir hafta içerisinde koşulsuz iade hakkım var" dedim, 2 saniye kadar durakladı tıpış tıpış aldı. ikincisinde yine aynı adama iade ettim tek kelime etmeden geri aldı...

    sende iade edip paranı alacaktın....
  • işi bilmediğim söyleyen arkadaşım. yanılıyorsun, çok iyi biliyorum.

    ancak,

    kart kutusundan darbeli çıktı. eğer ben geri iade yapmak isteseydim iade anında yapılan kontrolde bu kart darbe almış denecekti ve ihale bana kalacaktı. aksini ispat edebilirmisin? edemezsin ve haklıyken haksız duruma düşersin.

    senin aldığın bir malın bir tarafı fiziki olarak kırık veya bozuk çıksın ve sonra iade et bakalım geri alıyorlar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murdocklawless -- 20 Aralık 2011; 11:54:06 >
  • Ben kargo karşılığında nerden ürün alırsam alayım, kargoyu dağıtan şahısın gözü önünde ya da şubede bizzat onların da görebileceği şekilde kutuyu açıp malın sağlamlığına bakarım eğer kargo kutusunda ezilme varsa bunu kargoya bildirip hasar varsa telafisini isterim. Ancak kargo kutusu sağlam ama parçanın kutusunda bir sorun varsa, aynı şekilde bir rapor hazırlatıp ürünü aynı kargo şirketiyle geri yollarım.. Kimi firmaların şartnamelerinde de geçer bu şekilde. Lütfen kargonuzu aldıktan sonra dağıtıcı kişi ile birlikte açıp malzemenin sağlamlığını kontrol edin. Herhangi bir hasar var ise aynı şekilde beraber bir rapor hazırlayıp geri iade edin..
  • Çok kötü bir durum gerçekten.Çok üzüldüm durumunuza.İnşallah yenilerler ki, yenisini vermeleri de gerekiyor zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarMania

    Ben kargo karşılığında nerden ürün alırsam alayım, kargoyu dağıtan şahısın gözü önünde ya da şubede bizzat onların da görebileceği şekilde kutuyu açıp malın sağlamlığına bakarım eğer kargo kutusunda ezilme varsa bunu kargoya bildirip hasar varsa telafisini isterim. Ancak kargo kutusu sağlam ama parçanın kutusunda bir sorun varsa, aynı şekilde bir rapor hazırlatıp ürünü aynı kargo şirketiyle geri yollarım.. Kimi firmaların şartnamelerinde de geçer bu şekilde. Lütfen kargonuzu aldıktan sonra dağıtıcı kişi ile birlikte açıp malzemenin sağlamlığını kontrol edin. Herhangi bir hasar var ise aynı şekilde beraber bir rapor hazırlayıp geri iade edin..

    hocam o noktada haklısınız. bende gelen kargo kolisini açıp içindekileri kontrol ettim. kargo kutusuda içinde kutularda sağlam olduğu için tüm gelen parçaları tek tek açıp bakma ihtiyacı hissetmedim doğrusu. neticede bu yaşanan sanırım çok nadir bir durum olsa gerek. birde kargo şirketlerinin içi arı kovanı gibi, tek tek gelen ürünlerin kutusunu iki arada bir derede açıp baksam bile ekran kartındaki sorunu o an anlamayabilirdim.




  • Yani arkadaşın da dediği gibi öyle bir yerde açmak biraz sıkıntı olabiliyor.
  • biraz önce teknobiyotik.com'dan aradılar.

    teknobiyotik.com sapphire türkiye distribütörü ile konuşmuş ancak ekran kartınının soğutucu kısmını değiştirebilecekleri ama bire bir değişim yapamayacaklarını bildirmişler.

    teknobiyotik.com ise müşteri memnuniyeti adına kendisi kartı bire bir değiştireceğini söyledi.

    böylesine üst seviye müşteri memnuniyeti ilkesini benimsemiş firmaların olması çok sevindirici gerçekten.

    yeni ekran kartım yarın elimde olacakmış.

    kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.
  • Sorunun hallolmasına sevindim dostum. Bazen evet çok kalabalık oluyor ancak sonradan böyle sorunlarla karşılaşmaktansa ben o kalabalıkta yine de açtırıp bakarım.. Prensip meselesi mi diyeyim ne diyeyim bilmiyorum ama çok şükür hep hallettim bu şekilde sorunlarımı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    biraz önce teknobiyotik.com'dan aradılar.

    teknobiyotik.com sapphire türkiye distribütörü ile konuşmuş ancak ekran kartınının soğutucu kısmını değiştirebilecekleri ama bire bir değişim yapamayacaklarını bildirmişler.

    teknobiyotik.com ise müşteri memnuniyeti adına kendisi kartı bire bir değiştireceğini söyledi.

    böylesine üst seviye müşteri memnuniyeti ilkesini benimsemiş firmaların olması çok sevindirici gerçekten.

    yeni ekran kartım yarın elimde olacakmış.

    kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.

    Ben bu tur diyaloglara pek inanmiyorum. O oyle olmusmus bu boyle olmusmus. Her firma eminimki bilerek bu tur eylemler gerceklestiriyor ve
    musterisinden odunc aldigi belli miktar parayi belirli bir sure isletim sonrasinda zaten elinde bulunan saglam urunle degistiriyor.

    Siz inaniyor musunuz ki size gonderilen KOLI halindeki urunlerden sadece ekran kartinin durumunun ilginc olmasini? Ben adim gibi eminim ki
    onlar daha gonderirlerken o kartin o durumda oldugunu biliyorlar. Bilimum bir cok bilisim dukkanindan alisveris yapiyorum ve hepsinde ayni
    sorunlar bas gosteriyor. Yakin zamanda aldigim bir ekran karti hakkinda ornek vereyim. Dis kutusu sifir, kulaklarindaki bantlari daha acilmamis
    hatta ve hatta kutusunda cizik ezik hic bir sey yok. Nihayetinde urun "sifir". Alir eve giderim, kutuyu acarim karti icinden cikartim birde ne goreyim!
    Kartin sarili oldugu statik elektrik almasini engelleyen posetleri vardir, onunda agzini belirli bir bant ile yapistirirlar. BANT YIRTIK. Ben daha ne
    diyeyim?

    Sadece bu urun degil, satin aldigim bir cok urunde boyle durumlar oluyor. Ben artik urun calisiyor ise sorun yaratmiyorum cunku olan bana ve
    benim zamanima oluyor ama ben sizin yerinizde olsam gonderdikleri kartida almazdim. Karti IADE eder ve baska bir tedarikciden satin alirdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    biraz önce teknobiyotik.com'dan aradılar.

    teknobiyotik.com sapphire türkiye distribütörü ile konuşmuş ancak ekran kartınının soğutucu kısmını değiştirebilecekleri ama bire bir değişim yapamayacaklarını bildirmişler.

    teknobiyotik.com ise müşteri memnuniyeti adına kendisi kartı bire bir değiştireceğini söyledi.

    böylesine üst seviye müşteri memnuniyeti ilkesini benimsemiş firmaların olması çok sevindirici gerçekten.

    yeni ekran kartım yarın elimde olacakmış.

    kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.

    Ben bu tur diyaloglara pek inanmiyorum. O oyle olmusmus bu boyle olmusmus. Her firma eminimki bilerek bu tur eylemler gerceklestiriyor ve
    musterisinden odunc aldigi belli miktar parayi belirli bir sure isletim sonrasinda zaten elinde bulunan saglam urunle degistiriyor.

    Siz inaniyor musunuz ki size gonderilen KOLI halindeki urunlerden sadece ekran kartinin durumunun ilginc olmasini? Ben adim gibi eminim ki
    onlar daha gonderirlerken o kartin o durumda oldugunu biliyorlar. Bilimum bir cok bilisim dukkanindan alisveris yapiyorum ve hepsinde ayni
    sorunlar bas gosteriyor. Yakin zamanda aldigim bir ekran karti hakkinda ornek vereyim. Dis kutusu sifir, kulaklarindaki bantlari daha acilmamis
    hatta ve hatta kutusunda cizik ezik hic bir sey yok. Nihayetinde urun "sifir". Alir eve giderim, kutuyu acarim karti icinden cikartim birde ne goreyim!
    Kartin sarili oldugu statik elektrik almasini engelleyen posetleri vardir, onunda agzini belirli bir bant ile yapistirirlar. BANT YIRTIK. Ben daha ne
    diyeyim?

    Sadece bu urun degil, satin aldigim bir cok urunde boyle durumlar oluyor. Ben artik urun calisiyor ise sorun yaratmiyorum cunku olan bana ve
    benim zamanima oluyor ama ben sizin yerinizde olsam gonderdikleri kartida almazdim. Karti IADE eder ve baska bir tedarikciden satin alirdim

    valla sizin yaşadıklarınızın benzerlerini yaşayanları da biliyorum. ancak bana gelen ekran kartının kutusu cidden tertemizdi. hatta kartın karton kutusunu zor açtım, belli ki ilk kez açılıyor. kutunun içinde kartın sarılı olduğu statik elektrik poşetide temizdi. yani şüphelenmemi gerektirecek en küçük husus yoktu.

    ben zaten eski kartın seri numarasını da aldım. kötü niyetli bir işletme olsa kartı tamir ettirip yeniledik diye de yollayabilir.

    eğer aldığım şey çok hassas ise her tarafını incelerim. spottan digital fotoğraf makinası almıştım. vida yerlerini büyüteç ile inceledim acaba daha önce açılmış mı diye mesela?

    her türlü şark kurnazlığından haberim var bu piyasada yapılan ama teknobiyotik'in yaklaşımı oldukça samimiydi. ayrıca piyasada yeni bir işletme olmasından dolayı kendi itibarlarını zedeleyecek bir yaklaşım içersinde olacaklarını hiç sanmıyorum. bu direk bindiğin dalı kesmek olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    cuma günü teknobiyotik.com dan siparişi geçtim ve cumartesi koli elime geçti. bende koliyi açıp içindekilere baktım tam ve doğru olarak kargolandığını görünce aldım koliyi eve gittim. sonra evde ekran kartının kutusunu açınca gördüm ki kartın üzerindeki koruyucu plastik yamulmuş ve fanı sıkıştırmış. kısaca fan elle bile zor döndürülüyor. elbette pc'me takmayıp aynen kutusuna koydum ve bugün kendi elimde teknobiyotik.com deposuna teslim ettim. orada kartı teslim alan arkadaş sağolsun çok iyi niyetliydi ancak kartı ithalatçısına yollayacağını ve değişim kararını onların vereceğini ama kartın değişmeme ihtimalinin olduğunu söyledi. yinede elinden geleni yapacağını söyledi eksik olmasın.

    netice itibarı ile bu karar sürecinin ve kartın yeniden elime geçmesinin bir hafta süreceğini öğrendim. benim takıldığım nokta kutusundan defolu çıkan bir ürünün değiştirilmeme olasılığı. ben elbette bu olasılığı kabul etmeyeceğim. zira kartın üzerindeki plastik koruma düzeltilse ya da değiştirilse bile belki de kart yediği darbeden hiç bir zaman adam gibi çalışmayacak. onu da geçelim kart adam gibi çalışmasa ve ben servise yollasam diyecekler ki bu kart zaten önceden darbe yediğinden bu duruma gelmiş, yani kullanıcı hatası. bende bunların olabileceğini öngördüğümden kart bire bir değişmezse kartı aldığım gibi ithalatçısına (datagate) gidip direk en yetkili kimse onunla görüşeceğim.

    bakalım neler olacak, merakla bekliyorum?

    siz siz olun kargoyu açın, içindeki kutularıda açıp ürünleri iyicene kontrol ettikten sonra teslim alın ki başınız ağrımasın.

    Aslında böyle kırık bir kartı size nasıl gönderdiklerini sormak gerekir. İçine bakmamışlar mı teslim aldıkları kartın? Yani başka bir marka kart gönderseler ruhları duymayacak? Bence haftalar sürmez, kendi hatalarını kabul edip anında yenisini göndermeleri gerekir.

    Ben yazılanları okuyunca şunu anlıyorum teknodan bir mal alırsanız, kırık olabilir, farklı çıkabilir ve paranızın karşılığını almak için rezil olabilirsiniz.

    Yenisinin hemen gönderilmesinde ısrar edin.




  • Kutunun hiç açılmadığından emin olma çünkü kutu da poşeti de dikkatlice açılmış ve sonra kapatılmış olabilir. Tabi bu sadece bir ihtimal. Senin dediğin gibi fabrikadan böyle gelmiş de olabilir. Bunları bizzat yaşayanlar var o yüzden geçmiş olsun diyorum. Kartı değiştirmeyebilirlerdi de. Mesela ben daha önce bir ekran kartı alıyordum. Ellerinde tek kalmış, o yüzden şüphelendim. Kutu tertemiz, kapakların tırnaklarında hasar yok. Çalışana sordum bu iade olmasın, bir bakabilir miyim içine diye. Kutuyu açamayacağını, herhangi bir hasar olursa satamayacaklarını söyledi. Ben almadım tabi. Anakart alırken başkabir yerden, kutuyu açmasını söyledim, açarken kutu hasar gördü, elleri,nde de tek kalmıştı. İçindeki poşet, anakart ve aksesuarlar sağlamdı. Anakartı aldım ama faturaya, ürünün kutusunun hasarlı olduğunu yazdırdım. Garantiye almak lazım kendimizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    biraz önce teknobiyotik.com'dan aradılar.

    teknobiyotik.com sapphire türkiye distribütörü ile konuşmuş ancak ekran kartınının soğutucu kısmını değiştirebilecekleri ama bire bir değişim yapamayacaklarını bildirmişler.

    teknobiyotik.com ise müşteri memnuniyeti adına kendisi kartı bire bir değiştireceğini söyledi.

    böylesine üst seviye müşteri memnuniyeti ilkesini benimsemiş firmaların olması çok sevindirici gerçekten.

    yeni ekran kartım yarın elimde olacakmış.

    kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.

    Ben bu tur diyaloglara pek inanmiyorum. O oyle olmusmus bu boyle olmusmus. Her firma eminimki bilerek bu tur eylemler gerceklestiriyor ve
    musterisinden odunc aldigi belli miktar parayi belirli bir sure isletim sonrasinda zaten elinde bulunan saglam urunle degistiriyor.

    Siz inaniyor musunuz ki size gonderilen KOLI halindeki urunlerden sadece ekran kartinin durumunun ilginc olmasini? Ben adim gibi eminim ki
    onlar daha gonderirlerken o kartin o durumda oldugunu biliyorlar. Bilimum bir cok bilisim dukkanindan alisveris yapiyorum ve hepsinde ayni
    sorunlar bas gosteriyor. Yakin zamanda aldigim bir ekran karti hakkinda ornek vereyim. Dis kutusu sifir, kulaklarindaki bantlari daha acilmamis
    hatta ve hatta kutusunda cizik ezik hic bir sey yok. Nihayetinde urun "sifir". Alir eve giderim, kutuyu acarim karti icinden cikartim birde ne goreyim!
    Kartin sarili oldugu statik elektrik almasini engelleyen posetleri vardir, onunda agzini belirli bir bant ile yapistirirlar. BANT YIRTIK. Ben daha ne
    diyeyim?

    Sadece bu urun degil, satin aldigim bir cok urunde boyle durumlar oluyor. Ben artik urun calisiyor ise sorun yaratmiyorum cunku olan bana ve
    benim zamanima oluyor ama ben sizin yerinizde olsam gonderdikleri kartida almazdim. Karti IADE eder ve baska bir tedarikciden satin alirdim





  • Geçmiş olsun. Gelişmeleri takip ediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zargana_11

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    cuma günü teknobiyotik.com dan siparişi geçtim ve cumartesi koli elime geçti. bende koliyi açıp içindekilere baktım tam ve doğru olarak kargolandığını görünce aldım koliyi eve gittim. sonra evde ekran kartının kutusunu açınca gördüm ki kartın üzerindeki koruyucu plastik yamulmuş ve fanı sıkıştırmış. kısaca fan elle bile zor döndürülüyor. elbette pc'me takmayıp aynen kutusuna koydum ve bugün kendi elimde teknobiyotik.com deposuna teslim ettim. orada kartı teslim alan arkadaş sağolsun çok iyi niyetliydi ancak kartı ithalatçısına yollayacağını ve değişim kararını onların vereceğini ama kartın değişmeme ihtimalinin olduğunu söyledi. yinede elinden geleni yapacağını söyledi eksik olmasın.

    netice itibarı ile bu karar sürecinin ve kartın yeniden elime geçmesinin bir hafta süreceğini öğrendim. benim takıldığım nokta kutusundan defolu çıkan bir ürünün değiştirilmeme olasılığı. ben elbette bu olasılığı kabul etmeyeceğim. zira kartın üzerindeki plastik koruma düzeltilse ya da değiştirilse bile belki de kart yediği darbeden hiç bir zaman adam gibi çalışmayacak. onu da geçelim kart adam gibi çalışmasa ve ben servise yollasam diyecekler ki bu kart zaten önceden darbe yediğinden bu duruma gelmiş, yani kullanıcı hatası. bende bunların olabileceğini öngördüğümden kart bire bir değişmezse kartı aldığım gibi ithalatçısına (datagate) gidip direk en yetkili kimse onunla görüşeceğim.

    bakalım neler olacak, merakla bekliyorum?

    siz siz olun kargoyu açın, içindeki kutularıda açıp ürünleri iyicene kontrol ettikten sonra teslim alın ki başınız ağrımasın.

    Aslında böyle kırık bir kartı size nasıl gönderdiklerini sormak gerekir. İçine bakmamışlar mı teslim aldıkları kartın? Yani başka bir marka kart gönderseler ruhları duymayacak? Bence haftalar sürmez, kendi hatalarını kabul edip anında yenisini göndermeleri gerekir.

    Ben yazılanları okuyunca şunu anlıyorum teknodan bir mal alırsanız, kırık olabilir, farklı çıkabilir ve paranızın karşılığını almak için rezil olabilirsiniz.

    Yenisinin hemen gönderilmesinde ısrar edin.

    yenisini yarın yolluyorlar zaten.




  • başımızdan eksik olmasın böyle iyi niyetli insanlar, müşteri hizmetçileri. Kartı alınca buraya sonuçları yazın hocam kart gerçektende sorunsuz, paketlenmesi tam ve kolisi sağlammı vs sonuçları yazarsanız sevinirim
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.